Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2003, 16:27
matrix21
matrix21 is offline
Ik had laatst een discussie met iemand die een studie doet op de universiteit. Hij noemde mij een scholier en zichzelf een student. Volgens mij is een definitie van studeren leren. Dus is wat mij betreft iedereen die doorleerd na de middelbare school een student.
Wat vinden jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2003, 16:28
Verwijderd
Volgens mij is iedereen die iets doet na de middelbare (mbo, hbo, universiteit dus) een student.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 19:50
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
dat d8 ik ook... teminste ik ben een student maar bij andere dingen moet je b.v 18 zijn om sudent te zijn

massol jacqueline
__________________
i'm addicted to music
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 20:05
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
idd iemand die mbo, hbo of wo doet.

leeftijd is erbij niet van toepassing, hoewel het wel weer van belang is voor bepaalde dingen die met studenten te maken hebben (stufi en ov).
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 20:58
PV
PV is offline
jeej weer deze discussie

ik sluit me aan bij Leonoor.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 20:59
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
gewoon als je een studie volgt (en dan kan je wel zeggen middelbare school is ook een studie, maar daar hebben ze al een woord voor, en dat is toch anders, dat is verplicht, studeren niet)
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 21:52
Thomas
Thomas is offline
Veel mensen op het HBO en WO hebben de onterechte mening dat mensen die MBO doen geen student zijn. Mijn persoonlijke mening is precies hetzelfde zoals Leonoor die weergeeft.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 23:46
Tóney
Tóney is offline
volgens Van Dale