Oud 02-09-2016, 17:05
heysss2.0nul
heysss2.0nul is offline
Beste,
ik zit nu in het 3de middelbaar en we gaan in oktober medisch onderzoek hebben. kan misschien een jongen mij vertrellen wat ze in het 3de middelbaar met je doen?
een spuit weet ik en wegen en kijken en horen maar wat doen ze met je penis Enzo? Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2016, 17:25
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
België, gok ik? Of toch Nederland? Dat is een heel groot verschil namelijk.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2016, 17:27
Michel01
Avatar van Michel01
Michel01 is offline
Citaat:
België, gok ik? Of toch Nederland? Dat is een heel groot verschil namelijk.
Waarschijnlijk België. Ik hoop maar niet dat ze dat ook in nl doen want ik zit nu in de 3e en ik heb nog niks gehoord😁
__________________
"Your love for what you do and willingness to push yourself where others aren't prepared to go is what will make you great." - Laurence Shahlaei
Met citaat reageren
Oud 02-09-2016, 17:35
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Waarschijnlijk België. Ik hoop maar niet dat ze dat ook in nl doen want ik zit nu in de 3e en ik heb nog niks gehoord��
Om er gelijk maar even op door te gaan: in België is het gebruikelijk dat, ook in de 3de klas van de middelbare school, door de schoolarts bij jongens de penis en ballen worden bekeken en bij meisjes de borsten en de vagina. Bij jongens zal de schoolarts ook vaak voelen, bij meisjes gebeurt dit minder vaak.

In Nederland gebeurt dit dus allemaal niet. (Of alleen bij kleuter-jongens.)
Met citaat reageren
Oud 06-09-2016, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Om er gelijk maar even op door te gaan: in België is het gebruikelijk dat, ook in de 3de klas van de middelbare school, door de schoolarts bij jongens de penis en ballen worden bekeken en bij meisjes de borsten en de vagina. Bij jongens zal de schoolarts ook vaak voelen, bij meisjes gebeurt dit minder vaak.

In Nederland gebeurt dit dus allemaal niet. (Of alleen bij kleuter-jongens.)
En als men bezwaar heeft?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2016, 21:21
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
En als men bezwaar heeft?
Het lichamelijk onderzoek, ook aan de geslachtsdelen, is wettelijk verplicht in België. Je/je ouders mogen wel een andere arts uitkiezen als ze willen: die moet dan het onderzoek doen en rapporteren aan de schoolarts.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2016, 21:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vraag me meer af wat het nut ervan is. Als zoiets echt nuttig is, waarom is zoiets er in Nederland dan niet?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2016, 10:36
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Vraag me meer af wat het nut ervan is. Als zoiets echt nuttig is, waarom is zoiets er in Nederland dan niet?
Omdat hier dan geklaagd word.. Door alle onzekere jeugd.
Belgie is de zorg sowieso beter dan nederland
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wat zijn JOUW politieke standpunten?
Evito
150 15-05-2003 21:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15.