Oud 24-02-2018, 20:59
birgitt
birgitt is offline
Hoi,

Voor het vak aardrijkskunde schrijf ik een verslag over het beeld dat Nederlanders van Engeland hebben.
Hierbij heb ik de volgende enquête opgesteld:
https://docs.google.com/forms/d/e/1F...rm?usp=sf_link

Zouden jullie deze willen invullen? Alvast bedankt!
Advertentie
Oud 24-02-2018, 21:02
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ingevuld!
Oud 24-02-2018, 21:12
birgitt
birgitt is offline
Citaat:
Ingevuld!
Heel erg bedankt!
Oud 24-02-2018, 22:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ingevuld!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 24-02-2018, 22:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Check!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-02-2018, 10:26
Verwijderd
"In welke mate verwacht u dat er toerisme is in Engeland in vergelijking met Nederland? *"
Definieer toerisme eens? Bedoel je buitenlandse toeristen? Zitten daar dan toeristen uit Schotland, Wales & Noord-Ierland bij? Jersey? Man? Binnenlandse toeristen?
Oud 25-02-2018, 12:47
birgitt
birgitt is offline
Citaat:
"In welke mate verwacht u dat er toerisme is in Engeland in vergelijking met Nederland? *"
Definieer toerisme eens? Bedoel je buitenlandse toeristen? Zitten daar dan toeristen uit Schotland, Wales & Noord-Ierland bij? Jersey? Man? Binnenlandse toeristen?
Bedankt voor de aanvulling! Ik heb het aangepast.


Bedankt allemaal voor het invullen!
Oud 25-02-2018, 13:49
Verwijderd
Okay, dat is misschien niet het meest handige om te doen, je vragen aanpassen na publicatie

Maar het is nu nog niet duidelijk trouwens. Wat is "veel toerisme". Per hoofd van de bevolking krijgt Nederland een bak meer toeristen dan Engeland bijvoorbeeld. Londen heeft bijvoorbeeld bijna 20 keer meer inwoners dan Amsterdam en heeft "maar" vier keer zoveel toeristen.

Ik ben wel benieuwd wat je met deze vraag wil eigenlijk!
Oud 25-02-2018, 14:06
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ingevuld!
Oud 25-02-2018, 14:40
birgitt
birgitt is offline
Citaat:
Okay, dat is misschien niet het meest handige om te doen, je vragen aanpassen na publicatie

Maar het is nu nog niet duidelijk trouwens. Wat is "veel toerisme". Per hoofd van de bevolking krijgt Nederland een bak meer toeristen dan Engeland bijvoorbeeld. Londen heeft bijvoorbeeld bijna 20 keer meer inwoners dan Amsterdam en heeft "maar" vier keer zoveel toeristen.

Ik ben wel benieuwd wat je met deze vraag wil eigenlijk!
Bedankt voor je toelichting. De vraag is bedoeld om een beeld te krijgen van wat Nederlanders denken over de hoeveelheid toerisme in Engeland ten opzichte van Nederland (In het geheel). De vraag is verder niet gebaseerd op cijfers.

@Fizzle bedankt voor het invullen!
Oud 27-02-2018, 08:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Gesloten op verzoek TS
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20.