Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2013, 14:03
DarkMoontje
DarkMoontje is offline
Hey mensjes,

Sinds gister mijn allereerst first date gehad :$
We gingen gewoon bij mij thuis een film kijken..

ik was echt dood zenuwachitg voor niks
moest hem bij de bushalte ophalen en toen kwamen we bij mij en hij gelijk met mijn moeder in gesprek
daarna gingen mijn zusje en moeder naar boven en konden wij beneden filmpje kijken die hij mee had genomen

hij ging me wel plagen
ging in mijn zij prikken, waar ik dus totaal niet tegen kan dus ik probeer zijn handen vast te krijgen van dat die moest stoppen, maar toen lag ik half tegen hem aan en toen stopte hij met z'n arm om me heen :$ gingen we zo verder film kijken

Maar langzaam ging hij met zijn hand steeds hoger naar mijn borsten (ik heb hem niet tegen gehouden, durfde ik niet) dus later zat hij met zijn hand in mijn bh....

Bij afscheid nemen bij de bushalte hebben we gewoon afscheid kus op de wang gehad niet eens een zoen ofzo....

Nu weet ik niet meer wat normaal is? had ik hem moeten stoppen? had ik hem niet moeten zoenen bij afscheid bushalte?

Help
Hulpeloos meisje

Laatst gewijzigd op 07-11-2013 om 14:15.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2013, 14:24
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Wat hij deed is niet normaal. Bij de 1e date iemand gaan betasten gaat te ver. Je had zijn handen weg moeten duwen en zeggen dat je dat niet wilt. Dus als jullie weer eens gaan daten (als jij dat ten miste nog wil) zeg je hem dat van te voren.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 20-09-2013, 14:56
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wat hij deed is niet normaal. Bij de 1e date iemand gaan betasten gaat te ver. Je had zijn handen weg moeten duwen en zeggen dat je dat niet wilt. Dus als jullie weer eens gaan daten (als jij dat ten miste nog wil) zeg je hem dat van te voren.
Agussie.

Ja, dat kan normaal zijn, maar verschilt per persoon. Als je het niet wilt dan kun je er wat van zeggen, hij weet ook niet of je dat wel of niet wilt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 20-09-2013, 15:09
Verwijderd
Je moet je niet druk maken om of iets normaal is.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2013, 15:27
Verwijderd
Nou ja, als je 19 bent en het klikt op een eerste date vind ik het best normaal eigenlijk. Om toch even op BloodyB te reageren.

Maar zoals Reverend zegt, doet dat totaal niet ter zake. Als jij het niet wilt, dan is het niet"normaal". Uiteraard moet je er dan iets van zeggen. Hij kan niet ruiken dat jij het niet wilt namelijk, als je het gewoon laat gebeuren dan denkt hij dat jij het prima vindt. Gewoon zijn hand wegduwen en als hij het nog eens probeert op luchtige toon zeggen dat je dat nog niet wilt.

Als je hem wilde zoenen bij het afscheid, dan had je dat gewoon moeten doen. Als je dat niet wilde, dan had je dat niet moeten doen. Het is op zich niet zo moeilijk...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2013, 15:43
DarkMoontje
DarkMoontje is offline
Citaat:
Als je hem wilde zoenen bij het afscheid, dan had je dat gewoon moeten doen. Als je dat niet wilde, dan had je dat niet moeten doen. Het is op zich niet zo moeilijk...
Het is dat ik het nooit heb gedaan zoenen enzo en meer... dus weet niet hoe ik ermee om moet gaan, laat staan zelf initiatief nemen om hem te zoenen... heb het lef er niet voor om hem te zoenen
Met citaat reageren
Oud 20-09-2013, 16:47
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Oh dus eerst ongevraagd aan iemands tieten zitten en daarna gaan kussen is de normale volgorde? Je hoeft helemaal nog niet op de eerste date te gaan bekken als je daar nog niet aan toe bent.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 20-09-2013, 17:22
DarkMoontje
DarkMoontje is offline
Citaat:
Oh dus eerst ongevraagd aan iemands tieten zitten en daarna gaan kussen is de normale volgorde? Je hoeft helemaal nog niet op de eerste date te gaan bekken als je daar nog niet aan toe bent.
hij heeft me helemaal niet gezoend...

