Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2004, 17:10
MC Bobie
Avatar van MC Bobie
MC Bobie is offline
nu blijkt dat je van de McDonalds afvalt.. zolang je maar meer calorien verbrandt dan dat je binne krijgt.. wie gaat er nu vaker eten?

k evenveel.. dat is redelijk veel want wanneer school weer begint fiets k er elke dag langs.. en dan is de verleiding toch wel erg groot..
__________________
Lekkerding, lekkerding, lekkerding, STOEPHOER!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2004, 17:15
reuffneck32
Avatar van reuffneck32
reuffneck32 is offline
Citaat:
MC Bobie schreef op 11-08-2004 @ 18:10 :
nu blijkt dat je van de McDonalds afvalt.. zolang je maar meer calorien verbrandt dan dat je binne krijgt.. wie gaat er nu vaker eten?

k evenveel.. dat is redelijk veel want wanneer school weer begint fiets k er elke dag langs.. en dan is de verleiding toch wel erg groot..
je val altijd af als je meer caloriën verbrand dan dat je binnekrijgt...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 17:19
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
precies, maar dat betekent nog niet dat het gezond is.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 17:20
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Boeit me niet.. ik at toch al veel bij de MC.
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 17:22
MC Bobie
Avatar van MC Bobie
MC Bobie is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 11-08-2004 @ 18:19 :
precies, maar dat betekent nog niet dat het gezond is.
ga je er vaker ete? dat is de vraag..
__________________
Lekkerding, lekkerding, lekkerding, STOEPHOER!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 17:27
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Mcdonalds is nog steeds zwaar ongezond, maar als jij 1 bigmac eet en verder de hele dag niets kan je er idd van afvallen. Dat kan ook als je gewoon heel veel ervan eet, zolang je maar minder joule binnenkrijgt dan normaal.

er is niets nieuws bekend over de mcdonalds, dus ik ga er niet vaker eten
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 17:29
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik ga er nu niet vaker eten, het is en blijft ongezond. (en vies ik lust alleen de mc flurry's en mc krokets daar)
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 17:40
Verwijderd
Citaat:
dionnetje schreef op 11-08-2004 @ 18:29 :
Ik ga er nu niet vaker eten, het is en blijft ongezond. (en vies ik lust alleen de mc flurry's en mc krokets daar)
Helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 17:43
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Nee, ik ga er niet vaker eten dan dat ik nu doe. Het is nu eenmaal niet het gezondste eten dat er is. En het is lekker voor een keertje maar zeker niet zo lekker om er vaker te gaan eten.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 17:45
Verwijderd
Citaat:
dionnetje schreef op 11-08-2004 @ 18:29 :
Ik ga er nu niet vaker eten, het is en blijft ongezond. (en vies ik lust alleen de mc flurry's en mc krokets daar)
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 17:47
...biezjoe...
...biezjoe... is offline
huh? ben ik nou dom of slaat dit nergens op? Als je het zo voorstelt kan je zelfs van gezond eten dik worden, als je de hele dag niks doet....
__________________
wat tellen schapen als ze willen slapen?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 18:02
Jampot
Avatar van Jampot
Jampot is offline
eh.. suf?

