Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2004, 21:08
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
en hij is ook verliefd op mij! maar het is nog maar 2,5 maand uit tussen hun na een relatie van 16 maanden. Wat moet ik nou?
__________________
sometimes I get so weird I even freak myself out
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2004, 21:15
Pyriet
Avatar van Pyriet
Pyriet is offline
10 weken lijkt me lang genoeg
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 21:23
DeathKnight
DeathKnight is offline
Praat erover met die vriendin
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 21:25
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
Citaat:
DeathKnight schreef op 27-02-2004 @ 22:23:
Praat erover met die vriendin
ja maar da durf ik dus nie! ben veels te bang dat ze kwaad wordt en ik haar kwijtraak.
__________________
sometimes I get so weird I even freak myself out
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 21:55
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Je gevoelens onderdrukken of haar vertellen dat je verliefd op haar ex bent. Wie weet vind ze dat helemaal niet zo erg.
Kwaad worden lijkt me wel erg ver gaan. Jij kan het ook niet helpen dat je verliefd op haar ex bent geworden.

Wie heeft het eigenlijk uitgemaakt ?
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 23:35
malibubarbie
Avatar van malibubarbie
malibubarbie is offline
Kan beeeest. Het is toch uit?
__________________
Birds do it, bees do it. Even educated fleas do it... Let's do it, let's fall in love
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 07:00
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
Citaat:
ZerO schreef op 27-02-2004 @ 22:55:
Je gevoelens onderdrukken of haar vertellen dat je verliefd op haar ex bent. Wie weet vind ze dat helemaal niet zo erg.
Kwaad worden lijkt me wel erg ver gaan. Jij kan het ook niet helpen dat je verliefd op haar ex bent geworden.

Wie heeft het eigenlijk uitgemaakt ?
ze hebben het samen uitgemaakt maar zij kwam ermee...

die ex van haar denkt dat als we het vertellen dat ze met beide nix meer te maken wil hebben.
__________________
sometimes I get so weird I even freak myself out
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 09:35
Verwijderd
je bent verliefd.. dat betekent toch niet dat je een relatie hebt? Waarom zou ze dan boos worden? Daar kan jij toch niets aan doen? Gewoon met haar over praten.
Succes
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 13:22
Freestyler*
Freestyler* is offline
ja, ik neem aan dat ze juist niet boos wordt als je haar vertelt dat je haar ex erg leuk vindt, maar haar niet wilt kwetsen en derhalve afstand zal bewaren als zij dat liever heeft.
Tenzij jij die jongen niet wilt laten gaan..
ze zal het dan toch wel te horen krijgen, dus paat er iig over.. Maar bedenk goed wat je meer waard is, die vriendschap of die relatie met die jongen
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 13:29
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
tis al nie meer nodig.........hij heeft enorm tegen me gelogen......
__________________
sometimes I get so weird I even freak myself out
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 14:55
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
steentje schreef op 28-02-2004 @ 14:29:
tis al nie meer nodig.........hij heeft enorm tegen me gelogen......


Niet verliefd?
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 15:42
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
malibubarbie schreef op 28-02-2004 @ 00:35:
Kan beeeest. Het is toch uit?
Nee, vind ik niet. Ex-en zijn een no-go area vind ik. Of het moet of een heel korte en oppervlakkige relatie geweest zijn, lang geleden.
Maar dat is hier niet het geval dus ik zou zeggen: niet doen
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 17:26
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 28-02-2004 @ 15:55:


Niet verliefd?
wel verliefd....maar hij had gelogen over iets...
__________________
sometimes I get so weird I even freak myself out
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 18:45
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
malibubarbie schreef op 28-02-2004 @ 00:35:
Kan beeeest. Het is toch uit?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 18:51
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Is niet voor niets uit lijkt mij, nou, opgestaan plaats vergaan, is nu bijna 3 maanden uit, ze gaan allebei verder met hun leven, grijp je kans. Als ze er kwaad om wordt had ze em zelf moeten houden denk ik dan altijd maar.
Als het nou 3 weken was.... dan had ik idd nog even gewacht.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 18:53
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
steentje schreef op 28-02-2004 @ 18:26:
wel verliefd....maar hij had gelogen over iets...
hij viel op je vanwege je mooie schoenen? zeg het nou maar,t is toch maar internet, lang leven anonimiteit
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 18:54
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 28-02-2004 @ 19:51:
Is niet voor niets uit lijkt mij, nou, opgestaan plaats vergaan, is nu bijna 3 maanden uit, ze gaan allebei verder met hun leven, grijp je kans. Als ze er kwaad om wordt had ze em zelf moeten houden denk ik dan altijd maar.
Als het nou 3 weken was.... dan had ik idd nog even gewacht.
gij FB smurf, lezen zult gij! Ze wil als niks meer met hem
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 20:07
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-02-2004 @ 19:53:
hij viel op je vanwege je mooie schoenen? zeg het nou maar,t is toch maar internet, lang leven anonimiteit
hij sprak achter mn rug af met haar vandaag.....dat moest ik dus van haar horen dat ze hem vanmiddag zou zien. Dus ik himmul geschokt want hij ha een vergadering zou ie. Bleek ie dus idd een vargadering te hebben en daarna naar haar toegaan. Maar hij wilde het me nog wel ff vantevoren vertellen....

na veel gepraat net heb ik hem maar vergeven....ach he...misverstandje ofzo??!
__________________
sometimes I get so weird I even freak myself out
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-02-2004, 20:10
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-02-2004 @ 19:54:
gij FB smurf, lezen zult gij! Ze wil als niks meer met hem
Haha, nou en? Misschien meerdere mensen in dezelfde situatie die die woorden wel nodig hebben

Maar het hele probleem van de TS is opgelost dus Fijnheid, weer een zorg minder in de wereld. Ga zo door mensen!
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 12:52
QueenY
QueenY is offline
Ik zou dat mijn vriendin nooit aandoen..Het is inderdaad een no-go area voor ju, ze hebben niet voor niks zolang gehad en ook al zou ze zeggen dat het haar niks kan schelen, het zal toch wel heel raar zijn.>Er zijn genoeg jongens, dus gevoelens opzij zetten en zoek een andere leuke jongen
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 12:59
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik persoonlijk vind het een heel gezeik, dat je niets met de ex van een vriend of vriendin mag beginnen. Dat het een 'no-go area' is. Als je toch verliefd bent op diegene en het wederzijds is...? Uit is toch uit? Anders kun je wel helemaal ophouden met daten, want bijna iedereen is iemand's ex.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 13:56
Verwijderd
Citaat:
steentje schreef op 28-02-2004 @ 21:07:
hij sprak achter mn rug af met haar vandaag.....dat moest ik dus van haar horen dat ze hem vanmiddag zou zien. Dus ik himmul geschokt want hij ha een vergadering zou ie. Bleek ie dus idd een vargadering te hebben en daarna naar haar toegaan. Maar hij wilde het me nog wel ff vantevoren vertellen....

na veel gepraat net heb ik hem maar vergeven....ach he...misverstandje ofzo??!
en daarom word je boos?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 14:10
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Mijn vriendin heeft ook met mijn ex genomen nadat het 3 maanden uit was. Daar heb ik ook niet moeilijk over gedaan. Alleen had ik er geen verdriet van ofzo dat t uit was.
Als het heel gevoelig ligt bij je vriendin, kan k me voorstellen dat ze zoiets niet leuk zal vinden.
Práát met d'r.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 14:18
sail fan
sail fan is offline
Citaat:
QueenY schreef op 01-03-2004 @ 13:52:
Ik zou dat mijn vriendin nooit aandoen..Het is inderdaad een no-go area voor ju, ze hebben niet voor niks zolang gehad en ook al zou ze zeggen dat het haar niks kan schelen, het zal toch wel heel raar zijn.>Er zijn genoeg jongens, dus gevoelens opzij zetten en zoek een andere leuke jongen
Nooit verliefd geweest ofzow. Zomaar ff gevoelens opzij zetten. Dat zou mij echt nooit lukken. Als ik verliefd ben, en digene ook op mij, en ze is ex van een vriend van mij, dan zou ik met die vriend gaan praten, over hoe hij er over denkt, maar zomaar vergeten, kan ik echt niet
__________________
Geniet nooit met mate!!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 17:54
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
ik heb het er dus al heel erg veel met hem over gehad en we zijn eigenlijk nog geen stap verder. Die vriendin van mij is namelijk nogal emotioneel onstabiel of iets....ze maakt overal een probleem van en huilt om elk klein ding. Als we het dus tegen haar zeggen zal ze instorten....en da wilk haar nie aandoen!!!

