Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2005, 20:19
Verwijderd
jaaahh
ut komt terug, 6 maart om 21.00!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2005, 20:39
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
jaaaaaaaaa!
ik zag het net ook al. Helemaal blij

Alleen wordt het wel ingewikkeld... Ik heb alleen seizoen 3 gevolgd (en wel een stukje van 2 geloof ik). Daarom heb ik van de week seizoen 1 gekocht. Die ben ik nu dus helemaal aan het kijken (super!). Maar als straks seizoen 4 erdoorheen gaat lopen snap ik d'r vast niks meer van..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 20:47
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Even afgesplitst van het oude topic, dat was 9 maanden oud en dat is wel een beetje aan de oude kant.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 20:49
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
jaaaaa komt eindelijk weer terug! joepie!

alleen jammer dat dan ook op yorin CSI NY is
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 14:35
--Pipeloi--
Avatar van --Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Leuk! Ga het zeker weer kijken!

Waar was het ook alweer gestopt? Toen die flat afbrandde? Zoiets kan ik me nog herrineren.
__________________
Love is a battlefield.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 14:48
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
oh ik ga ook weer kijken
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 14:32
manGo0s
Avatar van manGo0s
manGo0s is offline
Ik ook
__________________
* Boeh *
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 14:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
--Pipeloi-- schreef op 22-02-2005 @ 15:35 :
Leuk! Ga het zeker weer kijken!

Waar was het ook alweer gestopt? Toen die flat afbrandde? Zoiets kan ik me nog herrineren.
Ja, catharina had het huis van Robin en Bob afgebrand volgens mij.
En Finette was met dat boek bezig, hoewel ik niet weet of ze al weer weg is.

Even het oudere topic opzoeken...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 14:59
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Uit het oude topic (over de laatste aflevering):

Robin ging d'r afgebrande huisje opruimen en kijken wat ze er nog van kon maken. Bart kwam langs om d'r te helpen en was heel lief voor d'r. Bob was d'r natuurlijk ook. Met z'n drietjes waren ze bezig en al die tijd kwamen d'r vriendinnen niet langs. Zij bekommerden zich vooral om Catharina die oh zo zielig was, terwijl zij het juist veroorzaakt had.
Bob werd flink kwaad hierover tegen Babet en Donna en toen zagen ze in hoe erg het was dat ze nog helemaal niet langs waren geweest en hun vriendin niet hadden gesteund. Ze maakten het op het eind goed met Robin. Ook Catharina zag eindelijk in hoe stom ze bezig was (dankzij die vriend van Donna). Gert kwam terug om te vragen of ze niet alsnog mee ging op tournee samen met Maria. Hoe graag Cath ook wilde, ze snapte dat ze het niet moest doen en nam dus afscheid van Gert. Vervolgens ging ze naar Robin om d'r excuses aan te bieden en een kleinigheidje te geven. Robin viel hard uit tegen Catharina, maar belandde toch huilend in haar armen, waarna het ook weer goed was tussen die twee.

Verder was er nog Finette die met Adriaan had afgesproken op een hotelkamer. Babet vertelde aan die Amerikaanse vriend van Finette dat Finette en Adriaan exen waren. Hij wist dat niet. Ook vertelde ze dat ze elkaar nog steeds zagen enzo. Het kwartje viel bij die Amerikaan en hij vertelde Finette dat het blijkbaar dus niks voorstelde en dat zij vast blij was dat hij terug moest naar Amerika. Zij ontkende, vertelde alleen dat ze idd exen waren. Finette ging vervolgens naar Adriaan om te vertellen dat ze zijn speeltje niet meer wilde zijn. Híj had gekozen voor het vaderschap, dan moest ie dat accepteren. Als ie af en toe spanning wilde dan moest ie maar naar de hoeren gaan. Het was dus over tussen Finette en Adriaan en Finette ging met de Amerikaan mee naar Amerika. Ze zat wel huilend in de taxi, vanwege dat ze met Adriaan had gebroken.

