Oud 01-11-2013, 16:26
Verwijderd
Kutsie, Fiepje.

Ik heb vandaag in ruil voor zo'n ding een telefoontje naar mijn vriendje en een wenkbrauwepilatie gerocheld.
Advertentie
Oud 01-11-2013, 16:27
Verwijderd
Citaat:
het kan nog veel erger hoor. Ik praat tegen bijna alles, ook tegen de planten hier in huis en soms tegen de brintapap voor een van mijn cliënten. En toen ik nog een brommer had praatte ik daar ook tegen.
Dit klinkt waarschijnlijk lulliger dan ik het bedoel, maar word je dan niet permanent aangekeken alsof er, eh, iets mist, zegmaar?
Oud 01-11-2013, 16:28
Verwijderd
Ik praat ook wel eens tegen mezelf trouwens hoor, maar tegen jezelf praten vind ik anders dan tegen andermans brinta praten. Ik zou het ook heel intimiderend vinden als iemand tegen mijn eten ging praten.
Oud 01-11-2013, 16:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik praat heel vaak tegen mezelf
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-11-2013, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Ik praat ook wel eens tegen mezelf trouwens hoor, maar tegen jezelf praten vind ik anders dan tegen andermans brinta praten. Ik zou het ook heel intimiderend vinden als iemand tegen mijn eten ging praten.
De desbetreffende cliënt is doof en blind, dus die merkt daar niks van. En ik doe dat niet wanneer er grote groepen mensen om me heen staan hoor Maar goed, op die kinderboerderij ken ik niemand en daar boeit het me niet zoveel. Op mijn werk zijn ze wel iets gewend, niet alleen van mij maar ook van collega's. Ik heb een collega die de hele dienst door tegen zichzelf kletst. En ach. Dan kijken ze maar, eigenlijk.
Oud 01-11-2013, 16:35
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik klets ook altijd tegen alle beesten. Als ik op de boerderij werk, houd ik altijd hele verhalen tegen het beest wiens stal ik aan het schoonmaken ben En ik praat tegen planten, want daar houden ze van
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-11-2013, 16:38
Verwijderd
Ik wil vanavond iets maken met geitenkaas, wat zal ik maken?
Oud 01-11-2013, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Ik klets ook altijd tegen alle beesten. Als ik op de boerderij werk, houd ik altijd hele verhalen tegen het beest wiens stal ik aan het schoonmaken ben En ik praat tegen planten, want daar houden ze van
Mja, tegen dieren praten vind ik ook niet zo raar. Volgens mij doet bijna iedereen dat. Tegen planten praten stiekem een beetje (maar goed, mijn oma noemt haar planten haar 'wortelende kindjes', dus waar hebben we het over ), maar goed. Maar tegen voorwerpen praten, ik weet niet. Ingegerd doet maar natuurlijk, maar als iemand in mijn omgeving dat ineens volledig serieus zou gaan doen zou ik op zijn minst verbaasd zijn.

Hoe dan ook, het lijkt me van alle rare eigenschappen nou niet echt de meest schadelijke, dus /care verder.
Oud 01-11-2013, 16:40
Verwijderd
Als we autopech hebben, moet ik me ook altijd inhouden om de auto niet aan te moedigen zodattie het weer gaat doen
Oud 01-11-2013, 16:42
Verwijderd
altijd als we op het punt staan om op vakantie te gaan gaat er iets mis met de auto
Oud 01-11-2013, 16:44
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik wil vanavond iets maken met geitenkaas, wat zal ik maken?
Salade met geitenkaas en honingsdressing, pastasalade met geitenkaas en spinazie en tomaat, quiche, geitenkaassoufflé met groenten, lasagne met geitenkaas, andijviestamp met geitenkaas, pasta met geitenkaas en groenten.

Genoeg keuze?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-11-2013, 16:47
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nu heb ik trek in een goede cheddarsoufflé met groenten Of gegratineerde camembert met olijven. Nom!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-11-2013, 16:47
Verwijderd
Ik vind quiche wel een goed idee, maar is dat een beetje in te vriezen? Ik moet alleen eten en mijn vriend lust geen geitenkaas, dus als ik de rest doe invriezen, is dat ideaal!
Oud 01-11-2013, 16:48
Verwijderd
Ik heb zin in chocolademousse, maar mijn buik is pijnlijk en opgezwollen.
Oud 01-11-2013, 16:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik vind quiche wel een goed idee, maar is dat een beetje in te vriezen? Ik moet alleen eten en mijn vriend lust geen geitenkaas, dus als ik de rest doe invriezen, is dat ideaal!
Naar mijn ervaring wel Ik ontdooi hem dan in de koelkast en warm hem op in de oven. Hooguit worden je groenten dan een beetje slappig.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-11-2013, 16:52
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik zag overigens zojuist dat mijn aloë vera kindjes krijgt
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-11-2013, 16:52
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik praat ook wel eens tegen mezelf trouwens hoor, maar tegen jezelf praten vind ik anders dan tegen andermans brinta praten. Ik zou het ook heel intimiderend vinden als iemand tegen mijn eten ging praten.
Ik praat altijd tegen m'n laptop. En tegen m'n knuffels.
Eigenlijk meer dan tegen mensen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-11-2013, 16:56
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
OMG, mijn huisgenote word echt met de dag een groter cliché.
Buiten dat ze ineens alleen maar aziatisch eten eet van de toko (waarvan ze me vertelde dat de verpakkingen niet eens kan lezen) en Anime kijkt hoor ik 'r nu ook ineens een soort van Japans praten met d'r vriendinnetje. Ze studeert 't pas sinds september. En ze zijn allebei, buiten hun uiterlijk, zo Hollands als wat. Bij dat vriendinnetje vliegen de bekakte errww-en me om de oren.


