Oud 12-04-2004, 13:56
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Om mijn vragen even in te leiden--->

Ik begeleid langdurig en chronisch zieke jongeren (Vanuit Kobalt Assen, afdeling OZL; Onderwijs aan Zieke Leerlingen; we geven niet echt onderwijs, we begeleiden de jongeren op het onderwijs -en 'ziektegebied'(het terugbegeleiden naar school), het is meer hulpverlenend) die deels of weinig of niet naar school gaan/kunnen. Grotendeels in de leeftijd van 12-18 jaar.

Deze groep Jongeren zijn grofweg in 3 verschillende "categorieën" te verdelen, jongeren met:
  • Een Chronisch of langdurige ziekte van lichamelijke aard(denk aan ME, Reuma, Kanker etc)
  • Psychiatrische ziektebeelden(Eetstoornissen, Fobieën etc)
  • Psycho-somatische klachten(psychische/psych-sociale problemen)

Mijn vragen aan jullie:
[list=1][*]Val jij onder deze doelgroep?. (Dus dat je een Ziektebeeld hebt + minder/grotendeels of niet schoolgaand bent)[*]Binnen welke categorie? en welk ziektebeeld?[*]In hoeverre ga je niet naar school?[*]Loop je tegen problemen aan op het gebied van school?, zoja waar loop je tegen aan?. Zijn er nog andere problemen waar je tegen aan loopt(samenhangend met je ziektebeeld en het niet niet of weinig naar school gaan)?, zoja, welke?[*]Krijg je begeleiding bij je (school -en) ziekteproces?,
-->Ja?; van wie?, waarvoor krijg je die begeleiding en wat vind je er van?
-->Nee?; zou je begeleiding willen krijgen?, Zoja, waarbij?[*]Heb je nog verdere aanvullingen of vragen?[/list=1]

De reden van deze vragen; ik wil graag meer inzicht krijgen in de doelgroep en de ervaringen rond (hulp bij) hun ziekte(beeld) en het schoolproces.

Alvast bedankt voor het beantwoorden!

Groetjes,
Dreamer
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2004, 09:43
Verwijderd
1ja
2 pscyhiatrisch ziektebeeld, borderline persoonlijkheidsstoornis
lichamelijk heb ik vaak last van gewrichten, maar ik weet nog niet wat het is.
3ik ga nu 4 uur per dag naar school, maar door opnames ben ik soms ook weken/maanden niet op school
4ja, ik kan me niet goed concentreren, huiswerk maken is dus lastig en daardoor kom ik niet vooruit. ook heb ik last van faalangst wat mij in de weg staat. ik ben nu 1 jaar blijven zitten, toen ik het tweede jaar zou blijven zitten ben ik naar een andere school gegaan maar ook dit jaar kan ik niet over.
door de gewrichtsklachten kan ik soms niet/moeilijk schrijven en ook niet mee doen met gym.
5 ik krijg hulp van het riagg enzo, maar geen begeleiding voor school, maar daar ben ik ook niet aan toe. moet eerst mezelf op orde krijgen, en dan komt school weer (wijze mirie *zucht* ).
voor mijn gewrichten ga ik volgende week weer naar de reumatoloog.
6 ik geloof het niet
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 12:04
Verwijderd
1. Ja
2. Chronische ziekte, reuma
3. gemiddeld 3 dagen van de 5
4. Op mijn school is alles wel goed geregeld, jammer is wel dat je tegen andere problemen aanloopt. BIjvoorbeeld dat ik naast al die lichamelijke problemen ook nog eens aan school moet denken, zoals iedereen. Dezelfde werkdruk enzo, en ookal mag je dingen verzetten, dat stapelt zich alleen maar op.
5. Nee niet echt, ik moet het allemaal zelf regelen. Wat school betreft. Verder heb ik maatsch.w. en heb ik veel steun van mijn moeder en vrienden enzo
6. Niet op dit moment (moet naar de les )
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 13:48
thabomb1986
Avatar van thabomb1986
thabomb1986 is offline
Op zich ben ik wel bereid de enquete in te vullen, maar ik weet niet of ik in de doelgroep val, ik heb wel psychische klachten (vnl depressiviteit), en word daarvoor ook behandeld dmv psychotherapie, en ik kan me er af en toe ook niet toe zetten om naar schaal te gaan.... Ik vul'm toch maar ff in.

