Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2006, 15:58
Verwijderd
dat lockpicken is echt te simpel, en t gaat nu ook snel, ik breek er zelden een.
Advertentie
Oud 15-04-2006, 18:20
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Open Very Hard Lock voor 45 magicka is ook heel simpel
Oud 16-04-2006, 10:58
doodoohead
Avatar van doodoohead
doodoohead is offline
Hou gaat dat lockpicken nu in zn werk, ik kan alleen lockpicken bij very easy, als er een staafje in zit
Oud 16-04-2006, 14:04
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 15-04-2006 @ 19:20 :
Open Very Hard Lock voor 45 magicka is ook heel simpel
Waar heb je die gekocht?
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 16-04-2006, 22:51
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Wat een kut game
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 17-04-2006, 01:14
DxpZ
Avatar van DxpZ
DxpZ is offline
ik ben nu in de Painted World....moet monsters met terpetine verwijderen
Oud 17-04-2006, 10:21
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
doodoohead schreef op 16-04-2006 @ 11:58 :
Hou gaat dat lockpicken nu in zn werk, ik kan alleen lockpicken bij very easy, als er een staafje in zit
Spoiler
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 17-04-2006, 11:31
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
Jolt schreef op 16-04-2006 @ 23:51 :
Wat een kut game
?
Oud 17-04-2006, 17:36
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 16-04-2006 @ 15:04 :
Waar heb je die gekocht?
Spellmaking altar
Oud 17-04-2006, 18:37
iRoy
Avatar van iRoy
iRoy is offline
Net level 10 geworden. Ga zo kijken hoe snel ik de Skeleton Key kan halen. Scheelt heel veel tijd en gedoe met lockpicks
__________________
Too many freaks, not enough circuses...
Oud 17-04-2006, 20:56
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Ik zal hem eens even uninstallen
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Oud 17-04-2006, 22:55
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Jolt schreef op 16-04-2006 @ 23:51 :
Wat een kut game
En de motivatie hiervoor is...?
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 17-04-2006, 22:59
Verwijderd
slechte graphics
Oud 17-04-2006, 23:44
doodoohead
Avatar van doodoohead
doodoohead is offline
Oud 18-04-2006, 00:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Jolt schreef op 16-04-2006 @ 23:51 :
Wat een kut game
Hahahahaha, denk je nou echt dat mensen jou nog serieus nemen?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 18-04-2006, 00:27
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 17-04-2006 @ 12:31 :
?
Zo even lekker geinstalleerd, denk ga nu even flink wat rond zwermen daar in dat wereldje, ow jeej ik zit in een cel, naja bla bla bla, na wat gezwets en de houterige mannetjes gevolgd, owjee, vijanden, ik bash er op los, leuk en aardig, maar dus echt zoooo fucking langzaam, ik wil actie, spanning en sensatie, ik denk check mijn stats/inventory ik 800x op I drukken, niks, dan tab maar proberen, en jeej ik vind mijn inventory. Echt dus helemaal niks voor mij, morrowind vond ik nog wel leuk, maar dit slaat dus echt alles. Voelt niet goed aan, loopt op zich wel aardig, gezichten zien ook mooi uit.

Kortom, deze delete ik meteen.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 18-04-2006, 09:08
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Jolt schreef op 18-04-2006 @ 01:27 :
Zo even lekker geinstalleerd, denk ga nu even flink wat rond zwermen daar in dat wereldje, ow jeej ik zit in een cel, naja bla bla bla, na wat gezwets en de houterige mannetjes gevolgd, owjee, vijanden, ik bash er op los, leuk en aardig, maar dus echt zoooo fucking langzaam, ik wil actie, spanning en sensatie, ik denk check mijn stats/inventory ik 800x op I drukken, niks, dan tab maar proberen, en jeej ik vind mijn inventory. Echt dus helemaal niks voor mij, morrowind vond ik nog wel leuk, maar dit slaat dus echt alles. Voelt niet goed aan, loopt op zich wel aardig, gezichten zien ook mooi uit.

Kortom, deze delete ik meteen.
Met andere woorden, inruilen voor een shooter en nooit van je leven nog een echte RPG aanschaffen want dat is niks voor jou
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 18-04-2006, 11:22
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Jolt schreef op 18-04-2006 @ 01:27 :
Zo even lekker geinstalleerd, denk ga nu even flink wat rond zwermen daar in dat wereldje, ow jeej ik zit in een cel, naja bla bla bla, na wat gezwets en de houterige mannetjes gevolgd, owjee, vijanden, ik bash er op los, leuk en aardig, maar dus echt zoooo fucking langzaam, ik wil actie, spanning en sensatie, ik denk check mijn stats/inventory ik 800x op I drukken, niks, dan tab maar proberen, en jeej ik vind mijn inventory. Echt dus helemaal niks voor mij, morrowind vond ik nog wel leuk, maar dit slaat dus echt alles. Voelt niet goed aan, loopt op zich wel aardig, gezichten zien ook mooi uit.

