Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2013, 18:10
srat01
srat01 is offline
Hoi allemaal,

Natuurlijk heeft iedereen al zijn of haar onderwerp voor het profielwerkstuk. Ik ben daar heel benieuwd naar, maar vooral wil ik graag weten wat jullie al aan het profielwerkstuk hebben gedaan en hoe het bevalt of juist niet bevalt. Dus wees niet bang en deel je ervaringen op deze pagina...

Groetjes
Advertentie
Oud 05-11-2013, 08:12
Rckw
Rckw is offline
Ja, heb inderdaad een onderwerp (biologie/scheikunde)...maar nog niet echt begonnen.
Oud 05-11-2013, 20:03
Robbie112
Robbie112 is offline
Het gaat heel lekker, natuurkunde met het onderwerp nano technologie in zonnepanelen is erg leuk , zeker een aanrader.

Ik ben op schema. Voorwoord inhoud en logboek zijn helemaal oké. Komende 2 weken moeten hoofdstuk 1 en 2 worden gemaakt .

Ik wens iedereen veel succes !

PS: let op jouw proces , logboek en bronnen goed bijhouden . Ik deed vorig jaar ook pws en mijn 9 werd een 6 door het slecht bijwerken van logboek en weinig contact uren met de docente. Blijf dus goed in contact met jouw docent of docente !
Oud 06-11-2013, 20:42
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
Ik had destijds een tip gekregen van een leraar om mijn pws hoofdvraag bij het EXO steunpunt te vragen. Dat kan je hier vinden: http://www.ru.nl/exo/

Heel handig, ze hadden me allemaal teksten opgestuurd met informatie over mijn onderwerp. Dan weet je zeker dat je goede en betrouwbare bronnen hebt.
Oud 08-11-2013, 08:55
KiwiMars
KiwiMars is offline
Hoi!

Met ons PWS gaat het goed, wij hebben het vak Frans gekozen.
Groetjes!

Laatst gewijzigd op 08-11-2013 om 19:09. Reden: enquêtespam
Oud 09-11-2013, 11:19
srat01
srat01 is offline
Citaat:
Hoi!

Met ons PWS gaat het goed, wij hebben het vak Frans gekozen.
Groetjes!
Ik ben wel benieuwd naar wat jullie als onderwerp hebben,
want je hoort niet vaak dat Frans als vak wordt gekozen voor pws.
Oud 17-11-2013, 15:02
Strueg
Strueg is offline
Mijn profielwerkstuk gaat over de mogelijke rol van debatteren in het onderwijs (voornamelijk vwo). Ik moet het 3 december inleveren dus mag nog wel even hard doorwerken. Mijn profielwerkstuk zal bestaan uit een verslag, een betoog en een debat tegen de rector. Ik doe het bij het vak Nederlands. Hoe gaat het? Redelijk.
Oud 03-08-2017, 18:02
lakshmi26
lakshmi26 is offline
Hoi, heeft iemand suggesties voor onderwerpen/hoofdvraag over Kunst(theater, dans,..etc.)?
Samen met een vriend moet ik een profielwerkstuk schrijven. We hadden eerst het onderwerp 'straattaal' in gedachten, maar daar kwamen we niet echt uit. Nu zien we kunst (theater, dans,..etc.) als een optie, maar het moet passen bij één van deze schoolvakken: Nederlands, Engels, L.O, Frans, aardrijkskunde, geschiedenis, economie, tekenen. Heeft iemand enig idee wat we als onderwerp kunnen gebruiken zodat het bij een van die schoolvakken past? We lopen heel erg vast, dus we zouden het erg fijn vinden als iemand kan helpen! Misschien heeft iemand ook een leuke hoofdvraag? Iets met vergelijking ofzo? Of Nederlandse theater? Ik hoor het graag!
Oud 03-08-2017, 21:14
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Hierover heb je al een eigen topic en dus deze up van 4 jaar is niet nodig.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Leren, voor je plezier?
Se7enUp
12 21-06-2012 16:28
Huiswerkvragen: Exacte vakken [??] Profielwerkstuk onderwerpen afgewezen; regelementen/wetgeving?
mohf
6 17-10-2011 22:00
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Enquete: Jouw mening over terrorisme
martin0s
13 10-01-2006 19:37
Huiswerkvragen: Exacte vakken Enquete Genetische Manipulatie
enzovoorts
21 06-01-2004 16:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.