Ik ga toch ook niet alleen maar Engels voer uit de Engelse toko halen en alleen maar Engels praten met Nederlandse mensen. Doe normaal man. :')
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-11-2013, 16:56
Verwijderd
Potjes hebben oortjes
Oud 01-11-2013, 16:58
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Potjes hebben oortjes
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-11-2013, 16:58
Verwijderd
Heet ze toevallig Naomi?
Oud 01-11-2013, 17:01
Verwijderd
Ja, dus daar kan je prima tegen praten.
Oud 01-11-2013, 17:02
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, dus daar kan je prima tegen praten.
Aha! Ik heb geen potjes met oortjes.
Wel koptelefoon-oortjes! Dan ga ik daar maar tegen praten/zingen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-11-2013, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Aha! Ik heb geen potjes met oortjes.
Wel koptelefoon-oortjes! Dan ga ik daar maar tegen praten/zingen.
Ik heb oortjes met een microfoontje eraan, dat praat uitstekend
Oud 01-11-2013, 18:42
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb oortjes met een microfoontje eraan, dat praat uitstekend
Dan kan je doen alsof je iemand aan 't bellen bent.
Ik raak nog steeds in de war wanneer ik mensen op straat zie praten tegen hun bluetooth apparaat.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-11-2013, 18:44
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ja, nou, Ik wilde mijn dag dus ook nog met allemaal andere dingen vullen. Ik weet niet helemaal of dat nog gaat lukken nu
Ik had zo'n dag waarop echt niets echt moet, en dan heb ik moeite die dag te vullen. Dus nu heb ik heel de dag series gekeken en geborduurd, maar ik moet zeggen dat dat ook best gaat vervelen op een gegeven moment.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 01-11-2013, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Ik wil vanavond iets maken met geitenkaas, wat zal ik maken?
Citaat:
Salade met geitenkaas en honingsdressing, pastasalade met geitenkaas en spinazie en tomaat, quiche, geitenkaassoufflé met groenten, lasagne met geitenkaas, andijviestamp met geitenkaas, pasta met geitenkaas en groenten.

Genoeg keuze?
Citaat:
Ik vind quiche wel een goed idee, maar is dat een beetje in te vriezen? Ik moet alleen eten en mijn vriend lust geen geitenkaas, dus als ik de rest doe invriezen, is dat ideaal!
Ik heb ook quiche met geitenkaas gegeten
Oud 01-11-2013, 18:45
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh, het is trouwens weer 'nodig de hele kanker vereniging uit en ga irritant staan giechelen in de keuken' dag.

Ik haat mensen die giechelen. HAAT. Het klinkt niet als schattig lachen, het klinkt evil en vals.
En nep. Ik hoor achter elke zin alleen maar 'heheheheheheheh'. Stelletje douchebags. Sterf.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-11-2013, 18:49
Hazel
Hazel is offline
Ik gun jou echt een huis voor jezelf Trimm Trabb.
Oud 01-11-2013, 18:51
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik gun jou echt een huis voor jezelf Trimm Trabb.
Thanks. Ik ook, maar sinds dat allereerste huisje waar ik nog niet op kon reageren ben ik niks tofs/betaalbaars meer tegengekomen.

Net kwam er een Chineesje zomaar m'n kamer binnengelopen.
"Oh Sorry, I thought this was the toilet! "

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-11-2013, 18:52
Verwijderd
Ja, hoe durft haar huisgenote haar conversatie te oefenen met een studiegenoot en zomaar te giechelen met vriendinnen.
Oud 01-11-2013, 18:53
Verwijderd
Ik gun Trimm verder best een huis voor zichzelf hoor verder
Oud 01-11-2013, 18:56
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, hoe durft haar huisgenote haar conversatie te oefenen met een studiegenoot en zomaar te giechelen met vriendinnen.
1) Het gaat niet om het oefenen, maar om de hele overdreven 'Oh kijk mij eens super-Asian zijn'-attitude
2) Vriendinnen uitnodigen vind ik prima, maar het hoeven er niet zo vaak zo veel te zijn en ze hoeven ook niet zo vaak zo veel kutherrie te maken.

