Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2010, 05:17
yannickboy2
yannickboy2 is offline
ff tussen door...
ik ben een boek aan het schrijven over hoe je het beste meiden kan versieren.. dus voor de vrouwen graag dit invullen. graag zo uit gebreid mogelijk. en maak je niet druk. het is totaal anoniem. in me boek dan XD

1. van wat voor soort vrouwen hou je?

2.wat zoek je in een man?

3. als je wat zal willen veranderen in een man. wat?

4. stel je voor je vind een jongen leuk? wat doe je dan?

5. wat is het ergste dat je ooit gedaan hebt?

6. vind je het seksy als een jongen/man naar je fluit

7. je staat met iemand te praten. en diegene stinkt uit z`n mond. wat doe je?

8. je staat in een kroeg een wildvreemde bied je een drankje aan. ga je nog met hem praten. of loop je gelijk weg. of praat je maar even met diegene

9. gedraag je je precies hetzelfde in het bijzijn van een leuke man/jongen?

10. je neemt je nieuwe jongen mee naar huis. en hij stelt zich niet voor aan je familie. wat doe je?

11. je vriendje wilt gelijk na een week ofzo met je naar bed. maar jij bent er nog totaal niet klaar voor. wat doe je?

12. je moeder/vader keurt je vriendje af. wat doe je?

13. je vrienden vinden je vriendje maar een loser een sukkel en willen niet met hem omgaan. wat doe je? kies je toch voor je vrienden of voor je vriendje?

14. je hebt je vriendje uitgenodigd voor een diner met je ouders of je familie. maar hij meld zich steeds ziek bv. of wilt niet je familie ontmoeten. wat doe je?

15. je gaat met je vriendje. of je bent met iemand die je leuk vind. en diegene gedraagt zich echt om voor te schamen. of begint te kotsten. of is straalbezopen. wat doe je?

ik zal het wel leuk vinden als je eigen ervaringen vertelt hierbij, ofdat je iets zou willen dat mannen voor je deden. of je vertelt ervaringen die je weer over vrienden.

alvast bedankt... het is voor het goede doel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2010, 07:57
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
> Liefde en Relatie.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 10:32
Verwijderd
Ik zou eerst iets aan je schrijfstijl gaan doen, of een hele goede corrector zoeken
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 11:50
Verwijderd
1. van wat voor soort vrouwen hou je?
M'n moeder, en zussen. Ik ga graag om met meiden die recht door zee zijn.

2.wat zoek je in een man?
Iemand die achter me staat, me respecteerd, waarmee ik de hele dag kan lachen en praten en er dan ook nog heerlijk uitziet

3. als je wat zal willen veranderen in een man. wat?
Dat hangt af van wat er aan em mankeerd, al geloof ik niet dat je iemand echt kunt veranderen, eerder dat iemand rekening met je houdt, omdat jullie verschillen.

4. stel je voor je vind een jongen leuk? wat doe je dan?
Ik stap op hem af

5. wat is het ergste dat je ooit gedaan hebt?
In welk opzicht?

6. vind je het seksy als een jongen/man naar je fluit
Nee

7. je staat met iemand te praten. en diegene stinkt uit z`n mond. wat doe je?
Ik zet een stap naar achter

8. je staat in een kroeg een wildvreemde bied je een drankje aan. ga je nog met hem praten. of loop je gelijk weg. of praat je maar even met diegene
Ik weiger het drankje, maar wil best verder praten, tenzij hij opdringerig is

9. gedraag je je precies hetzelfde in het bijzijn van een leuke man/jongen?
Nee

10. je neemt je nieuwe jongen mee naar huis. en hij stelt zich niet voor aan je familie. wat doe je?
Ik stel hem voor

11. je vriendje wilt gelijk na een week ofzo met je naar bed. maar jij bent er nog totaal niet klaar voor. wat doe je?
Ik vraag hem wat z'n bedoeling is, ik ben geen goedkope del, dus als ie daar naar opzoek is kan ie beter wieberen.

12. je moeder/vader keurt je vriendje af. wat doe je?
Mijn moeder is blij voor me als ik iemand heb die me gelukkig maakt. Mijn vader is een sukkel.

13. je vrienden vinden je vriendje maar een loser een sukkel en willen niet met hem omgaan. wat doe je? kies je toch voor je vrienden of voor je vriendje?
Ik vind het niet noodzakelijk dat iedereen waarmee ik kan opschieten, ook met elkaar op kunnen schieten. Ik ga afzonderlijk met m'n vrienden en m'n nieuwe vriendje om.

14. je hebt je vriendje uitgenodigd voor een diner met je ouders of je familie. maar hij meld zich steeds ziek bv. of wilt niet je familie ontmoeten. wat doe je?
Het lijkt erop dat hij liever een neukertje heeft dan een vriendin, ik vraag hem hoe het zit.

15. je gaat met je vriendje. of je bent met iemand die je leuk vind. en diegene gedraagt zich echt om voor te schamen. of begint te kotsten. of is straalbezopen. wat doe je?
Ik ga ruzie met hem maken, ik houd niet van mensen die hun grenzen niet kennen. Al klinkt dit wel erg als jongentjes van 17 en daar hoef ik toch geen relatie mee.

ik zal het wel leuk vinden als je eigen ervaringen vertelt hierbij, ofdat je iets zou willen dat mannen voor je deden. of je vertelt ervaringen die je weer over vrienden.
Ik zou het erg waarderen als al dat gepssst op straat zou ophouden. Dus als ze daarmee willen stoppen, graag.
Vrouwen willen graag net als in de rijstewafel reclame, een man die haar pumps oppoetst, een man die haar koelte toewappert, een man die haar druiven voert.. enz
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 12:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
1. van wat voor soort vrouwen hou je?
Mooie vrouwen waar je een gesprek mee kan houden en mee kunt lachen

2.wat zoek je in een man?

Liefde, respect, begrip, gelijkheid, humor, dat soort dingen.

3. als je wat zal willen veranderen in een man. wat?

Dat het niet zo lijkt alsof ze alleen maar seks willen en naar alle meisjes kijken die langslopen als ik erbij ben.

4. stel je voor je vind een jongen leuk? wat doe je dan?
Dan bespreek ik het eerst uitvoerig met mijn beste vriendin en dan zal ik het uiteindelijk ook aan hem melden.

5. wat is het ergste dat je ooit gedaan hebt?
Verliefd geworden op iemand anders in een relatie (maar daar kan ik weinig aan doen )

6. vind je het seksy als een jongen/man naar je fluit
Nee, ik ben je hond niet.

7. je staat met iemand te praten. en diegene stinkt uit z`n mond. wat doe je?
Ik ga op een veilig afstandje staan.

8. je staat in een kroeg een wildvreemde bied je een drankje aan. ga je nog met hem praten. of loop je gelijk weg. of praat je maar even met diegene
Dat ligt helemaal aan de persoon, de manier hoe hij een drankje aanbiedt, hoe hij eruit ziet, wat hij uitstraalt.. Als dat allemaal goed is, praat ik heus wel met hem. Anders sla ik het aanbod af.

9. gedraag je je precies hetzelfde in het bijzijn van een leuke man/jongen?
Het zou oneerlijk zijn als ik 'nee' zou zeggen, want je gaat je automatisch anders gedragen om jezelf aantrekkelijker te maken.

10. je neemt je nieuwe jongen mee naar huis. en hij stelt zich niet voor aan je familie. wat doe je?
Ik heb hem van tevoren allang gebriefd dat mijn ouders huillies zijn om dat soort dingen, dus ik kan me niet voorstellen dat hij dat niet doet. En dan zal ik hem voorstellen.

11. je vriendje wilt gelijk na een week ofzo met je naar bed. maar jij bent er nog totaal niet klaar voor. wat doe je?
Dat ik niet wil en dat hij best even kan wachten. En zo niet, dan zoekt ie lekker iemand anders.

12. je moeder/vader keurt je vriendje af. wat doe je?
What else is new ik heb volgens mijn ouders pas 1 leuk vriendje gehad, dus ik ga niet echt op hun oordeel af.

13. je vrienden vinden je vriendje maar een loser een sukkel en willen niet met hem omgaan. wat doe je? kies je toch voor je vrienden of voor je vriendje?
Ik kies geen kant (en ik heb niet van die paupervrienden), maar ik zou toch eens een hartig woordje met mijn vrienden spreken om te vragen wat er nou weer mis is aan mijn vriendje en of het niet een beetje aan hun ligt. Als ik er niet uitkom, zal ik zorgen dat ze niet met elkaar hoeven om te gaan, hoe vervelend het ook is.

14. je hebt je vriendje uitgenodigd voor een diner met je ouders of je familie. maar hij meld zich steeds ziek bv. of wilt niet je familie ontmoeten. wat doe je?
Je kan heus wel eens ziek zijn, maar als het opvalt, zou ik hem toch eens vragen wat nou precies het probleem is en of hij wel echt bij mij wil zijn.

15. je gaat met je vriendje. of je bent met iemand die je leuk vind. en diegene gedraagt zich echt om voor te schamen. of begint te kotsten. of is straalbezopen. wat doe je?
Ik zou hem al de hele avond verteld hebben niet zoveel te drinken, want ik hou helemaal niet van (overmatig) alcohol, en als hij dan toch niet geluisterd heeft. ga ik wel weg. Jezelf voor lul zetten lukt je prima in je eentje, daar heb je mij niet voor nodig, tot ziens.
Waarna ik vervolgens een tijdje niet met hem hoef te praten. (dit gaat overigens puur over het overmatig alcoholgebruik, daar hou ik niet van en kun je me echt kwaad mee maken. Zou niet weten wat voor anders beschamends hij zou kunnen doen, behalve mijn bedprestaties in het openbaar bespreken, dan geldt dezelfde situatie.)

ik zal het wel leuk vinden als je eigen ervaringen vertelt hierbij, ofdat je iets zou willen dat mannen voor je deden. of je vertelt ervaringen die je weer over vrienden.
Mannen moeten vooral niet denken dat ze zo aantrekkelijk zijn, dat wij gelijk onze kleren uittrekken. Een beetje respect zou geen kwaad kunnen.
Ook kunnen ze wel wat duidelijker zeggen dat ze alleen JOU aantrekkelijk vinden, vooral als ze net naar een clip hebben zitten kijken van Beyoncé/Lady Gaga/een andere redelijk blote dame met hun mond open. Want ik lees wel overal 'Mannen willen helemaal niet dat je je zo kleedt.' maar dar heb ik nog nooit uit de mond van een man gehoord, helaas.
Ohja, en als laatste: ziekelijk jaloers gedoe. Dat is zo'n enorm grote afknapper. Een beetje jaloers zijn is niet erg, dat is best schattig, maar ruzie maken omdat ik bij mijn beste vriend ben blijven slapen, die ik al 13 jaar ken, dat vind ik zo vreselijk.

