13-02-2007, 15:43 | |
Nummer negen:
http://forum.scholieren.com/showthre...7#post22330137 Meld hier: Wanneer je begonnen bent/wanneer je gaat beginnen met rijles. Wanneer je examen hebt. Wanneer en of je geslaagd bent. Hoeveel lessen je hebt gehad. Je kunt hier natuurlijk ook terecht voor alle andere interessante zaken omtrent rijles.
|
13-02-2007, 18:47 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
14-02-2007, 11:56 | ||
Citaat:
Heel veel situaties ben je als fietser nooit tegengekomen en zijn dus best abstract als je dat leest in je theorieboekje. Maar als je al flink wat lessen hebt gehad, dan zijn voorrangsdingen bijvoorbeeld al veel makkelijker in te schatten, omdat je inmiddels weet hoe dat werkt in de praktijk en je je ook voor kan stellen waarom de een eerder mag dan de ander. En ook bepaalde borden etc. weet je inmiddels al. Het scheelt je imo dus een hoop leerwerk als je pas na een les of 10 begint te leren.
14-02-2007, 18:58 | ||
Citaat:
14-02-2007, 20:25 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb examengarantie en ik denk dat ik over 1,5 a 2 maand weer mag ofzo. Vind het wel prima. |
14-02-2007, 21:02 | ||
Citaat:
Maar examengarantie, houd dat in dat je gratis nog een keer examen mag doen? Dat is best wel beter!
15-02-2007, 18:21 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
(ik hoop alleen wel dat ik het de volgende keer haal ) |
16-02-2007, 17:30 | ||
Citaat:
Nou ik had dus best wat situaties waarin ik het plaatje voor me ging zien in het echt en dan bedacht: zou ik in het echt doorrijden of die ander voor laten gaan? En dan blijken veel theoretische probleempjes in de praktijk juist vanzelf te gaan! Dus zo kon ik best wel beredeneren.
16-02-2007, 22:08 | ||
Citaat:
Om mijn vorige berichtje wat te verhelderen. Ik heb zelf geen belemmeringen ervaren, maar ik zou niet weten wanneer ik ben begonnen met het lezen van mijn theorieboek. Ik denk dat ik veel regels al wel wist, ik ben alleen niet zo goed in 'zeldzame' verkeersborden.
17-02-2007, 20:56 | ||
Citaat:
Over theorie, ik ben ongeveer halverwege begonnen. Maar het meeste weet je opzich ook wel, het "oja" gevoel zeg maar Wat ik zeker aanraad is om bij het leren van de theorie een oefenboek/cd erbij te kopen/lenen want dan weetje wat je ongeveer kunt verwachten Ik had vanochtend weer rijles en het ging wel oke. Alleen een paar lompe acties en de laatste tijd slaat ie best wel vaak af :$ Ik had mn instructeur gevraagd waar ik extra op moest letten maar hij zei dat er niet een specifiek ding was waar ik echt op moest letten. Maar de volgende les zou hij t opschrijven ofzo.. *ziet al een hele grote lijst met fouten voor zich*
19-02-2007, 13:27 | ||
Citaat:
25-02-2007, 20:48 | ||
Citaat:
Dus mijn advies: haal hem ergens in het midden
03-03-2007, 03:01 | ||
Citaat:
04-03-2007, 14:38 | ||
Citaat:
Ik heb mijn theorie ook ergens halverwege gehaald. Dat is gewoon prima hoor. Ik wil alleen even zeggen dat het aanvragen van een herexamen echt niet lang hoeft te duren. Ik ben namelijk 1 x gezakt, maar 4 dagen later mocht ik weer. Kan dus héél verschillen zijn :-)
08-03-2007, 10:33 | ||
Citaat:
Het ergste was alleen dat m'n instructeur de les daarna de hele TTT opnieuw met me deed. Tis al erg genoeg om fouten te maken, door alles nog een keer langs te gaan raak je al je zelfvertrouwen kwijt.
13-03-2007, 17:06 | ||
Citaat:
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|