Ik kan gewoon niet tegen giechelkutjes. Je hoeft echt niet constant zo hard te lachen om álles.

edit: Ter verduidelijking, ze staan voor mijn kamerdeur, dus ik hoor echt woord voor woord wat ze zeggen. Het klinkt alsof ze bij me in de kamer staan, want het is hier supergehorig. Dat vind ik niet tof. Ze kunnen ook in haar kamer gaan zitten.

Maar goed, ik ga, hopelijk, zo de hort op.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-11-2013, 18:58
Verwijderd
Ik ken iemand die helemaal fan van Japan, anime en die dingen is. Ze is ook altijd Japans aan het praten, en ze kijkt rare tekenfilmpjes. Tegenwoordig kleedt ze zich ook als die animefiguren.
Oud 01-11-2013, 19:00
Verwijderd
Waarom zou ze niet vaak veel mensen mogen uitnodigen
Oud 01-11-2013, 19:03
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Waarom zou ze niet vaak veel mensen mogen uitnodigen
Ik kan haar niks verbieden natuurlijk, maar ze zouden voor mij op zoek gaan naar een huisgenote die rustig en op zichzelf was en niet bij een vereniging zou zitten.
Dat had zij ook gezegd. Dat ze dan ineens bij een studievereniging gaat en regelmatig de hele rambam hier uitnodigt is dan niet zo fijn.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-11-2013, 19:05
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
1) Het gaat niet om het oefenen, maar om de hele overdreven 'Oh kijk mij eens super-Asian zijn'-attitude
2) Vriendinnen uitnodigen vind ik prima, maar het hoeven er niet zo vaak zo veel te zijn en ze hoeven ook niet zo vaak zo veel kutherrie te maken.

Ik kan gewoon niet tegen giechelkutjes. Je hoeft echt niet constant zo hard te lachen om álles.

edit: Ter verduidelijking, ze staan voor mijn kamerdeur, dus ik hoor echt woord voor woord wat ze zeggen. Het klinkt alsof ze bij me in de kamer staan, want het is hier supergehorig. Dat vind ik niet tof. Ze kunnen ook in haar kamer gaan zitten.

Maar goed, ik ga, hopelijk, zo de hort op.
Je zou ook kunnen vragen of ze hun gesprek in haar kamer willen voortzetten.
Oud 01-11-2013, 19:05
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb echt superlekker gegeten Rijst met groenten, bouillonblokje erdoor, flinke lepel sambal en nog een shitoad aan kruidenkastinhoud, kaas erover er in de oven. Simpel maar nom!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-11-2013, 19:06
Verwijderd
Bij een studievereniging... Maargoed, dan zeg je er toch gewoon wat van? ''Hoi. zo hadden we het niet afgesproken toch?''
Oud 01-11-2013, 19:18
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Een op een een gesprek aangaan over waar je last van hebt en samen naar oplossingen zoeken lijkt me een stuk nuttiger dan jezelf opvreten. Niet dat ik daar niet een handje van heb, maar op een zeker punt zul je toch actie moeten ondernemen om dingen anders te maken.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 01-11-2013, 19:29
Verwijderd
Heb ook wel eens een huisgenoot gehad, toen ik daar ging verhuizen, was het zo van ''ja mooi, je muziek stond altijd zo hard''

WAAROM ZEG JE DAT NIET ALS JE ER LAST VAN HEBT
Oud 01-11-2013, 19:49
Verwijderd
Tering. Het knalt hier wel vaker, maar nu ging er echt een ontzettende knal door de buurt Ik schrok me een ongeluk

En ik heb zojuist de blauwe trapleuning opgehangen <3
Oud 01-11-2013, 19:49
Verwijderd
Hier is vaak tuig met vuurwerkbommetjes. soms trilt huis ervan.
Oud 01-11-2013, 21:15
Verwijderd
Baklava
Oud 01-11-2013, 23:01
Verwijderd
Citaat:
maar goed, mijn oma noemt haar planten haar 'wortelende kindjes'
Детки корнявые?
Oud 01-11-2013, 23:03
Verwijderd
Voor Trimm en andere baardenliefhebbers:

Oud 01-11-2013, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Voor Trimm en andere baardenliefhebbers:

[afbeelding]

Oud 02-11-2013, 02:09
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Voor Trimm en andere baardenliefhebbers:

[afbeelding]
Ik kende 'm al (want tumblr), maar yup!
Ik ging net met een vriend van me naar een housewarming party en hij heeft nu ook echt een goddelijke baard. Hij lijkt nu met baard op een kruising tussen Dave Grohl en Scroobius Pip. (Grijns van Dave, kortere baard + kapsel van Pip). Soms mag ik door z'n baard kriebelen...aaaaaah.
Vroeger leek hij meer op iemand uit Revenge of the nerds.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 02-11-2013, 02:13
Verwijderd
Mag je ook wel eens ergens anders aan kriebelen?
Oud 02-11-2013, 02:22
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Huhuhuhuhuhuhuhuh.

Spoiler
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46.