Net via skype gesproken en heb gevraagt of hij me wel wou zoenen...
Hij zei ja maar deed niet omdat je te verlegen was... (maar ik was ook verlegen toen hij aan me zat )
Met citaat reageren
Oud 20-09-2013, 17:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
DarkMoontje, wees eerlijk. Vond je het fijn dat hij aan je borsten zat, voelde jij je daar oké bij? Zo nee, dan had je dat moeten zeggen! Dat jij "al" 19 jaar oud bent en het daardoor misschien algemeen minder vreemd is dat een jongen zoiets zou doen, als jij het niet wil moet je het niet laten gebeuren!

Geef volgende keer dat je met deze of welke jongen dan ook bent duidelijk je grenzen aan. Wil jij iets niet? Dan gebeurd het ook niet! Geef niet toe omdat je onervaren of onzeker bent of omdat het "normaal" zou zijn. Als die gast respect voor je heeft wacht hij tot jij er ook aan toe bent.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-09-2013, 18:11
DarkMoontje
DarkMoontje is offline
Citaat:
DarkMoontje, wees eerlijk. Vond je het fijn dat hij aan je borsten zat, voelde jij je daar oké bij? Zo nee, dan had je dat moeten zeggen! Dat jij "al" 19 jaar oud bent en het daardoor misschien algemeen minder vreemd is dat een jongen zoiets zou doen, als jij het niet wil moet je het niet laten gebeuren!
.
het voelde...wel fijn?? maar ook best wel ongemakkelijk, omdat ik het niet gewend ben denk ik.. daarom bleef denk ik ook stil tegen hem aanliggen, maar trilde wel veel van zenuwen en dat voelde hij soms ook..
Met citaat reageren
Oud 20-09-2013, 18:22
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
het voelde...wel fijn?? maar ook best wel ongemakkelijk, omdat ik het niet gewend ben denk ik.. daarom bleef denk ik ook stil tegen hem aanliggen, maar trilde wel veel van zenuwen en dat voelde hij soms ook..
Wat ik bedoelde is dat het me normaal lijkt om eerst een beetje te gaan zoenen voor dat je aan borsten gaat zitten. Als hij dingen wil doen die jij nog niet wil doen dan gebeurt het niet.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 20-09-2013, 18:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
het voelde...wel fijn?? maar ook best wel ongemakkelijk, omdat ik het niet gewend ben denk ik.. daarom bleef denk ik ook stil tegen hem aanliggen, maar trilde wel veel van zenuwen en dat voelde hij soms ook..
het voelde ongemakkelijk omdat het ook een ongemakkelijke situatie is als een jongen op de eerste date met zijn hand(en) in jouw beha zit! Je hand pakken of een arm om je heen slaan zou een stuk beter zijn geweest, dat was dan ook spannend geweest maar op een goede manier.
Een beetje knuffelen is prima (en hartstikke fijn zelfs) maar persoonlijk zou ik het echt niet goed vinden als een jongen zomaar, zo snel al, met zijn hand in mijn beha zit. Als die jongen zich niet kan beheersen, niet zijn fatsoen houdt/ niet bereidt is te wachten tot ik daar ook aan toe ben, dan knap ik wel flink op die jongen af.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-09-2013, 18:59
DarkMoontje
DarkMoontje is offline
het is dat ik geen nee durf te zeggen.. dus ik liet hem
I know dat dat stom was, maar ik wou niet kinderachtig overkomen denk ik..
Met citaat reageren
Oud 20-09-2013, 19:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het maakt niet uit of hij denkt dat je "kinderachtig" bent, volgende keer (met hem of met iemand anders) gewoon je grenzen aangeven! Als een jongen je echt leuk vind zal hij je heus niet uitlachen of op je afknappen als jij wat rustiger aan wilt doen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-09-2013, 20:12
Verwijderd
Citaat:
het voelde ongemakkelijk omdat het ook een ongemakkelijke situatie is als een jongen op de eerste date met zijn hand(en) in jouw beha zit!
Wat een onzin, er zijn heel veel eerste dates waar dit gebeurt en waar dat helemaal niet ongemakkelijk is. Als TS het niet wil, dan moet het ook niet gebeuren, natuurlijk. Maar dat laat onverlet dat de "omdat" die je nu maakt nergens op slaat.

