Oud 03-01-2020, 00:23
LieverAnoniemmm
LieverAnoniemmm is offline
Beste mensen op deze site, voordat je wegklikt nadat je hebt gezien wat voor lang verhaal dit is, vraag ik jullie toch met heel mijn hart om er een reactie onder te plaatsen, want er zit me iets dwars en hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Op dit moment ben ik 14 jaar oud en ben een beetje aan het praten met een jongen (ook 14). Als we teruggaan naar het moment wanneer ik deze jongen heb ontmoet is dat nu ongeveer zo'n 2 jaar geleden. Al vanaf het allereerste moment is het mijn crush geweest (dus voor de afgelopen 2 jaren), maar altijd met het idee: hij zal mij toch nooit zien staan, want waarom zou deze jongen op mij vallen. Je kan wel zeggen dat ik hopeloos verliefd was ook al kende ik deze jongen nauwelijks tot niet. Door de loop van het jaar ben ik met andere mensen opgetrokken en ben beland in dezelfde vriendengroep als hij. We spreken dus wel elk weekend wat af met de groep. Die tijd hoopte ik altijd dat hij er ook was en maar één klein dingetje of aanraking maakte mij al helemaal aan het denken. "Misschien vind hij mij ook leuk" dacht ik toen vaak. Oftewel 'hopeloos verliefd'. Heb er met een vriendin over gesproken en die zei dat dat niet perse tekens zouden zijn dat hij mij zou zien staan. Hij was namelijk geinteresseerd in een andere meid, ik kon het ook zien. Ik heb dus mijn hoop opgegeven en ben verder gegaan wat betreft met jongens en relaties etc. Ik bleef dus het idee houden dat hij me nooit zo zou zien zoals ik hem altijd heb gezien. Toen leerde ik een andere jongen kennen en ben daar mee bezig geweest. En dan, na al die tijd, wanneer ik uitgerekend die tijd met iemand anders bezig moet zijn, komt hij aanzetten. Hij begint uit het niets heel close te doen met knuffels en om alles lachen wat ik zeg. Mede dankzij dat deze jongen uit het niets kwam heb ik het afgekapt met de jongen waar ik mee bezig was. Laat staan wat voor zwak ik voor hem heb. Het idee dat ik nogsteeds aan die jongen van 2 jaar geleden dacht tijdens dat ik bezig was deed me niet goed dus ik ben eerlijk geweest en nu is het ook klaar tussen mij en die jongen destijds. Ik en de jongen waarop ik alle tijd een crush op heb gehad hebben uiteindelijk veel contact met elkaar gezocht en het stond een beetje 'bekend' dat we bezig waren. Maar nu komt het ding, hij verteld niets over zichzelf. Het is eigenlijk totaal geen sociaal persoon, hij is ook nog eens extreem ongemakkelijk op sommige momenten, hij stelt nooit vragen, ik kan niet met hem praten zoals ik met andere jongens doe, ik heb geen tot de nacht durende gesprekken met hem. Nog beter, ik heb amper gesprekken met hem. En toch zegt ie dat ik de liefste, leukste, knapste, etc, ben. Ik kan het echt heel leuk met hem hebben, maar dan is het altijd lollig, lachen en leuk maar nooit serieus of dingen bespreken over het leven. Ik ben gewend om dat wel met andere jongens te hebben maar bij hem mis ik dat echt enorm. Ik heb hem hier een aantal dagen geleden op aangesproken, maar heeft er verder niks mee gedaan. Ik merk heel erg aan hem dat hij me leuk vind maar zodra we alleen zijn heeft ie alsnog niks te vertellen en ben ik altijd degene die het minder ongemakkelijk moet maken. Hij heeft dit met heel veel mensen, zover ik weet kan hij maar met 1 vriend goed praten maar dat komt ook zelden voor. Waar ik nu een beetje mee zit is dat ik hem dus echt heel lang heb zien staan en dat hij EIN DE LIJK ook mij ziet staan, en ik het zelfs heb afgekapt met een jongen voor hem, maar dat eigenlijk zijn karakter heel erg tegenvalt. Ik heb ook geen zin meer om iedere keer moeite te doen om het minder ongemakkelijk te maken, maar vind hem nogsteeds heel erg leuk, heb nogsteeds een zwak voor hem. Ik zie me overigens ook niet met hem in een relatie zitten of samen op de bank of iets dergelijks. Maar vind hem echt heel aantrekkelijk en heb echt wel dergelijk gevoelens voor hem en hoop dat ik hem nog een keer aan de praat krijg, want ik denk als dat lukt, dat er misschien wat moois uit zou kunnen komen. Maar het is zo'n enorm grote opgave voor mij om dit te laten slagen (een gesprek met hem).

Het bericht is net wat langer geworden dan gehoopt, maar ik hoop dat mensen tijd en zin hebben om dit te lezen, want zit er al een tijdje mee en ik weet niet wat ik ermee aan moet.