Citaat:
Dreamerfly schreef op 12-04-2004 @ 13:56 :
[list=1][*]Val jij onder deze doelgroep?. (Dus dat je een Ziektebeeld hebt + minder/grotendeels of niet schoolgaand bent)
Ja, ik vind van wel[*]Binnen welke categorie? en welk ziektebeeld?
Psycho-somatische klachten(psychische/psych-sociale problemen)

Depressiviteit (Dus psychische problemen)[*]In hoeverre ga je niet naar school?
Hangt ervan af, niet vast oid, heb ook niet heel veel les maar ik denk dat ik gemiddeld een kwart van de lessen mis[*]Loop je tegen problemen aan op het gebied van school?, zoja waar loop je tegen aan?. Zijn er nog andere problemen waar je tegen aan loopt(samenhangend met je ziektebeeld en het niet niet of weinig naar school gaan)?, zoja, welke?
Op school heb ik voornamelijk problemen met groepswerk, mensen kunnen niet op me aan, ben weinig op school. Als ik echt diep in de put zit, doe ik niks meer, kan ik me niet meer concentreren. Ik haal het wel, met veel moeite.[*]Krijg je begeleiding bij je (school -en) ziekteproces?,
-->Ja?; van wie?, waarvoor krijg je die begeleiding en wat vind je er van?

Van mn mentor wel, niet van leerlingbegeleiding of een dergelijk iemand omdat ik aan heb gegeven dat ik dat niet wil (voel me bij hem niet op mn gemak). De problemen op school komen voort uit andere problemen waarvoor ik behandeld word bij een riagg.[*]Heb je nog verdere aanvullingen of vragen?[/list=1]
Nee
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 14:38
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Val jij onder deze doelgroep?. (Dus dat je een Ziektebeeld hebt + minder/grotendeels of niet schoolgaand bent)
Ja (hoewel ik 19 ben, maar dat maakt niet veel uit denk ik).

Binnen welke categorie? en welk ziektebeeld?
Een Chronisch of langdurige ziekte van lichamelijke aard, namelijk ME/CVS.

In hoeverre ga je niet naar school?
Ik doe gespreid examen, wat wil zeggen dat ik dit jaar 4 vakken doe (plus profielwerkstuk) en volgend jaar 5. Hierdoor heb ik een rooster van 8 uur per week, verdeeld over 3 dagen. Ik hou dit eigenlijk nooit vol. De afgelopen tijd ben ik amper 2 uur per week naar school geweest, en een heel aantal weken gewoon niet.

Loop je tegen problemen aan op het gebied van school?, zoja waar loop je tegen aan?
Eigenlijk gaat mn school er wel goed mee om. Vervelend is wel dat ik doordat ik weinig op school ben ook weinig kan overleggen. De dagen dat ik er ben moet ik eigenlijk gelijk weer gesprekken voeren met mn coordinator en mn mentor, en dat alleen is al weer zo vermoeiend dat ik mn lessen wel weer kan vergeten.

Zijn er nog andere problemen waar je tegen aan loopt(samenhangend met je ziektebeeld en het niet niet of weinig naar school gaan)?, zoja, welke?
Doordat ik in 6vwo zowat het hele schooljaar bedlegerig ben geweest doe ik dat nu over (en dan in twee jaar). Dat betekent dat bijna al mn vrienden nu studeren. En juist doordat ik zo weinig op school ben, kan ik ook geen sociale contacten opbouwen met mn nieuwe klas. Zij kennen me niet, zien me weinig, en vinden me daardoor nogal raar of een aansteller, of vinden gewoon niks van me, als je begrijpt wat ik bedoel.

Krijg je begeleiding bij je (school -en) ziekteproces?,
-->Ja?; van wie?, waarvoor krijg je die begeleiding en wat vind je er van?
Mijn school begeleidt me door af en toe een gesprek te hebben over hoe ver ik bijloop/achterloop in mn werk etc. Verder zorgen ze voor uitzonderingsregels.
Ik krijg geen andere begeleiding. Ik heb een paar gesprekken achter de rug met een psycholoog voor Cognitieve Gedrags Therapie, maar dat ga ik niet volgen, dus het komende gesprek is de laatste. Ik wil dat soort begeleiding nu ook niet echt, heb t (nog) niet nodig.


