Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2001, 20:29
*Kayleigh*
*Kayleigh* is offline
Morgenavond ga ik met vrienden naar n feest, daar wordt dan best wel wat alcohol gedronken.. en ik wil ook best wel wat drinken maar ik weet niet hoe veel ik kan drinken zonder dat ik er ziek van wordt! Ik wil namelijk niet dat mijn ouders het merken en ik moet de volgende dag ook werken.
Ik ben nog nooit echt dronken geweest en heb ook nog nooit n kater gehad, maar ik heb nog maar heel weinig gedronken. Hoeveel kun je (ongeveer) dan drinken om geen hoofdpijn ofzo te krijgen?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2001, 20:32
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Tjaa das persoonlijk hangt af van je lengte enzo ... en wat je gewend bent om te drinken zeg maar. Ik lig naar 1 biertje al onder tafel maar ja drink dan dus ook eigenlijk never
__________________
*stuiter*
Met citaat reageren
Oud 23-10-2001, 20:43
secretgirl
secretgirl is offline
Das idd erg persoonlijk. Ik kon drinken wat en zoveel ik wilde zonder ergens last van te hebben als ik maar goed gegeten had en tussendoor water drinkte. Ben wel de 1-ste paar x-en ziek geweest maar dat was al gauw over. Gek, maar nu kan ik zelfs geen alcohol zien en ik word al ziek.
Veel plezier iig!!!
kuzzie, san.
__________________
Martijn, I love you!!!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2001, 20:56
miep
Avatar van miep
miep is offline
dat verschilt idd van persoon tot persoon.
maar vaak merk je het zelf wel, als je wat op hebt ga je je 'n beetje "anders" voelen, dan kun je nog wel 'n tijdje doorgaan, maar niet te lang, sommige mensen hebben het namelijk niet in de gaten wanneer ze beter kunnen stoppen.
maar het hangt er ook vanaf of je op 'n lege maag drinkt (dan kun je wel 3 x zo snel de aclohol gaan voelen) en het helpt ook als je water tussen door drinkt, geen verschillende dranken door elkaar drinkt, niet teveel achter elkaar drinkt (huh, logish) en ook als je tussendoor veel danst, dan ga je zweten, en dan zweet je ook wat alcohol uit je lichaam (echt waar!)

oook kun je als je de volgende dag geen kater wilt hebben als je thuis komt je vinger in je strot douwen en alles ff uitkotsen!!

veel plezier op je party!
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2001, 21:25
Verwijderd
Als ik jou was zou ik stoppen bij 6
dan weet je iig dat je normaal kan doen en dat mensen niks aan je merken..


Alex
Met citaat reageren
Oud 23-10-2001, 21:32
Verwijderd
Alex heeft gelijk...

Als je (zoals je profiel zegt) een meisje van 14 bent zou ik maar niet al teveel zuipen...de meeste meisjes van 14 die ik ken liggen met 6 flesjes flat out onder de tafel
Met citaat reageren
Oud 24-10-2001, 07:09
Marluz
Marluz is offline
Ligt er ook aan of je verschillende drank door elkaar drinkt.. Doe ik eigenlijk altijd wel, maar merk wel dat dat veel sneller gaat..
Ik begin altijd met wijn, en daarna pas vind ik het bier lekker (erg vaag).
Maar bier na wijn geeft venijn zeggen ze.... Njah dat valt bij mij wel mee, maar blijkbaar kan je er langer tegen als je alleen bier/wijn/breezer drinkt (weet het zelf niet, nooit geprobeerd)
__________________
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd :)
Met citaat reageren
Oud 24-10-2001, 11:55
*Kayleigh*
*Kayleigh* is offline
ik ga denk ik 3 flesjes ofzo drinken (ik lus geen bier) breezer ofzo.. en van tevoren goed eten ik hoop dat het dan goed gaat!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2001, 13:15
Verwijderd
Citaat:
~*Mad^Athlete*~ schreef:
Tjaa das persoonlijk hangt af van je lengte enzo ... en wat je gewend bent om te drinken zeg maar. Ik lig naar 1 biertje al onder tafel maar ja drink dan dus ook eigenlijk never

ben je ook goedkoper uit
bij mij is het na 8 glaasjes dak wat begin te voelen
Met citaat reageren
Oud 24-10-2001, 14:09
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
uehmsch... das persoonlijk..maar ook als je steeds iets meer gaat drinken kun je op het eind mega veel hebben..
ik kan nu ei´k niet veel meer hebben ofzo... lekker goedkoop jah

kyzz
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2001, 14:17
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Hehe, ben na 2 pinten al weg maar bier kapt niet zo goed vind ik persoonlijk, lust't niet zo graag... En tis al maanden geleden dat'k nog zat ben geweest