Ik hoop dat je er iets aan hebt, probeer overigens de spellingscontrole als je dat boek schrijft
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 12:40
Verwijderd
1. van wat voor soort vrouwen hou je?
Vrouwen die niet achter de meute aanlopen en hun eigen ding doen.
Verder vooral uitstraling, gezelligheid, en lach.
2.wat zoek je in een man?
Een man die mij respecteert zoals ik ben, en die echt alleen voor mij gaat. Vertrouwen natuurlijk nummer 1
3. als je wat zal willen veranderen in een man. wat?
Dat ze eens gaan leren om hints van een vrouw te begrijpen.
4. stel je voor je vind een jongen leuk? wat doe je dan?
Erop afstappen
5. wat is het ergste dat je ooit gedaan hebt?
Dat is dan weer niet voor herhaling vatbaar
6. vind je het seksy als een jongen/man naar je fluit
Nee absoluut niet.
7. je staat met iemand te praten. en diegene stinkt uit z`n mond. wat doe je?
Het zeggen, of weg gaan.
8. je staat in een kroeg een wildvreemde bied je een drankje aan. ga je nog met hem praten. of loop je gelijk weg. of praat je maar even met diegene
Ligteraan of diegene leuk is.
9. gedraag je je precies hetzelfde in het bijzijn van een leuke man/jongen?
Ik denk het wel, maar ik denk ook dat je jezelf 'leuker' maakt zodat diegene jou ook leuk vindt.
10. je neemt je nieuwe jongen mee naar huis. en hij stelt zich niet voor aan je familie. wat doe je?
Ik kan me niet voorstellen dat die dat doet. Als het al gebeurd dan zal ik zeggen: Mam dit is..
11. je vriendje wilt gelijk na een week ofzo met je naar bed. maar jij bent er nog totaal niet klaar voor. wat doe je?
Dat hij moet wachten.

12. je moeder/vader keurt je vriendje af. wat doe je?
Helaas dan maar.. Maar ik zou het wel vervelend vinden
13. je vrienden vinden je vriendje maar een loser een sukkel en willen niet met hem omgaan. wat doe je? kies je toch voor je vrienden of voor je vriendje?
Voor geen van beide. Ik zou met mijn vrienden gaan praten waarom ze hem niks vinden
14. je hebt je vriendje uitgenodigd voor een diner met je ouders of je familie. maar hij meld zich steeds ziek bv. of wilt niet je familie ontmoeten. wat doe je?
Dan is hij niet gek genoeg op je, en is het geen blijvertje
15. je gaat met je vriendje. of je bent met iemand die je leuk vind. en diegene gedraagt zich echt om voor te schamen. of begint te kotsten. of is straalbezopen. wat doe je?
Zeggen dat hij moet ophouden, en anders ga ik wel alleen verder.
ik zal het wel leuk vinden als je eigen ervaringen vertelt hierbij, ofdat je iets zou willen dat mannen voor je deden. of je vertelt ervaringen die je weer over vrienden.

Mannen mogen soms wel iets galanter zijn.

Laatst gewijzigd op 12-07-2010 om 13:36.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 12:59
Verwijderd
1. van wat voor soort vrouwen hou je?
Gewoon leuke?

2.wat zoek je in een man?
Dat verschilt natuurlijk per man, maar ik neem aan dat je een partner bedoelt. Dan ga ik voor vriendschap, vertrouwen en hete sex

3. als je wat zal willen veranderen in een man. wat?
Euh dat verschilt natuurlijk ook per man, maar in principe wil ik nooit iets veranderen, want de negatieve eigenschappen van mensen zijn altijd alleen maar de keerzijde van dingen die ik leuk vind... en bovendien heeft mensen veranderen zelden zin, ze moeten het zelf doen.

4. stel je voor je vind een jongen leuk? wat doe je dan?
Kijken of hij mij ook leuk vindt, zo ja, actie ondernemen.

5. wat is het ergste dat je ooit gedaan hebt?
In het algemeen of in de liefde? Ik ga er nogal eens met ex-scharrels/vriendjes vandoor van vriendinnen

6. vind je het seksy als een jongen/man naar je fluit.
Euh, nee. Ik heb er geen bezwaar tegen, het compliment is natuurlijk altijd leuk, maar iemand die op straat naar meiden fluit, dat is nou niet bepaald het type waar ik mee de koffer in wil duiken of meer mee wil.

7. je staat met iemand te praten. en diegene stinkt uit z`n mond. wat doe je?
Uit het schootsveld gaan staan?

8. je staat in een kroeg een wildvreemde bied je een drankje aan. ga je nog met hem praten. of loop je gelijk weg. of praat je maar even met diegene
Afhankelijk van of ik dorst heb, neem ik het aan. Of niet, dus. Ik heb geen bezwaar tegen gratis drank en ook niet tegen gezellig kletsen met iemand, maar of ik met een date met hem zou willen heeft daar verder niets mee te maken.

9. gedraag je je precies hetzelfde in het bijzijn van een leuke man/jongen?
Vast niet. Maar aan de andere kant ben ik een flapuit en zal ik me nauwelijks beter voordoen dan ik ben

10. je neemt je nieuwe jongen mee naar huis. en hij stelt zich niet voor aan je familie. wat doe je?
Euh, hem vragen of hij wel goed bij zijn hoofd is? Bestaan er uberhaupt mensen die op bezoek gaan bij onbekenden en zich dan niet voorstellen? Ik kan dat niet eens geloven.

11. je vriendje wilt gelijk na een week ofzo met je naar bed. maar jij bent er nog totaal niet klaar voor. wat doe je?
Ik zeg: "Daar ben ik nog totaal niet klaar voor." Het leven is zo simpel!

12. je moeder/vader keurt je vriendje af. wat doe je?
Serieus overwegen wat hun bezwaren zijn. Mijn ouders zouden dat alleen maar doen als ze echt zeker weten dat die jongen niet goed is voor mij, en dan is de kans groot dat dat ook zo is. Maar goed, ik ben zelf ook wel goed bij mijn hoofd en zou uberhaupt niet thuiskomen met een jongen die niet goed is voor mij, dus het gebeurt gewoon niet.

13. je vrienden vinden je vriendje maar een loser een sukkel en willen niet met hem omgaan. wat doe je? kies je toch voor je vrienden of voor je vriendje?
Euh dat zou ook nooit voorkomen, want a) mijn vrienden zijn beleefd en vriendelijk en zelfs als ze hem niet zouden mogen, dan nog zouden ze sociaal doen tegen hem, en b) ik zou nooit een vriendje hebben die mijn vrienden helemaal niks zouden kunnen vinden, want ik val niet op vervelende types.

14. je hebt je vriendje uitgenodigd voor een diner met je ouders of je familie. maar hij meld zich steeds ziek bv. of wilt niet je familie ontmoeten. wat doe je?
Hem vragen wat voor onzin dat is?

15. je gaat met je vriendje. of je bent met iemand die je leuk vind. en diegene gedraagt zich echt om voor te schamen. of begint te kotsten. of is straalbezopen. wat doe je?
Als hij zich in z'n algemeenheid dom gedraagt, dan voel ik me daar niet aangesproken door ofzo... maar als ik hem op die manier stom vind, bestaat de kans wel dat ik weg ga en niet meer geïnteresseerd ben. Een keertje straalbezopen kotsen is te vergeven (vooropgesteld dat het niet op mijn woonkamervloer is) maar als dat regelmatig gebeurt, kan hij de boom in. Ik zit niet op een zatlap te wachten.

ik zal het wel leuk vinden als je eigen ervaringen vertelt hierbij, ofdat je iets zou willen dat mannen voor je deden. of je vertelt ervaringen die je weer over vrienden.

Iets vertellen wat ik zou willen dat mannen voor mij deden? Me een miljoen euro geven, zodat ik m'n studie zonder problemen kan afmaken, dat lijkt me wel wat
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 14:44
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
1. van wat voor soort vrouwen hou je?
Hele vrouwelijke, intelligente en zelfstandige vrouwen .

2. wat zoek je in een man?
Betrouwbaarheid

3. als je wat zal willen veranderen in een man. wat?
Zijn behoefte aan bier.

4. stel je voor je vind een jongen leuk? wat doe je dan?
Onschuldig contact leggen en maar afwachten wat hij daar verder mee doet.

5. wat is het ergste dat je ooit gedaan hebt?
't Via MSN uitmaken (tot twee maal aan toe ).

6. vind je het seksy als een jongen/man naar je fluit?
Sexy? Nee, maar 't is vleiend en ik kan er wel om lachen.

7. je staat met iemand te praten. en diegene stinkt uit z`n mond. wat doe je?
Ik neem meer afstand.

8. je staat in een kroeg een wildvreemde bied je een drankje aan. ga je nog met hem praten. of loop je gelijk weg. of praat je maar even met diegene?
Ik bedank 'm vriendelijk, maar ik sla dat drankje af.

9. gedraag je je precies hetzelfde in het bijzijn van een leuke man/jongen?
Nee, ik denk dat ik dan iets giecheliger ben .

10. je neemt je nieuwe jongen mee naar huis. en hij stelt zich niet voor aan je familie. wat doe je?
Dan stel ik 'm voor , maar achteraf verwacht ik wel 'n verklaring van 'm .