Maar ja...wanneer is het wel tijd om het haar te vertellen? En mijn gevoelens aan de kant zetten lukt dus echt niet. Dat heb ik in het begin geprobeerd jah...maar dat lukte echt niet.
__________________
sometimes I get so weird I even freak myself out
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2004, 21:39
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
'no-go area' my ass. Het is niet voor niets uit, is zelfs al lange tijd uit, die 2 zijn verliefd, willen graag samenzijn, ik zie het probleem niet.
Dat die vriendin het misschien niet helemaal leuk gaat vinden oke, kan ik me voorstellen, maar gevoelens kan je niet verbergen of onderdrukken. Je hebt ze of je hebt ze niet, simpel als dat. En dat zal die vriendin ook moeten accepteren. Het is natuurlijk lomp om met de deur in huis te vallen bij haar om gezellig even te melden dat jij nu iets met haar ex hebt. Je kan wel gewoon bij haar langskomen, rustig gaan zitten, het verhaal vertellen, ook vertellen dat je het heel moeilijk vind om te vertellen, maar dat je geen keuze hebt, dat je liever hebt dat ze het van jouzelf hoort dan van een ander. Het komt uiteindelijk toch wel bij haar terecht, en als jij er niet eerlijk over bent loop je meer het risico haar kwijt te raken dan als je er wel eerlijk over bent.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 10:27
QueenY
QueenY is offline
Vrienden gaan voor vriendjes, Vriendschap is belangrijker dan alles, want wie is er eindelijk voor je als het uitgaat?Juist je vriendin ...Uit respect zou ik het niet doen, kijk als het een 'kennis ' is , is het een ander verhaal , maar een goede vriendin , nee..En ik ben zeker weleens verliefd geweest , maar dat is een fase , een roes, wat na een tijd overgaat , dus als je daar liever aan toegeeft dan aan vriendschap, dan zijn je prioriteiten erg duidelijk en zal je ooit er toch wel door op je bek gaan ..En ik begrijp dat zij onstabiel is en zij zich blijkbaar niet lekker in d'r vel voelt, nou als vriendin moet je er op dit moment voor haar zijn en je niet bezig houden met haar ex, kijk als het echt meant to be is , dan zal het over een half jaar nog steeds dit gevoel zijn...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 14:57
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
QueenY schreef op 02-03-2004 @ 11:27:
Vrienden gaan voor vriendjes, Vriendschap is belangrijker dan alles, want wie is er eindelijk voor je als het uitgaat?Juist je vriendin ...Uit respect zou ik het niet doen, kijk als het een 'kennis ' is , is het een ander verhaal , maar een goede vriendin , nee..En ik ben zeker weleens verliefd geweest , maar dat is een fase , een roes, wat na een tijd overgaat , dus als je daar liever aan toegeeft dan aan vriendschap, dan zijn je prioriteiten erg duidelijk en zal je ooit er toch wel door op je bek gaan ..En ik begrijp dat zij onstabiel is en zij zich blijkbaar niet lekker in d'r vel voelt, nou als vriendin moet je er op dit moment voor haar zijn en je niet bezig houden met haar ex, kijk als het echt meant to be is , dan zal het over een half jaar nog steeds dit gevoel zijn...
Zowel vrienden als vriendjes komen en gaan. Doet beide keren pijn, maar er komen nieuwen voor in de plaats. Ze zullen de anderen nooit kunnen vervangen, maar da's een ander verhaal. That's life.

