Oud 13-07-2016, 09:38
StarKittyKawaii
StarKittyKawaii is offline
Hallo,

Dus ik krijg migraine van chocolade. Ik at een donut dat mijn moeder gaf maar ik wist niet dat er witte chocolade op zat. Kan ik migraine krijgen van witte chocolade want ik heb gehoord dat er geen cacao in zit maar wel cacaoboter? Ik heb ook al overgegeven dus zouden de donuts er helemaal uit zijn? Zo nee, kan je migraine krijgen van witte chocolade waarin cacaobotet inzit?

Bedankt alvast,
Julie
Met citaat reageren
Oud 13-07-2016, 15:56
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mensen krijgen van de gekste dingen migraine, dus het kan best!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2016, 18:08
Marijn-S
Avatar van Marijn-S
Marijn-S is offline
Hoe puurder hoe beter de chocola is voor je heb ik altijd gehoord. Witte chocola heeft erg veel suiker. Ik krijg ook niet zoo snel migraine, alleen als ik vette patat eet en ga dan vlak er na sporten.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2016, 23:10
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Hoe puurder hoe beter de chocola is voor je heb ik altijd gehoord. Witte chocola heeft erg veel suiker. Ik krijg ook niet zoo snel migraine, alleen als ik vette patat eet en ga dan vlak er na sporten.
Wat heeft dit met haar vraag te maken?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2016, 16:21
Marijn-S
Avatar van Marijn-S
Marijn-S is offline
Ooh ik had inderdaad beter moeten antwoorden, Ik snapte de witte chocola allergie niet. Ik geloofde altijd dat je lichaam eerder van streek raakt van veel suiker dan dat er veel cacao inzit. Ik bekijk altijd of iets wel gezond voor me is.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2016, 18:34
Tycho25
Avatar van Tycho25
Tycho25 is offline
Citaat:
Hallo,

Dus ik krijg migraine van chocolade. Ik at een donut dat mijn moeder gaf maar ik wist niet dat er witte chocolade op zat. Kan ik migraine krijgen van witte chocolade want ik heb gehoord dat er geen cacao in zit maar wel cacaoboter? Ik heb ook al overgegeven dus zouden de donuts er helemaal uit zijn? Zo nee, kan je migraine krijgen van witte chocolade waarin cacaobotet inzit?

Bedankt alvast,
Julie
Het ligt er aan, als je migraine krijgt van cacao, wil dat niet zeggen dat je ook migraine krijgt van cacaoboter, dit is namelijk volledig anders geloof ik. Maar wellicht zit er in beide producten een stofje waar je niet tegen kan
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Migraine
Paulien G
6 20-03-2008 18:12
Lichaam & Gezondheid [Migraine] Iemand tips/ ervaring mbt medicatie?
coopergirl
44 25-10-2005 15:23
Lichaam & Gezondheid migraine
Verwijderd
7 17-07-2004 20:08
Lichaam & Gezondheid Migraine
Dreamerfly
18 08-04-2004 18:11
Lichaam & Gezondheid migraine+aura: ervaringen?
Tulpje6
22 20-11-2003 14:43
Lichaam & Gezondheid Migraine
*Need Help*
1 04-09-2002 19:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:51.