11. je vriendje wilt gelijk na een week ofzo met je naar bed. maar jij bent er nog totaal niet klaar voor. wat doe je?
Dan zeg ik 'm dat eerlijk. Das gelijk 'n uitstekende test .

12. je moeder/vader keurt je vriendje af. wat doe je?
Ik doe er alles aan om ze van gedachten te laten veranderen.

13. je vrienden vinden je vriendje maar een loser een sukkel en willen niet met hem omgaan. wat doe je? kies je toch voor je vrienden of voor je vriendje?
Ik hoef toch helemaal niet te kiezen? Dan gaan m'n vrienden maar lekker niet om met m'n vriendje .

14. je hebt je vriendje uitgenodigd voor een diner met je ouders of je familie. maar hij meld zich steeds ziek bv. of wilt niet je familie ontmoeten. wat doe je?
Dat ligt eraan hoe lang we al 'n relatie hebben. Is dat kort, dan heb ik er begrip voor en bewaar ik m'n geduld. Is dat lang, dan moet ie toch echt met 'n hele goede verklaring komen.

15. je gaat met je vriendje. of je bent met iemand die je leuk vind. en diegene gedraagt zich echt om voor te schamen. of begint te kotsten. of is straalbezopen. wat doe je?
Dat kan gebeuren, toch? Als 't opvallend vaak gebeurt, maak ik 't natuurlijk uit .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 15:24
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Haha je schrijft over vrouwen versieren, en dan ga je vrouwen vragen wat ze volgens de ratio zouden zoeken in een man? Alsof aantrekkingskracht een logische beslissing is. En dan gaat de helft van je vragen ook nog over relaties, maar wat heeft dat met versieren van doen?

Wat je wel goed hebt gedaan is dat je hebt bewezen dat vrouwen graag hun mening kwijt willen. Binnen no time hebben een aantal mensen deze lijst ingevuld. Iets voor je boek: Als je op een vrouw afstapt, stel haar een vraag uit die lijst, en boem, je hebt een prachtige "opener".
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Wat je wel goed hebt gedaan is dat je hebt bewezen dat vrouwen graag hun mening kwijt willen.
Dit in tegenstelling tot mannen, die zelfs als ze niet om hun mening gevraagd worden nog antwoorden in topics
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 18:31
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik hou niet van boeken waarin staat hoe je vrouwen moet versieren
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Ik hou niet van boeken waarin staat hoe je vrouwen moet versieren
Ik denk ook dat jij niet bij de doelgroep hoort. Hij wil alleen weten hoe JIJ te versieren bent
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 23:09
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Citaat:
Dit in tegenstelling tot mannen, die zelfs als ze niet om hun mening gevraagd worden nog antwoorden in topics
hahahaha, ik mag dan een vent zijn, maar dit is toch wel een complimentje waard
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 13-07-2010, 08:35
Verwijderd
1. van wat voor soort vrouwen hou je?
ik ben zelf een vrouw
2.wat zoek je in een man?
iemand waar je mee kunt lachen en kunt vertrouwen en leuke dingen mee doen
3. als je wat zal willen veranderen in een man. wat?
weet ik niet
4. stel je voor je vind een jongen leuk? wat doe je dan?
contact zoeken en proberen erachter te komen of hij mij ook wat vind
5. wat is het ergste dat je ooit gedaan hebt?
op liefdesgebied? uuuhmm ik werd verliefd op een jongen die me continu liep te pesten:$ snap ook niet waarom
6. vind je het seksy als een jongen/man naar je fluit
neeeeee, irritant, en laf ze moeten maar iets originelers verzinnen
7. je staat met iemand te praten. en diegene stinkt uit z`n mond. wat doe je?
pak zelf een kauwgom en vraag beleefd of hij er ook een wil dan hebben ze toch niet door dat ik hun vind stinken en ze blijven me aardig vinden,maar ik ben wel van die stank af
8. je staat in een kroeg een wildvreemde bied je een drankje aan. ga je nog met hem praten. of loop je gelijk weg. of praat je maar even met diegene
ligt eraan wie het is, als hij er aardig uitziet praat ik er wel ff mee wie weet wat er van kan komen
9. gedraag je je precies hetzelfde in het bijzijn van een leuke man/jongen?
nee, ik hou mijn opmerkingen voor me en probeer niet zo druk te zijn als ik anders ben
10. je neemt je nieuwe jongen mee naar huis. en hij stelt zich niet voor aan je familie. wat doe je?
ik zeg tegen ons mam ja hoi dit is....... en dan kan hij tuurlijk niet achterblijven
11. je vriendje wilt gelijk na een week ofzo met je naar bed. maar jij bent er nog totaal niet klaar voor. wat doe je?
gewoon zeggen, als hij je niet begrijpt is hij geen goed vriendje
12. je moeder/vader keurt je vriendje af. wat doe je?
ik keur mijn eigen vader en moeder ook af dus daar heb ik lkkr shijt aan
13. je vrienden vinden je vriendje maar een loser een sukkel en willen niet met hem omgaan. wat doe je? kies je toch voor je vrienden of voor je vriendje?
beide, vrienden moeten je nemen zoals je bent en dat geld ook voor je vriendje
14. je hebt je vriendje uitgenodigd voor een diner met je ouders of je familie. maar hij meld zich steeds ziek bv. of wilt niet je familie ontmoeten. wat doe je?
proberen erachter te komen waarom niet
15. je gaat met je vriendje. of je bent met iemand die je leuk vind. en diegene gedraagt zich echt om voor te schamen. of begint te kotsten. of is straalbezopen. wat doe je?
vraag of hij mee naar mijn huis gaat of naar een ''romantisch'' plekje ergens, dan zien anderen het tenminste niet

ik zal het wel leuk vinden als je eigen ervaringen vertelt hierbij, ofdat je iets zou willen dat mannen voor je deden. of je vertelt ervaringen die je weer over vrienden.
snap de vraag niet helemaal maar heb nog wel n leuk verhaal dat je mss kunt gebruiken voor je boek

uuuhmm ik heb een vriendin en die zit op vmbo TG
en die had een vriendje dat op praktijkonderwijs zat, ze zag er enorm tegenop om die aan haar ouders voor te stellen want van die ouders mag ze alleen vriendjes van vwo of hoger,
maarja het moment moest er een keer van komen
dus toen toch maar voorgesteld, met wat hulp van mij die ouders wijsgemaakt dat hij op havo zat, ouders weer niet blij weer niet hoog genoeg,
begonnen hem uit te horen
hij alle vragen gewoon beleefd beantwoord
sppr aardig tegen die ouders gedaan en sppr beleefd.
ging uit met vriendje
ouders van die vriendin van mij vonden het super jammer
later kreeg ze n vriendje dat wel echt op gymnasium zat
die ouder van die vriendin van mij vonden hem helemaal niets ze vonden hem asociaal enz.
zei zo ja ricky was van praktijkonderwijs en die vonden jullie wel wat
die ouders in eerste instantie boos dat ze voorgelogen waren
maar daarna maakte het niet meer uit van welk niveau die vriendjes waren want die ouders hadden eindelijk ontdekt dat niveau niets uitmaakt qua gedrag nu doen ze nergens meer moeilijk over



suc6 met je boek!!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2010, 09:47
Verwijderd
Hoger dan vwo?
Dus een (veel ouder?) vriendje dat universiteit deed vonden ze wel goed?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2010, 12:27
Verwijderd
1. van wat voor soort vrouwen hou je?
Stoere chicks, geen zeurwijfen die huilen bij een gebroken nagel.

2.wat zoek je in een man?

vertrouwen, maar dat zoek ik eigenlijk in ieder mens.

3. als je wat zal willen veranderen in een man. wat?
dat verschilt per man. Vreemde vraag.

4. stel je voor je vindt een jongen leuk? wat doe je dan?
flirten

5. wat is het ergste dat je ooit gedaan hebt?
Geheim.

6. vind je het seksy als een jongen/man naar je fluit
nee dat vind ik neerbuigend.

7. je staat met iemand te praten. en diegene stinkt uit z`n mond. wat doe je?

Dat ligt eraan wat voor relatie ik met die persoon heb.

8. je staat in een kroeg een wildvreemde biedt je een drankje aan. ga je nog met hem praten. of loop je gelijk weg. of praat je maar even met diegene

Ja eh, weer zo'n algemene vraag, dat ligt geheel aan de persoon, hoe ik mij voel, of ik daar zin in heb etc.

9. gedraag je je precies hetzelfde in het bijzijn van een leuke man/jongen?

nee als een trutje gedraag ik me dan.

10. je neemt je nieuwe jongen mee naar huis. en hij stelt zich niet voor aan je familie. wat doe je?

Daar iets van zeggen.

11. je vriendje wilt gelijk na een week ofzo met je naar bed. maar jij bent er nog totaal niet klaar voor. wat doe je?
Kan me niet voorstellen dat ik dan niet klaar voor ben maar goed, en anders gewoon zeggen dat ik dat niet wil (lijkt me logisch).

12. je moeder/vader keurt je vriendje af. wat doe je?
Ze hebben toch altijd wat te zeuren, trek me er niet veel van aan.

13. je vrienden vinden je vriendje maar een loser een sukkel en willen niet met hem omgaan. wat doe je? kies je toch voor je vrienden of voor je vriendje?
Ik heb geen vrienden die mij voor zulke keuzes stellen. Deden ze dat wel dan waren het geen vrienden.

14. je hebt je vriendje uitgenodigd voor een diner met je ouders of je familie. maar hij meldt zich steeds ziek bv. of wilt niet je familie ontmoeten. wat doe je?

Zonder hem gaan, graag of niet.

15. je gaat met je vriendje. of je bent met iemand die je leuk vindt. en diegene gedraagt zich echt om voor te schamen. of begint te kotsten. of is straalbezopen. wat doe je?
Naar huis gaan, heb ik helemaal geen trek in dat gedrag.

ik zal het wel leuk vinden als je eigen ervaringen vertelt hierbij, ofdat je iets zou willen dat mannen voor je deden. of je vertelt ervaringen die je weer over vrienden.


wat voor ervaringen?
wat mannen voor mij zouden moeten doen : zich als een galante heer gedragen.