Kortom, deze delete ik meteen.
Haha, go home.
Oud 18-04-2006, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 18-04-2006 @ 01:27 :
, ik denk check mijn stats/inventory ik 800x op I drukken, niks, dan tab maar proberen, en jeej ik vind mijn inventory.
waar de fuck slaat dit sowieso op?!
nja echt zo'n trendhopper die als iets wordt gehypet t meteen moet checken en zich dan verveelt zz
Oud 18-04-2006, 12:24
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 18-04-2006 @ 10:08 :
Met andere woorden, inruilen voor een shooter en nooit van je leven nog een echte RPG aanschaffen want dat is niks voor jou
Inderdaad zeg. Niet oordelen over games waarvan het genre je niet aanstaat, dat is belachelijk.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 18-04-2006, 13:49
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 18-04-2006 @ 10:08 :
Met andere woorden, inruilen voor een shooter en nooit van je leven nog een echte RPG aanschaffen want dat is niks voor jou
Een beetje doelloos rondlopen is niks voor mij, en beetje achter houterige mannetjes aanlopen al helemaal niet, ik haal mijn PS 2 wel weer uit de hoek.

En dit was gewoon niet het enigste, gewoon alles, voelt gewoon niet goed aan, en niet alleen bij mij, mijn broer ook, nog een paar vrienden ook.

Beetje overgehyped die game, zowel door de bladen als door jullie, next gen???echt niet.

Had er 100x meer van verwacht. Misschien moet ik het maar op de Xbox360 eens proberen.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 18-04-2006, 14:17
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Ik heb hem voor de X360, en het is gewoon een goed spel, beter als Morrowind imo, dat spel vond ik altijd een beetje tegenvallen, ik speelde liever Baldurs Gate of Fallout 2.

Fallout 2 > Je favo RPG.
Oud 18-04-2006, 14:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ach, Morrowind vond ik een boeiender spel, het kon mij meer grijpen, maar dit is qua graphics en uitwerking gewoon een superspel. Alleen Mikal houdt niet van RPG's, dus hij moet dit spel niet spelen. Net zo min als Morrowind of Baldurs Gate.

"Overhyped" is het allerminst, laat dat duidelijk zijn.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 18-04-2006, 15:03
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Jolt schreef op 18-04-2006 @ 14:49 :
Een beetje doelloos rondlopen is niks voor mij, en beetje achter houterige mannetjes aanlopen al helemaal niet, ik haal mijn PS 2 wel weer uit de hoek.

En dit was gewoon niet het enigste, gewoon alles, voelt gewoon niet goed aan, en niet alleen bij mij, mijn broer ook, nog een paar vrienden ook.

Beetje overgehyped die game, zowel door de bladen als door jullie, next gen???echt niet.

Had er 100x meer van verwacht. Misschien moet ik het maar op de Xbox360 eens proberen.
welke rpg vond je dan wel goed?
__________________
[spAm]
Oud 18-04-2006, 15:14
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ben dus echt wel RPG fan, van FF tot Breath of Fire, tot Baldurs Gate tot Fallout, morrowind vond ik stukken leuker dat Oblivion, maja ik kan het nog een keer wagen, maar de intro vond ik al helemaal niks.

Niet dat die van Morrowind zo schokkend was, maar ach.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 18-04-2006, 16:26
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Al moet ik een ding toegeven, je kan wel na de sewers je class aanpassen, kon bij morrowind niet, kon je weer opnieuw beginnen.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 18-04-2006, 16:30
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Tja, het is natuurlijk uitermate in om dingen die populair zijn te bashen.


Doelloos rondlopen is een KEUZE in dit spel. Vandaar dat het NON-LINEAR en VRIJHEID genoemd wordt....

