Oud 27-08-2003, 21:46
Angel Of Faith
Avatar van Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Hello

oké ik heb dus zo'n zes weekjes een heel toffe vakantiejob gedaan met kindjes enzo ... Daar heb ik heel wat jongeren leren kennen met dezelfde interesses, met één jongen kon ik het iets beter vinden. Buiten dat we elkaar iedere dag zagen spraken we soms 's avonds af om nog wat te praten , dit deden we soms uren en we hadden altijd wel iets te vertellen. Ik had dus niet door dat hij verliefd op me werd , maar heb het wel een paar keren moeten horen van een paar andere jobstudenten.

Verleden week vrijdag ben ik met hem naar de cinema gegaan, ik zag er niets verkeerd in, hij weet dat ik al zo'n acht maanden verliefd ben op een andere jongen en dat ik nog altijd veel aan die jongen denk, dus wist hij ook dat hij niet veel van mij moest verwachten. Maar toen we na de film nog iets gingen drinken vertelde hij me dat hij idd smoorverliefd op me is en hij vroeg of er nog hoop was enz.... Hij zei ook dat hij op voorhand wist dat hij hiermee een risico nam en dat hij weet dak ik nog veel aan J. denk en dat hij dit begrijpt. Ik heb hem duidelijk verteld dat ik idd nog altijd veel om J. geef, maar dat ik niet in de toekomst kan kijken hoe het verder met ons gaat. Ik zei hem ook dat hij nu geen hoop moet hebben dat hij gewoon verder moet gaan met z'n leven en mij moet proberen vergeten. Hij zei dat hij dit alles begreep, maar hij wil mij gewoon blijven zien enzo, daar had ik geen problemen mee.

Nu vertelde ik dit alles aan een vriendin die daar dus ook een vakantiejob deed en die vertelde me dat die jongen P. dus al veel bij haar langs geweest is en ook de dag nadat we naar de cinema geweest waren om over mij te praten (dat wist ik dus totaal niet ) en hij had haar verteld dat hij zich nu helemaal depressief voelt (hier kan ik me dus echt wel kwaad om maken, heeft hij wel enig idee wat depressief zijn is ?), dat hij niet meer weet wat hij moet doen, dat hij echt smoor op me is, maar ik ben ook echt smoor op J. en ik heb me er ook bij neergelegd zelfs toen ik wist dat ik me kans bij hem verkeken had . Toen heeft die vriendin hem duidelijk gemaakt dat ik J. nog altijd graag zie en op dat moment heeft hij gewoonweg geantwoord dat als ik J. niet vaak meer zal zien dat die gevoelens wel zeker zullen weggaan zodat hij dan meer kans heeft, wat dus totaal niet waar is. )

Ik had hem dus duidelijk gevraagd om als vrienden verder te gaan, hier ging hij mee akkoord . Maar gisteren moest die vriendin een roos komen afgeven van hem aan me ouders ( volgens m'n vriendin was dit dus duidelijk geen vriendschapsroos, maar een liefdesroos) zodat dit een verrassing was als ik gisterenavond thuiskwam, nu kan je wel zeggen héél romantisch enzo maar ik wil gewoon dat hij me eventjes gerust laat, ik wil wel niet dat hij domme dingen gaat doen, wat volgens mijn vriendin wel heel goed mogelijk is omdat zijn gedrag echt niemer normaal is. Dan verteld hij me dat hij met die roos niks verkeerds bedoelde, maar dan gaat hij tegen andere mensen net het tegenovergestelde gaan vertellen. Hij heeft ook al ontelbare e-mails naar me gezonden en z'n nickname aan me opgedragen. Ik heb ook het gevoel dat hij echt tegen me liegt , tegen andere mensen gaat hij vertellen dat hij de moed niet opgeeft en dat hij alles zal doen om mij voor hem te winnen en dat ik die andere jongen wel vlug zal vergeten, en tegen mij zegt hij net het omgekeerde. Het is net of ik nu een kant van hem ga leren kennen die ik nog nooit eerder gezien heb .

