Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2016, 20:26
TashaDF
TashaDF is offline
Vraagje voor de meiden.

Ben 17jaar en heb erg veel last van schaamhaar, ik heb het echt zo erg dat het uit m'n broekje komt.
Ik probeer het vaak onder de douche weg te doen met een krabbertje, maar dat helpt niet. Als ik het begin weg te doen met het mesje dan voelt dat eerst en vooral vrij pijnlijk, ook heb ik harde en donkere haartjes.

Dus ik begin te scheren, ik moet er z'n 5x over gaan om ''alles'' weg te krijgen. Alles tussen haakjes want ik krijg niet alle weg. Als ik dan ''klaar'' ben was ik mij en ga ik uit douche en droog me af. Niet alles is dan weg...
Meestal die ik er dan nog babypoeder aan en doe ik met mijn ladyshafe de rest er af. Ik blijf meestal zwarte bultjes zien, en ook rode..

Nu ben ik al wat blij en durf ik shirtjes aan te doen. Maar niet voor lang na zeker 5 à 10 min (soms sneller) staan er al terug haartjes 😔 (heb ik trouwens ook op me benen alleen daar vind het minder erg)

Kunnen jullie mij helpen? Tips geven?
Ps met wax durf ik niet goed, mijn mama wil dat doen bij mij maar is echt te pijnlijk volgens mij...
Help 😔
Met citaat reageren
Oud 29-07-2016, 20:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Misschien eens ontharingscreme proberen? Zeker als het alleen een randje is.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 29-07-2016, 20:33
TashaDF
TashaDF is offline
Citaat:
Misschien eens ontharingscreme proberen? Zeker als het alleen een randje is.

Dat heb ik ook al vaak gebruikt maar werkt niet, omdat mijn haartjes zo dik zijn en ook miss te veel?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2016, 20:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
En een bikini kopen met een meer boxershort achtig broekje?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 29-07-2016, 20:37
TashaDF
TashaDF is offline
Helaas gaat dat ook niet helpen... Heb echt vrij veel dat het er onderuit zal komen. Als gewoon onderbroek gebruik ik ook boxershorts en ja je ziet het eruit komen... Ja helaas ben ik een moeilijk geval..
Met citaat reageren
Oud 29-07-2016, 20:52
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Helaas gaat dat ook niet helpen... Heb echt vrij veel dat het er onderuit zal komen.
Binnen een paar uur is je schaamhaar na het scheren je boxer uit gegroeid?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2016, 20:55
TashaDF
TashaDF is offline
Citaat:
Binnen een paar uur is je schaamhaar na het scheren je boxer uit gegroeid?
Ja, ale je ziet al terug donkere stipjes en kleine haartjes, vind het ongemakkelijk als iemand het ziet, vind het zo vies.. pff helaas geen echte oplossing
Met citaat reageren
Oud 29-07-2016, 20:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dan zal je het moeten laten laseren ofzo maar dat is niet goedkoop en volgens mij ook niet pijnloos.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 29-07-2016, 20:59
TashaDF
TashaDF is offline
Hmm ja, maar mijn mama vind dat geen optie ze wil dat ik dat laat doen omdat het zoveel geld kost en het toch niet werkt (weet ik natuurlijk niet)
Met citaat reageren
Oud 29-07-2016, 21:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja, ale je ziet al terug donkere stipjes en kleine haartjes, vind het ongemakkelijk als iemand het ziet, vind het zo vies.. pff helaas geen echte oplossing
Draag een zwem of sportbroekje! Je kunt je schaamhaar best kort houden door knippen of scheren, maar zo zie je in elk geval niets.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-07-2016, 21:02
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Draag een zwem of sportbroekje!
Dekt dat dan (veel) meer af dan een damesboxer? /man
Met citaat reageren
Oud 29-07-2016, 21:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dekt dat dan (veel) meer af dan een damesboxer? /man
Ja! Zwembroekjes of zeker sportbroekjes (voetbalbroekjes zijn aan te raden, hardloopbroekjes niet want die zijn erg wijd en kort) hebben langere pijpen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-07-2016, 21:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Maar daarin ga je toch niet naar het strand ofzo?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 29-07-2016, 21:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maar daarin ga je toch niet naar het strand ofzo?
Ik draag met grote regelmaat een Adidas sportbroekje met zwemmen, zeker in buitenwater of bij waterspellen. En meer meiden met mij. In het zwembad is het wat minder gebruikelijk, maar op het strand kan het prima. Zo'n sportbroekje droogt ook heel snel op, dus weinig gedoe.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-07-2016, 21:16
TashaDF
TashaDF is offline
Zal deze tips zeker onthouden bedankt. Een shortje zou miss idd wel helpen alhoewel ik me er ongemakkelijk ik voel want ik denk steeds dat iedereen het dan kan zien..
Met citaat reageren
Oud 29-07-2016, 21:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Zal deze tips zeker onthouden bedankt. Een shortje zou miss idd wel helpen alhoewel ik me er ongemakkelijk ik voel want ik denk steeds dat iedereen het dan kan zien..
Hou je schaamhaar kort, dan is het echt wel veilig. Tenzij je wijdbeens op het strand gaat zitten let men er echt niet zo op als jij denkt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-07-2016, 23:49
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Of ga er eens mee naar de huisarts. Als het heel heftig is kan deze je misschien wel doorverwijzen en heb je kans op vergoeding?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 01-08-2016, 07:00
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En harsen is de eerste keer pijnlijk maar wordt dat steeds makkelijker. Als je moeder dat zelf kan is dat best een fijne oplossing!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2016, 12:02
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Ik wax en scheer andere wel eens. Waxen is niet leuk en moet wel een korte lengte hebben. Maar is wel kaal



Shorts heeft iets onzekers en afstotends dan zie ik veel liever pluk haar
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25.