En tenslotten nog Babet en Nathalie. Ze emailde Babet vanuit Sint Petersburg, maar Babet zag haar in hartje Amsterdam lopen. Om te checken of Nathalie wel in Zuid-Afrika was, emailde Babet dat ze naar haar toe zou komen. In eerste instantie was ze verbaasd over het feit dat Nathalie haar van harte uitnodigde, maar al snel zat Nathalie bij haar op de stoep. Het was gelogen.
Ze hebben alles uitgepraat en gaan nu ieder hun eigen weg.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 18:05
Verwijderd
Mooi

Heb seizoen 1 en 2 op dvd en de laatste helft van seizoen 4 op tv gevolgd, hoop dat de dvd's van seizoen 3 en 4 snel uitkomen
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 18:11
jet
Avatar van jet
jet is offline
heel fijn

komt daarna dan joan of arcadia? zou een fijne tv avond worden
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 18:13
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
(: schreef op 23-02-2005 @ 19:05 :
Mooi

Heb seizoen 1 en 2 op dvd en de laatste helft van seizoen 4 op tv gevolgd, hoop dat de dvd's van seizoen 3 en 4 snel uitkomen
Ik wil ook seizoen 3. Dat is toch het seizoen dat Yvon Jaspers meespeelde? Die vond ik zo leuk spelen.
En ik wist niet dat dit dan alweer seizoen 5 werd, ik dacht seizoen 4...
Ik wilde vandaag trouwens seizoen 2 gaan kopen, maar in de winkel waar ik was hadden ze hem niet meer.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 23-02-2005 @ 19:13 :
Ik wil ook seizoen 3. Dat is toch het seizoen dat Yvon Jaspers meespeelde? Die vond ik zo leuk spelen.
En ik wist niet dat dit dan alweer seizoen 5 werd, ik dacht seizoen 4...
Ik wilde vandaag trouwens seizoen 2 gaan kopen, maar in de winkel waar ik was hadden ze hem niet meer.
hmm ik weet eigenlijk niet zeker of dit nu seizoen 4 of 5 wordt

Seizoen 3 zal dat idd wel zijn met Yvon Jaspers, net even gekeken maar seizoen 1 en 2 speelde ze iig nog niet mee.


Edit// Ik kwam net op de site van rozengeur en wodkalime tegen dat ze nu met het vijfde seizoen beginnen

Laatst gewijzigd op 24-02-2005 om 15:12.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 21:18
Delicate
Avatar van Delicate
Delicate is offline
Grrrr, alles komt gewoon op het zelfde tijdstip.
Verplaats toch eens wat naar die saaaaaaie woensdagavonden grom.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 11:49
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
woei
*heeft nu ook seizoen 2 op dvd*

__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 18:58
Schoenveter
Avatar van Schoenveter
Schoenveter is offline
Nog een weekje!
RG & WL is eigenlijk een van de weinige series waarbij ik echt wacht tot het weer begint... Benieuwd wat er komend seizoen gaat gebeuren!
__________________
Doe maar gek, dan doe je al gewoon genoeg.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 20:27
aLackofColor
Avatar van aLackofColor
aLackofColor is offline
Yea eindelijk weer, hehe dat is echt de serie van mijn moeder en mij
__________________
.&.I dance like nobody is watchin'
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 21:15
MoonFairy
Avatar van MoonFairy
MoonFairy is offline
Hey hallo!

Ik heb nog nooit RG & WL gezien, maar onlangs heb ik het boek van finette van me vriend gekregen. Erg leuk boek! Nou las ik net wat in die laatste aflevering was gebeurd, en het is volgens mij precies hetzelfde als in het boek, geinig. Maar als ik nu RG & WL zou gaan kijken, zal ik dan veel niet snappen of is het wel makkelijk om er in te komen?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-02-2005, 21:26
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Eva16 schreef op 25-02-2005 @ 22:15 :
Hey hallo!

Ik heb nog nooit RG & WL gezien, maar onlangs heb ik het boek van finette van me vriend gekregen. Erg leuk boek! Nou las ik net wat in die laatste aflevering was gebeurd, en het is volgens mij precies hetzelfde als in het boek, geinig. Maar als ik nu RG & WL zou gaan kijken, zal ik dan veel niet snappen of is het wel makkelijk om er in te komen?
Ik ben ook pas bij seizoen 3 begonnen met kijken en ik snapte het toen vrij snel.
Zeker als je dat boek hebt gelezen (als dat idd dus hetzelfde is als de serie) dan ken je de onderlinge relaties al.
Ik denk niet dat het lastig zal zijn om er in te vallen, dus zeker kijken!