Citaat:
Je hand pakken of een arm om je heen slaan zou een stuk beter zijn geweest, dat was dan ook spannend geweest maar op een goede manier.
Een beetje knuffelen is prima (en hartstikke fijn zelfs) maar persoonlijk zou ik het echt niet goed vinden als een jongen zomaar, zo snel al, met zijn hand in mijn beha zit. Als die jongen zich niet kan beheersen, niet zijn fatsoen houdt/ niet bereidt is te wachten tot ik daar ook aan toe ben, dan knap ik wel flink op die jongen af.
Maar die arme jongen weet dat toch helemaal niet? Hij heeft geen enkel signaal gekregen dat ze het niet wil
Met citaat reageren
Oud 20-09-2013, 20:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat een onzin, er zijn heel veel eerste dates waar dit gebeurt en waar dat helemaal niet ongemakkelijk is. Als TS het niet wil, dan moet het ook niet gebeuren, natuurlijk. Maar dat laat onverlet dat de "omdat" die je nu maakt nergens op slaat.

Maar die arme jongen weet dat toch helemaal niet? Hij heeft geen enkel signaal gekregen dat ze het niet wil
Mijn beeld van een eerste date is blijkbaar iets anders als jouw beeld Anyway, ik zou het niet oké vinden als een jongen dat op de eerste date zomaar zou doen (maar dat zou ik hem dan ook duidelijk maken).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-09-2013, 07:52
Verwijderd
Ik vind je echt heel heel stom nu Ariël weg is
Met citaat reageren
Oud 21-09-2013, 08:02
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Mijn beeld van een eerste date is blijkbaar iets anders als jouw beeld Anyway, ik zou het niet oké vinden als een jongen dat op de eerste date zomaar zou doen (maar dat zou ik hem dan ook duidelijk maken).
Dat ligt ook een beetje aan de leeftijd eh. Op je 12e zul je eerder handjes vast houden, op je 16e zul je eerder zoenen en op je 19e kan een beetje verkennen ook best gebeuren. Verschilt dus ook per persoon, de een staat daar anders tegenover dan de ander. En als jij dat niet wilt is dat prima, maar dat betekent nog niet dat je hier hoeft te roepen hoe abnormaal dat is en dat je het niet moet toelaten. Wij roepen ook niet dat het normaal is om dan seks te hebben en dat je dat maar gewoon moet toelaten.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-09-2013, 08:10
Verwijderd
Citaat:
Mijn beeld van een eerste date is blijkbaar iets anders als jouw beeld Anyway, ik zou het niet oké vinden als een jongen dat op de eerste date zomaar zou doen (maar dat zou ik hem dan ook duidelijk maken).
Het hele probleem is dat jij een bééld hebt.

Die jongen deed niks verkeerd. Het is niet normaal, niet abnormaal, het is een van de zoveel mogelijkheden. En als je zelf bepaalde dingen duidelijk wel of niet wil, dan handel daar ook naar.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2013, 09:04
DarkMoontje
DarkMoontje is offline
Citaat:
Die jongen deed niks verkeerd. Het is niet normaal, niet abnormaal, het is een van de zoveel mogelijkheden. En als je zelf bepaalde dingen duidelijk wel of niet wil, dan handel daar ook naar.
Het denk ik nu fout gegaan bij mij...
Dat ik wel mijn mond had open moeten doen
Het is miss dat er toch een stemmetje in mijn hoofd zei van dat het normaal is op onze leeftijd (ik 19 hij 22 bijna 23) en dat hij het ook fijn vond..
Later terug op skype zei die dat ook en dat ik helemaal niet preuts en verlegen overkwam, omdat ik hem liet en stil tegen hem aan bleef liggen
Maar ik durf nog steeds niet te zeggen tegen hem dat ik het ongemakkelijk vond, want ik vond het ook... fijn denk ik (50/50 dilemma)
Met citaat reageren
Oud 21-09-2013, 09:06
Verwijderd
Dan vertel je dat laatste toch tegen hém?
Ongemakkelijk& fijn = spannend. Zeg het tegen hem, niet dat ie volgende keer over je heen gaat en denkt dat jij het wilde maar gewoon nogal passief bent in bed.