Dus...

Weten jullie raad? Of willen jullie je mening geven? Alles is welkom

Groetjes LieverAnoniemmm

Laatst gewijzigd op 04-01-2020 om 00:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2020, 12:41
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
#Megabericht
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 04-01-2020, 12:42
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Je bent pas 14, het loopt wel los joh. Als je het niet ziet zitten, dan kap je het toch gewoon af?
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 04-01-2020, 14:02
LieverAnoniemmm
LieverAnoniemmm is offline
Citaat:
#Megabericht
Hahaha ja, misschien dat ik daarom niet veel reacties krijg, mijn fout
Met citaat reageren
Oud 04-01-2020, 15:47
Verwijderd
Negeer die jongen en ga lekker met anderen daten. Je bent 14, later lach je hierom. Het is je eerste liefde dus begrijpelijk dat het zo heftig voelt maar je hebt niets aan hem.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2020, 12:18
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Hahaha ja, misschien dat ik daarom niet veel reacties krijg, mijn fout
achjaa
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 05-01-2020, 12:25
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Misschien heb je ‘m onbewust een beetje geidealiseerd omdat je hem zolang leuk vond terwijl hij onbereikbaar leek.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2020, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Misschien heb je ‘m onbewust een beetje geidealiseerd omdat je hem zolang leuk vond terwijl hij onbereikbaar leek.
precies dit gebeurd mij altijd
Met citaat reageren
Oud 05-01-2020, 15:33
Zeeeeer.helpme
Zeeeeer.helpme is offline
Als je echt iets voor hem voelt, zal ik gewoon wel juist wat vaken met hem gaan chillen en dan uiteindelijk worden jullie misschien wel heel close met elkaar. Maar dan gewoon als beste vrienden en niet als relatie
Met citaat reageren
Oud 05-01-2020, 22:32
LieverAnoniemmm
LieverAnoniemmm is offline
Citaat:
Negeer die jongen en ga lekker met anderen daten. Je bent 14, later lach je hierom. Het is je eerste liefde dus begrijpelijk dat het zo heftig voelt maar je hebt niets aan hem.
Ik denk dat je weleens de waarheid hierover zojuist heb gesproken. Denk dat ik veel te erg bezig was met hetgeen wat uiteindelijk tot niets leidt, bedankt!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2020, 22:33
LieverAnoniemmm
LieverAnoniemmm is offline
Citaat:
Misschien heb je ‘m onbewust een beetje geidealiseerd omdat je hem zolang leuk vond terwijl hij onbereikbaar leek.
Begin ik ook in te zien, kan hem natuurlijk niet gaan veranderen naar hoe ik het wil, dus misschien moet ik accepteren dat het zo is.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2020, 22:34
LieverAnoniemmm
LieverAnoniemmm is offline
Citaat:
Als je echt iets voor hem voelt, zal ik gewoon wel juist wat vaken met hem gaan chillen en dan uiteindelijk worden jullie misschien wel heel close met elkaar. Maar dan gewoon als beste vrienden en niet als relatie
Dat is het ding, ik ben een van de weinige die close met hem is/kan zijn. Andere is dit nooit gelukt, dus ik ben al een stap dichterbij, maar dan komen de problemen erbij kijken wat ik hier boven allemaal gedetailleerd heb beschreven.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 05:59
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Zo te horen heb je een introvert aan de haak geslagen, terwijl je zelf wat extraverter bent? Het kan inderdaad heel moeilijk zijn een relatie met een introvert iemand te hebben, als diegene geen moeite doet om zichzelf wat opener te gedragen naar de mensen die ze leuk vinden.

Misschien voelt die zich enorm ongemakkelijk als het om praten gaat. Misschien is dat nog een brug te ver voor hem.

Misschien is het een idee als je een brief naar hem schrijft. Zet op papier wat je voor hem voelt; dat je hem graag ziet en dat je hem graag beter wilt leren kennen. Wat gaat er in hem om? Wat heeft hij vroeger meegemaakt? Wat zijn zijn interesses? Stel je vragen op papier; maar zorg ervoor dat de brief positief blijft, zodat die niet dichtklapt. Aan het einde van de brief, vraag hem om een brief naar jou terug te schrijven.

Op deze manier, heeft die een stuk minder druk en kan die de tijd nemen om zijn gedachtes te ordenen en zijn antwoord te geven.

Hij is geen prater; misschien is hij een schrijver... ?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 07:41
Liefde & Relatie Helluup!! Ik weet niet hoe ik een jongen moet vertellen dat ik hem leuk vind.
Robinskie1234
7 17-05-2013 18:32
Liefde & Relatie De kogel wilt maar niet door de kerk.. HELP
auto
14 04-01-2013 17:33
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 15:40
Liefde & Relatie (*help* ) ongemakkelijk voelen over het verleden van partner
David
23 12-10-2002 18:38
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 19:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46.