Dat boek lijkt me btw ook wel leuk. Misschien ga ik dat wel een keer kopen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 14:37
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
In 2 dagen tijd nu 8 uur Rozengeur en Wodka Lime gekeken
Die serie is echt geweldig (verslavend)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 14:53
mando-diao
mando-diao is offline
Duren de afleveringen van RG & WL nou een uur of een half uur? Om 21:30 begint namelijk Meiden van de Wit...
__________________
There's blood on your legs, I love you
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 14:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
mando-diao schreef op 26-02-2005 @ 15:53 :
Duren de afleveringen van RG & WL nou een uur of een half uur? Om 21:30 begint namelijk Meiden van de Wit...
Een uur (met aftrek van reclames zo'n 45 a 50 minuten).

Dat wordt opnemen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 10:44
Verwijderd
Wanneer verschijnen er nieuwe dvd’s ?
Naar onze verwachting zullen er nog dit voorjaar nieuwe dvd-boxen verschijnen. Over de exacte datum informeren we te zijner tijd via deze website.
bron

Werd tijd
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 12:16
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
(: schreef op 27-02-2005 @ 11:44 :
Wanneer verschijnen er nieuwe dvd’s ?
Naar onze verwachting zullen er nog dit voorjaar nieuwe dvd-boxen verschijnen. Over de exacte datum informeren we te zijner tijd via deze website.
bron

Werd tijd
*woei!*

alleen zal 'dit voorjaar' uiteindelijk wel uitlopen tot juni ofzo. Zo gaat dat meestal. Maar 't is in ieder geval positief dat ze er mee bezig zijn
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 27-02-2005 @ 13:16 :
*woei!*

alleen zal 'dit voorjaar' uiteindelijk wel uitlopen tot juni ofzo. Zo gaat dat meestal. Maar 't is in ieder geval positief dat ze er mee bezig zijn
dat dacht ik ook mja, maar het is in ieder geval iets
Ben pas halverwege seizoen 4 gaan kijken, dus ben vooral benieuwd naar de dvd van seizoen 3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2005, 17:56
dark princess
Avatar van dark princess
dark princess is offline
Hoe vinden jullie het 'nieuwe' haar van Babet eigenlijk? Of hebben jullie het nog niet gezien? Ik dacht in het voorstukje al te zien dat ze korter haar had en gister waren zij en donna bij 'goede morgen nederland' en ik zag dat ze idd een heel stuk van haar haar af heeft. Ze heeft het nu heel kort, wel zonde, ik vond haar juist zo leuk met dat lange haar!


edit: Heb plaatjes gevonden, ik hoop dat ze het doen, het haar is niet heel duidelijk te zien...

kort haar, dus zoals het nu is:


zoals het was:
__________________
*~ * Big in Japan *~ *

Laatst gewijzigd op 01-03-2005 om 18:00.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 18:00
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
ik vind het ook erg zonde van dr mooie lange haar! vind t nu wel erg kort...
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 18:20
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
zonde zonde zonde,
ik vind 't helemaal niet mooi zo.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 16:49
Verwijderd
Vanavond <3
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 11:53
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Hmm, ik vond het haar van Babette toch niet zo heel erg eigenlijk. Wel stom, dat verhaal met die docent. Maar waarom wilde Babette nou zo graag bij hem voor d'r stage? het leek na dat telefoontje te komen, maar aangezien ik maar met een half oog heb zitten kijken volgde ik het niet helemaal.
Robin met Maria was lief
En Catharina grappig
Leuk dat het weer begonnen is!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 16:30
Type
Avatar van Type
Type is offline
ik vind de titel van deze show nog steeds meesterlijk gevonden, maar het is zo verdomde jammer dat er zo'n stomme soap achter schuil gaat.
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 07-03-2005 @ 12:53 :
Hmm, ik vond het haar van Babette toch niet zo heel erg eigenlijk. Wel stom, dat verhaal met die docent. Maar waarom wilde Babette nou zo graag bij hem voor d'r stage? het leek na dat telefoontje te komen, maar aangezien ik maar met een half oog heb zitten kijken volgde ik het niet helemaal.
Robin met Maria was lief
En Catharina grappig
Leuk dat het weer begonnen is!
Volgens mij wilde zo ze graag bij hem stage lopen omdat hij een grote en een goede is in de advocatenbusiness zegmaar.
Maar nu ik erover nadenk twijfel ik of het gezegd is of dat ik het zelf bedacht heb