Desnoods zeg je het digitaal. 'Ik vind het lastig erover te beginnen als ik je zie, dus dan maar zo: ik was nogal overdonderd door hoe je me aanraakte. Ik vond het zowel fijn als een beetje eng. Ik durf niet alles op het moment zelf te zeggen dus misschien kunnen we wat meer uitspreken/vragen aan elkaar. Dat maakt het voor mij ook wat meer ontspannen.'
Met citaat reageren
Oud 21-09-2013, 10:36
Verwijderd
Iemand die aan je borsten zit op een eerste date is niet raar maar niet willen dat hij dat doet is óók niet raar. Het is jullie date, wat andere mensen op een eerste date doen heeft daar niets mee te maken.
Het rustig aan willen doen omdat je weinig ervaring hebt is ook zeker niet kinderachtig. Het niet durven zeggen als je niet wil dat iemand je aan raakt omdat je bang bent dat je date je kinderachtig vindt, vind ik dan weer wel wat puberaal klinken

Ik neem aan dat hij weet dat je weinig ervaring met relaties hebt? Dan weet hij waar hij aan begint en als hij je leuk vindt en zelf de moeite waard is, past hij zich dan echt wel aan op jouw tempo.
Als hij dat niet weet, kan ik me voorstellen dat hij wat sneller intimiteit verwacht, dus zeg het tegen hem zodat het voor hem ook makkelijker is om er rekening mee te houden.

Waar ken je hem van? Heeft hij zelf wel eerdere relaties gehad? Misschien is het een idee om op een volgende date samen wat te gaan drinken (ik bedoel niet zuipen ) zodat je ook daadwerkelijk kunt praten en elkaar leren kennen. Zo op de bank zitten terwijl je moeder en zusje boven wachten tot de film voorbij is lijkt me ook maar ongemakkelijk.

Laatst gewijzigd op 21-09-2013 om 10:42.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2013, 11:08
DarkMoontje
DarkMoontje is offline
Citaat:
Ik neem aan dat hij weet dat je weinig ervaring met relaties hebt? Dan weet hij waar hij aan begint en als hij je leuk vindt en zelf de moeite waard is, past hij zich dan echt wel aan op jouw tempo.
Als hij dat niet weet, kan ik me voorstellen dat hij wat sneller intimiteit verwacht, dus zeg het tegen hem zodat het voor hem ook makkelijker is om er rekening mee te houden.
Ik ga hem ook als hij online is vertellen dat ik het een beetje ongemakkelijk vond enzo, dus dat is nog afwachten hoe hij reageerd

Citaat:
Waar ken je hem van?
Ik ken hem 2 maanden ongeveer via een chatsite. We hebben elkaar toen toegevoegt op skype en via cam elkaar gezien gesproken.

