Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2013, 20:54
anoniem-4444-
anoniem-4444- is offline
Hoi,,

Ik ben 15 en zit bij een hele leuke in de klas. Ik ben verliefd op hem geworden en ik wil graag weten of hij leuk vind. Hoe moet ik dat doen?????

Soms moeten we samenwerken enz. en we kunnen wel met elkaar lachen enzovoort. maar ik zou het graag willen weten kunnen jullie helpen???

thx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2013, 20:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
De enige die je dat kan vertellen is hij zelf. Vraag of hij een keer buiten school om iets met je af wil spreken, dan is het eenvoudiger om te weten te komen. Het direct aan hem vragen kan hem misschien een beetje afschrikken, maar wat extra met hem omgaan kan zeker geen kwaad
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-06-2013, 21:04
anoniem-4444-
anoniem-4444- is offline
Citaat:
De enige die je dat kan vertellen is hij zelf. Vraag of hij een keer buiten school om iets met je af wil spreken, dan is het eenvoudiger om te weten te komen. Het direct aan hem vragen kan hem misschien een beetje afschrikken, maar wat extra met hem omgaan kan zeker geen kwaad
Ik snap wat je bedoelt,

Hij woont alleen een beetje te ver weg dat is jammer en ik zie hem ook alleen op school.
Zelf heb ik nog nooit een vriendje gehad dus ik weet helemaal niet hoe alles gaat,
Hoe je zoent enzo.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2013, 21:05
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Nou ja, als je nagaat dat de meeste mensen zwakzinnig zijn en die er meestal ook wel in slagen om te zoenen kun je al concluderen dat het waarschijnlijk niet erg moeilijk is.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2013, 21:07
anoniem-4444-
anoniem-4444- is offline
Citaat:
Nou ja, als je nagaat dat de meeste mensen zwakzinnig zijn en die er meestal ook wel in slagen om te zoenen kun je al concluderen dat het waarschijnlijk niet erg moeilijk is.
Nee klopt,

Zijn er niet gewoon van die kleine dingetjes die opvallen als je met elkaar praat ofzo.
Ik vind hem echt wel leuk en vind het alleen moeilijk om uit te drukken
Met citaat reageren
Oud 14-06-2013, 21:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hij woont alleen een beetje te ver weg dat is jammer en ik zie hem ook alleen op school.
Dan kan je toch gelijk na schooltijd iets afspreken? Dan heb je geen gedoe met reizen en is de drempel voor hem ook wat lager. Ga gewoon een samen een ijsje halen als het lekker weer is
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-06-2013, 21:26
anoniem-4444-
anoniem-4444- is offline
Citaat:
Dan kan je toch gelijk na schooltijd iets afspreken? Dan heb je geen gedoe met reizen en is de drempel voor hem ook wat lager. Ga gewoon een samen een ijsje halen als het lekker weer is
Ja dat kan wel, maar hij fietst meestal met een vriend mee en ze zouden gelijk raar gaan denken enzo. en me zusje zit ook bij mij op school dus het is niet de bedoeling dat zij alles hoeft te merken.
Ik weet gewoon niet wat te doen. Ik help hem wel eens en hij mij op school en in de kantine dan klieren we wel een keertje maar ik ben nog gewoon heel onzeker erover.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2013, 10:57
anoniem-4444-
anoniem-4444- is offline
Het is gewoon moeilijk om een begin te maken,
En misschien gewoon eerst met andere klasgenoten wat leuks doen en daarna wat alleen met Hem
Zodat het niet gelijk zo een grote stap is.
Of debk ik dan fout????
Met citaat reageren
Oud 15-06-2013, 11:07
anoniem-4444-
anoniem-4444- is offline
Ik ben 15 en vind een jongen leuk uit mijn klas,
we kunnen samen lachen en praten en soms gewoon oogcontact,
maar hoe weet ik of hij me nou leuk vind,

Hij woont een stukje veder dan mij,
Ik zie hem ook alleen op school.
Veder heb ik ook nog nooit een vriendje gehad.
Du sik ben nog een beetje onzeker.

Dus plz help me,
Met citaat reageren
Oud 15-06-2013, 11:16
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik denk dat je erg moeilijk doet en gewoon moet vragen of hij zin heeft iets te gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2013, 11:25
Verwijderd
Vraag t.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2013, 11:39
OVAP
OVAP is offline
Vraag of hij zin heeft om wat te doen. Ga naar het park en ga lekker kletsen. Dan kom je er vanzelf wel achter of het klinkt
Met citaat reageren
Oud 15-06-2013, 11:59
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics over hetzelfde probleem opent.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2013, 13:39
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics over hetzelfde probleem opent.
Dit inderdaad. Ik ga ze daarom ook samenvoegen. En hou het dan bij dat ene topic, en ga er niet nog meer openen.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2013, 16:10
anoniem-4444-
anoniem-4444- is offline
Citaat:
Dit inderdaad. Ik ga ze daarom ook samenvoegen. En hou het dan bij dat ene topic, en ga er niet nog meer openen.
Sorry was niet mijn bedoeling. Wist niet dat het niet mocht.
Thx voor het smanevoegen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe vraag ik of hij me leuk vindt?
Iloveboys<3
3 08-05-2015 07:32
Liefde & Relatie Hoe weet ik of ze me leuk vindt?
dyliedylie
4 09-10-2014 16:33
Liefde & Relatie Vind ze me leuk?
SpeedyMartinos
31 04-04-2013 21:07
Liefde & Relatie Vind hij me leuk?
Droppiex
2 12-10-2012 15:28
Liefde & Relatie Hoe weet ik of ze me nog leuk vindt?
traxx14
3 30-08-2010 02:30
Liefde & Relatie vindt ie me leuk of niet????!
groovy
2 10-04-2003 17:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21.