Oud 10-04-2002, 20:52
Tha Wheeliemaster
Tha Wheeliemaster is offline
okej we gaan dus een weekendje naar ameland, (ikke/vriendin en der ouders, ik ben 14(bijna 15) en zei is al 15, maar ik mag nie bij haar in bed slape, en niet eens op dezelfde kamer dit vind ik dus best wel kut, iemand ideen om der moeder over te halen, ze dneken dat we rare dingen gaan doen'maar 15 is troch wel oud genoeg om bij elkaar te slape?

mzzls


iemand nog leuke dingen om op amlenad te doen?
__________________
No speed, No life!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2002, 20:55
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
Nah.. je mag toch mee? En dan moet je in je uppie in 1 kamer slape? :?
__________________
Vrijgezelllll
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 21:03
Tha Wheeliemaster
Tha Wheeliemaster is offline
ja mag nieteen bij haar op de kamert
__________________
No speed, No life!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 07:56
lakyie
lakyie is offline
Citaat:
Tha Wheeliemaster schreef:
ja mag nieteen bij haar op de kamert
Blijven die ouders de hele nacht voor je deur staan? *hint*
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 08:22
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Ik heb deze zomer het zelfde gehad! beste oplossing? gewoo wel doen suc6
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 12:17
The Bachelor
Avatar van The Bachelor
The Bachelor is offline
14 jaar? jezus, dan kom je net kijken, dus ik vind het niet raar, maar als je perse bij der wil slapen lukt dat altijd
__________________
'How can we help each other if we keep killing each other'( R Kelly, 1995)
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 12:45
Dr_Love
Dr_Love is offline
NOu kijk, weet je wat je moet doen.. Dan moet je wel een beetje lef hebben.

JE moet naar haar ouders gaan en gewoon zeggen, dat je graag bij haar wil slapen. Als je een beetje sterk karakter hebt, dan staatn die ouders er ook van te kijken hoor. En dan valt er zeker weten, over te praten. En dan geef ik je 95% kans dat je gewoon bij haar mag slapen.

Bij haar in bed is weer een ander verhaal. Ik denk niet dat je dat voor elkaar krijgt.
__________________
It's hard to see the bright side of life!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 14:02
Verwijderd
oh das kut he! ik heb ook zulke ouders.. ik ging bij mijn vriend slape omdat ie 250 km verderop woont dus voor 1 dagje in de maand is het nie ech de moeite om er heen, maar ik ging dus bj hem slape en ik moest op zijn kamer en hij bij zijn broertje... want mijn ma wilde niet dat ik op 1 kamer slaap met hem... ja dat is echt klote...
maar we hebbe niet geprobeert om bij elkaar te gaan slapen, al wilde ik dat wel maar ja... mijn vriend wilde dat niet...
wel verstandig van hem... en nu wachten we gewoon tot het wel mag

we blijve hopen

succes ermee.... wees blij dat je met hun mee mag
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 15:15
Klaine Je
Klaine Je is offline
laat je vriendin aan de pil gaan en zeg tegen haar ouders 'zo, als we gaan neuken, wordt ze tenminste niet zwanger'

ze kunnen je toch niet verbieden om sex te hebben? (als je dat al wilt..)
__________________
*how can hell be any worse when life alone is such a curse?*
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 16:14
sase
Avatar van sase
sase is offline
Citaat:
Klaine Je schreef:
laat je vriendin aan de pil gaan en zeg tegen haar ouders 'zo, als we gaan neuken, wordt ze tenminste niet zwanger'

ze kunnen je toch niet verbieden om sex te hebben? (als je dat al wilt..)
Dan laten je ouders je dus helemaal niet alleen. Als een meisje 14 a 15 is zijn haar ouders heel beschermend, ook wel begrijpelijk opzich, want dan wordt ze eindelijk een beetje groot. En ze kunnen je niet verbieden, maar ze kunnen het je wel heel lastig maken. Steeds binnenkomen enzo.
__________________
To see her is to love her, love but her, and love forever
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 16:21
sunflouwer
Avatar van sunflouwer
sunflouwer is offline
ik mocht eerst ook helemaal niks van me ouders, maar nu ga ik met mijn vriend mee naar polen ( daar komt hij vandaan) en ik slaap in hun huis daar met hem en zijn oma en broertje, zijn ouders slapen ergens anders. MIjn moeder wilde eerst ook niet dat we zelfde bed gingen, maar toen heb ik gewoon gezegt dat ik het heus niet ga doen als zijn oma in de kamer naast ons ligt, en het broertje aan de andere kant naast ons. En toen mocht het wel..

Gewoon zeggen dat je nog niet aan sex toe bent ( lijkt me ook wel errug jong, 14 maja)
__________________
beter 1 sunflouwer op het forum, dan 11 bloemen in een vaas
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 17:33
chanel
chanel is offline
oke, ik weet dat dit misschien HEEL stom klinkt (ben zelf 16) maar als ik t zo lees, dan denk ik ook: pas 14 en 15!!
en wie ben ik om dat al ye denken, dus ik snap wel dat je ouders dat ook vinden,
maar je kan toch ook 's avonds met haar op haar kamer zijn, en appart slapen, t komt vanzelf

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51.