Citaat:
Heeft hij zelf wel eerdere relaties gehad? Misschien is het een idee om op een volgende date samen wat te gaan drinken (ik bedoel niet zuipen ) zodat je ook daadwerkelijk kunt praten en elkaar leren kennen. Zo op de bank zitten terwijl je moeder en zusje boven wachten tot de film voorbij is lijkt me ook maar ongemakkelijk.
Hij heeft meerdere relaties gehad ja en weet dat ik nooit een relatie heb gehad.
Hij kwam zelf met het idee om bij mij te komen eerste keer omdat ik me dan veiliger voel omdat alles bekend is enzo.
Hij vond het helemaal niet ongemakkelijk dat mijn moeder en zusje er was.. Eerder ik was zenuwachitg dan hem
We hebben ook heel veel gespraat en er eigenlijk helemaal niet aan gedacht dat mijn moeder en zusje boven waren. Misschien voor de volgende date dat we ergens anders zijn dan bij mij thuis, maar daar hebben we het nog niet over gehad (en zuipen doe ik toch niet drink geen alcohol)
Met citaat reageren
Oud 21-09-2013, 11:11
Verwijderd
Nou, klinkt als een jongen die zeker wel rekening met je wil houden gewoon vertellen dus, en dan kun jij bij jullie volgende date makkelijker je grenzen aangeven!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2013, 12:24
Verwijderd
Citaat:
het voelde ongemakkelijk omdat het ook een ongemakkelijke situatie is als een jongen op de eerste date met zijn hand(en) in jouw beha zit!
Blijf het net zo lang herhalen tot ze het inderdaad ongemakkelijk gaat vinden!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2013, 17:47
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Nou, klinkt als een jongen die zeker wel rekening met je wil houden gewoon vertellen dus, en dan kun jij bij jullie volgende date makkelijker je grenzen aangeven!
Precies dit.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 28-09-2013, 22:38
sayhellox
sayhellox is offline
Ik zou het eerder hier bij houden. Done with him. Zo laat ik iemand mij niet aanraken of zo wel over mij spelen. Ik zou hem zeggen: cd er uit, jas en schoenen aan and my door out. Get a life xxxxxx
Met citaat reageren
Oud 29-09-2013, 01:36
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het eerder hier bij houden. Done with him. Zo laat ik iemand mij niet aanraken of zo wel over mij spelen. Ik zou hem zeggen: cd er uit, jas en schoenen aan and my door out. Get a life xxxxxx
Als zij geen grenzen aangeeft kan hij er toch geen rekening mee houden?!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2013, 08:39
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Als zij geen grenzen aangeeft kan hij er toch geen rekening mee houden?!
"En daarom, edelachtbare, heb ik die 6000 vrouwen verkracht."
Met citaat reageren
Oud 29-09-2013, 09:29
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Wat ik het meest vreemde vind is dat hij aan haar borsten zit zonder dat er eerst gezoend is oid. Hij heeft geen signalen gehad dat ze het niet prettig vond, maar hij heeft ook geen signalen gehad dat ze het wèl prettig vond. Dat hij toch doorgaat terwijl de ander dichtklapt en verstijfd, is een beetje dubieus.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 30-09-2013, 08:23
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Wat ik het meest vreemde vind is dat hij aan haar borsten zit zonder dat er eerst gezoend is oid. Hij heeft geen signalen gehad dat ze het niet prettig vond, maar hij heeft ook geen signalen gehad dat ze het wèl prettig vond. Dat hij toch doorgaat terwijl de ander dichtklapt en verstijfd, is een beetje dubieus.
Dit en omdat hij al van te voren wist dat ze nog nooit een relatie heeft gehad. En waarschijnlijk ook wel wist dat ze dus nog nooit iets op seksueel gebied gedaan heeft.

Om dan al meteen aan haar borsten te gaan zitten is toch wel apart. Hij had uiteraard wel een poging tot zoenen kunnen ondernemen.

Vroeger heb ik ook wel "film" kijk dates gehad, en de ene keer gebeurde er behalve knuffelen niet veel, en een andere keer eindigde het in seks.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2013, 09:57
DarkMoontje
DarkMoontje is offline
Citaat:
Dit en omdat hij al van te voren wist dat ze nog nooit een relatie heeft gehad. En waarschijnlijk ook wel wist dat ze dus nog nooit iets op seksueel gebied gedaan heeft.

Om dan al meteen aan haar borsten te gaan zitten is toch wel apart. Hij had uiteraard wel een poging tot zoenen kunnen ondernemen.

Vroeger heb ik ook wel "film" kijk dates gehad, en de ene keer gebeurde er behalve knuffelen niet veel, en een andere keer eindigde het in seks.
ik heb later nog met hem gesproken op skype..
Ik vroeg aan hem of hij me wel wilde zoenen... Zei hij zo: Ja wou ik wel maar je zag er zo verlegen uit.. en je gezicht was elke keer andere kant opgedraaid
Ik zei zo van maar je zat wel aan me..
Met citaat reageren
Oud 30-09-2013, 18:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik zei zo van maar je zat wel aan me..
En hoe reageerde hij daar op?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-10-2013, 07:27
DarkMoontje
DarkMoontje is offline
Citaat:
En hoe reageerde hij daar op?
Eroverheen praten..


