Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2012, 08:31
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Het nieuwe serieseizoen is inmiddels weer in volle gang.

Welke nieuwe series ga je kijken, welke al lopende blijf je volgen en waar ben je afgehaakt?
Wat zijn de absolute aan- en afraders?

Nieuwe Amerikaanse TV-series 2012/2013: Drama's
Nieuwe Amerikaanse TV-series 2012/2013: Comedies
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 29-09-2012 om 08:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2012, 09:00
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik blijf nog even bij Elementary, waarvan de eerste aflevering wel aardig was. Het is even wennen aan een Holmes met tatoeages die seks heeft, maar verder lijkt het een vrij generieke serie met min of meer dezelfde Holmes als in BBC's Sherlock. Jammer van de psychologische 'diepgang', ik zie Holmes liever als icoon.

Verder blijf ik The Office, Parks and Recreation en Community volgen. Belangrijker: nieuwe afleveringen van Arrested Development in 2013.

En Breaking Bad natuurlijk, aankomende zomer.

Maar de beste van allemaal is net afgelopen: Louie. Uitstekende finale eergisteren.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2012, 10:32
Verwijderd
Blijf ik volgen: Modern Family. Community. Trollied. Fresh meat. En natuurlijk Downton Abbey en Boardwalk Empire.

Nieuwe series: Cuckoo: leuk. Ben & Kate, The Mindy project: meh, ga ik niet verder kijken denk ik.

En nog heel veel meer want ik kijk belachelijk veel, maar deze schoten me nu te binnen. Misschien dat ik Animal Practice ook ga proberen, want met Justin Kirk, en die is zo leuk in Weeds.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2012, 11:38
Verwijderd
Boardwalk Empire natuurlijk. Eerste 2 afleveringen waren alweer nomnomnom.

Verder wacht ik eigenlijk alleen op GoT, ergens begin 2013. The walking dead geef ik nog een kans want zombies. Breaking bad wil er maar niet in, probeer ik nog wel een keer als hij helemaal is afgelopen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2012, 17:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik blijf een beetje in mijn oude series hangen. Ik heb al maanden Vampire's Diaries klaar staan, maar telkens zoek ik iets uit dat ik al ken en zeker weten leuk vind. Geen idee waarom ik ineens zo bang ben om iets nieuws te proberen.

Maar, ik denk dat ik Ringer ga herkijken. Ik wil verder met Person of Interest en eigenlijk ook met The Secret Circle. Dan heb ik tussendoor nog Glee lopen en ik wil ook aan Breaking Bad beginnen, want daar hoor ik echt alleen maar goede verhalen over. Oh, en uiteraard blijf ik OTH tot vervelens toe herkijken, na 9 seizoenen weet ik toch niet meer wat er in seizoen 1 gebeurde

Het is jammer dat ik niet zo vaak tijd meer heb om me echt te verdiepen in een serie, zit tegenwoordig af en toe een aflevering van Hell's Kitchen te kijken. Ook leuk, maar niet echt iets om een heel seizoen achter elkaar van te kijken.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2012, 15:00
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Sowieso The Good Wife en Community. Verder: Miranda komt ook weer met een paar afleveringen <3 (ja, ik weet het brits, maar toch ) en verder ben ik niet zo heel erg bezig met TV de afgelopen tijd

The Newsroom lijkt me wel interessant van de nieuwe series, de rest trekt me niet zo.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 01-10-2012, 20:06
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Van de nieuwe series vind ik Revolution na 2 afleveringen erg veelbelovend, verder heb ik geen nieuwe series en te veel al lopende series (2 Broke Girls, Alphas, Boer Zoekt Vrouw, Dexter, Glee, Grimm, Haven, How I Met Your Mother, Mike & Molly, New Girl, Person of Interest, Revenge, South Park, Supernatural, The Big Bang Theory, The Simpsons, The Voice of Holland) of series met tijdelijke stops (Don't Trust the B**** in Apartment 23 , Falling Skies, Futurama, Game of Thrones, Top Gear, MythBusters, Warehouse 13, Unforgettable, Wilfred) dus wordt deels opsparen gok ik zo
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2012, 22:47
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Hell On wheels, Misfits, Revenge en Justified

En natuurlijk de nieuwe eps van AD.

Verder ga ik ongetwijfeld weer een hoop vermakelijke B-shows kijken.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2012, 13:51
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Homeland, Dexter. Verder ben ik nog niet 'bij' met Breaking Bad & Sopranos en Treme. Idem voor Person of Interest en Justified; en The Newsroom wil ik ook nog kijken. Genoeg te doen nog.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07.