Heb je nog verdere aanvullingen of vragen?
Ik geloof het niet.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 14:47
Verwijderd
1. Val jij onder deze doelgroep?. (Dus dat je een Ziektebeeld hebt + minder/grotendeels of niet schoolgaand bent)
Ja.
2. Binnen welke categorie? en welk ziektebeeld?
Psychiatrische ziektebeelden. Borderline in ontwikkeling, maar dat is een onduidelijk iets (vind ik zelf), en een eetstoornis en angsstoornissen.
3. In hoeverre ga je niet naar school?
Gedeeltelijk. Het hangt er van af. Soms een hele week wel, dan weer een halve week niet, of een hele week.
4. Loop je tegen problemen aan op het gebied van school?, zoja waar loop je tegen aan?. Zijn er nog andere problemen waar je tegen aan loopt(samenhangend met je ziektebeeld en het niet niet of weinig naar school gaan)?, zoja, welke?
Huiswerk maken lukt me niet goed, gebrek aan concentratie, en faalangst, waardoor ik de meeste proefwerken en so's verpruts, en ineens niets meer weet van wat ik geleerd heb. De drukte en chaos en stress is ook iets waar ik moeite mee heb.
5. Krijg je begeleiding bij je (school -en) ziekteproces?,
Nee. Ik zou opzich geen begeleiding willen, meer begrip. Of in ieder geval de acceptatie dat het me niet altijd lukt om op school te zijn, en alles af te hebben. (Al snap ik wel dat het lastig is, dus het is niet iets waar ik iets aan ga doen)
6. Heb je nog verdere aanvullingen of vragen?
Volgens mij niet.

Succes er mee!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 15:41
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
[list=1]
[*]Val jij onder deze doelgroep?. (Dus dat je een Ziektebeeld hebt + minder/grotendeels of niet schoolgaand bent)
Ja.

[*]Binnen welke categorie? en welk ziektebeeld?
Chronisch lichamelijk. ME/CVS.

[*]In hoeverre ga je niet naar school?
Ik volg op dit moment 3 vakken. Zit vaak dagen thuis. Ik doe, wat school betreft, ongeveer 10% van wat ik zou moeten doen als je dingen als huiswerk maken en zo meerekent. Daar buiten doe ik niet zoveel meer. Af en toe laat ik "leuke dingen" voor "school dingen" gaan omdat ik anders echt geen leven meer heb, maar school is op dit moment wel redelijk belangrijk omdat ik nog iets van een toekomst wil hebben.

[*]Loop je tegen problemen aan op het gebied van school?, zoja waar loop je tegen aan?. Zijn er nog andere problemen waar je tegen aan loopt(samenhangend met je ziektebeeld en het niet niet of weinig naar school gaan)?, zoja, welke?
Ja. Vermoeidheid en concentratieproblemen. Verder schiet het allemaal natuurlijk niet erg op. Ik ben afgelopen jaar blijven zitten en doe nu maar 3 vakken. Ik hoop over 7 jaar genoeg "deelcertificaten" (<- bestaan niet meer) bij elkaar te hebben gesprokkeld om iets als een studie te doen. Maar met de energie die ik nu heb, zit dat er niet erg in.

[*]Krijg je begeleiding bij je (school -en) ziekteproces?
Wat voor begeleiding? Ik heb natuurlijk contact met de decaan en zo. Maar verder heb ik geen extra begeleiding. (denk ik)

[*]Heb je nog verdere aanvullingen of vragen?
Geloof het niet. [/list=1]
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 16:04
Verwijderd
1 Val jij onder deze doelgroep?. (Dus dat je een Ziektebeeld hebt + minder/grotendeels of niet schoolgaand bent)
ja

2. Binnen welke categorie? en welk ziektebeeld?
ik heb de ziekte van Pfeiffer sinds september en ik heb verder veel last van mijn milt en lever

3. In hoeverre ga je niet naar school?
ik ga als het lukt elke dag 2 uurtjes, maar soms ook weer een tijd niet

4. Loop je tegen problemen aan op het gebied van school?, zoja waar loop je tegen aan?. Zijn er nog andere problemen waar je tegen aan loopt(samenhangend met je ziektebeeld en het niet niet of weinig naar school gaan)?, zoja, welke?
ja, ik hoor veel dingen niet, niet wanneer dingen afmoeten of dat er dingen gedaan moeten worden. ik loop ook achter met schoolwerk.