Er staan best veel taalfouten in je vragen, misschien moet je daar iets aan doen als je van plan bent een boek te schrijven.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2010, 14:19
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
ik verveelde me dus heb het maar gewoon ingevuld xD
Kvond de vrage op een gegeef ogenblik niet meer kunnen om te ontwijken dus je merkt vanzelf wel wanneer ik het vriendje/jongen omdraai in vriendin/meisje....
je doet er waarschijnlijk niks mee maar boeit me vrij weinig

1. van wat voor soort vrouwen hou je?
Intelligente altijd vrolijke en mooie vrouwen

2.wat zoek je in een man?
Niks ben niet gay

3. als je wat zal willen veranderen in een man. wat?
Minder haar.... scheelt een berg werk

4. stel je voor je vind een jongen leuk? wat doe je dan?
OMG

5. wat is het ergste dat je ooit gedaan hebt?
Paar euries gestolen van me pa

6. vind je het seksy als een jongen/man naar je fluit
Nee absoluut niet

7. je staat met iemand te praten. en diegene stinkt uit z`n mond. wat doe je?
Proberen een andere kant uit te kijken en zo snel mogelijk weg zien te komen..

8. je staat in een kroeg een wildvreemde bied je een drankje aan. ga je nog met hem praten. of loop je gelijk weg. of praat je maar even met diegene
Eventjes

9. gedraag je je precies hetzelfde in het bijzijn van een leuke man/jongen?
N.V.T.

10. je neemt je nieuwe jongen mee naar huis. en hij stelt zich niet voor aan je familie. wat doe je?
Mag ik alsjeblieft van het woord jongen meisje maken.. xD... in dat geval mee terug nemen naar benee en voor laten stellen

11. je vriendje wilt gelijk na een week ofzo met je naar bed. maar jij bent er nog totaal niet klaar voor. wat doe je?
Vriendje is in mijn geval vriendinnetje euhh waarschijnlijk zal het dan andersom zijn.

12. je moeder/vader keurt je vriendje af. wat doe je?
niet naar luisteren

13. je vrienden vinden je vriendje maar een loser een sukkel en willen niet met hem omgaan. wat doe je? kies je toch voor je vrienden of voor je vriendje?
vrienden... daar doe je langer mee

14. je hebt je vriendje uitgenodigd voor een diner met je ouders of je familie. maar hij meld zich steeds ziek bv. of wilt niet je familie ontmoeten. wat doe je?
Hartig woordje met haar spreken

15. je gaat met je vriendje. of je bent met iemand die je leuk vind. en diegene gedraagt zich echt om voor te schamen. of begint te kotsten. of is straalbezopen. wat doe je?
weinig waarschijnlijk...
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2010, 16:28
@my
Avatar van @my
@my is offline
1.
beetje verlegen iemand ... maar dat hoefd niet altijd kan soms mega uit mijn dak gaan en dan herken je me niet meer.

2.
romantice jongens. lief .(tegen mij) (6)

3.
hun gore gewoontes
4.
hem alten merken dat ik hem leuk vindt.

5.
liegen
6.
echt welll...
7.
vragen of hij ooit wel een tandeborstel heeft aangeraakt.
8.
tuurlijk met hem praten(wil waarschijnlijk kenis maken
9.
licht er aan miss iets meer verlegen.maar soms ook weer heel erg een soort van stoer gedrag.
10.
ik zou hem mee nemen en hem zelf voorstellen..zo gedaan
11.
met hem er over praten dat het nog wel even kan wachten.
12.
boos zijn en het tegen deel bewijsen.
13.
niks van aantrekken.
14.
vragen waarom hij zo tegenstribelt.
15.
kotsen uhum? bezopen lachen en beetje mee doen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-07-2010, 09:07
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Ik denk ook dat jij niet bij de doelgroep hoort. Hij wil alleen weten hoe JIJ te versieren bent
Ja maar ja maar! Degene die dat boek leest, kán me dan niet eens meer versieren. Toch?

Wel vooruit dan:

1. van wat voor soort vrouwen hou je?
Van mijn moeder, mijn zusje. Familievrouwen dus. Wat betreft vriendinnen: sociaal, meer ontwikkeld op gebieden waarop ik dat niet ben zodat we elkaar verder kunnen helpen. Het zijn vaak ondernemende types. Niet teveel getut, niet dominant. Ambitieus. Intelligent. Ruimdenkend en openhartig.

2.wat zoek je in een man?
Desalniettemin zal uiteindelijk blijken dat degene waar ik verliefd op word, niet voldoet aan mijn waslijst.

3. als je wat zal willen veranderen in een man. wat?
Dat hangt toch van die specifieke persoon af, of niet? Ik vind het in ieder geval wel belangrijk dat een jongen/man zijn gevoelens met je wil delen. Daar ben je immers vriendje/vriendinnetje voor. Anders had ik net zo goed een vriendin kunnen zijn ipv de vriendin.
Daar speelt in mee dat ik het fijn vind om emoties in hem te kunnen lezen, oftewel hoogte kan krijgen van. Ik denk dat dit wel een mannentrektje is wat ik vaker zal tegenkomen en dus zou willen 'veranderen'.

Al vind ik veranderen een naar woord. Je hebt een relatie met iemand, omdat je gek bent op de persoon die hij is, niet met het doel diegene te veranderen. Uiteindelijk moet je in een relatie van beide kanten altijd wel wat consessies doen om het goed te laten werken. Dat betekent ook dat je dingen accepteert die je in eerste instantie niet op je 'waslijst' had staan.

4. stel je voor je vind een jongen leuk? wat doe je dan?
Hangt er vanaf hoe sterk ik diegene als 'gevaarlijk' beschouw. Er is een slag jongens waar ik week van wordt, maar vervolgens niets met dit gegeven doe. Als je me snel weg ziet kijken, kun je zien dat ik geinteresseerd ben. Heel onduidelijk dus. Ik ga er ook niet vanuit ooit met zulke een type man te eindigen. Er zou te weinig van mijn zelfrespect overblijven, zo vrees ik.

Als ik een jongen/man zie die ik echter niet als 'gevaarlijk' beschouw dan kan ik denk wel wat meer flirt gedrag ten toon spreiden. Ik blijf daar echter een ramp in. Ik ben toch het type langzaam een vertrouwensband met iemand opbouwen en niet het type ik-ben-in-de-kroeg-en-kijk-wat-ik-kan-scoren. Een vriendschap opbouwen dus. Maar ik speel vaak op save, daardoor ben ik vaak met types thuisgekomen die door omstandigheden zo gelopen zijn. Niet altijd wenselijk, though.

5. wat is het ergste dat je ooit gedaan hebt?
Het ergste? Poeh.

6. vind je het seksy als een jongen/man naar je fluit
Absoluut niet.

7. je staat met iemand te praten. en diegene stinkt uit z`n mond. wat doe je?
Hangt er vanaf in welke mate. Soms ga ik aan mijn neus friemelen zodat ik mijn hand ruik ipv zijn geur. Als het heel erg is zal ik uiteindelijk meer afstand nemen tot die persoon. Als hij echt de moeite waard is kan ik best zorgen dat hij vaker zijn tanden poetst of minder gaat roken.

8. je staat in een kroeg een wildvreemde bied je een drankje aan. ga je nog met hem praten. of loop je gelijk weg. of praat je maar even met diegene
Mocht ik het drankje accepteren dan zou ik zeker met die persoon blijven praten. Uberhaupt vind ik het mannelijk geslacht meelijwekkend aangezien zij altijd voor de kosten van vrouwen en drankjes op moeten draaien. Ik wil daar niet altijd op in gaan, maar het is ook weer een belediging aan hun adres als je het afwijst. Maar natuurlijk blijf ik praten, hoe snobberig is het om dan weg te lopen. Praten betekent ook niet meteen dat je gebonden bent voor de rest van de avond.

9. gedraag je je precies hetzelfde in het bijzijn van een leuke man/jongen?
Precies hetzelfde als? Bij ieder mens ben ik wel een tikje anders en dat lijkt me natuurlijk. Ja ik zal ongetwijfeld veranderen in een rund die met de liefde stunt.

10. je neemt je nieuwe jongen mee naar huis. en hij stelt zich niet voor aan je familie. wat doe je?
O dat doet hij echt wel hoor. Ik woon op kamers en het is een hele happening om naar mijn ouders te gaan, dus dat plan je, dat neem je je voor. Dan gaat het echt niet gebeuren dat die persoon in die smalle gang expres oogcontact vermijd onder de arm van mijn vader doorduikt, om vervolgens vliegensvlug naar boven te rennen om een verstopplek te vinden.

Los van dit gegeven hoop ik enkel nog met sociale types aan de deur te komen.

11. je vriendje wilt gelijk na een week ofzo met je naar bed. maar jij bent er nog totaal niet klaar voor. wat doe je?
Nou dit heb ik van mijn 15e tot mijn 19e weten te vermijden. Toen ik 15 was ging dat met heel veel drama gepaard, met tranen en tuitten duidelijk maken dat het allemaal veel te snel ging. Toen ik 17 was ging dat al een stuk evenwichtiger en kon ik mondeling vrij duidelijk maken dat ik dat niet zag zitten.

12. je moeder/vader keurt je vriendje af. wat doe je?
Mijn ouders hebben wel vaker hun twijfel bij een vriendje gehad wat ik mee naar huis nam. Ik denk wel zeker dat ik meteen weet hoe ze hier tegenover staan, maar hun mening niet zullen laten overheersen. Ze luisteren aandachtig en proberen mee te gaan op mijn gevoel.
Ze zullen echter elke strohalm die ik zelf aanbied om kritiek te leveren wel aangrijpen, vrees ik .
Verder zijn ze ontzettend eerlijk. Dus als er echt bezwaren zijn zal ik dat meteen horen.
Wat ik daarmee doe? Hun mening accepteren mits die niet beledigend is, anders word ik kwaad. Een beetje respect en vertrouwen naar mijn persoon mag ik toch wel verwachten.