Maar van het weekend zei hij op skype zo: We moeten het eigenlijk een beetje rustig aandoen. Ik ben vorige keer echt veel te ver gegaan. Ik heb gezegd dat ik wel een 50/50 gevoel erbij had, en hij snapte dat wel omdat ik het allemaal niet gewend ben.. Hij zei zo van dat hij geen spijt heeft dat het eigenlijk op een later moment had moeten gebeuren
Met citaat reageren
Oud 09-10-2013, 22:21
Vraagtekentje
Avatar van Vraagtekentje
Vraagtekentje is offline
Het hangt er van af of je het zelf wilt, if not. Dan zou ik er opzich een probleem van maken.
Ik vindtntrouwensnook dat je respect voor vrouwen moet hebben want anders krijg je ze ook nooit in bed
__________________
Always give it a try
Met citaat reageren
Oud 09-10-2013, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Het hangt er van af of je het zelf wilt, if not. Dan zou ik er opzich een probleem van maken.
Ik vindtntrouwensnook dat je respect voor vrouwen moet hebben want anders krijg je ze ook nooit in bed
memememeneer de expert hiero.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-10-2013, 02:08
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
memememeneer de expert hiero.
toch is het hoe het werkt, ga je als vent een beetje passief zitten doen gebeurt er meestal niks, de meeste vrouwen stellen het op prijs dat je als man het initiatief neemt, dat straalt kracht en wil uit.

Enfin; ik kan heel correct gaan doen en zeggen dat het niet normaal is maar dan ben ik compleet ongeloofwaardig aangezien ik mezelf weleens schofteriger heb gedragen.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 11-10-2013, 11:38
Verwijderd
Citaat:
toch is het hoe het werkt, ga je als vent een beetje passief zitten doen gebeurt er meestal niks, de meeste vrouwen stellen het op prijs dat je als man het initiatief neemt, dat straalt kracht en wil uit.
MAar het ging om het respect hebben. Initiatief nemen is iets anders.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2013, 12:16
Verwijderd
Bitches zijn immers dol op respect.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2013, 13:58
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
"Respect" tonen om iemand het bed in te krijgen heeft natuurlijk weinig met respect te maken.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2013, 14:32
DarkMoontje
DarkMoontje is offline
Citaat:
toch is het hoe het werkt, ga je als vent een beetje passief zitten doen gebeurt er meestal niks, de meeste vrouwen stellen het op prijs dat je als man het initiatief neemt, dat straalt kracht en wil uit.
Je heb wel gelijk dat we best wel graag hebben dat de man het initiatief moet nemen...
Maar omdat gelijk op eerste date te doen... Vind ik beetje eng
Met citaat reageren
Oud 11-10-2013, 16:52
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Je heb wel gelijk dat we best wel graag hebben dat de man het initiatief moet nemen...
Maar omdat gelijk op eerste date te doen... Vind ik beetje eng
Dat enge is het spannende

Nee maar eens natuurlijk het is voor een man/jongen die wel de beste bedoelingen heeft soms ook lastig te bepalen wanneer wel of niet, ligt aan allerlei factoren, hoe lang ken je haar al (zonder "dates") leeftijd, karakter, is ze hoteldebotel op je of niet.

Ik zou in de situatie van de OP nou niet direct voor de borsten gaan maar dat kan onervarenheid van die jongen zijn (in het bedenken van andere intieme dingen die dus niet direct met tiet bil of voorbips te maken hebben), ben daar zelf ook weleens zonder kwaad te bedoelen te snel in gegaan dus kan me het voorstellen, maar anderzinds heb ik ook wel meegemaakt dat het haar niet snel genoeg kon (en dat was geen date maar binnen een werkrelatie dus volkomen foei)