5. Krijg je begeleiding bij je (school -en) ziekteproces?,
-->Ja?; van wie?, waarvoor krijg je die begeleiding en wat vind je er van?
-->Nee?; zou je begeleiding willen krijgen?, Zoja, waarbij?

nee niet echt, ik zou wel meer informatie willen krijgen van alles wat er gedaan moet worden enzo.

6. Heb je nog verdere aanvullingen of vragen?
nee niet echt
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 18:04
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Val jij onder deze doelgroep?. (Dus dat je een Ziektebeeld hebt + minder/grotendeels of niet schoolgaand bent)

Ik weet het niet zeker, maar je kan nooit weten dat je er iets mee bent.

Binnen welke categorie? en welk ziektebeeld?

Psychiatrische ziektebeelden, ocd, fobie, depri...zoiets, ik weet het nog niet zo goed.

In hoeverre ga je niet naar school?

Ik ben nu een maand niet naar school geweest, behalve dan enkele dagen die vooral bestonden uit gesprekken met de schoolbegeleider en mijn mentor.
Voor die periode ben ik ook al veel afwezig geweest, maar dat was dan maar een dag of eens twee dagen.

Loop je tegen problemen aan op het gebied van school?, zoja waar loop je tegen aan?. Zijn er nog andere problemen waar je tegen aan loopt(samenhangend met je ziektebeeld en het niet niet of weinig naar school gaan)?, zoja, welke?

Mijn klasgenoten zijn erg achterdochtig en zelfs jaloers dat ik thuiszit. Ik weet niet hoe het zal verlopen maandag als ik voor de eerste keer terug ga.
Met mijn schoolwerk ben ik helemaal niet in orde, maar er zijn wel een paar mensen uit mijn klas (twee) die me al wat geholpen hebben met notities. Nu moet ik ze nog overpennen. Van een vak of twee kreeg ik al een samenvatting van die twee klasgenoten.
Ik ben ook 6 weken of zo niet uitgeweest en dat zorgt toch voor nog een groter gevoel van eenzaamheid. Nu ga ik al af en toe weer eens weg.

Krijg je begeleiding bij je (school -en) ziekteproces?,
-->Ja?; van wie?, waarvoor krijg je die begeleiding en wat vind je er van?
-->Nee?; zou je begeleiding willen krijgen?, Zoja, waarbij?
Heb je nog verdere aanvullingen of vragen?


In school heb ik veel steun gehad aan mijn mentor, die me toen ook voorstelde thuis te blijven om het eens allemaal op een rijtje te zetten, wat rust te zoeken en zo.
De schoolbegeleider beschuldigde me dat ik aan de drugs zat en dreigde met een contract.

Ik krijg nu begeleiding van een psychiater, maar ik weet nog niet veel meer. Ik heb nog maar één sessie gekregen en hij moet nog uitzoeken wat er precies scheelt. Binnen een kleine twee weken mag ik nog eens gaan. Ik weet niet hoe het verder zal lopen, maar hij wil dat ik nog meer ga.

Hopelijk ben je er iets mee...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 21:20
Verwijderd
  1. Val jij onder deze doelgroep?
Nee. (Ik ben ouder dan 18 en ik ga eigenlijk altijd naar school (hoe kan het ook anders als je maar drie uur college hebt in de week, maar goed ).) Als je toch antwoord wilt op de rest van de vragen, dan hoor ik het wel. (Al heb ik min of meer dezelfde vragen als eens beantwoord, toch?)
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 15:08
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Val jij onder deze doelgroep?. (Dus dat je een Ziektebeeld hebt + minder/grotendeels of niet schoolgaand bent)
Ja

Binnen welke categorie? en welk ziektebeeld?
Psychiatrische ziektebeelden. Borderline persoonlijkheids stoornis, eetstoornis

In hoeverre ga je niet naar school?
Ik ben sinds november niet of nauwelijks naar school geweest. Ik heb na carnaval Engels gevolgd, maar nu het eindexamen eraan komt ga ik helemaal niet meer naar school omdat die lessen toch geen zin hebben voor mij omdat ik niet mee mag doen aan het CSE.