ik kan er niet minder gaan eten, maar als ik het kon deed ik het

maar even serieus, dit topic is sarcastisch begonnen, toch?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 18:08
MC Bobie
Avatar van MC Bobie
MC Bobie is offline
Citaat:
Jampot schreef op 11-08-2004 @ 19:02 :
maar even serieus, dit topic is sarcastisch begonnen, toch?
nah, niet echt.. toen k vanmorge wakker werd stond er in de krant dat een redacteur na 30 dagen 6,3 kilo is afgevallen en dat zn gezondheid er op vooruit is gegaan.. k kan me voorstelle dat sommige mensen dit als excuus gebruiken om er vaker te gaan eten.. daarom dit topic, zijn er van die mensen hier?
__________________
Lekkerding, lekkerding, lekkerding, STOEPHOER!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 18:21
Daevrem
Daevrem is offline
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 18:25
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
Citaat:
MC Bobie schreef op 11-08-2004 @ 19:08 :
nah, niet echt.. toen k vanmorge wakker werd stond er in de krant dat een redacteur na 30 dagen 6,3 kilo is afgevallen en dat zn gezondheid er op vooruit is gegaan.. k kan me voorstelle dat sommige mensen dit als excuus gebruiken om er vaker te gaan eten.. daarom dit topic, zijn er van die mensen hier?
net op rtl4 was die journalist zelf aan het woord, en bleek dat ie die 30 dagen had geleefd op fruitshakes & coca cola light.
wat een onderzoek
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 18:36
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
MC Bobie schreef op 11-08-2004 @ 19:08 :
nah, niet echt.. toen k vanmorge wakker werd stond er in de krant dat een redacteur na 30 dagen 6,3 kilo is afgevallen en dat zn gezondheid er op vooruit is gegaan.. k kan me voorstelle dat sommige mensen dit als excuus gebruiken om er vaker te gaan eten.. daarom dit topic, zijn er van die mensen hier?
inderdaad als excuus, want het gaat er maar om hoe ongezond je aan zoiets begint en hoeveel je normaal eet

Citaat:
...biezjoe... schreef op 11-08-2004 @ 18:47 :
huh? ben ik nou dom of slaat dit nergens op? Als je het zo voorstelt kan je zelfs van gezond eten dik worden, als je de hele dag niks doet....
dat is ook zo..
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 19:12
YPrue
Avatar van YPrue
YPrue is offline
Citaat:
battlestar schreef op 11-08-2004 @ 19:25 :
net op rtl4 was die journalist zelf aan het woord, en bleek dat ie die 30 dagen had geleefd op fruitshakes & coca cola light.
wat een onderzoek
Lekker gezond.


En ik ga niet echt vaak naar de Mac. Alleen eens af en toe als ik met een vriendin aan het stadten ben en we zin hebben om iets bij de McDonalds te eten.
__________________
Boogie, ik zal je nooit vergeten...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 19:25
Bo
Avatar van Bo
Bo is offline
Van een hamburger meer wordt je echt niet dikker. Zoals bij alles moet je het niet overmatig gebruiken. Ik eet niet overdreven veel vette troep en heb geen aanleg om dik te worden. Ik zal n.a.v. dit onderzoek dus niet meer of juist minder naar de mc donalds gaan.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-08-2004, 19:38
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik eet er nauwelijks. Ik kom ook niet in de verleiding want er zit geen mac in de stad en voor de rest komt ik er nooit zo in de buurt.
__________________
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 19:41
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 11-08-2004 @ 19:21 :
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 20:09
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
battlestar schreef op 11-08-2004 @ 19:25 :
net op rtl4 was die journalist zelf aan het woord, en bleek dat ie die 30 dagen had geleefd op fruitshakes & coca cola light.
wat een onderzoek
Idd, hij had echt niet 3x per dag een large menu genomen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 20:14
MC Bobie
Avatar van MC Bobie
MC Bobie is offline
Citaat:
Vice schreef op 11-08-2004 @ 21:09 :
Idd, hij had echt niet 3x per dag een large menu genomen.
koop het AD van vandaag.. daar staat zijn dagboek in.. hij heeft alleen maar bij de mc gegeten.. hij heeft verder nergens iets gegeten.. luister anders naar een fragment op de radio bij eversstaat op (www.radio538.nl )

hij heeft alleen maar bij de mc gegeten hij heeft alles wat er te hale valt gegeten.. (de fruitmix vond hij het beste smaken..)
__________________
Lekkerding, lekkerding, lekkerding, STOEPHOER!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 20:20
MissesLena
MissesLena is offline
ruzie met de schoonmaker daar...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 20:24
Mara
Mara is offline
Hij at voornamelijk die salades, zelden een BigMac.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 20:28
MC Bobie
Avatar van MC Bobie
MC Bobie is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 11-08-2004 @ 21:24 :
Hij at voornamelijk die salades, zelden een BigMac.
koop het AD van vandaag.. en lees het..
__________________
Lekkerding, lekkerding, lekkerding, STOEPHOER!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2004, 20:46
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Hum, voordat ik naar de Mc Donalds ging zou ik als ik jou was eens gaan kijken hoe ze aan hun producten komen
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 21:54
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik niet, ik at daar de laatste jaren al weinig, dat wil ik zo houden. Omdat ik weinig aan sport doe, wil ik daarnaast ook niet te vet eten dus ja...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 01:59
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
MC Bobie schreef op 11-08-2004 @ 21:28 :
koop het AD van vandaag.. en lees het..
heb je ook het tweede deel van het artikel gelezen? waarin staat dat hij samen met een dietiste precies uitzocht wat hij ging eten om toch onder een bepaald aantal calorieen te blijven.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 10:18
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
MC Bobie schreef op 11-08-2004 @ 18:10 :
nu blijkt dat je van de McDonalds afvalt.. zolang je maar meer calorien verbrandt dan dat je binne krijgt.. wie gaat er nu vaker eten?