De controls werken beter dan in Morrowind (zeker het cast-systeem is geweldig eenvoudig geworden nu en ik voor het eerst een mage aan het spelen in een Elder Scrolls spel)

Inventory/spells/quests/stats zit heerlijk in 1 menu gestopt zodat je niet steeds met meerdere schermen zit te kloten zoals in Morrowind. Uberhaupt het quests systeem is heilig in vergelijking tot die bagger journal die in Morrowind zat. De map is duidelijker. Spells uitkiezen is eenvoudig en als je de inventory-upgrade-mod erbij haalt kun je zelfs nog makkelijker door je spells scrollen (omdat er meer in de lijst zichtbaar worden)
Ik hoef eigenlijk niet steeds te zien hoe mijn strength/agility/etc ervoor staat en mijn skills houd ik sowieso handmatig ook bij dus daar hoef ik ook nooit te kijken. Dat scherm hoef ik ook nooit open te hebben eigenlijk en dus is het met dit nieuwe systeem zo geweldig dat ik er eigenlijk ook NOOIT hoef te komen (unlike morrowind waar je iedere keer als je in je inv moest zijn gelijk je map, je spells en je stats vol in je scherm kreeg (terwijl ik ALLEEN mijn inventory nodig had...)

De graphics ownen helemaal de pan uit als je een beetje tweakt in je INI files en je de PC hebt om het uberhaupt aan te kunnen. Hoezo houterig? Heb je het op een pentium3 met een geforce4 zitten spelen met de monitor uit? Morrowind was houterig, dit is tenminste realistischer dan mensen die in volledig harnas bewegen als een olympisch atleet. En raap voor de gein eens een ouderwets middeleeuws langzwaard op en klaag dan nog eens over houterigheid... die krengen zijn namelijk fucked-up zwaar. Dus dat je daarmee niet als een Samurai Pizza Cat in de rondte kunt gaan staan zwaaien is ook alleen maar een plus voor het realisme IMO.

Langzaam? Gooi je difficulty slider eens helemaal naar rechts.
Spanning en sensatie. Doe die oblivion gate eens met de difficulty slider maximaal, je graphics maximaal en liefst zo rond lvl40.... (zodat de scaled levelling flink erin geschupt is.... kom maar weer terug als je het overleeft zonder een van je companen dood te laten gaan...)

Owjah, als je je controls (dat 800x op I drukken voor inventory) al niet eens weet, lees dan eens de handleiding of lees de tutorial messages ipv inderdaad als een achterlijke debiel (kip zonder kop) rond te gaan rennen. Dan inderdaad niet weten hoe het moet en inderdaad doelloos rond te rennen en dan maar het spel de schuld te geven...
Dit spel vereist enige verdieping ipv hersendood erin stappen en instant actie....
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 18-04-2006, 16:37
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
MM for el presidente!
Oud 18-04-2006, 17:03
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Mazemouse is een held <3
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 18-04-2006, 17:37
doodoohead
Avatar van doodoohead
doodoohead is offline
MazeMouse heeft geen leven
Oud 18-04-2006, 19:24
Verwijderd
Niet omdat ik zo graag tegen de hype inga ofzo, maar ik vind het spel ook tegenvallen.
Oud 18-04-2006, 19:27
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
doodoohead schreef op 18-04-2006 @ 18:37 :
MazeMouse heeft geen leven


Naja, nu dus de 'grote' wereld geproeft, nou niet echt schokkend, wat wel handig is de Q functie . Nou net een paar piraten gebashed, maar wat is dat makkelijk met een mage, gewoon naar achter lopen, spells casten, en met pijl en boog schieten, dood gaan ze toch wel .

Alleen weet ik niet waar ik heen moet en kan ik een thieves guild vinden. Daarnaast draait het op een 3200+ en een X850XT, trekt het niet met alle eye candy, maar voor de rest wel alles high.

Water is wazige shit, kijk je erop is het mooi (af en toe) spring je erin, dan is het helemaal wazige shit en als je dan stukje onder gaat gaat het weer. Slecht geprogrammeerd of iets met mijn drivers.

Naja nog niet echt mijn ding, maar ik zal wel weer eens een stukje verder spelen.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 18-04-2006, 20:04
Verwijderd
Verder in het spel is mage zijn iets moeilijker....bagger silence

Ben nog steeds op zoek naar een of andere Akaviri zooi, en ben bij Sancre Tor. Mage GUild quests gaan ook wel goed.
Oud 18-04-2006, 20:15
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
superduck schreef op 18-04-2006 @ 21:04 :
Verder in het spel is mage zijn iets moeilijker....bagger silence

Ben nog steeds op zoek naar een of andere Akaviri zooi, en ben bij Sancre Tor. Mage GUild quests gaan ook wel goed.
k ben ook bij sancre tor wat voor monsters komen daar? kan ik me btje voorbereiden
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 18-04-2006, 20:27
Verwijderd
Spoiler
Oud 18-04-2006, 21:43
Verwijderd
die akaviri shizzle was wel dope,
Spoiler
Oud 18-04-2006, 22:56
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
superduck schreef op 18-04-2006 @ 21:04 :
Verder in het spel is mage zijn iets moeilijker....bagger silence
potions! resist poison, resist magic, dispel, etc..
Oud 18-04-2006, 23:14
Verwijderd
Gebruik alleen feather en chameleon. En soms restore health.