Loop je tegen problemen aan op het gebied van school?, zoja waar loop je tegen aan?. Zijn er nog andere problemen waar je tegen aan loopt(samenhangend met je ziektebeeld en het niet niet of weinig naar school gaan)?, zoja, welke?
Ja. Ik heb examens gemist waardoor ik niet mee mag doen aan het CSE. Verder zijn er op school altijd leraren en leerlingen die je niet (willen) begrijpen wat er met je aan de hand is en moeilijk doen.
Ik ben erg impulsief waardoor ik vaak verkeerde keuzes maak, kan ik me slecht concentreren op school, en kan ik uitermate slecht tegen spanningen waardoor examens erg moeizaam gaan.

Krijg je begeleiding bij je (school -en) ziekteproces?,
-->Ja?; van wie?, waarvoor krijg je die begeleiding en wat vind je er van?
-->Nee?; zou je begeleiding willen krijgen?, Zoja, waarbij?

Ja, van een psychiater en een psychotherapeut (en een ouder begeleider).
Psychiater: Omdat ik medicijnen slik (Risperdal) en om in de gaten te houden of mijn psychotische verschijnselen verergeren, gelijk blijven, of verminderen.
Psychotherapeut: Voor de borderline en mijn eetstoornis. Maar op dit moment vooral voor mijn eetstoornis.
Ouderbegeleider: Tja het woord zegt het eigenlijk al. Voor de begeleiding van mijn ouders.

Wat ik er van vind? Ik ben over de psychotherapie heel erg tevreden. Over mijn psychiater redelijk, maar over mijn ouderbegeleider totaal niet. Ook niet over de combinatie van mijn psychiater en ouder begeleider. Het lijkt wel alsof 80% om mijn ouders draait en maar 20% om mij. Ook heb ik het gevoel meer als een nummer dan als een mens behandeld te worden waardoor ik me niet erg serieus genomen voel.

Heb je nog verdere aanvullingen of vragen?
Op het moment niet, al zou ik graag ook willen weten wat de uitslag van dit onderzoek is
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 17:34
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
[B][list=1]
[*]Val jij onder deze doelgroep?. (Dus dat je een Ziektebeeld hebt + minder/grotendeels of niet schoolgaand bent)
Ja....

[*]Binnen welke categorie? en welk ziektebeeld?
Psychatrische ziektebeelden; posttraumatische stress-stoornis, chronische depressie, derealisatie, depesonalisatie, stemmingscongruente psychotische verschijnslene

[*]In hoeverre ga je niet naar school?
Dat fluctureerd. Ik heb wel eens een half jaar fulltime thuisgezeten maar momenteel probeer ik zoveel mogelijk te volgen. Afgelopen periode heb ik 'maar' 14% van de lessen gemist..

[*]Loop je tegen problemen aan op het gebied van school?, zoja waar loop je tegen aan?. Zijn er nog andere problemen waar je tegen aan loopt(samenhangend met je ziektebeeld en het niet niet of weinig naar school gaan)?, zoja, welke?
Op mijn huidige school heb ik de mensen niet ingelicht wat mijn situatie betreft... Ik vind het een 'prestatie' van mezelf dat ik zoveel naar school ga, hun hebben het daarentegen enkel over de 14% die ik absent ben geweest... Hetgeen uiteraard ook mijn eigen schuld is doordat ik ze niet heb geinformeerd...

[*]Krijg je begeleiding bij je (school -en) ziekteproces?
Psychische begeleiding?
Ik heb iedere week psychotherapie van mijn psychotherapeut annex psychiater. Tevens bezoek ik op eigen initiatief eens in de 14 dagen een paranormaal therapeut.

