Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2016, 10:33
TheUnknown123
TheUnknown123 is offline
Ik heb schouderhaar. Opmerkelijk genoeg zit dit haar echter alleen aan de linkerschouder en de rechterschouder is volledig kaal. Het lijkt erop dat mn borsthaar naar mn linkerschouder is gegroeid, ze zijn ook even lang als mn borst haren (zo'n 4-5cm denk ik). Enig idee hoe het kan komen dat dit haar alleen op de linkerschouder zit en niet op de rechter? Ook puistjes en ontstekingen komen vaak voor aan mn linkerschouder en schouderblad en op mijn rechterschouder zitten soms wat kleine mee eters maar geen grote acne ontstekingen die veel pijn doen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2016, 10:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Draag je misschien vaak je tas over je rechterschouder, waardoor de haren meer wegschuren dan op je linkerschouder?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-07-2016, 00:22
Pervect
Pervect is offline
Schuren van kleding.
Genetisch zo ontwikkeld. I mean, who can tell?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2016, 17:50
TheUnknown123
TheUnknown123 is offline
Gek genoeg toen ik nog elke dag mijn laptop tas droeg, droeg ik deze juist altijd op mn linkerschouder (op de fiets bijv) maar het laatste half jaar ging ik alleen maar met de bus dus niks meer op mijn schouder gehad qua tassen of dergelijke.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2016, 11:41
Jongen14 Y/O
Jongen14 Y/O is offline
İedereen heeft wel zulke rare dingetjes bij zichzelf dat je denkt van wtf geloof me ik bvb heb een klein beetje haargroei onder me oog boven me jukbeenderen (hoe je het ook schrijft) sommige hebben zelf haargroei op hun neus. İk denk zelf dat het iets normaal is maar ik zou toch voor de zekerheid naar de huisarts gaan. De huisartsen tegenwoordig bvb als je een ziekte hebt zeggen ze het is spierpijn of een griepje pas nadat je 1000x naar de huisarts bent gegaan gaan ze pas wat beter hun best doen en gaan ze bloed laten prikken ofzo. Dat was ook bij mij ik was elke dag heel moe enzo en was vaak naar de huisarts geweest en de huisarts zei er is niks totdat hij bloed liet prikken zagen ze dat ik vitamine D tekort had. En zelfde bij mijn vader we gingen naar Turkije op vakantie paar jaar geleden entoen voelde me vader zich niet goed we brachten hem naar de ziekenhuis en ze zeiden daar dat me vader hartproblemen had, Al heel lang!!! Whuut??!! Het beste is eigenlijk dat de huisarten elke jaar 1 keer hun pastienten bloed laten prikken en dat ze die bloed opzoeken... Lang verhaal kort. Ga naar de huisarts ookal denk ik dat het niet iets ergs is😄
Met citaat reageren
Oud 21-07-2016, 11:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
We zijn hoe dan ook niet symmetrisch. Ook de groei van je wenkbrauwen is links net anders dan rechts en de spieren van ene arm groeien vaak makkelijker dan die van de ander. Niks mis mee zolang je er geen last van ondervindt, zo ben je nu eenmaal. Als je er heel erg mee zit zou je kunnen denken aan het weg laten laseren, maar dat is natuurlijk wel duur.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2016, 01:17
Pervect
Pervect is offline
Citaat:
Het beste is eigenlijk dat de huisarten elke jaar 1 keer hun pastienten bloed laten prikken en dat ze die bloed opzoeken...
Damn... Van wie kreeg jij Nederlands? Een pizzadoos? Ik ook hoor

Citaat:
Jongen14 Y/O schreef:
De huisartsen tegenwoordig bvb als je een ziekte hebt zeggen ze het is spierpijn of een griepje pas nadat je 1000x naar de huisarts bent gegaan gaan ze pas wat beter hun best doen en gaan ze bloed laten prikken ofzo.
Of ze nemen je gewoon niet meer serieus
Met citaat reageren
Oud 22-07-2016, 15:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zomaar bloed laten prikken heeft sowieso geen zin. Je kunt nooit alles laten testen dus je moet wel klachten hebben die in een bepaalde richting wijzen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2016, 16:05
Jongen14 Y/O
Jongen14 Y/O is offline
Citaat:
Damn... Van wie kreeg jij Nederlands? Een pizzadoos? Ik ook hoor


Of ze nemen je gewoon niet meer serieus
İk ben een allochtoon en ik controleer nooit wat ik schrijf ben daar te lui voor😂😂😂
Met citaat reageren
Oud 03-09-2016, 16:07
Jongen14 Y/O
Jongen14 Y/O is offline
Citaat:
Zomaar bloed laten prikken heeft sowieso geen zin. Je kunt nooit alles laten testen dus je moet wel klachten hebben die in een bepaalde richting wijzen.
Ja maar de minimum dingen zoals cholostrol of hoe je het dan ook schrijft zulke dingen
Met citaat reageren
Oud 03-09-2016, 18:37
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
İk ben een allochtoon en ik controleer nooit wat ik schrijf ben daar te lui voor😂😂😂
Dat is geen goed excuus.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2016, 06:48
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ja maar de minimum dingen zoals cholostrol of hoe je het dan ook schrijft zulke dingen
Heb je enig idee wat cholesterol doet in het lichaam?
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken spiektips en smoesjes! handig
Couscousje
4 30-10-2017 06:59
Verhalen & Gedichten Een plekje van vertrouwen in mijn hart...
tropical_breeze
15 24-08-2006 12:21
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: De een zijn brood is de ander zijn dood.
Ieke
0 05-04-2005 16:47
Levensbeschouwing & Filosofie Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme...
BiL@L
62 17-09-2003 04:17
De Kantine smoesjes en spiektips! erg handig!
Couscousje
36 08-09-2003 18:22
Verhalen & Gedichten beginsel van een eventueel verhaal
rampenstamper
30 26-08-2003 14:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47.