D'r haar vind ik ook wel oke, het vorige stond beter maar dit is ook wel leuk

Ik wil Gerd terug! <4
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 22:30
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
(: schreef op 07-03-2005 @ 22:56 :
Volgens mij wilde zo ze graag bij hem stage lopen omdat hij een grote en een goede is in de advocatenbusiness zegmaar.
Maar nu ik erover nadenk twijfel ik of het gezegd is of dat ik het zelf bedacht heb

D'r haar vind ik ook wel oke, het vorige stond beter maar dit is ook wel leuk

Ik wil Gerd terug! <4
nee klopt, het was een hele belangrijke/goede. Daarom wilde ze idd bij hem. Maar dat ging over die cursus/werkgroep. Over de stage werd niks gezegd. En toen ineens uit het niets kreeg Babette een telefoontje, had ze een afspraak en wilde ze graag bij hem stage lopen (terwijl ze inmiddels al een hekel aan hem had). Er moet dus iets zijn geweest waardoor ze toch dacht: ik ga naar hem toe om stage bij hem te lopen, ondanks het feit dat het een lul is.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 15:01
Verwijderd
ik heb het eerste seizoen op dvd en daarna heb ik het nooit meer echt gevolgd, maar het valt me op dat ze nu allemaal wat vijandiger doen tegen elkaar.
en waar is finette en waar komt die robin vandaan?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 07-03-2005 @ 23:30 :
nee klopt, het was een hele belangrijke/goede. Daarom wilde ze idd bij hem. Maar dat ging over die cursus/werkgroep. Over de stage werd niks gezegd. En toen ineens uit het niets kreeg Babette een telefoontje, had ze een afspraak en wilde ze graag bij hem stage lopen (terwijl ze inmiddels al een hekel aan hem had). Er moet dus iets zijn geweest waardoor ze toch dacht: ik ga naar hem toe om stage bij hem te lopen, ondanks het feit dat het een lul is.
Oh zo
Dan heb ik geen idee
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 22:14
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Noé schreef op 08-03-2005 @ 16:01 :
ik heb het eerste seizoen op dvd en daarna heb ik het nooit meer echt gevolgd, maar het valt me op dat ze nu allemaal wat vijandiger doen tegen elkaar.
en waar is finette en waar komt die robin vandaan?
finette is naar amerika (geloof ik?) om daar een boek te schrijven. Ze heeft die uitgebracht, is heel even teruggekomen en is toen weer vertrokken.

Robin is een oude vriendin die nu ook bij het clubje hoort. Het is wel wat vijandiger maar toch is de vriendschap nog steeds heel erg aanwezig. Alleen is er nogal veel spanning omdat Cath het huis van Robin in de fik heeft gestoken.

En ik heb net de aflevering van gister gezien. Echt leuk 'kutterina'
Geweldig voor Robin en Bob; die scène op het vliegveld: top
En leuk dat Babette het nog goed had ook, hoewel ik die begeleider maar een zak vind na alles wat ie gedaan heeft.

Ik ben benieuwd wat er nou volgende week is. Dat voorstukje is niet echt duidelijk.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-03-2005, 00:27
Verwijderd
Ben ik de enige die Bart zo anders vindt nu?
Eerst was hij zo'n sullige goodguy en nu heeft 'ie opeens een hele duidelijke, negatieve mening over Catherina, of was dat al eerder?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 10:42
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
(: schreef op 20-03-2005 @ 01:27 :
Ben ik de enige die Bart zo anders vindt nu?
Eerst was hij zo'n sullige goodguy en nu heeft 'ie opeens een hele duidelijke, negatieve mening over Catherina, of was dat al eerder?
lijkt me dat die brand daar wel aan meegedragen heeft...
en hoe catharina met maria omgaat.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 21:18
Fladdergeval
Fladdergeval is offline
Citaat:
Balance schreef op 20-03-2005 @ 11:42 :
lijkt me dat die brand daar wel aan meegedragen heeft...
en hoe catharina met maria omgaat.
Ik weet niet of deze up is toegestaan, maar over Catharina gesproken: wordt zij steeds dommer of ligt dat aan mij?
En ik moet even kwijt dat ik Johnny de Mol helemaal geweldig vind in deze serie, ookal vond ik hem eerst vreselijk
Ik heropen bij deze de R&WLdiscussie! ( )
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 16:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Fladdergeval schreef op 17-04-2005 @ 22:18 :
Ik weet niet of deze up is toegestaan, maar over Catharina gesproken: wordt zij steeds dommer of ligt dat aan mij?
En ik moet even kwijt dat ik Johnny de Mol helemaal geweldig vind in deze serie, ookal vond ik hem eerst vreselijk
Ik heropen bij deze de R&WLdiscussie! ( )
haha die up was toegestaan, maar ik had hem helemaal niet gezien