Dus ja, zo makkelijk is dat nog niet voor die mandieren beetje vage signalen oppikken en dan net binnen de comfortzone blijven
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 15:59
Heer Wil
Heer Wil is offline
Hij had het echt wel gerespecteerd als je beter had aangegeven wat je wel en niet op prijs stelt. Die jongen weet idd ook niet wat normaal is als hem dat niet wordt aangeleerd, en al helemaal niet als jij dan nog doet alsof het normaal is.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2013, 13:38
DarkMoontje
DarkMoontje is offline

Vorige Bericht hier was de eerste date :


Hey mensjes,

Sinds gister mijn allereerst first date gehad :$
We gingen gewoon bij mij thuis een film kijken..

ik was echt dood zenuwachitg voor niks
moest hem bij de bushalte ophalen en toen kwamen we bij mij en hij gelijk met mijn moeder in gesprek
daarna gingen mijn zusje en moeder naar boven en konden wij beneden filmpje kijken die hij mee had genomen

hij ging me wel plagen
ging in mijn zij prikken, waar ik dus totaal niet tegen kan dus ik probeer zijn handen vast te krijgen van dat die moest stoppen, maar toen lag ik half tegen hem aan en toen stopte hij met z'n arm om me heen :$ gingen we zo verder film kijken

Maar langzaam ging hij met zijn hand steeds hoger naar mijn borsten (ik heb hem niet tegen gehouden, durfde ik niet) dus later zat hij met zijn hand in mijn bh....

Bij afscheid nemen bij de bushalte hebben we gewoon afscheid kus op de wang gehad niet eens een zoen ofzo....

Nu weet ik niet meer wat normaal is? had ik hem moeten stoppen? had ik hem niet moeten zoenen bij afscheid bushalte?

Help
Hulpeloos meisje




2 weken geleden

begonnen met film kijken.. hij begon met strelen enzo wat hij de eerste keer ook deed even later begon hij me te zoenen en ging steeds beetje verder met zoenen en strelen en begon langzaam aan mijn kleding te trekken en steeds verder ging alles uit... ik durfde hem niet recht aan te kijken, hield mijn ogen meeste van de tijd ook gesloten.. En ging steeds verder.. even later trok hij mijn shirt en topje uit.. ik hielp hem (idk why) en toen trok hij mijn broek en slip uit en toen ging hij voelen.. en toen hoorde ik zijn broek open gaan en toen ging die in me… ik heb elke keer andere kant opgekeken met ogen dicht… toen die klaar was hoefde hij alleen boxer omhoog en broek dicht ik zat daar naakt tegen hem en hij keek de laatste 5 min van de film af… ik na een tijd me eindelijk zover kunnen krijgen om mijn kleding weer aan te doen.. daarna stond hij op en we liepen naar de deur.. toen zei hij van dat ik niks kon sturen kwa sms omdat zijn mobiel leeg is en toen zeiden we doei en ging hij weg.. Daarna ben ik terug naar binnen gegaan en toen schrok ik een beetje en zag bloed ik gelijk schoonmaken en ben naar boven gegaan om daar een uur onder de douche te staan en daarna mijn pyjama en ochtendjas aan te trekken


Mijn vrienden zeggen aangifte doen omdat het volgens hun een soort van verkrachting is..., ik wil het niet omdat het eigenlijk mijn schuld is... omdat ik mijn mond niet open deed...

Gisteren..
Ik kwam er achter dat hij blijkbaar wel een Facebook page had... hij had gezegt dat hij dat niet had... en toen zag ik het staan : "Heeft relatie met ....." sinds mei 2012...

Ik weet nu niet meer wat ik moet doen
Aangifte doen?
Het vergeten en contact verbreken?
Of moet ik me niet gewoon niet aanstellen en het vergeten...

Laatst gewijzigd op 07-11-2013 om 13:49.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2013, 13:45
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1883290

Even dit topic erbij voor een completer beeld hoor.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2013, 13:46
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Je kan aangifte doen, hoewel het onder 'andere feitelijkheden' moet vallen, en dat ligt aan de interpretatie van de rechter. Wellicht is er een arrest die dieper ingaat op titel 14, tweede boek uit het Wetboek van Strafrecht, maar daar ben ik nog niet naar gaan zoeken.