[*]Heb je nog verdere aanvullingen of vragen?
...Zodra ik op school kenbaar maak wat er speelt, ben ik bang dat men mij dan niet meer geschikt voor mijn huidige opleiding zal vinden.. So far is het uit te houden..

Succes met je onderzoek [/list=1]
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 20:35
SilentFairy
SilentFairy is offline
[list=1][*]Val jij onder deze doelgroep?. (Dus dat je een Ziektebeeld hebt + minder/grotendeels of niet schoolgaand bent)

Ja.
[*]Binnen welke categorie? en welk ziektebeeld?

Ziekte van Lyme gehad gecombineerd met een depressie, een jaar lang niet naar school geweest, blijven zitten, en toen kon ik de draad niet meer oppakken en ben ik gestopt.
[*]In hoeverre ga je niet naar school?

Helemaal niet meer. Ik heb leerplichtdispensatie en werk fulltime bij de Albert Heijn. Geen diploma
[*]Loop je tegen problemen aan op het gebied van school?, zoja waar loop je tegen aan?. Zijn er nog andere problemen waar je tegen aan loopt(samenhangend met je ziektebeeld en het niet niet of weinig naar school gaan)?, zoja, welke?

Op het gebied van school: Totaal geen begeleiding gehad gedurende mijn ziekte. En totaal geen begeleiding gehad toen ik de draad weer op wou pakken. Vervolgens werd er tegen mij gezegd dat ik mn best niet deed, en moest kiezen tussen wel gaan werken (terwijl ik dat al deed) of stoppen met school. Toen was ik het zat, en besloot ik van school af te gaan.
Andere problemen: Depressie. Van thuis zitten wordt je niet vrolijk (overigens is een depressie ook een symptoom van mijn ziekte)... Ja, en je verliest een hoop contact met leeftijdsgenoten. Het is net of je 'achter' loopt wat dat betreft. Je mist zo gigantisch veel als je zo lang thuis zit...
[*]Krijg je begeleiding bij je (school -en) ziekteproces?,
-->Ja?; van wie?, waarvoor krijg je die begeleiding en wat vind je er van?

Gehad, bij Stek... Zij hebben mij geholpen met mn leerplichtdispensatie en een inschrijving bij het volwassenonderwijs volgend jaar.

-->Nee?; zou je begeleiding willen krijgen?, Zoja, waarbij?

Ik ben bang dat ik, ivb met de concentratieproblemen die ik nog steeds heb door mn ziekte, het volgend jaar (volwassenonderwijs, 5HAVO, voorheen deed ik VWO) nog niet ga halen... En ik weet ook niet hoe ik dat moet gaan doen volgend jaar.
Daarbij voel ik me soms behoorlijk mislukt... Ik had dit jaar mn VWO diploma kunnen halen, en dat is allemaal de soep in gelopen...
Je loopt tegen zoveel problemen aan, niet alleen je ziekte, maar vanalles eromheen... En daar houdt niemand rekening mee. En dat is behoorlijk moeilijk, omdat je helemaal alleen ervoor staat.
[*]Heb je nog verdere aanvullingen of vragen?

Ik vraag me af wat jullie hiermee willen gaan doen...
Er wordt zo weinig gedaan..
Denken jullie dat je echt wat kan gaan betekenen?
En zo ja hoe?[/list=1]
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 10:19
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Ik zal vanavond even uitgebreid reageren(over de waarom, wat, waarvoor etc). Allemaal bedankt i.g.!
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 10:58
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 12-04-2004 @ 13:56 :
[*]Val jij onder deze doelgroep?. (Dus dat je een Ziektebeeld hebt + minder/grotendeels of niet schoolgaand bent) nee
[*]Binnen welke categorie? en welk ziektebeeld? nvt
[*]In hoeverre ga je niet naar school? nvt
[*]Loop je tegen problemen aan op het gebied van school?, zoja waar loop je tegen aan?. Zijn er nog andere problemen waar je tegen aan loopt(samenhangend met je ziektebeeld en het niet niet of weinig naar school gaan)?, zoja, welke? nvt
[*]Krijg je begeleiding bij je (school -en) ziekteproces?, nvt
[*]Heb je nog verdere aanvullingen of vragen? Neen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28.