k evenveel.. dat is redelijk veel want wanneer school weer begint fiets k er elke dag langs.. en dan is de verleiding toch wel erg groot..
kijk anders ns naar de documantaire supersize me, wellicht dat je er dan iets anders over denkt.
mcdonalds
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 10:23
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Lekker boeiend of je er van aankomt of dat je afvalt... Ik eet er gewoon als ik dat wil, ik merk vanzelf wel als ik dikker wordt en ik moet stoppen hoor. Dat gemeuter over die mac altijd, het principe is hetzelfde; als je meer verbrand dan je vreet, dan val je af en vice versa... Of je nou bij de mac vreet of bij de groenteboer.

Gezeik
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 10:25
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Ik eet nooit bij Mc. Donalds, en dat wil ik graag zo houden. Kutzaak.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 12:40
MC Bobie
Avatar van MC Bobie
MC Bobie is offline
Citaat:
little nemo schreef op 12-08-2004 @ 11:18 :mcdonalds[/B]
lekker
__________________
Lekkerding, lekkerding, lekkerding, STOEPHOER!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 13:48
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
kwam er bijna nooit en nu ze geen groenteburgers meer hebben kom ik er alleen nog af en toe om een McFlurry te halen. Maar ik las dat de groenteburger weer terug komt
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 15:37
YPrue
Avatar van YPrue
YPrue is offline
Citaat:
Breg schreef op 12-08-2004 @ 14:48 :
kwam er bijna nooit en nu ze geen groenteburgers meer hebben kom ik er alleen nog af en toe om een McFlurry te halen. Maar ik las dat de groenteburger weer terug komt
Die is volgens mij al een tijdje terug:

Tot die tijd hebben wij besloten de Nederlandse Groenteburger, waar u zo enthousiast over bent, tijdelijk terug te laten keren in ons assortiment. Vanaf 5 juli a.s. is de Groenteburger dan ook weer verkrijgbaar.
__________________
Boogie, ik zal je nooit vergeten...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 15:54
Verwijderd
die milkshakes zijn lekker.

ik haal liever kebab ofzo
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 16:14
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik kom niet zo vaak in de Mac eigenlijk. En ben ook niet van
plan dat vaker te doen oid.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-08-2004, 16:26
Rabbit_Soup
Avatar van Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
bij de mac smaakt alles hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 16:47
Verwijderd
Citaat:
MC Bobie schreef op 11-08-2004 @ 18:10 :
nu blijkt dat je van de McDonalds afvalt.. zolang je maar meer calorien verbrandt dan dat je binne krijgt.. wie gaat er nu vaker eten?