In het buitenland is volgens mij wel dieper ingegaan op het "Yes" Doesn't Count If You Can't Say "No"-idee.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 07-11-2013, 16:03
Verwijderd
Bij 't oorspronkelijke bericht vond ik dat die jongen (nog) niks fout deed, maar dat hij wel (al) weinig geïnteresseerd leek in OP's grenzen, die ze bovendien onduidelijk aangaf. Maar er waren al genoeg anderen die goed advies gaven.

Nu heeft 't uitgespeeld volgens het klassieke scenario. Partij A geeft grenzen niet goed aan en partij B maakt daar dankbaar gebruik van. Hij had het niet 100% kunnen weten, maar hij wist heel goed dat 'ie met één vraag kon bevestigen of jij wel wilde, en dat heeft 'ie zo te zien bewust niet gedaan, ondanks dat er genoeg aanwijzingen waren dat je 't niet zag zitten. Ook een gokje naar de kant van DarkMoontje: niet aan jezelf willen toegeven wat er gaande is, je afvragen waar het verschil ligt tussen onvrijwillige seks en seks waar je gewoon niet echt zin in hebt. Geen medewerking bieden, maar ook geen weerstand, want er is geen geweld. Verkrachting komt niet echt in je op, want hij is een aardige jongen, geen gemaskerde onbekende in de bosjes. Het is over voordat je besloten hebt wat je ervan vindt.

Meningen verschillen over of dit al onder verkrachting valt, want mensen denken graag zwart/wit. Ik vind het donkergrijs. Dat betekent dat de politie er niks mee gaat doen, maar 't betekent ook dat die jongen zeker fout zat. Daarnaast betekent 't dat jij inderdaad iets had kunnen doen om 't tegen te houden, al verplaatste dat 't probleem waarschijnlijk gewoon naar een minder weerbaar meisje, dus een oplossing is het ook niet.

Nuttig advies kan ik niet geven, want uiteindelijk moet je ermee leren omgaan, en hoe je dat doet verschilt enorm per persoon. Maar wat je in ieder geval wél echt heel erg (HEEL ERG) moet gaan leren doen, is leren opkomen voor jezelf. Zo te horen ben je precies iemand waar anders continu overheen gewalst wordt.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2013, 16:06
Verwijderd
Oh, hij heeft een relatie. Dat maakt het makkelijk. Lekker z'n vriendin mailen en hierover vertellen, desnoods vanaf een anoniem account.

Raad 'r aan om een SOA-test te doen trouwens, en als hij geen condoom gebruikte moet jij er ook een.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2013, 16:33
DarkMoontje
DarkMoontje is offline
Nee dat heeft die gelukkig wel gebruikt ... vergeten bij te zetten.. had nagevraagd toen daar is gelukkig niks fouts gegaan
Met citaat reageren
Oud 07-11-2013, 17:38
Verwijderd
Ik vind het nogal wat zeggen dat dit je wéér overkomt en je er een los topic van moest maken. Je hebt twijfels wat jíj wil, en achteraf zit je ermee. Tweede keer was je nog explicieter gewaarschuwd dan mensen in het leven al zijn. Dit is niet de 'fout' van die jongen, dit is jouw gedraai. Dat hij er gebruik of misbruik van maakte, vind ik ook onjuist. For all you know is hij niet echt een prater of geen tijdensseksdingenprater.

Grow up. Leg het niet bij hem.


Liegen over of verzwijgen van relatie is een loseractie, maar staat volledig los van of hij fysiek te ver zou zijn gegaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid is dit normaal? :/
Rozewolkje.
7 22-04-2015 18:53
Liefde & Relatie Raar of niet?
Chantal98
12 06-05-2013 09:26
Lichaam & Gezondheid is dit normaal?
xmanon
8 14-09-2010 09:36
Liefde & Relatie Is dit normaal?
anoniempjee11
24 26-12-2009 17:56
Liefde & Relatie Is dit normaal?
anoniempjee11
1 26-12-2009 08:31
Algemene schoolzaken Is dit normaal??
Miess
13 30-08-2002 18:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15.