13. je vrienden vinden je vriendje maar een loser een sukkel en willen niet met hem omgaan. wat doe je? kies je toch voor je vrienden of voor je vriendje?
Mijn vrienden zullen nooit dat op die manier tegen me zeggen. Ik denk dat ze daar hetzelfde mee omgaan als mijn ouders.

Ik ga nooit een keuze hoeven maken tussen hen tweëen. Ik zal ook altijd luisteren. Dus tenzij iemand ongefundeerd beledigingen rondstrooit, kan ik het altijd in overweging nemen. Maar ik ben vrij nuchter. Wat zij zien, zie ik vaak ook.
Als het een zaak van leven en dood is zal ik kiezen voor degene waarvan ik het meest houd en die het meest reëel in de situatie staat.

14. je hebt je vriendje uitgenodigd voor een diner met je ouders of je familie. maar hij meld zich steeds ziek bv. of wilt niet je familie ontmoeten. wat doe je?
Dan zal ik hem heel eerlijk zeggen daar niet van gediend te zijn. Natuurlijk zal ik ook peilen wat het bezwaar is om mijn ouders te ontmoeten en daar over proberen te praten. Is daar echter niet over te praten, dan zal ook ik voortaan afspraken afzeggen die belangrijk zijn voor hem. De boodschap is dan meestal wel duidelijk.

15. je gaat met je vriendje. of je bent met iemand die je leuk vind. en diegene gedraagt zich echt om voor te schamen. of begint te kotsten. of is straalbezopen. wat doe je?
Dat zou ik wel heel moeilijk vinden. Ik denk dat ik het er wel even over zou willen hebben, als hij weer nuchter is, en het ook wel zou slikken 1x. Als het regelmatig gebeurd denk ik niet dat wij bij elkaar passen en er sneller een punt achter zetten.

Laatst gewijzigd op 19-07-2010 om 09:58.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2010, 22:16
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
1. van wat voor soort vrouwen hou je?
Van onafhankelijke intelligente vrouwen met humor.

2.wat zoek je in een man?
Intelligentie, humor, aantrekkelijkheid

3. als je wat zal willen veranderen in een man. wat?
Het fluiten en nakijken van meisjes en vieze gewoontes. Ik word er misselijk van.

4. stel je voor je vind een jongen leuk? wat doe je dan?
Flirten, oogcontact maken, hem telkens opzoeken, grapjes maken

5. wat is het ergste dat je ooit gedaan hebt?
Met een man? snap ik niet helemaal.

6. vind je het seksy als een jongen/man naar je fluit
Nee echt niet, daar moeten ze echt mee ophouden.

7. je staat met iemand te praten. en diegene stinkt uit z`n mond. wat doe je?
Ik walg.

8. je staat in een kroeg een wildvreemde bied je een drankje aan. ga je nog met hem praten. of loop je gelijk weg. of praat je maar even met diegene
Ligt eraan, als het een knappe aardige jongeman is ga ik lekker kletsen en met een pervert ren ik weg.

9. gedraag je je precies hetzelfde in het bijzijn van een leuke man/jongen?
Nee, vaak word ik een beetje zenuwachtig en ga ik veel te hard lachen om zijn grapjes en ben ik bang om hem aan te kijken enzo..

10. je neemt je nieuwe jongen mee naar huis. en hij stelt zich niet voor aan je familie. wat doe je?
Ik stel hem idd voor.

11. je vriendje wilt gelijk na een week ofzo met je naar bed. maar jij bent er nog totaal niet klaar voor. wat doe je?
Weet ik niet. Ik denk dat ik het hem zou zeggen, op een aardige manier, als hij me maar respecteert.

12. je moeder/vader keurt je vriendje af. wat doe je?
Geen idee, daar ben ik nu een beetje mee bezig. Ik houd het denk ik zo lang mogelijk stil en spreek alleen buitenshuis met hem af.

13. je vrienden vinden je vriendje maar een loser een sukkel en willen niet met hem omgaan. wat doe je? kies je toch voor je vrienden of voor je vriendje?
Ik zou me er niet aan ergeren. Als zij boos op elkaar willen zijn moeten ze dat zelf weten, daar heb ik niks mee te maken.

14. je hebt je vriendje uitgenodigd voor een diner met je ouders of je familie. maar hij meld zich steeds ziek bv. of wilt niet je familie ontmoeten. wat doe je?
Ik zou vragen waarom en kijken of we een oplossing kunnen vinden.

15. je gaat met je vriendje. of je bent met iemand die je leuk vind. en diegene gedraagt zich echt om voor te schamen. of begint te kotsten. of is straalbezopen. wat doe je?
Ik zou weglopen en zeggen dat hij zich in mijn buurt niet zo moet gedragen, anders mag hij opzouten. Doet hij maar in zijn eigen tijd.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2010, 09:59
Miloutchi
Miloutchi is offline
1. Van wat voor soort vrouwen hou je?
Als het in de vriendschappelijke zin is dan een heel intelligent iemand waar ik diepzinnige gesprekken mee kan voeren en niet per se elke stilte hoef op te vullen met nodeloos geklets.

2. Wat zoek je in een man?
Geen idee. Als het maar geen ontzettend lieve slijmballerige wanhopige kwijleraar is.

3. Als je wat zal willen veranderen in een man, wat dan?
Niets, ik geloof niet dat veranderingen zo goed zijn.

4. Stel je voor je vind een jongen leuk? Wat doe je dan?
Geen idee. Ik zou in ieder geval niet meteen hupsakee verkering en dan eventjes lekker naar bed gaan en het vervolgens uitmaken. Niet te hard van stapel lopen. XD
Zo heb ik een jongen heel erg leuk gevonden (en hij mij ook), maar ik wilde niets met hem, ondanks dat ik hem al heel erg lang leuk vond. Daarna ben ik over mijn verliefdheid heen gegroeid en hij ook en zo zie je maar, niet te hard van stapel lopen.

5. Wat is het ergste dat je ooit gedaan hebt?
Teveel erge dingen.

6. Vind je het sexy als een jongen/man naar je fluit?
Nee, dat doet me eerder denken aan feestende, pizza-etende, bierdrinkende studenten. Ook lollig, maar niet potentieel lovermateriaal. XD

7. Je staat met iemand te praten en diegene stinkt uit z`n mond. Wat doe je?
Een kauwgom aanbieden?

8. Je staat in een kroeg en een wildvreemde bied je een drankje aan. Ga je met hem praten of loop je gelijk weg?
Ik lach eventjes wat met hem en loop dan weg. Dadelijk zit er een of andere drug in dat drankje! Dankje, ik blijf nog liever even maagd.

9. Gedraag je je precies hetzelfde in het bijzijn van een leuke man/jongen?
Ja. Tenzij ik verliefd ben, maar anders gedraag ik me niet anders.

10. Je neemt je nieuwe jongen mee naar huis en hij stelt zich niet voor aan je familie. Wat doe je?
Of ik stel hem zelf voor of ik doe niets. Mijn vriendje hoeft mijn ouders niet leuk te vinden en mijn ouders mijn vriendje ook niet. Ik heb zelf toch ook heel slecht contact met mijn ouders en ik zou er helemaal niet tegen kunnen als hij goed met mijn ouders kon opschieten.

11. Je vriendje wilt gelijk na een week ofzo met je naar bed, maar jij bent er nog totaal niet klaar voor. Wat doe je?
Uitmaken. Ik heb principes en daar houd ik me ook aan. En nee, niet de principe 'geen seks voor het huwelijk', maar de principe 'na-een-week-seks-kun-je-het-beter-uitmaken-principe'.

12. Je moeder/vader keurt je vriendje af. Wat doe je?
Niets. Ben al die zeik van mijn ouders wel gewend.

13. Je vrienden vinden je vriendje maar een loser een sukkel en willen niet met hem omgaan. wat doe je? Kies je toch voor je vrienden of voor je vriendje?
Ik vind de vriendjes van mijn vrienden ook maar losers. Dus ik ga gewoon met mijn vrienden om en mijn vriendje en dat apart.

14. Je hebt je vriendje uitgenodigd voor een diner met je ouders of je familie, maar hij meld zich steeds ziek bv. of wilt niet je familie ontmoeten. Wat doe je?
Ik vind het niet erg. Hij zal waarschijnlijk wel weten hoe vreselijk mijn familie is.

15. Je gaat met je vriendje uit of je bent met iemand die je leuk vindt en diegene gedraagt zich echt om voor te schamen of begint te kotsten of is straalbezopen. Wat doe je?
Straalbezopen? Dan lach ik gewoon wat mee. Kotsen? Dan mag hij het morgen zelf opruimen. Beschamend? Ik schaam me niet zo snel.



Ik vraag me af hoe dit ooit goed voor je boek kan zijn, maargoed. XD
Met citaat reageren
Oud 25-07-2010, 05:57
BabyBam
Avatar van BabyBam
BabyBam is offline
Citaat:
ff tussen door...
ik ben een boek aan het schrijven over hoe je het beste meiden kan versieren.. dus voor de vrouwen graag dit invullen. graag zo uit gebreid mogelijk. en maak je niet druk. het is totaal anoniem. in me boek dan XD

1. van wat voor soort vrouwen hou je?
Mijn moeder, Oma.

2.wat zoek je in een man?
Eerlijk en lief,, 1 die niet zijn pik achterna loopt.

3. als je wat zal willen veranderen in een man. wat?
In mijn man?? Zijn libido.

4. stel je voor je vind een jongen leuk? wat doe je dan?
De kat uit de boom kijken.

5. wat is het ergste dat je ooit gedaan hebt?
5 keer vreemd gaan,Ik was denk ik 16/17 jaar oud.

6. vind je het seksy als een jongen/man naar je fluit
NEE!

7. je staat met iemand te praten. en diegene stinkt uit z`n mond. wat doe je?
Hem/haar vertellen dat tandpasta niet zo duur is.

8. je staat in een kroeg een wildvreemde bied je een drankje aan. ga je nog met hem praten. of loop je gelijk weg. of praat je maar even met diegene
Praten wil ik wel, Drankje,, uhmm nee!