catharina lijkt inderdaad steeds dommer te worden. steeds impulsiever en steeds beter voor de dag willen komen. dat werkt bij haar niet zo
en johnny doet het leuk ja . Gister ook! (ik kijk 't meestal op woensdag met de herhaling).

Vanaf vandaag ben ik de trotse eigenaar van RG&WL seizoen 3!!! Hij ligt nu voor 14.95 bij de FRS. WOEI!!!!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 09:33
Kabouter
Kabouter is offline
Ik ben benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren. Het zag er spannend uit...
__________________
Smile and the world smiles with you!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 13:42
Fladdergeval
Fladdergeval is offline
Ik ben totaal ongelukkig over het feit dat Babette echt voor Max gaat. Ik hoopte op een hoop mooiigheid tussen Babette en Dennis, snik... Zou het nog gebeuren?
Met Donna en Jasper ben ik wel blij, dat komt vast helemaal goed
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 17:58
fib
Avatar van fib
fib is offline
Eva, of hoe ze dan mag heten.. en Mike... ze hebben iets.. ik kan het niet beschrijven maar ik vind ze niet akelig...

Ik snap hun liefden ook niet... maar misschien zijn ze niet voor niet uit elkaar...

Babette vind ik top!...
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 18:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
fib schreef op 16-05-2005 @ 18:58 :
Eva, of hoe ze dan mag heten.. en Mike... ze hebben iets.. ik kan het niet beschrijven maar ik vind ze niet akelig...
wat bedoel je daar precies mee? Je vind hen niet akelig, dus vind je hen leuk? Of begrijp ik het verkeerd?

Ik vind Eva nogal gedwongen bij het groepje worden geplaatst. Blijkbaar was er een 4e/ 5e (ligt er aan of je Robin meetelt) vriendin nodig en dus hebben ze Eva even in het verhaal geschreven en hoort ze d'r plots bij.
Toch vind ik d'r ook wel leuk. Ik vind dat gedoe met Mike alleen maar niks.

En Babette zal vast nog wel met Dennis krijgen. Het zou me niks verbazen als het zijn kind blijkt te zijn. Wel cool dat ze zwanger is.
Die gast van Catharina vind ik maar eng.

Ik ben wel benieuwd hoe ze het nu gaan doen met 3 baby's op komst..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 21:33
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
idd vette babyboom

4 vrouwen, 1 moeder 3 zwanger


t zal wel aan mij liggen

bij dew eg denk ik niet dat ze allemaal hun zwangerschap volbrengen (goede woordkeus????)
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 21:39
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
esprit-chick schreef op 16-05-2005 @ 22:33 :
idd vette babyboom

4 vrouwen, 1 moeder 3 zwanger


t zal wel aan mij liggen

bij dew eg denk ik niet dat ze allemaal hun zwangerschap volbrengen (goede woordkeus????)
catharina is ook al moeder he?

maar idd, en robin en bob wilden toch ook al een kind? Of wilden ze juist niet? Ik weet het niet meer, maar daar ging het ook om een kind...

