Oud 01-08-2002, 23:40
pluizeb33stje
Avatar van pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Haai,

Ik had es een vraagje. Ik vraag me af of er mensen zijn die zich eraan storen als hun vriend/in soms misschien wat TE veel aan sex denkt? Of te veel sex wil? Of is dit gewoon nie mogelijk?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 23:41
Thutshui
Avatar van Thutshui
Thutshui is offline
Ze denkt er vaak aan... Ik ook hoor trouwens

Maar als ik een keer geen zin heb en zij wel dan weet ze die zin bij mij wel te 'kweken' als je begrijpt wat ik bedoel....
__________________
[ http://www.cu2.nl/Thutshui ] - [*Having A Major Crush On Hukkie*]
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 14:57
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
dit is serieus mogelijk.
mn vriendje en ik wonen +300km bij elkaar vandaan en zien elkaar heel erg weinig, maar als we elkaar dan zien dan hebben we ook heel veel seks....niet gek natuurlijk maarja op gegeven moment denk je toch, kunnen we niet eens normaal meer doen samen of alleen maar seks hebben ofzo?? hij zit hier ook best wel mee, ook omdat hij vaak heel veel aan seks denkt (ik ook welmaar kan ook goed zonder) maar we zijn nu aan het 'leren' om normaal met elkaar om te gaan en niet het hele weekend boven te liggen als we samen zijn...
margreet
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 14:43
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Te veel sex is helemaal niet erg!!!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 14:59
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Er bestaat niet zoiets als teveel sex .

*niet ál te serieus nemen....*
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 15:59
Darkened Sky
Avatar van Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Beter te veel dan te weinig

In 't hele jaar met elkaar nog niet 1x sex gehad

hoe hou ik 't uit
__________________
iemand nog interesse? :p
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 16:21
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
*doet denken aan LIMPBIZKIT - NO SEX* jah het kan (vorig jaar wasset t geval maar `t is al uit )
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 16:46
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik denk dat HIJ zich eerder stoort aan het feit dat IK meestal degene ben die zin heeft (en dan spreek ik echt over een perverse hoeveelheid ) ...volgens mij vindt hij dat vermoeiend...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 16:55
Maria en Jezus
Maria en Jezus is offline
Meestal hebben mijn vriendin en ik evenveel zin en we hebben allebei altijd heel veel zin dat is wel cool
__________________
VS = een nucleaire Schurkenstaat
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 16:55
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
hehe.... volges mij had mijn vorige vriendin dat...
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 17:48
Verwijderd
Ik kan me prima voorstellen dat zoiets problemen leveren kan. Als ik een meisje echt leuk vind, dan denk ik aan heel andere dingen. Ik wil leuke dingen met haar ondernemen, praten, gewoon samen zijn.

Seks hoort wel bij een relatie en lijkt me ook zeker leuk, maar wanneer de relatie om niks anders meer zou draaien .. zou ik het op den duur niet volhouden. Ik wil graag een goed gevoel bij een relatie hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 19:06
John-lover
John-lover is offline
Wat is daar nou erg aan!!!
Hoe vaker hoe beter.
Je zou maar een vriend(in) hebben die 2 keer in de maand genoeg vind....dat zou pas een ramp zijn!!!!

Maar daar heeft mijn vriend gelukkig geen last van........
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 15:31
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Ja ik zou mij eraan storen. Sex hoort bij een relatie maar is niet het belangrijkste. Na veel sex heb ik achteraf een leeg gevoel. Jezus, alsof alles om sex draait.
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 15:38
[^#ComeClose#'}
[^#ComeClose#'} is offline
Ja, m'n (sinds gisteren ) ex-vriend vond dat ik te veel seks wilde (volgens mij is enkele keren per week niet veel, maar goed...) en dat schept wel frustratie langs beide kanten. Dit was niet de eigenlijke reden vanonze breuk hoor.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 19:27
pluizeb33stje
Avatar van pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Citaat:
lady_x schreef:
Ja ik zou mij eraan storen. Sex hoort bij een relatie maar is niet het belangrijkste. Na veel sex heb ik achteraf een leeg gevoel. Jezus, alsof alles om sex draait.
Zo denk ik er dus ook over. Een relatie draait niet enkel en alleen om seks.. het is er zéker een belangrijk onderdeel van.. maar toch niet het belangrijkste. Ik hecht veel meer waarde aan een lieve knuffel of een intieme kus. En dat begrijpt men vriend wel
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 19:32
Verwijderd
tis af en toe best irritant dat hij toch vaker sex wil dan dat ik wil. Als we bijvoorbeeld gewoon op bed liggen te zoenen verwacht hij eigenlijk meteen al seks. Gewoon zoenen/knuffelen achtig iets mag ook wel genoeg zijn af en toe.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 21:57
Verwijderd
mijn vriend en ik zijn de afgelopen week de hele tijd bij elkaar geweest en hij wou minstens 1x per dag sex (liefst vaker). ik dus niet en daar hadden we dus best wel ruzie over gehad. hij vindt het raar dat ik niet elke dag zin heb, hij ziet het dan alsof ik nie genoeg van hem hou ofzo maar das dus niet zo. en ik zie het dan weer zo dat het hem voornamelijk om de sex gaat wat hij dan ook weer ontkent...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Te veel aftrekken .. Problemen tijdens sex?
LeXuS_88
4 11-12-2008 12:14
Seksualiteit hij wil geen sex meer....
zonnetje1985
83 16-11-2005 12:36
Liefde & Relatie Vies van m'n vriend...
*~*SaN*~*
186 16-07-2005 13:56
Liefde & Relatie Nog steeds geen sex?
John_doe
42 05-04-2005 01:52
Seksualiteit Bepaalt sex de liefde tussen jullie?
Some
12 01-09-2003 15:12
Seksualiteit Beschrijf je sekspartner(s)
-Meisje-
10 02-05-2003 21:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:30.