Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2002, 18:41
arrebar
Avatar van arrebar
arrebar is offline
Citaat:
LPF-vergadering begint met handgemeen met pers
ANP


DEN HAAG - De Tweede-Kamerfractie van de LPF heeft besloten dat de leden De Jong en Eberhard de fractie moeten verlaten. Eberhard heeft dat gemeld aan De Jong, die zelf niet bij de rumoerig begonnen vergadering - een fotograaf kreeg klappen van LPF-Kamerlid Alblas - aanwezig was.


Het verhaal dat Eberhard en De Jong zijn weggestemd door hun fractie, is naar buiten gebracht door A. Wisselink, de partner van De Jong.
Vlak voor het begin van de fractievergadering van de LPF heeft zich in de vergaderzaal een handgemeen voorgedaan, waarbij LPF-Tweede-Kamerlid Alblas fotograaf S. Ligtenberg van Het Parool een klap tegen de kaak heeft gegeven.

Tot grote ergernis van de LPF-Kamerleden waren fotografen en cameraploegen de vergaderzaal binnen gegaan. Dat is niet toegestaan, tenzij daar vooraf afspraken over zijn gemaakt. Die afspraken waren er niet.

Alblas trok eerst de flitser van de camera van Ligtenberg en gooide die door de kamer tegen de muur.

Alblas heeft inmiddels excuses aangeboden. Hij heeft tegenover Kamervoorzitter Weisglas verklaard de schade aan de apparatuur te vergoeden.

De Parlementaire Persvereniging heeft bij het dagelijks bestuur van de Tweede Kamer geprotesteerd tegen de actie van LPF'er Alblas. Volgens de vereniging gaat het gedrag van het Kamerlid 'alle perken te buiten'
is dit nou de partij die voor meer normen en waarden staat en voor meer veiligheid op straat,
__________________
ein volk, ein reich, ein lemmy
Advertentie
Oud 01-10-2002, 18:49
Verwijderd
Citaat:
arrebar schreef:
is dit nou de partij die voor meer normen en waarden staat en voor meer veiligheid op straat,
volgens mij was dat toch vooral het CDA, maar dat kan aan mij liggen.

Beetje dom van die LPF-er dat ie zomaar een fotograaf voor z'n bek slaat, ik zag het op tv, een actiefoto zeg maar
Oud 01-10-2002, 18:54
Verwijderd
Dus ik zeg tegen die agent...
Oh sorry dit was "Speedy" Heinsbroek niet he?
Oud 01-10-2002, 18:57
arrebar
Avatar van arrebar
arrebar is offline
Citaat:
perseus schreef:
volgens mij was dat toch vooral het CDA, maar dat kan aan mij liggen.

Beetje dom van die LPF-er dat ie zomaar een fotograaf voor z'n bek slaat, ik zag het op tv, een actiefoto zeg maar
lpf doet ook aan het normen en waarden gedoe mee. ik wil het wel op tv zien, die man zat bij dezelfde gitaarleraar als ik, aleen precies naast me, schaam schaam,
maarja lpf moet nou eenmaal iets doms doen
__________________
ein volk, ein reich, ein lemmy
Oud 01-10-2002, 19:39
Verwijderd
vet
Oud 01-10-2002, 19:41
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
't Staat hier ook al in. :

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=229784
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49.