9. gedraag je je precies hetzelfde in het bijzijn van een leuke man/jongen?
Ja waarom anders voordoen.

10. je neemt je nieuwe jongen mee naar huis. en hij stelt zich niet voor aan je familie. wat doe je?
Zeggen dat ie zich niet zo asociaal moet gedragen en zijn manieren is moet strijken.

11. je vriendje wilt gelijk na een week ofzo met je naar bed. maar jij bent er nog totaal niet klaar voor. wat doe je?
Hem duidelijk maken dat ik niet makkelijk op mijn rug te krijgen ben en ik geen sletje ben.

12. je moeder/vader keurt je vriendje af. wat doe je?
Vragen waarom.

13. je vrienden vinden je vriendje maar een loser een sukkel en willen niet met hem omgaan. wat doe je? kies je toch voor je vrienden of voor je vriendje?
Mijn keus en niet die van mijn vrienden.

14. je hebt je vriendje uitgenodigd voor een diner met je ouders of je familie. maar hij meld zich steeds ziek bv. of wilt niet je familie ontmoeten. wat doe je?
Zeggen dat ie weg mag blijven.

15. je gaat met je vriendje. of je bent met iemand die je leuk vind. en diegene gedraagt zich echt om voor te schamen. of begint te kotsten. of is straalbezopen. wat doe je?
Hem een emmer geven en heb de volgende morgen de kast uitkeren.

ik zal het wel leuk vinden als je eigen ervaringen vertelt hierbij, ofdat je iets zou willen dat mannen voor je deden. of je vertelt ervaringen die je weer over vrienden.

alvast bedankt... het is voor het goede doel
__________________
Be who you are and say what you feel,because those who mind don't matter and those who matter don't mind
Met citaat reageren
Oud 25-07-2010, 12:34
MisSunshine
Avatar van MisSunshine
MisSunshine is offline
1. van wat voor soort vrouwen hou je?
Ik ga graag met mensen/ meiden om waarmee ik kan lachen, gezellig kan kletsen Leuk kunnen winkelen, meiden die kunnen kletsen maar soms ook gewoon luisteren.

2.wat zoek je in een man?
Poeh, soms te veel ben ik bang. Iemand die te vertrouwen is, waarmee ik kan kletsen & lachen. Eigenlijk wil ik ook graag dat "mijn man" net wat groter is (ben zelf lang..). Verder vind ik het altijd wel gaaf als een man een uitstraling heeft (zichzelf waardevol vind, maar niet te) en ook ambities heeft!

3. als je wat zal willen veranderen in een man. wat?
Nogal wisselend, er is niet 1 iets wat ik nou echt storend vind.. De ene man is anders dan de andere, de een heeft wel iets waarvan je denk.. Kom op! Terwijl je daar bij de ander geen last van hebt. Waar ik me wel aan kan storen is dat sommige mannen zoiets hebben van: "even een meisje scoren".

Of dat ze het zo vervelend vinden dat je links en rechts door elkaar haalt, kom op we zijn vrouwen . Sommige mogen ook wel wat meer praten /

4. stel je voor je vind een jongen leuk? wat doe je dan?
Contact zoeken, gezellig kletsen, grapjes maken, lachen, soms smsen.. Ligt er aan wie het is en op wat voor manier die jongen erop in gaat.

5. wat is het ergste dat je ooit gedaan hebt?
Het ergste? op welk gebied? Wat is erg? iets geks? Of iets wat echt niet door de beugel kan? Eigenlijk heb ik nooit echt iets ergs gedaan. Ik heb wel eens iets gezegd waarvan ik later dacht, dit kon beter! Ik zou het niet weten.

6. vind je het sexy als een jongen/man naar je fluit
Soms wel, maar meestal niet. Zeker als het enge oude gasten zijn vind ik het niet leuk. Soms kan het een kick geven, maar vaak heb ik zoiets van : "ga naar je vriendin". Zeker in het buitenland vind ik het heel storend (dat soms groepjes letterlijk stil blijven staan als jij met een paar vriendinnen langs loopt, gewoon in normale kleding en alles.)!

7. je staat met iemand te praten. en diegene stinkt uit z`n mond. wat doe je?
Stap achteruit?

8. je staat in een kroeg een wildvreemde bied je een drankje aan. ga je nog met hem praten. of loop je gelijk weg. of praat je maar even met diegene
Als ik een drankje in mijn handen geduwd krijg drink ik dat niet op. Als ik zie dat het van de bar komt vertrouw ik dat wel. Als iemand gewoon geïnteresseerd is sta ik best open voor een gesprek.

9. gedraag je je precies hetzelfde in het bijzijn van een leuke man/jongen?
Ik zou willen dat ik gewoon ja kon zeggen.. Als ik aan het werk ben en er staat echt een super leuke jongen aan de kassa dan probeer ik net te doen alsof het heel gewoon is en normaal door te gaan, soms maak ik een grapje of wordt ik juist weer wat rustiger..

10. je neemt je nieuwe jongen mee naar huis. en hij stelt zich niet voor aan je familie. wat doe je?
Zeggen: hallo allemaal, dit is... Waarschijnlijk heb ik het toch wel gehad over die jongen en weten ze er wel wat van af..

11. je vriendje wilt gelijk na een week ofzo met je naar bed. maar jij bent er nog totaal niet klaar voor. wat doe je?Zeggen dat ik dit totaal niet wil, hij wel? Dan is het gelijk klaar! Dit hoeft hij niet te verwachten van mij.

12. je moeder/vader keurt je vriendje af. wat doe je?
Ga nog eens heel goed nadenken over mijn keuze en waarom ze het afkeuren. Als het iets onzinnigs is trek ik mij er niet zo veel van aan, het is mijn keuze!

13. je vrienden vinden je vriendje maar een loser een sukkel en willen niet met hem omgaan. wat doe je? kies je toch voor je vrienden of voor je vriendje?
Vrienden vind ik belangrijker dan "een vriendje". Mijn vriendinnen zouden niet zomaar iemand afkeuren, als ze dat wel doen is er denk ik toch wel echt iets aan de hand en neem ik hun mening serieus. Niet dat ik gelijk mijn vriendje de deur wijs, maar ik ga wel even kritisch naar mijn vriendje kijken.

14. je hebt je vriendje uitgenodigd voor een diner met je ouders of je familie. maar hij meld zich steeds ziek bv. of wilt niet je familie ontmoeten. wat doe je?
Vragen wat er aan de hand is..


15. je gaat met je vriendje. of je bent met iemand die je leuk vind. en diegene gedraagt zich echt om voor te schamen. of begint te kotsten. of is straalbezopen. wat doe je?
Breng hem, voor zover mogelijk naar huis. Geef water! Maak hem na die avond heeel duidelijk dat ik het gedrag absuloot niet kan waarderen!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2010, 20:50
Bright Blue
Bright Blue is offline
1. Van wat voor soort vrouwen hou je?
Wat een apparte vraag, ik hou van vrouwen als mijn moeder, als vriendinnen waarmee ik het goed mee kan vinden.

2. Wat zoek je in een man?
Dat hij me begrijpt, dat hij me kent. Dat hij weet hoe hij met me om moet ggaan.

3. Als je wat zou willen veranderen in een man. Wat zou je dan veranderen?
Ik zou het 'stoerdoen' gedrag waar zijn vrienden bij zijn wel willen veranderen.

4. Stel je voor je vind een jongen leuk, wat doe je dan?
Uitzoeken of hij mij ook leuk vind.

5. Wat is het ergste dat je ooit gedaan hebt op relationeel gebied?
Vreemd gaan. En verder verkeerde keuze's gemaakt enzo. Ik ben er niet bepaalt trots op.

6. Vind je het sexy als een jongen/man naar je fluit?
Dat vind ik niet sexy nee. Ik kan me voorstellen dat sommige vrouwen zich er wel sexy door voelen, maar ik voel er helemaal niks bij.

7. Je staat met iemand te praten. en diegene stinkt uit z`n mond. Wat doe je?
Als diegene zo uit zijn mond stinkt dat ik écht niet met diegene verder kan praten neem ik gewoon een kougumpje en vraag ik of diegene ook wil.

8. Je staat in een kroeg een wildvreemde bied je een drankje aan.
Ga je nog met hem praten, loop je gelijk weg, of praat je maar even met diegene?

Ik neem sws geen drankjes aan van een wildvreemde.

9. Gedraag je je precies hetzelfde in het bijzijn van een leuke man/jongen dan dat je normaal doet?
Hangt er vanaf.

10. Je neemt je nieuwe jongen mee naar huis en hij stelt zich niet voor aan je familie. Wat doe je?
Oh dan stel ik ze wel even voor voor elkaar.

11. Je vriendje wilt gelijk na een week ofzo met je naar bed. Maar jij bent er nog totaal niet klaar voor. wat doe je?
Het zeggen, natuurlijk.

12. Je moeder/vader keurt je vriendje af. Wat doe je?
Onwaarschijnlijke situatie, maar als het zou gebeuren hebben mijn ouders pech.

13. Je vrienden vinden je vriendje maar een loser een sukkel en willen niet met hem omgaan. Wat doe je? Kies je toch voor je vrienden of voor je vriendje?
Mijn vrienden hoeven toch niet perse met hem om te gaan?

14. Je hebt je vriendje uitgenodigd voor een diner met je ouders of je familie. maar hij meld zich bijvoorbeeld steeds ziek of hij wil je familie niet ontmoeten. Wat doe je?
Met hem erover gaan praten.

15. Je bent samen met je vriendje (of je met iemand die je leuk vind) en diegene gedraagt zich echt om voor te schamen. Of hij begint te kotsten of hij is straalbezopen. Wat doe je?
Als hij dronken is dan ben ik weg. Sws geen goede manier om iemand te leren kennen.