k evenveel.. dat is redelijk veel want wanneer school weer begint fiets k er elke dag langs.. en dan is de verleiding toch wel erg groot..
Blader gerust eens door McSpotlight.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 17:25
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 12-08-2004 @ 02:59 :
heb je ook het tweede deel van het artikel gelezen? waarin staat dat hij samen met een dietiste precies uitzocht wat hij ging eten om toch onder een bepaald aantal calorieen te blijven.
Jep, maar dat aantal calorieen moesten ze verhogen aangezien hij gelijk al erg veel afviel moest ie meer gaan eten.
Maar goed, je valt meestal eerst af als je je eetpatroon gaat veranderen. Daar moet je lichaam aan wennen en na een poosje kom je er pas van aan.
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 14:22
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
little nemo schreef op 12-08-2004 @ 11:18 :
kijk anders ns naar de documantaire supersize me, wellicht dat je er dan iets anders over denkt.
mcdonalds
Ja goh okee, ik hoef echt geen documantaire te maken/kijken om door te hebben dat 1 maand lang 3 keer per dag het Super Size menu van de Mc Donald eten ongezond is
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 15:03
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
Super size me is eerder in dit topic al genoemd, maar die moet je maar eens bekijken ofzo. Morgan Spurlock, de regisseur, at een maand lang 3 maaltijden per dag bij de Mac. Hij werd 20 kilo zwaarder, zijn huid rook naar junkfood, hij kreeg minder zin in sex, werd depressief en het kostte hem 2 maanden voor zijn lever weer normaal functioneerde en 14 maanden om weer terug op gewicht te komen. ook had hij last van een hoge bloeddruk en had hartklachten.
Een tijdje na de maak van de film werd de super size-variant van het menu van de Mc geschrapt en werden er salades aan toegevoegd.

Gezond joh, die Mc Donalds!

Dat je afvalt als je meer calorieën gebruikt dan je eet, is logisch. Ik zal dus niet meer bij de mac gaan eten dan normaal.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 15:36
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
VirginVampiress schreef op 13-08-2004 @ 16:03 :
Super size me is eerder in dit topic al genoemd, maar die moet je maar eens bekijken ofzo. Morgan Spurlock, de regisseur, at een maand lang 3 maaltijden per dag bij de Mac. Hij werd 20 kilo zwaarder, zijn huid rook naar junkfood, hij kreeg minder zin in sex, werd depressief en het kostte hem 2 maanden voor zijn lever weer normaal functioneerde en 14 maanden om weer terug op gewicht te komen. ook had hij last van een hoge bloeddruk en had hartklachten.
Maar welk normaal mens eet er dan ook 3 super size maaltijden per dag, een maand lang? Dat is toch gewoon niet realistisch.
En goh, natuurlijk is het ook niet gezond als je hetzelfde doet in een gewone friettent, waarom juist Mc Donalds afzeiken?
Ik snap niet dat ze niet een wat realistischer standpund hebben genomen voor die film, een maand lang 1 keer per dag bij de Mc Donalds eten ofzo...
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 16:20
YPrue
Avatar van YPrue
YPrue is offline
Citaat:
Sasbeest schreef op 13-08-2004 @ 16:36 :
Maar welk normaal mens eet er dan ook 3 super size maaltijden per dag, een maand lang? Dat is toch gewoon niet realistisch.
En goh, natuurlijk is het ook niet gezond als je hetzelfde doet in een gewone friettent, waarom juist Mc Donalds afzeiken?
Ik snap niet dat ze niet een wat realistischer standpund hebben genomen voor die film, een maand lang 1 keer per dag bij de Mc Donalds eten ofzo...
Ik denk dat er genoeg mensen in Amerika rondlopen die 1 of meerdere keren per dag bij McDonalds gaan eten. En niet alleen volwassen mensen, maar ook ouders die daar met hun kinderen (te) vaak heengaan.


En dat het super size menu is afgeschaft bij de McDonalds in Amerika, zal denk ik ook vrij weinig helpen. Diegene die veel wil eten bij de Mac, bestelt dan gewoon niet 1 Super Size Menu, maar 2 of 3 gewone menu's.
__________________
Boogie, ik zal je nooit vergeten...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 17:05
Verwijderd
Ik ga nou daar heus niet meer eten ofzo, ik at daar principieel niet, omdat het gewoon allemaal verzadige rotzooi is en ik hoef niet dik te worden
en het is een Amerikaanse keten

en hoe jij het zegt, lijkt het net of je echt van de McDonalds afvalt, als je maar meer calorieën verbrandt dan dat je binnenkrijgt.
nou poehee alsof we dat nog niet wisten
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 22:21
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
VirginVampiress schreef op 13-08-2004 @ 16:03 :
Super size me is eerder in dit topic al genoemd, maar die moet je maar eens bekijken ofzo.
(...)
Gezond joh, die Mc Donalds!
Ik zie niet in wat er mis is met de Mac. Aan de Mac zelf is niks gezond of ongezond. Het gaat om je totale voedingspatroon. Je kan prima bij de Mac een hamburger menu nemen, alleen zul je dat elders op de dag moeten compenseren door bij je andere maaltijden weinig vet te gebruiken. Zoiets lijkt me je eigen verantwoordelijkheid.