Zoals ik al zei: gevoelens kan je niet verbergen of onderdrukken. Je kan het proberen maar dan ga je jezelf er alleen maar rot onder voelen. In dat geval sta je dus voor een keuze die niets meer met die ex van haar uit te staan heeft: kies je voor jezelf, of voor haar geluk.

En wat dat betreft ben ik heel egoistisch ingesteld, ik zoek alle mogelijke oplossingen bij elkaar om die keuze te ontwijken, maar is er geen andere keuze, dan ga ik voor mezelf. Je kan anderen niet gelukkig maken als je jezelf rot voelt. Die keuze eenmaal gemaakt, dan pas komt die vriend om de hoek kijken en zal je je moeten afvragen hoe je het gaat vertellen.

Zoals ik al zei: zelf vertellen voordat zij het te weten komt via via is altijd beter. Zij zal toch moeten accepteren dat hij ook verder gaat met zijn leven, hoe onstabiel zij ook is, het is dan wel met jou, dat maakt de boel even iets moeilijker, maar daar kunnen jullie niets aan doen. Je kan jaren en jaren blijven wachten, maar er zullen altijd omstandigheden blijven waardoor je kan zeggen dat je misschien beter nog even kan wachten. Beetje zonde. Loop je leuke kans mis.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 15:02
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 02-03-2004 @ 15:57:
*reactie op QueenY*
Ik ben het hier helemaal mee eens. Zo zou ik het ook doen. Ik vind het zelfs vrij onnozel om je gevoelens te ontkennen, het een "roes" of "fase" te noemen, alleen omdat het een ex van je vriend/vriendin is.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 13:29
lso
Avatar van lso
lso is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 01-03-2004 @ 22:39:
'no-go area' my ass. Het is niet voor niets uit, is zelfs al lange tijd uit, die 2 zijn verliefd, willen graag samenzijn, ik zie het probleem niet.
Dat die vriendin het misschien niet helemaal leuk gaat vinden oke, kan ik me voorstellen, maar gevoelens kan je niet verbergen of onderdrukken. Je hebt ze of je hebt ze niet, simpel als dat. En dat zal die vriendin ook moeten accepteren. Het is natuurlijk lomp om met de deur in huis te vallen bij haar om gezellig even te melden dat jij nu iets met haar ex hebt. Je kan wel gewoon bij haar langskomen, rustig gaan zitten, het verhaal vertellen, ook vertellen dat je het heel moeilijk vind om te vertellen, maar dat je geen keuze hebt, dat je liever hebt dat ze het van jouzelf hoort dan van een ander. Het komt uiteindelijk toch wel bij haar terecht, en als jij er niet eerlijk over bent loop je meer het risico haar kwijt te raken dan als je er wel eerlijk over bent.
Geef ik je volledig gelijk in.. Als die gevoelens er nu eenmaal oprecht zijn kun je ze niet wegsteken verstoppen of wat dan ook.. als die er dan toch zijn en wederzijds zal het voor die vriendin even op de zelfde manier moeilijk zijn of je r iets mee doet of niet..
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 13:38
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Ah, steeds meer mensen die realistisch zijn.
Ik zou zeggen meid: ga ervoor.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 16:50
meisje
meisje is offline
Dit is misschien een revolutionair idee, maar als je verliefd bent, hoef je hem nog niet te bespringen of er niks mee doen?
Ik weet niet hoe oud je bent, maar vast niet oud en je ontmoet vast nog wel iemand anders.
En het feit dat je je vriendin dat niet eens wilt vertellen, zegt wel genoeg
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 22:00
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
meisje schreef op 06-03-2004 @ 17:50:
Dit is misschien een revolutionair idee, maar als je verliefd bent, hoef je hem nog niet te bespringen of er niks mee doen?
Ik weet niet hoe oud je bent, maar vast niet oud en je ontmoet vast nog wel iemand anders.
En het feit dat je je vriendin dat niet eens wilt vertellen, zegt wel genoeg
1. bespringen is overdreven, niks mee doen is ook niet goed
2. 19
3. vast, maar het gaat over het hier en nu, toekomst is latere zorg
4. dat heeft een reden