Oh en mag ik je een tip geven? Als je wil dat mensen je enquete invullen, zorg dan even dat je vragen leesbaar zijn. Het zijn opzich wel goede vragen, ik vond het alleen doodirritant om ze op deze manier in te vullen.
__________________
mijn handtekening

Laatst gewijzigd op 26-07-2010 om 10:40.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 20:33
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
1. Van wat voor soort vrouwen hou je?
Leuke vrouwen.

2. Wat zoek je in een man?
Hij moet lief zijn en na kunnen denken.

3. Als je wat zou willen veranderen in een man. Wat zou je dan veranderen?
Als ik iets moet veranderen is het sowieso al niet de vent voor mij.

4. Stel je voor je vind een jongen leuk, wat doe je dan?
Vriendjes worden.

5. Wat is het ergste dat je ooit gedaan hebt op relationeel gebied?
Niks, ik ben niet zo van de relationele missers.

6. Vind je het sexy als een jongen/man naar je fluit?
Ik vat graag alles op als compliment. Is veel beter dan me eraan ergeren. Maar een man die fluit, nee... dat is echt niet sexy.

7. Je staat met iemand te praten. en diegene stinkt uit z`n mond. Wat doe je?
Niks, kan gebeuren.

8. Je staat in een kroeg een wildvreemde bied je een drankje aan.
Ga je nog met hem praten, loop je gelijk weg, of praat je maar even met diegene?
Als hij een leuk gesprek begint klets ik nog wel even met hem.

9. Gedraag je je precies hetzelfde in het bijzijn van een leuke man/jongen dan dat je normaal doet?
Ja, dat is wel zo makkelijk.

10. Je neemt je nieuwe jongen mee naar huis en hij stelt zich niet voor aan je familie. Wat doe je?
Over het algemeen was het de bedoeling dat ik mensen voorstel als ik ze meeneem.

11. Je vriendje wilt gelijk na een week ofzo met je naar bed. Maar jij bent er nog totaal niet klaar voor. wat doe je?
Het zeggen, natuurlijk.

12. Je moeder/vader keurt je vriendje af. Wat doe je?
Ik vind het jammer voor ze.

13. Je vrienden vinden je vriendje maar een loser een sukkel en willen niet met hem omgaan. Wat doe je? Kies je toch voor je vrienden of voor je vriendje?
Daar valt niks te kiezen. Mijn vrienden hoeven mijn vriend niet leuk te vinden of met hem om willen gaan.

14. Je hebt je vriendje uitgenodigd voor een diner met je ouders of je familie. maar hij meld zich bijvoorbeeld steeds ziek of hij wil je familie niet ontmoeten. Wat doe je?
Hem vragen waarom hij niet gewoon vertelt wat er is in plaats van heel laf steeds smoesjes verzinnen. Ik vraag me wel af hoe geintereseerd iemand in me is als hij een heel belangrijk deel van mij, mijn familie, niet wil ontmoeten.

15. Je bent samen met je vriendje (of je met iemand die je leuk vind) en diegene gedraagt zich echt om voor te schamen. Of hij begint te kotsten of hij is straalbezopen. Wat doe je?
Weggaan, niks zo onaantrekkelijk als iemand die zijn grenzen niet kent.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2010, 00:07
made for him
Avatar van made for him
made for him is offline
Een man die een boek nodig heeft om een vrouw te versieren is inderdaad een grote afknapper, dat doe je op gevoel en niet met een boek. Maarja toch ben ik zo gek om het in te vullen.
(Tot 1uur uitslapen helpt niet, om 's avonds tot de conclusie te komen dat je nog vol energie zit)

1. van wat voor soort vrouwen hou je?
Gezellige kletsers met een dosis humor

2.wat zoek je in een man?
Leuk, lief, knap, die je begrijpt, HUMOR, om ook gewoon lekker mee te praten.

3. als je wat zal willen veranderen in een man. wat?
Dat ligt aan de man bij wie je wat zou willen veranderen iedere man is anders.
Terwijl de meeste toch wel snel uit zijn op zoenen/seks etc. dat mag soms best minder.

4. stel je voor je vind een jongen leuk? wat doe je dan?
uhm verschillend, laatste keer heb ik gewoon eerst heel veel gekletst, dus gewoon vrienden worden

5. wat is het ergste dat je ooit gedaan hebt?
geen idee, volgens mij valt het allemaal wel mee.

6. vind je het seksy als een jongen/man naar je fluit
Meestal zijn het bepaald soort types waar ik niets van moet hebben. Maar dat is mijn probleem, terwijl net als missunshine zegt het je soms best een kick kan geven. Er zijn dus nog steeds mannen die je leuk lijken te vinden.

7. je staat met iemand te praten. en diegene stinkt uit z`n mond. wat doe je?
Een einde aan het gesprek breien, subtiel kauwgom aan bieden of als degene wel aardig is stap naar achter

8. je staat in een kroeg een wildvreemde bied je een drankje aan. ga je nog met hem praten. of loop je gelijk weg. of praat je maar even met diegene
even een babbeltje maken, ik wil wel even weten wie diegene is en of het geen smeerlap is die hele rare plannen heeft dan hoef ik het drankje namelijk ook niet.

9. gedraag je je precies hetzelfde in het bijzijn van een leuke man/jongen?
misschien wel iets meer verlegen dan normaal, maar probeer toch gewoon mezelf te blijven dat is toch waar de man in questie op moet vallen

10. je neemt je nieuwe jongen mee naar huis. en hij stelt zich niet voor aan je familie. wat doe je?
Dan doe ik het zelf wel, ik vergeet het ook weleens.

11. je vriendje wilt gelijk na een week ofzo met je naar bed. maar jij bent er nog totaal niet klaar voor. wat doe je?
Het duidelijk maken natuurlijk, ik ben niet gek. Als ie blijft aan dringen kan die het vergeten.

12. je moeder/vader keurt je vriendje af. wat doe je?
Even praten dat het weldegelijk een leuk vriendje is en anders zelf ook nog even goed nadenken.

13. je vrienden vinden je vriendje maar een loser een sukkel en willen niet met hem omgaan. wat doe je? kies je toch voor je vrienden of voor je vriendje?
Ik heb het toevallig een keertje gehad, ze gingen wel met hem om, maar niet zoveel ze vonden het maar een aparte jongen.
Trouwens kiezen, ik heb nooit gekozen ik heb 6 maanden het vriendje gehad en ook gewoon 6 maanden leuke dingen met vrienden kunnen doen. Dus dat is echt geen probleem. Gewoon een beetje de tijd verdelen

14. je hebt je vriendje uitgenodigd voor een diner met je ouders of je familie. maar hij meld zich steeds ziek bv. of wilt niet je familie ontmoeten. wat doe je?
Vraagt waarom niet, Alhoewel ik het misschien best begrijp met mijn familie. Maar toch het zal toch een keer moeten, en ik zou het toch ook gewoon doen. Dus even polshoogte nemen en uiteindelijk gewoon meesleuren en aan de stoel vastbinden

15. je gaat met je vriendje. of je bent met iemand die je leuk vind. en diegene gedraagt zich echt om voor te schamen. of begint te kotsten. of is straalbezopen. wat doe je?
Ik zou het niet leuk vinden, ik zou me ook inderdaad kapot schamen, maar dan ga ik toch liever naar huis.
en de jongen/vriendje thuis afzetten XD
Als 't te vaak gebeurd dan is het einde oefening

Uhm ervaring...
Ik vind het altijd wel leuk als ze een beetje moeite voor je moeten doen.
En ik vindt het zooo schattig als ie je optilt, rondje draaien en dan een kus geeft. Daar heb ik gewoon een zwak voor maarja dat ligt ook gewoon aan mij.

suc6 nog
Met citaat reageren
Oud 03-08-2010, 19:12
(':
(': is offline
waarvoor meiskes vallen, de meeste toch?
gaste die nie playe, met andere woorde dus nie versiere (:
Met citaat reageren
Oud 06-08-2010, 16:42
sasaz
sasaz is offline
1. van wat voor soort vrouwen hou je?
van mezelf, haha, ik ben zelf een vrouw en ik val niet op vrouwen, vandaar zo'n stom antwoord.

2.wat zoek je in een man?
Een man moet humor hebben, hij moet goed kunnen luister maar ook dingen te vertellen hebben, hij moet voor je kunnen zorgen maar niet al te bezorgd zijn. Toch moet hij moor mij ook wel de goede looks hebben. Een beetje gebruind is wel heel mooi!

3. als je wat zal willen veranderen in een man. wat?
Hij hoeft van mij niet zo super stoer te doen bij zijn vrienden, daar knap ik echt op af.

4. stel je voor je vind een jongen leuk? wat doe je dan?
Ik zoek contact met hem, op hyves bijvoorbeeld. Daar praten we dan een beetje en dan na een week ofzo vraag ik zijn nummer (als hij de mijne nog niet heeft gevraagd). Dan sms'en we weer een poosje, en dan vraag ik hem eens een keer mee uit. Of ik ga met een paar vriendinnen bij zijn groepje staan, beetje in contact met hem komen dus.

5. wat is het ergste dat je ooit gedaan hebt?
Ik was eens op een date en toen op het eind vroeg hij of ik vlakbij woonde, ik zei ja, maar dat was niet zo dus toen heb ik een verhaal opgehangen dat ik bij een vriendin zou blijven slapen die avond. Toen we afscheid hadden genomen ben ik echter met een omweg keihard naar huis gefietst. Hij was lopend en kwam dus in principe achter mij aan

6. vind je het seksy als een jongen/man naar je fluit
Nee, echt niet. Ik vind het meer stoer doen gedrag.

7. je staat met iemand te praten. en diegene stinkt uit z`n mond. wat doe je?
Ik bied hem kauwgom aan, gewoon, en neem zelf ook natuurlijk anders lijkt het zo raar.

8. je staat in een kroeg een wildvreemde bied je een drankje aan. ga je nog met hem praten. of loop je gelijk weg. of praat je maar even met diegene
Licht eraan wat mijn eerste indruk is van die persoon. Als hij heel veel ouder dan mij is en/of een echte gluiperd is, dan bedank ik en loop ik weg. Als hij mij wel bevalt, neem ik het drankje aan en blijf ik natuurlijk nog even kletsen.

