Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2003, 16:44
TIGEK
TIGEK is offline
Vandaag is tijdens mijn Examen Wiskunde B1, Na 2,5 uur mijn laptop vast gelopen. (Werk op een laptop wegens handschift en en heb geen reserve kopie want die zij Bekijk het maar) Wat zal je doen als je nog een uur (Tijdsverlening wegens Dyslectie) hebt om je Examen opnieuw te maken. Stoppen of Doorgaan.
__________________
Laptops zijn net vrouwen. Je moet er voor zichtig mee omgaan als je iets fout doet is het heel gevaarlijk.
Advertentie
Oud 20-05-2003, 16:49
Hallelujah
Hallelujah is offline
Citaat:
TIGEK schreef op 20-05-2003 @ 17:44:
Vandaag is tijdens mijn Examen Wiskunde B1, Na 2,5 uur mijn laptop vast gelopen. (Werk op een laptop wegens handschift en en heb geen reserve kopie want die zij Bekijk het maar) Wat zal je doen als je nog een uur (Tijdsverlening wegens Dyslectie) hebt om je Examen opnieuw te maken. Stoppen of Doorgaan.
dorgaan. zeker weten. en dan achteraf melden dat je pc vastliep en hopen dat ze er iets aan kunnen doen..

wat heb jij gedaan?
Oud 20-05-2003, 16:49
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou eerst iig ff laten weten aan de surveillanten what so ever, dat je computer vast gelopen is, tja jij kunt daar niks aan doen..
En ik neem aan dat die de directie van de school, of decaan, afleidingsleider wat dan ook wel zullen inseinen en die zal dan ook wel gaan bellen van wat moet ik nou? of misschien weet ze wel wat ze in zo'n situatie moet doen..

Als ik zou inschatten dat ik het nog wel zou halen in die tijd dan zou ik maar gewoon opnieuw beginnen, ik denk dat ik het anders ook gewoon nog had geprobeerd..
Als ik het niet haal of ze kunnen daar niks voor regelen, tja dan wordt het verplaatst naar het tweede tijdvak neem ik aan..?
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Oud 20-05-2003, 16:51
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Hallelujah schreef op 20-05-2003 @ 17:49:
dorgaan. zeker weten. en dan achteraf melden dat je pc vastliep en hopen dat ze er iets aan kunnen doen..

wat heb jij gedaan?
Ik zou het gelijk ff melden, dat ie vastliep..
anders zeggen ze straks ''jaja, je zult het wel niet goed geleerd hebben''
ik zou, zodra ik in de gaten had dat alles pleite was en die computer over de zeik was, het gelijk doorgeven... kunnen ze er ook gelijk achteraan, om te kijken wat er eventueel voor mogelijkheden zijn.. (nog langer doorwerken, tweede tijdvak...)
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Oud 20-05-2003, 16:54
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Doorgaan, aangezien je de vragen net hebt gemaakt
weet je voor een deel nog wel wat je hebt geantwoord
en gaat het dus een stuk sneller.
En alles is beter dan opgeven.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 20-05-2003, 16:57
Verwijderd
iig meteen melden en daarna doorgaan

(Maar ik denk dat ik dan ook al gemeld zou hebben dat ik geen backup kon maken.)
Oud 20-05-2003, 17:00
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
meteen melden ja, en daarom moet je het altijd tussentijds opslaan he
Oud 20-05-2003, 17:01
Mo6
Avatar van Mo6
Mo6 is offline
melden eerst en daarna wel doorgaan! als je stopt heb je niets aan, je kunt altijd proberen om er nog zoveel mogelijk van te maken door het opnieuw te proberen!
__________________
Brakke toestanden zijn echt brak
Oud 20-05-2003, 19:47
TIGEK
TIGEK is offline
Citaat:
Bruut schreef op 20-05-2003 @ 18:00:
meteen melden ja, en daarom moet je het altijd tussentijds opslaan he
Doet hij ook alleen de Backup Was corrupt

Maar ik heb het in 3kwatier af kunnen maken. En meteen gemeld aan de surveliant.
__________________
Laptops zijn net vrouwen. Je moet er voor zichtig mee omgaan als je iets fout doet is het heel gevaarlijk.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Naar 5VWO zonder Frans e.d.?
gabrier
50 23-03-2008 14:25
Verkeer & Vervoer Te hard rijden
***ailá***
111 21-04-2007 00:44
Eindexamens 2006 Begrippen in rekenmachine
funky_aapii
67 29-05-2006 21:39
Eindexamens 2005 Faalangst
Lelle_*
30 19-05-2005 08:05
Levensbeschouwing & Filosofie Superstring theorie (noorderlicht)
proycon
22 15-04-2002 19:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:07.