Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2002, 17:20
** Phoebe **
Avatar van ** Phoebe **
** Phoebe ** is offline
Hey
Ik ben goed bevriend geraakt met een lerares op school (ik heb geen les van haar) Ze heeft me onwijs goed geholpen toen ik in de problemen zat....ze heeft tegen me gezegt dat als er wat is ik altijd naar haar toe kan komen...maar alles gaat nu gewoon goed...alleen ik zou graag met haar in contact willen blijven omdat ze erg veel voor me is gaan betekenen...alleen de vraag is moet ik dit gewoon tegen haar zeggen...of is dit gewoon allemaal boel shit???? Ik weet gewoon niet wat ik moet doen??? Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen..

Alvast bedankt
xxxx
Phoebe
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2002, 18:36
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
je zou het tegen haar kunnen zeggen, dan kan zij zelf beslissen wat zij denkt dat het beste is voor jullie.
maar als ik het goed begrijp ga je dus van school af? (examens dan waarschijlijk?)
dan lijkt het me niet raar als je daarna gewoon nog af en toe langs gaat!!

ik denk alleen dat het nou heel groot lijkt, dat je d'r heel erg gaat missen. maar als je anderhalve maand verder bent denk ik dat het al een stuk minder erg lijkt hoor! althans, als dat afscheid nemen op een normale manier gebeurt, dus met sterfte is een heel ander geval.
ik onderschat niet waar je mee zit hoor, ik heb alleen ook wel eens afscheid moeten nemen van een supergoede vriendin die ging verhuizen en ik denk dat het daar mee te vergelijken is.
succes!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 18:56
R_Mgirl
R_Mgirl is offline
Zeker weten dat je zo snel mogelijk naar haar toe moet gaan en haar vragen of ze het erg vindt als je nog contact met haar wilt houden..
Ik ken dit en ik heb te lang gewacht en nu is het te laat..
Dus neem dit advies van mij aan: als je echt contact met haar wilt blijven houden en je kunt overal met haar over praten, ga dan zo snel mogelijk naar haar toe, voor het te laat is!

Veel suc6 XxxxX
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 19:26
Sommetje
Sommetje is offline
Ga naar haar toe en zeg dat je nog gewoon contact wil houden. Dat is echt niet vreemd. Je moet natuurlijk wel durven.
Veel suc6
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 13:40
Mik-mother
Mik-mother is offline
Als je het niet direct wilt zeggen, kun je ook gewoon wat vaker langsgaan om alleen gezellig te kletsen. Dan merkt ze vanzelf dat je het ook leuk vindt om gewoon gezellig contact te hebben, zonder dat je over problemen wilt hebben. Succes!
__________________
It's the mind that makes the body rich.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 14:31
** Phoebe **
Avatar van ** Phoebe **
** Phoebe ** is offline
Heeey
Thanks voor al jullie goede adviesen...Ik ben hierna (na dit jaar) nog niet van school af, ik moet namelijk nog minstens 2 jaar en misschien daarna nog 2 jaar....
Ik denk dat ik de komende tijd vaker gewoon gezellie met haar ga praten en dan zie ik vanzelf wel verder....
In ieder geval heel erg bedankt allemaal.

xxxx
Phoebe
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe nu verder ... ??
Melosa
2 10-04-2014 16:58
Algemene schoolzaken Hoe nu verder??? Tips?
solem
0 18-01-2012 12:48
Psychologie fout niet durven toe te geven, hoe nu verder
deurtje2
6 10-05-2011 21:21
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap België, hoe nu verder?
Gatara
224 09-08-2008 17:52
Psychologie hoe nu verder/ beginnen
Verwijderd
5 15-04-2004 20:53
Liefde & Relatie Hoe kan ik nu verder gaan
dino84
10 18-03-2003 13:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17.