[Dit bericht is aangepast door My$Te®yG!®L (24-10-2001).]
__________________
~Voor je liefhebt moet je leren door de sneeuw te lopen zonder voetsporen achter te laten~ ][/Me >DEADLY< in love with my babeh ;)] O_o
Met citaat reageren
Oud 24-10-2001, 15:22
LovelyOne
LovelyOne is offline
ja dat ligt eraan, is bij iedereen dus verschillend.
na 3 pure passoa ben ik al weg hahaha..
__________________
I Love You Always Forever, Near And Far Closer Together, Everywhere I Will Be With You, Everything I Will Do For You !!!!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2001, 21:21
Verwijderd
kun je echt neit op antwoorden
als je moe bent kun je veel minder hebben, ook als je nix gewend bent, en ook als je (bijna) nix gegeten hebt...
maar ja, zou het bij 3 of 4 glaasjes houden voor de zekerheid

liefs xxx
Met citaat reageren
Oud 27-10-2001, 23:27
mickael
Avatar van mickael
mickael is offline
3/4 glazen bier is wel redelijk en niet door elkaar gaan drinken dan gaat t namelijk helemaal fout
Met citaat reageren
Oud 28-10-2001, 09:54
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
één fles wijn wil wel lukken

maar wel gerokken over een tijdje, als ik ze in een keer moet uitdrinken ga'k nogal scheef zijn denkik
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 28-10-2001, 14:12
feline
feline is offline
Toen ik begon met drinken was ik net 14. Toen dronk ik 3 drankjes en dan was ik gezellg.
Ik drink nu best wel vaak en toch wel wat meer dan toen. En het is nog maar 1 keer fout gegaan. Ik had toen 4 verschillende drankjes op een lege maag en het voelde als 12. Ik was zo lam als een kip terwijl ik normaal ongeveer 10 drankjes op kan en ik weet dan nog wel wat ik doe.

Dus moraal van het verhaal: Begin niet met teveel: 3 en je merkt het al. Later heb je beter door wat je op kan en je kan steeds wat meer hebben. (ik bedoel dus later in maanden niet op dat feestje.)
Door elkaar drinken geeft geen gewenst resultaat, en op een lege maag is geen succes.

dag dag veel plezier
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2001, 07:25
MaakUt
Avatar van MaakUt
MaakUt is offline
gewoon helemaal klem zuipen.. en als je 's ochtends wakker word met een halve kater moet je gewoon een biertje drinken en het is weg (gegarandeerd)
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Met citaat reageren
Oud 29-10-2001, 14:48
monkey
monkey is offline
Citaat:
MegaManX schreef:
ben je ook goedkoper uit
bij mij is het na 8 glaasjes dak wat begin te voelen


ja bij mij ook zoiets lekker duur
__________________
ik vind jou ook lief...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2001, 14:51
Verwijderd
je moet gewoon de hele avond hetzelfde drinken.. en t liefste geen rum of wiskey ofzoow .
Je kan best een beetje aangeschoten zijn maar dan moet je daarna veel water gaan drinken. Je voelt eigenlijk zelf wel wanneer je moet stoppen.. sommigen niet maar ik wel.

kuzziess
Met citaat reageren
Oud 29-10-2001, 16:12
Wanderlust
Wanderlust is offline
meestal veel...
__________________
He came, he saw, he swung!!!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Xtc en bier ?
eagles12345
14 27-10-2015 22:50
Lichaam & Gezondheid jeugdpuisten hoe kom ik ervan af?
flower_15
54 05-06-2007 18:07
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Lichaam & Gezondheid mixdrankjes gevaarlijk
Verwijderd
31 24-01-2003 13:11
Drugs & Alcohol Het gebruik van middelen
Internationalist
6 20-04-2002 10:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51.