26-01-2006, 09:14 | |
Hoi,
Ik heb als opdracht voor school gekregen een enquête te maken over 'Studeren', aangezien ik informaticabeheer studeer wou ik er meteen een online enquête van maken. Aangezien het de bedoeling van een enquête is zo precies mogelijke informatie te bemachtigen zoek ik mensen die ze willen invullen. De enquête is geschikt voor leerlingen uit het secundair onderwijs. Als jullie dus even tijd vinden om de enquête eens te doorlopen zou dat fantastisch zijn. Als jullie echter de enquête nog wat verder willen verspreiden ook doet mij dat nog een groter plezier. Hier heb je ze: www.studeren-enquete.be Alvast bedankt |
Advertentie | |
|
26-01-2006, 14:07 | |
Gedaan
Ik weet niet in hoeverre het meespeelt dat ik Nederlands ben en dat deze test (volgens mij) op België is gericht. De leerplicht loopt bij ons bijvoorbeeld nu al tot 16 en niet tot 18. En de vraag of de plannen voor het secundair onderwijs door de juiste mensen worden opgesteld, heb ik beantwoord op het Nederlandse systeem: nee . Wellicht vind ik dat niet van het Belgische systeem, maar daar ben ik niet genoeg in thuis.
26-01-2006, 18:42 | ||
Citaat:
|
30-01-2006, 12:06 | |
Sommige vragen wel erg zwart wit hoor.
Ga je graag naar school ja of nee kan je beter doen van: absoluut niet nee gaat wel ja heel erg graag
30-01-2006, 17:51 | ||
Citaat:
|
|