Ik denk ook dat d'r wel iets met zo'n zwangerschap gebeurt. Maar bij wie dan? Catharina denk ik niet, want die heeft al genoeg babypech gehad. Babette zou ik echt heel lullig vinden nu. Ik denk dat het bij haar meer op relationeel vlak slechter gaat. Dus dan Eva misschien? Maar die heeft natuurlijk ook al problemen met die Mike.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 23:12
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
oww het is zooo leuk.. zucht
ja Robin wilde een kind en Bob niet. Toen wilde hij niet meer met haar naar bed (omdat hij bang was dat ze zwanger zou worden), hierdoor liep hun relatie bijna op de klippen en zou Robin (of Bob?) alleen op wereldreis gaan. maar natuurlijk kwam alles weer goed
zo ong was het
ik denk idd ook dat de baby van Babet van Dennis is, zou wel leuk zijn, en miss komen ze dan wel weer bij elkaar. En natuurlijk komen Donna en Jasper weer bij elkaar. Ja Catherina zal wel problemen krijgen met die Marco (ofzow).
Weet iemand of Robin en Bob weer terugkomen? owja Bob zag je in het voorstukje van 'volgende week in..' Maar gaat er dan een andere vriendin weg? of worden het 5 vriendinnen?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 15:20
Fladdergeval
Fladdergeval is offline
O ja het gaat ongetwijfeld mis in één van de zwangerschappen. Maar niet bij Babette hoor, dat kan mijn hart niet aan, zij moet echt een kindje krijgen en dan het liefst met Dennis, heerlijk

Catharina's vriend heet Walter,dat is een beetje raar gelopen, erg snel. En dan zet dat idiote mens meteen haar kraakpand vol dure spullen die ze met zijn pas betaalt, die is toch niet goed bij haar hoofd..

En Eva en Mike, tsja. Ik vind het wel leuk dat Viggo Waas er in speelt, alleen is zijn rol zo slap. Ik denk dat ze nog wel een tijdje bij elkaar blijven hangen.

Inderdaad zat Bob in het voorstukje, die krijgt te horen dat Catharina zwanger is. Ik ben benieuwd wat daar uit voort komt.. Zal wel grote consequenties hebben voor de relatie tussen Robin en Bob ook. Denk ik?

En tenslotte Donna en Jasper, maar dat had ik al eerder gezegd: ahhh

Edit: Ik bedenk me net dat Babette in eerste instantie als reden voor de abortus aanvoerde dat ze met Daan Schuurmans (Wat is zijn karakternaam ook alweer?) geen kind wilde, dus nu zeker niet met Max. Misschien krijgt dat toch nog een staartje?

Laatst gewijzigd op 17-05-2005 om 15:22.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 15:51
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Fladdergeval schreef op 17-05-2005 @ 16:20 :
Inderdaad zat Bob in het voorstukje, die krijgt te horen dat Catharina zwanger is. Ik ben benieuwd wat daar uit voort komt.. Zal wel grote consequenties hebben voor de relatie tussen Robin en Bob ook. Denk ik?

En tenslotte Donna en Jasper, maar dat had ik al eerder gezegd: ahhh

Edit: Ik bedenk me net dat Babette in eerste instantie als reden voor de abortus aanvoerde dat ze met Daan Schuurmans (Wat is zijn karakternaam ook alweer?) geen kind wilde, dus nu zeker niet met Max. Misschien krijgt dat toch nog een staartje?
idd, ik ben ook benieuwd naar hoe Bob reageert. Ik vond die reactie van Bob's vriend weer geweldig. Hij is zo grappig!

Donna en Jasper samen, kvind 't eigenlijk helemaal niet zo leuk. Jasper is zo knullig en ze zijn zo zoet sappig samen. Gaan ze straks weer moeilijk doen over hun seksleven enzo...

En Daan schuurmans = frank. Wel goed dat Babette het nog over hem had. Zo blijkt dat ze daar nog lang niet overheen is. Dat is veel realistischer dan wanneer men het nooit meer over hem had in die serie.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 07:37
Fladdergeval
Fladdergeval is offline
Citaat:
Balance schreef op 17-05-2005 @ 16:51 :
En Daan schuurmans = frank. Wel goed dat Babette het nog over hem had. Zo blijkt dat ze daar nog lang niet overheen is. Dat is veel realistischer dan wanneer men het nooit meer over hem had in die serie.
Frank! Hoe kan ik dat nou vergeten! Inderdaad was dat wel 'realistisch' (voor zover dat kan in een serie als deze ).

Misschien ga ik de aflevering vanavond nog maar een keer kijken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Rozengeur & Wodka lime.
aLackofColor
22 31-05-2004 13:16
Films, TV & Radio Rozengeur & Wodka Lime
Roozie
7 27-10-2002 15:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28.