Ik heb zelf al een idee voor een nieuwe film: Vegetable Me. In die film ga ik dertig dagen lang naar de groenteboer en eet alleen maar groenten. Als ik dan na een maand ziek en ernstig vermagerd ben door het totale gebrek aan eiwitten en vetten ga ik vervolgens groenteboer bashen. Succes gegarandeerd
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje

Laatst gewijzigd op 13-08-2004 om 22:25.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 08:43
Verwijderd
Ik zou wel afvallen als ik alleen bij de mcdonalds zou eten, denk ik. Ik hou namelijk niet van mcdonalds-eten, dus ik zou vanzelf verhongeren.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 11:42
MC Bobie
Avatar van MC Bobie
MC Bobie is offline
Citaat:
Sarah schreef op 14-08-2004 @ 09:43 :
Ik zou wel afvallen als ik alleen bij de mcdonalds zou eten, denk ik. Ik hou namelijk niet van mcdonalds-eten, dus ik zou vanzelf verhongeren.
__________________
Lekkerding, lekkerding, lekkerding, STOEPHOER!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 12:54
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
DEChengst schreef op 13-08-2004 @ 23:21 :


Ik heb zelf al een idee voor een nieuwe film: Vegetable Me. In die film ga ik dertig dagen lang naar de groenteboer en eet alleen maar groenten. Als ik dan na een maand ziek en ernstig vermagerd ben door het totale gebrek aan eiwitten en vetten ga ik vervolgens groenteboer bashen. Succes gegarandeerd
verschil is wel dat de groenteboer nooit heeft geclaimd dat je alleen maar groentes moet eten, terwijl ze bij mcdonalds heel lang gezegd hebben dat ze gezond eten maken. daarnaast is het ook zo dat de policy van de mac erop gericht is mensen zoveel mogelijk (vet) eten te laten kopen.
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 13:46
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
DEChengst schreef op 13-08-2004 @ 23:21 :
Ik zie niet in wat er mis is met de Mac. Aan de Mac zelf is niks gezond of ongezond. Het gaat om je totale voedingspatroon. Je kan prima bij de Mac een hamburger menu nemen, alleen zul je dat elders op de dag moeten compenseren door bij je andere maaltijden weinig vet te gebruiken. Zoiets lijkt me je eigen verantwoordelijkheid.

Ik heb zelf al een idee voor een nieuwe film: Vegetable Me. In die film ga ik dertig dagen lang naar de groenteboer en eet alleen maar groenten. Als ik dan na een maand ziek en ernstig vermagerd ben door het totale gebrek aan eiwitten en vetten ga ik vervolgens groenteboer bashen. Succes gegarandeerd
De mac claimde dat ze een gezond en gevarieerd menu aanbieden, waar je dus in principe al je maaltijden kan eten. De groenteboer niet, toch een leuk idee
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 15:03
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
little nemo schreef op 14-08-2004 @ 13:54 :
verschil is wel dat de groenteboer nooit heeft geclaimd dat je alleen maar groentes moet eten, terwijl ze bij mcdonalds heel lang gezegd hebben dat ze gezond eten maken.
McDonald's beweert toch ook niet dat je 3 keer per dag bij hen moet gaan eten? Dat is gewoon niet gezond, dat snapt iedere boerenlul wel.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #13
blauw engeltje
500 14-01-2011 08:11
De Kantine Jouw valentijnsboodschap in de McDonalds
steefdelapeef
6 31-01-2008 15:37
Muziek Je eigen videoclip op de schermen in de McDonald's?
Librium.TV
5 23-10-2007 15:42
Algemene schoolzaken McDonalds enquete
erwinlinden
53 07-01-2006 18:14
Eten & Drinken Fastfood!
Marloes_B
40 25-12-2004 08:14
Drugs & Alcohol Vetste ervaringen topic
ExVaal
124 21-08-2004 18:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49.