Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2012, 09:54
davidds19
davidds19 is offline
Hallo, ik doe een onderzoek naar het potentieel van cloud gaming en zoek daarvoor respondenten (mogen zowel gamers als niet-gamers zijn) die mijn vragenlijst willen invullen. Het invullen van deze vragenlijst duurt een tiental minuten en wie deelneemt maakt bovendien kans op een FNAC-waardebon. Alvast bedankt!

Klik hier om de enquête in te vullen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2012, 20:28
davidds19
davidds19 is offline
Niemand?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2012, 21:43
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
geef het ff een dagje het is een forum geen twitter.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2012, 21:47
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
om even met de topreacties te spreken voor ik ga invullen:

Citaat:
Removal of games whenever OnLive/publishers please, no mod support, poor quality graphics, huge input lag, most multiplayer games are dead as you can only play with other OnLive users and some games such as FlatOut 2 and Red Faction Guerrilla (to name a few) even have their multiplayer completely disabled. Also there's no way to backup games so when a game is removed from the service It's gone forever, even for those who paid for a full pass.

Why would anyone want to use this service?
Citaat:
This is all very interesting but, what IS cloud gaming?
(want dat wordt in het filmpje niet gezegd)
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2012, 21:56
davidds19
davidds19 is offline
Cloud gaming kunt u vergelijken met video-on-demand maar dan o.b.v. spelletjes. Om gebruik te maken van deze dienst heeft u enkel een snelle internetverbinding nodig. De games worden als het ware gestreamed naar de gebruiker (vergelijkbaar met Youtube) vanaf een centrale server waarop de game werkelijk draait. Dit heeft als gevolg dat u geen krachtige hardware meer nodig heeft om grafisch krachtige games te spelen. Een toestel dat vloeiend hd-video kan afspelen volstaat. Hopelijk is het nu een beetje duidelijker. Mvg
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 18:59
davidds19
davidds19 is offline
Ik zoek nog steeds deelnemers! Mvg David
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 12:52
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Dan mag je dus wel op zijn minst een glasvezelverbinding hebben? Verder zal je vast ook een goede videokaart moeten hebben om de graphische weergave te verzorgen wellicht kan je via streamen de boel af met iets minder intern geheugen en een wat mindere processor maar die zaken zijn toch al zelden een probleem.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 13:35
davidds19
davidds19 is offline
Glasvezel is zeker niet nodig. Je kan het altijd eens gratis proberen op bijvoorbeeld OnLive.com om het eventueel eens te testen. En als je zin hebt mag je altijd de enquête invullen (daar vind je tevens ook nog meer informatie over het concept). Alvast bedankt :-)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2012, 14:20
davidds19
davidds19 is offline
Wie wil er mij nog helpen? Ik heb nog voldoende deelnemers nog!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2012, 14:35
Verwijderd
Done.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2012, 14:38
davidds19
davidds19 is offline
Heel erg bedankt Strobe!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 17:56
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Nou ik ga het niet testen want ik speel nooit online en mijn hardware is prima geschikt voor de games die ik wel speel, maar ik zal je vragenlijstje even invullen als dat je blij maakt .
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 19:09
davidds19
davidds19 is offline
Dat maakt me zeker blij Heel erg bedankt!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 08:51
davidds19
davidds19 is offline
Nog mensen die me willen helpen?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 12:34
PatN
PatN is offline
Ingevuld.

Zou je die van mij ook willen invullen: www.thesistools.com/surveyPatrickN
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 12:38
davidds19
davidds19 is offline
@patN Done!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2012, 10:22
davidds19
davidds19 is offline
Nog mensen die willen deelnemen?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 14:32
davidds19
davidds19 is offline
Edit: om voldoende marge over te houden heb ik er nog een kleine 30 nodig. Wie heeft nog niet deelgenomen en wil er nog eentje invullen? Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11.