Ik wil hem niet gaan haten zoals ik bij m'n ex-vriend gehad heb toen hij me niet met rust wou laten. Hoe kan ik hem dus duidelijk maken dat hij me met rust moet laten voor een bepaalde tijd, nadat we elkaar iedere dag zagen ? Waarom kan hij dit nu gewoon niet respecteren dat het niets kan worden tussen ons ? Ik ben het gewoon zo beu ... (wauw dit is een lang verhaal geworden, ben wel even tevreden dat ik het van me heb kunnen afschrijven )

xxx
Faith
__________________
<~ Ik ben van niemand, alleen van mezelf!~>; no hope, no love, no glory... no happy ending; I should have kicked your ass instead!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2003, 23:28
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Ga een echt gesprek met hem aan, een moment waar op jullie alle2 genoeg tijd hebben en ook alleen zijn. Face to face

Vertel hem wat je hier heb neergezet. Vertel hem dat als hij zo doorgaat met mensen over jou praten en tegenstrijdige dingen gaat zeggen hij je dan helemaal kwijt raakt, ook als 'gewone' vriendin.

Vertel hem dat het je niets uitmaakt of je nou wel of niet zoveel voor J. voelt, maar dat je voor hem neitmeer dan vriendschap voelt. Vertel aan hem hoe fijn je jullie gesprekken vond.

Ben volkomen eerlijk, en zeg hem dus ook eerlijk dat hij je met rust moet laten als hij van plan is om zo door te gaan.. want dan eindigt het op ruzie en een hoop pijn..

Maar laat hem ook zijn verhaal doen, en geef hem ook de kans zijn 'acties' uit te leggen.
MEt een goed gesprek valt dit misschien op te lossen...


wil hij absoluut niet luisteren, verbreek dan alle contact.. Denk aan jezelf meissi....
__________________
Kleine Denise
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 08:06
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
duidelijker zijn. Je wilt hem niet, nu niet en waarschijnlijk nooit niet. dit staat allemaal los van jouw eventuele gevoelens voor J, dus hij hoeft ook geen hoop te hebben dat hij wel een kans maakt als jij J niet meer leuk vindt. En je vindt de dingen die hij doet niet zo prettig dus of hij daar alsjeblieft mee op wil houden.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 09:05
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
"moet je luisteren. Ik vind je echt heel aardig, en ik vind de dingen die je gedaan hebt best lief, maar zoals je weet ben ik heel erg verliefd op J. Dit verandert niet, en zelfs als het verandert, zie ik in jou niets meer dan een (overigens heel goede) vriend. Ik hoop dat je dit kunt accepteren, want ik wil je vriendschap niet kwijt. Eventueel kunnen we elkaar ook een tijdje niet zien, als dat het voor jou makkelijker maakt om mij te vergeten"

zoiets?
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 09:21
Fuzzly
Avatar van Fuzzly
Fuzzly is offline
ik heb ook zo'n soort situatie mee gemaakt en daarna was ze erg pist op me,maarja dat was in groep 8
ik zelf weet nu dat je het woordt van de meid moet respecteren.
deze gozer lijkt me te opdringerig en wordt snel jaloers als jij bv met een anderen jongen praat.

Of je maakt het hem duidelijk dat je hem niet leuk vind en je gaat door als vrienden.
en als hij dat niet respecteert dan de rug toe draaien
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 09:02
Angel Of Faith
Avatar van Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Hey, bedankt voor jullie reacties .
Omdat het zo niet langer kan heb ik beslist om vrijdag met hem te praten samen met die vriendin (vroeger kan jammergenoeg niet omdat hij in Pukkelpop zit), zo moet hij wel de waarheid vertellen. Ik wil hem ook confronteren met alles wat hij aan mijn vriendin gezegd heeft en alles wat hij aan mij gezegd heeft en dan wil ik eindelijk wel eens horen hoe alles ineen zit. Ik hoop dat het een beetje goed verloopt .

xxx
Faith
__________________
<~ Ik ben van niemand, alleen van mezelf!~>; no hope, no love, no glory... no happy ending; I should have kicked your ass instead!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa
e-hazeleger
12 18-05-2011 17:09
Liefde & Relatie Hoe kom ik van hem af?
xmanon
41 19-09-2010 08:37
Liefde & Relatie heftig gesprek in relatie..hoe nu verder?
Straciatella*
25 16-04-2008 02:52
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37
Psychologie Mijn kliniek verhaal
Eend
21 15-08-2002 14:05
ARTistiek Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame!
Verwijderd
3 05-09-2001 08:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23.