Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2004, 19:46
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
ik ben gewoon een kilo afgevallen van de stress, (binnen twee dagen ) en ik eet!!.. wow, juist weer extra door de stress.. ik volg mijn lichaam niet..
__________________
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2004, 19:52
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
58kg.

ben ontzettend veel afgevallen het laatste half jaar. beetje jammer dat ik nu via via te horen krijg dat ik anorexia heb.

ik eet ook niet veel meer omdat ik ziek was en er nog steeds geen zin in heb. 2 boterhammen kaas en avond eten iedere dag. en de laatste keer dat ik chocola oid had kan ik me al lang niet meer herrinneren.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Fog schreef op 19-05-2004 @ 20:52 :
58kg.


jammer dat ik nu via via te horen krijg dat ik anorexia heb.


pffff.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 19:58
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Roos schreef op 10-05-2004 @ 18:46 :
Dit is echt belachelijk. Dit hou je nooit lang vol.

Ja, je valt heus wel af. Maar daarna stop je met je dieetje en kom je alles weer aan! Waarschijnlijk weeg je dan volgend jaar NOG meer, en ga je NOG strenger lijnen in de zomer.

Je moet gewoon een normaal eetpatroon aanwennen wat je jaren kan volhouden. En ja, daar zit dus ook af en toe een Mars bij of een patatje. Kom je heus niet ineens 3 kilo van aan hoor.
Dat doe ik toch ook? Mijn probleem is dat ik teveel snoep.
Daarom wil ik het snoep vervangen door die 'low-fat' crackertjes, goed ontbijten en voldoende avondeten zodat ik tussedoor minder snel trek krijg in 'iets lekkers'. Nu houd ik dit al aardig vol, op school ben k aan de appeltjes gegaan en crackertjes en water en volgende week begin ik weer met hardlopen.
Ik moet gewoon in beweging blijven. Dat is het voornaamste.
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 20:05
Just a Joke
Just a Joke is offline
eyy, voel me eigelijk ook ernstig aangesproken als ze beginnen over: deze zomer ook met een strakke buik in bikini.

Tot nu toe was dat dan wel aardig gelukt maar dit jaar..........

Ben al wel goed bezig, klein detail dat ik geen resultaat zie en bovendien geen functionerende weegschaal heb dus ik hoop dat ik me dit jaar enigszins op het strand kan vertonen.

Nouja, alle lijnertjes sterkte. Ik leef met jullie mee, doe het zelf namelijk ook.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 20:57
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
Citaat:
cut_off schreef op 19-05-2004 @ 20:57 :
pffff.
niet omdat 58 zo weinig is, gewoon omdat ik veeeel dunner ben dan eerst en weinig eet. maar het gaat mij niet om het dun worden, ik heb gewoon geen zin.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 11:01
Li
Avatar van Li
Li is offline
Yeah ben een kilo afgevallen
Laatste tijd heb ik weinig honger met dit weer en ik fiets weer vaker naar de golfbaan (2 uur in totaal heen en terug), dus dat tikt lekker aan
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 12:52
Cartosa
Avatar van Cartosa
Cartosa is offline
Citaat:
! am mE schreef op 05-05-2004 @ 16:18 :
Ik wil dr wel wat af. Ben 1,67 m en weeg 61 kilo. BMI is 21,9. Tussen de 17 en 22 is goed maar ik wil wel wat lager in die rang zitten. Ik fiets nu elke dag en eet ontzettend veel fruit en snoep niet. Op zaterdag heb ik een Linda-de-Mol/Beyoncé-dag Van allebei heb ik gelezen dat ze één dag in de week helemaal los gaan wat betreft eten. Het schijnt nog goed te zijn voor de spijsvertering ook om af en toe wat ongezonds binnen te krijgen in plaats van alleen maar gezonde dingen. Mijn eerste excuus is meteen alweer gemaakt, prachtig
Dat doe ik dus ook, veel sport en fruit en 1 dag in de week doodzuipen, tgaat goed
__________________
J'ai vu l'orient dans son écrin, avec la lune pour bannière
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 18:37
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
ik doe ook mee!

ben 1.70 en weeg 70 kilo! da was een half jaar geleden nog 64! Mn streefgewicht is 62, maar da lijkt me moeilijk te halen. Ik let nu gewoon op met wat ik eet en drink veel water....sporten doek nie echt...ben nogal een lui typje...
__________________
sometimes I get so weird I even freak myself out
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 19:43
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
ik ben ook net begonnen
hehe
geen snoep &zo meer
en sporten...sja
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 21:56
Verwijderd
O jongens, ik heb gefaald. Mijn avondeten bestond uit een patatje speciaal en een loempia Naast het feit dat het heel slecht is, stink ik nu ook nog eens uit mn mond
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 08:11
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
oh...twas geen 70 kilo...maar 68.6! alle beetjes helpen he....
__________________
sometimes I get so weird I even freak myself out
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38.