*staat op punt vorige reactie in te trekken.... *
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 22:30
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Probeer anders eens heel subtiel uit te vissen wat ze nog voor hem voelt... Of breng het onderwerp in het algemeen eens ter sprake ('een vriendin van mijn nichtje valt op de ex van een andere vriendin van dr' o.i.d. 'wat vind jij daar nou van?')
ik zelf ben ook verliefd op de ex van een vriendin, maar zij vindt het niet erg, ik heb t dr gevraagd, en gezegd dat als zij nog wat voor hem voelt, ik nooit iets met m zal beginnen. maar voor haar is t helemaal over, ze wil m niet terug ofzo, en ze zegt ook steeds: 'jullie zijn wel leuk samen'. dus wie weet loopt t voor jou ook zo.
en bovendien, het is nu nog niet zo onwijs lang uit, als ze dr nu moeite mee heeft, w8 dan een tijdje, en probeer t nog n x. grote kans dat t dan beter gaat. als ze een echte vriendin van jou is, zal ze jou je geluk ook niet misgunnen en zich dr overheen kunnen zetten dat hij nu verliefd is op jou en jij op hem. suc6 dr mee
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave

Laatst gewijzigd op 06-03-2004 om 22:37.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 07:57
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
een echte vriendin is ze niet meer want ze heeft het veels te druk met zichzelf en heeft nog maar vrij weinig interesse voor mij. Terwijl ik haar 2x per week bel om te kijken hoe het met haar is en ofter nog dingen gebeurd zijn.

En gister hebben die jongen en die vriendin van mij afgesproken. En op het eind zei ze tegen hem: 'Jij komt er wel, misschien zelfs wel met Linda'. (ik dus he...)

Dus ze merkt zelf ook wel iets ofzo...maar ze reageerde nie kwaad zei hij.

En voor degene die zeggen dak mn gevoelens aan de kant moet zetten, dat heb ik echt wel geprobeerd hoor...maar de resultaten waren dat ik nog gekker op hem werd!

Maar ik weet dat ik echt met haar moet praten. Maar is het niet de taak van hem en mij samen? Ik vind namelijk dak da nie alleen hoef te doen...maar jah..is misschien ook wel lafheid.
__________________
sometimes I get so weird I even freak myself out
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 16:07
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
steentje schreef op 07-03-2004 @ 08:57:
een echte vriendin is ze niet meer want ze heeft het veels te druk met zichzelf en heeft nog maar vrij weinig interesse voor mij. Terwijl ik haar 2x per week bel om te kijken hoe het met haar is en ofter nog dingen gebeurd zijn.

En gister hebben die jongen en die vriendin van mij afgesproken. En op het eind zei ze tegen hem: 'Jij komt er wel, misschien zelfs wel met Linda'. (ik dus he...)

Dus ze merkt zelf ook wel iets ofzo...maar ze reageerde nie kwaad zei hij.

En voor degene die zeggen dak mn gevoelens aan de kant moet zetten, dat heb ik echt wel geprobeerd hoor...maar de resultaten waren dat ik nog gekker op hem werd!

Maar ik weet dat ik echt met haar moet praten. Maar is het niet de taak van hem en mij samen? Ik vind namelijk dak da nie alleen hoef te doen...maar jah..is misschien ook wel lafheid.
Haar ex is haar zaak niet meer al voelt ze misschien nog wel een soort van verbondenheid. Als jij jezelf ziet als een vriendin van haar zou je in mijn ogen zelf moeten gaan, zonder hem, da's te confronterend.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd op ex van een vriendin
Nyai
9 23-12-2008 17:19
Liefde & Relatie verliefd op ex van een vriendin
sweetie_87
11 03-06-2007 10:50
Liefde & Relatie verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$]
Oktober
9 21-03-2004 14:54
Liefde & Relatie verliefd op ex?!
stinkdiertje
6 21-09-2003 15:00
Liefde & Relatie [liefde]Verliefd op mijn ex
Verwijderd
12 11-06-2003 18:21
Liefde & Relatie Verliefd op de broer van een vriendin.
stefanietje
3 25-08-2002 15:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24.