Ik ben toch wel blij dat m'n blade skill niet zo ver is achtergebleven.........**pakt Elven Longsword en maakt kleine stukjes ectoplasm van spookjes**
Oud 18-04-2006, 23:20
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
superduck schreef op 19-04-2006 @ 00:14 :
Gebruik alleen feather en chameleon. En soms restore health.

Ik ben toch wel blij dat m'n blade skill niet zo ver is achtergebleven.........**pakt Elven Longsword en maakt kleine stukjes ectoplasm van spookjes**
En dat noemt zich een gevorderd mage?
Oud 18-04-2006, 23:34
Verwijderd
Kan wel massa's potions gaan craften....maar dan ben ik toch constant bezig met alles te drinken, voor 30secs effect. Te lui voor.


Ik noem mezelf overigens gevorderd magicblade. Ik mag dus best met een veel te groot swaard rondlopen. (Hij is enchanted. Ook een soort magic).
Oud 19-04-2006, 12:44
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
superduck schreef op 19-04-2006 @ 00:34 :
Kan wel massa's potions gaan craften....maar dan ben ik toch constant bezig met alles te drinken, voor 30secs effect. Te lui voor.


Ik noem mezelf overigens gevorderd magicblade. Ik mag dus best met een veel te groot swaard rondlopen. (Hij is enchanted. Ook een soort magic).
Wow, wat een leuke vertyping (denk ik?) sword/zwaard=>swaard. Ga ik onthouden .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 19-04-2006, 12:46
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
superduck schreef op 19-04-2006 @ 00:14 :
Gebruik alleen feather en chameleon. En soms restore health.

Ik ben toch wel blij dat m'n blade skill niet zo ver is achtergebleven.........**pakt Elven Longsword en maakt kleine stukjes ectoplasm van spookjes**
wat is chameleon precies?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 19-04-2006, 12:58
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 19-04-2006 @ 13:46 :
wat is chameleon precies?
hierdoor word je minder goed zichtbaar, en kun je makkelijker dingen stelen (verhoogd je sneak-skill denk ik )

't was in Morrowind nog een redelijk lastig spell (zijn ook potions voor), maar erg handig als je iets wilt stelen in een kamer waar anderen aanwezig zijn
__________________
[spAm]
Oud 19-04-2006, 13:00
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Letterlijk uit de manual:

Zorgt ervoor dat het doelwit van de spreuk opgaat in de omgeving zodat niemand hem kan zien. Het doelwit kan aanvallen en voorwerpen gebruiken zonder dat de werking van de spreuk vervalt. Daar tegenover staat dat de effectiviteit van deze spreuk tussen de 1% en 100% kan liggen. De impact van de spreuk is de mate waarin het doelwit opgaat in de omgeving. Bij 100% is het doelwit onzichtbaar. Hoewel anderen het doelwit niet zien, kunnen ze hem misschien wel horen.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 19-04-2006, 13:42
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Sancre Tor bijna gehaald al mn zwaarden die ik zelf had zijn kapot
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 19-04-2006, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Meadow schreef op 19-04-2006 @ 13:44 :
Wow, wat een leuke vertyping (denk ik?) sword/zwaard=>swaard. Ga ik onthouden .


Ik ben teveel gewend aan het Engels op fora. Ik zit hier regelmatig in het Engels te typen, om het vervolgens weer te moeten vertalen.

Sancre Tor gehaald. Mages Guild bijna klaar.
Oud 19-04-2006, 13:50
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Ik ben overnieuw begonnen met een character dat toch beter bij me past
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 19-04-2006, 13:57
barkrukkie
barkrukkie is offline
even globaal vraagje, is Oblivion van ongeveer gelijke moeilijkheidsgraad als Morrowind volgens jullie?
(als je Morrowind gespeeld hebt dan )
__________________
[spAm]
Oud 19-04-2006, 14:21
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
OB is makkelijk dan MW.
Oud 19-04-2006, 15:20
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 19-04-2006 @ 15:21 :
OB is makkelijk dan MW.
Met de levelschuif op max ontlopen ze elkaar niet veel, vind ik. Het voordeel (of nadeel) aan OB is dat je niet alles hoeft te lopen en als je dan toch loopt, je onderweg weinig échte gevaren tegenkomt. Ik vergat in MW nog wel eens te saven en dan was je halverwege de lange weg naar een ander dorp en dan werd je ineens kapot geslagen door wat dan ook.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30.