9. gedraag je je precies hetzelfde in het bijzijn van een leuke man/jongen?
Nee, dan ben ik toch stiller. Bij mijn vriendinnen, of goede vrienden die ik al heel lang ken en waar ik echt nooit iets mee zal krijgen, ben ik veel luidruchtiger en lach ik meer hardop. Als er een leuke jongen is hou ik mezelf altijd een beetje in al probeer ik wel te lachen om hem te laten zien dat ik leuk lach

10. je neemt je nieuwe jongen mee naar huis. en hij stelt zich niet voor aan je familie. wat doe je?
Dan stel ik hem natuurlijk voor! Makkelijk toch. Zo van: 'Ouders, vriendje, vriendje, ouders.'

11. je vriendje wilt gelijk na een week ofzo met je naar bed. maar jij bent er nog totaal niet klaar voor. wat doe je?
Ik vertel hem dat hij te snel gaat. Ik ben niet van plan om onze relatie zo stuk te laten lopen. Als hij me daarom niet meer leuk vind en me wil dumpen, dan was het ook geen echte liefde.

12. je moeder/vader keurt je vriendje af. wat doe je?
Ik probeer ze te overtuigen dat het echt een goede knul is. Neem hem vaker mee naar huis, zodat mijn ouders hem ook beter leren kennen.

13. je vrienden vinden je vriendje maar een loser een sukkel en willen niet met hem omgaan. wat doe je? kies je toch voor je vrienden of voor je vriendje?
Ik kies voor mijn vriendje maar ga echt praten met mijn vrienden. Dat is toch geen reden om onze vriendschap kapot te laten gaan!

14. je hebt je vriendje uitgenodigd voor een diner met je ouders of je familie. maar hij meld zich steeds ziek bv. of wilt niet je familie ontmoeten. wat doe je?
Ik ga met hem praten, waarom wil hij dat niet? Waarom probeert hij eronder uit te komen? Ik probeer hem hierna te overtuigen ;p

15. je gaat met je vriendje. of je bent met iemand die je leuk vind. en diegene gedraagt zich echt om voor te schamen. of begint te kotsten. of is straalbezopen. wat doe je?
Ik breng hem naar huis en praat er de volgende dag over.


Succes!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 22:45
nicolel
Avatar van nicolel
nicolel is offline
1. van wat voor soort vrouwen hou je?
aardig en betrouwebaar

2.wat zoek je in een man?
lief betrouwbaar,en tochook wel eenbeetje knap!
3. als je wat zal willen veranderen in een man. wat?
het soms zo stoer zijn voor de vrienden
4. stel je voor je vind een jongen leuk? wat doe je dan?
praaten met hem en keer afspreken als hij dat ook wilt
5. wat is het ergste dat je ooit gedaan hebt?
gezoent met een jongen die al iemand had.
6. vind je het seksy als een jongen/man naar je fluit
uhm,, nee niet echt maar wel leuk soms
7. je staat met iemand te praten. en diegene stinkt uit z`n mond. wat doe je?
dat ruik ik meestal toch niet de meeste jongens zijn 2 koppe groter dan mijxD
8. je staat in een kroeg een wildvreemde bied je een drankje aan. ga je nog met hem praten. of loop je gelijk weg. of praat je maar even met diegene
ik ga nooit naar de kroeg maar het is meer buiten,, maar dan geven ze wel is wat,,(maar die mensen ken ik) dus neem aan en praat met diegene
9. gedraag je je precies hetzelfde in het bijzijn van een leuke man/jongen?
niet precies maar probeer het wel
10. je neemt je nieuwe jongen mee naar huis. en hij stelt zich niet voor aan je familie. wat doe je?
ik stel hem voor
11. je vriendje wilt gelijk na een week ofzo met je naar bed. maar jij bent er nog totaal niet klaar voor. wat doe je?
ik zeg er nee tegen ookal zou het mischien moeilijk zijn maar hij moet het maar waaarderen
12. je moeder/vader keurt je vriendje af. wat doe je?
dat doen ze niet zo gauw denk ik. maar dan zou ik met ze praten waarom ze hem afkeuren
13. je vrienden vinden je vriendje maar een loser een sukkel en willen niet met hem omgaan. wat doe je? kies je toch voor je vrienden of voor je vriendje?
dat zou een moeilijke zijn maar ik zoutoch seggen tegen mijn vrienden dat ik hem wel heel leukvind en als ze echte vrienden zijn hem ook moeten waarderen.
14. je hebt je vriendje uitgenodigd voor een diner met je ouders of je familie. maar hij meld zich steeds ziek bv. of wilt niet je familie ontmoeten. wat doe je?
ik zou vragen waarom hij niet wilt

15. je gaat met je vriendje. of je bent met iemand die je leuk vind. en diegene gedraagt zich echt om voor te schamen. of begint te kotsten. of is straalbezopen. wat doe je?
ik hem naar huis brengen en zelf ook gaan en als ik hem weer zie erover praten.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 23:01
k@rlijn
Avatar van k@rlijn
k@rlijn is offline
1. van wat voor soort mannen hou je?
langer dan mij stevig buikje met stevige armen lief en zacht karakter

3. als je wat zal willen veranderen in een man. wat?
hun gore vieze smerige mannen gedrag
4. stel je voor je vind een jongen leuk? wat doe je dan?
hem een beetje plagen in zijn zij prikken kijken waar hij niet tegen kan
5. wat is het ergste dat je ooit gedaan hebt?
tijdens het knuffelen tegen mn vriendjes kin op springen
6. vind je het seksy als een jongen/man naar je fluit
jha
7. je staat met iemand te praten. en diegene stinkt uit z`n mond. wat doe je?
geeft hem pepermuntje of kouwgom dan snapt hij de hint wel
8. je staat in een kroeg een wildvreemde bied je een drankje aan. ga je nog met hem praten. of loop je gelijk weg. of praat je maar even met diegene
licht helemaal aan het uiterlijk als ze er vriendelijk uitzien neem ik graag aan en blijf ik kletsen, en anders loop ik weg
9. gedraag je je precies hetzelfde in het bijzijn van een leuke man/jongen?
dan gedraag ik me flirterig en ga op onderzoek uit (klieren!)
10. je neemt je nieuwe jongen mee naar huis. en hij stelt zich niet voor aan je familie. wat doe je?
ik stel hem zelf voor dan moet hij zich wel voorstellen of op zn minst zijn hand schudden
11. je vriendje wilt gelijk na een week ofzo met je naar bed. maar jij bent er nog totaal niet klaar voor. wat doe je?
ik vertel het hem, en ik heb volle vertrouwen er in dat hij daar naar luisterd
12. je moeder/vader keurt je vriendje af. wat doe je?
Xd boos worden
13. je vrienden vinden je vriendje maar een loser een sukkel en willen niet met hem omgaan. wat doe je? kies je toch voor je vrienden of voor je vriendje?
allebij ik hou ze op afstand omstebuert dan maar
14. je hebt je vriendje uitgenodigd voor een diner met je ouders of je familie. maar hij meld zich steeds ziek bv. of wilt niet je familie ontmoeten. wat doe je?
met hem praten vragen wrm hij dit doet.
15. je gaat met je vriendje. of je bent met iemand die je leuk vind. en diegene gedraagt zich echt om voor te schamen. of begint te kotsten. of is straalbezopen. wat doe je?
XD hem een stompje verkopen en der van door gaan (komt wel weer terug)
__________________
all i have to do is dream
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 23:36
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
1. van wat voor soort vrouwen hou je?
Eh? Vrouwen zoals mijn vriendinnen: vrouwen die er altijd voor je zijn en waar je mee kan lachen.
2.wat zoek je in een man?
Hij moet lief zijn, betrouwbaar, romantisch, humor hebben...
3. als je wat zal willen veranderen in een man. wat?
Het machogedrag, vooral in de buurt van andere mannen.
4. stel je voor je vind een jongen leuk? wat doe je dan?
Ik zal altijd eerst de kat uit de boom kijken. Ik stap niet zo snel op iemand af.
5. wat is het ergste dat je ooit gedaan hebt?
Ik zou het niet weten.
6. vind je het seksy als een jongen/man naar je fluit
Nee, absoluut niet.
7. je staat met iemand te praten. en diegene stinkt uit z`n mond. wat doe je?
Ik zou vragen of de betreffende persoon een kauwgumpje wilt.
8. je staat in een kroeg een wildvreemde bied je een drankje aan. ga je nog met hem praten. of loop je gelijk weg. of praat je maar even met diegene
Dat ligt helemaal aan de persoon.
9. gedraag je je precies hetzelfde in het bijzijn van een leuke man/jongen?
Ik probeer natuurlijk altijd mezelf te zijn, maar ik denk dat ik toch iets 'voorzichtiger' ben in mijn doen en laten.
10. je neemt je nieuwe jongen mee naar huis. en hij stelt zich niet voor aan je familie. wat doe je?
Ik zou vragen of hij zich niet even voor moet stellen?
11. je vriendje wilt gelijk na een week ofzo met je naar bed. maar jij bent er nog totaal niet klaar voor. wat doe je?
Er duidelijk over zijn (het tegen hem zeggen). En als hij hier niet mee kan leven is hij me niet waard.
12. je moeder/vader keurt je vriendje af. wat doe je?
Hen overtuigen en met ze praten, maar als niets werkt: jammer voor hen.
13. je vrienden vinden je vriendje maar een loser een sukkel en willen niet met hem omgaan. wat doe je? kies je toch voor je vrienden of voor je vriendje?
Ik kies voor beiden! Gewoon de tijd verdelen, en ta-daa!
14. je hebt je vriendje uitgenodigd voor een diner met je ouders of je familie. maar hij meld zich steeds ziek bv. of wilt niet je familie ontmoeten. wat doe je?
Ik zou er met hem over praten.
15. je gaat met je vriendje. of je bent met iemand die je leuk vind. en diegene gedraagt zich echt om voor te schamen. of begint te kotsten. of is straalbezopen. wat doe je?
Dit simpelweg voorkomen.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05.