Oud 12-06-2002, 22:06
de abt van sion
de abt van sion is offline
Wie nog geen 21 is, kan hooguit weten wat (lichamelijke, aardse) verliefdheid is. Ware (geestelijke, hemelse) liefde is hun nog onbekend. Verliefdheid is gericht op jezelf, liefde op de ander. Onder de 21 denkt iedereen vooral aan zichzelf.

Ik denk dat dit waar is. En jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2002, 22:17
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Ik denk dat het te generaliserend is.
Ik ben nu 17 bijna 18 en ik ben "bang" dat ik bijna (na 7weken intensief met elkaar om te zijn gegaan) van hem ben gaan houden. Ik zie dit niet als een één of andere kalverliefde. Ik denk dat er geen verschil is in hoe ik nu van mensen houdt dan wanneer ik 21 zou zijn.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 22:29
Squall
Avatar van Squall
Squall is offline
ik denk dat jij niet steeds van diezelfde topics moet starten abt van sion!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 23:44
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
Wie nog geen 21 is, kan hooguit weten wat (lichamelijke, aardse) verliefdheid is. Ware (geestelijke, hemelse) liefde is hun nog onbekend. Verliefdheid is gericht op jezelf, liefde op de ander. Onder de 21 denkt iedereen vooral aan zichzelf.
Jezelf voorop stellen is een eigenschap die álle mensen hebben, niet alleen onder de 21. Ook later nog komt je eigen belang toch voorop als de nood aan de man komt, hoe graag sommige mensen ook willen laten lijken van niet.

En verder is het natuurlijk niet mogelijk om voor zo'n abstract begrip als 'houden van' een strenge leeftijdsgrens te stellen. Er zijn beide kanten op uitzonderingen. Dat zou jij moeten weten.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 23:47
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
nee, ben ik niet mee eens. Ligt denk ik aan je staat van ontwikkeling, bij de 1 is dat voor de 21 bij de 1 er na, waar ik zit. Kdoe daar geen uitspraak over, heb ik zelf geen beeld van want ik zou zeggen het tweede
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 02:24
Verwijderd
Waarom bind jij toch overal een leeftijd aan vast? Jij denkt mensen echt in een hokje te kunnen stoppen vanwege leeftijd? Wat een onzin zeg. Wie zegt dat ware liefde aan leeftijd gebonden is?

Kun je het bewijzen? Ik geloof je pas als je met goede bewijzen bent gekomen.

Dat aan zaken als scooterrijden en autorijden leeftijden worden gebonden vind ik tot daar aan toe, maar je kunt liefde niet in leeftijdscategorieën onderverdelen.

Bewijs het maar eens!

Laatst gewijzigd op 13-06-2002 om 02:31.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 06:16
Verwijderd
nou ok, ik zal dit fabeltje eens ff de wereld uit helpen.

Mij nicht die leerde haar virned kennen toen ze 18/19 was, op der 19 kreeg ze er iets mee, en dit jaar gaat ze trouwen ze is nu ongeveer 7 jaar bij hem.

Mijn moeder leerde mijn vader kennen op de middelbareschool,pas op der 19e kreeg ze iets met hem, en nu hebben ze een goed huwelijk en gaan ze ontzettend goed met elkaar om.

Een goede vriendin van me, heeft bijna 2 jaar met haar vriend ze is nu 17 en die vriend 23 en ze lijken een getrouwd stel.

Ok een stel voorbeelden waar naar mijn mening toch echt uit blijkt dat t wel liefde moet zijn!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 06:29
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
Squall schreef:
ik denk dat jij niet steeds van diezelfde topics moet starten abt van sion!


EN nog ff over dat 'houden van'. Dat vind ik persoonlijk niks, je bent alleen altijd bij die persoon omdat dat normaal is. Jij deelt je leven alleen wettelijk verplicht met hem/haar omdat dat normaal is geworden. Bij houden van onder huwelijk heb je zoveel vrijheid opgegeven. Zelfs je enige echte vrijheid namelijk het maken van je eigen beslissingen.

Verliefdheid = kewl
Houden van = sucks
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 08:20
Darkened Sky
Avatar van Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Wie nog geen 21 is, kan hooguit weten wat (lichamelijke, aardse) verliefdheid is. Ware (geestelijke, hemelse) liefde is hun nog onbekend. Verliefdheid is gericht op jezelf, liefde op de ander. Onder de 21 denkt iedereen vooral aan zichzelf.

Ik denk dat dit waar is. En jullie?
Humzzzz, ik denk dat mensen die niet hun ware leeftijd wil laten zien en alleen zit te zeuren over (slechte) liefde bang is voor de buitenwereld!
__________________
iemand nog interesse? :p
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 08:41
Verwijderd
Niet mee eens.. Ikzelf ben nu 17 (18 in 2 maanden) en heb nu 19 maanden met mijn vriend. Ik weet wat ik voor hem voel, ik weet wat houden van is..

Dat soort dingen kun je niet aan leeftijd binden, mn vriend is nu 21, en hij weet echt niet plotseling wat houden van is, zoiets is gebonden aan karakter, levenservaring, levensinstelling etc.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 09:06
intel_spicy
intel_spicy is offline
Ik vind dit klinkklare onzin,
ik denk juist dat mensen onder de 21 juist minder aan zichzelf denken bij verliefdheid, de meeste zijn dan erg onzeker en zullen degene waarop verliefd zijn geweldig vinden! en trouwens, voor iedereen komt echte verliefdheid op een ander moment en dus ook op een andere leeftijd, je kan 18 zijn en je nog erg kind voelen, maar je kan ook 18 zijn en jezelf al heel volwassen voelen of zelfs al erg verstandig zijn! ik zeg niet dat ik dat ben (ben trouwens ook nog geen 18) maar ik ben wel erg verliefd en voor mijn is dit echte liefde, het is de eerste keer dat het wederzijds is en geloof me, het voelt goed en we voelen elkaar aan, en ga niet zeggen, dit is je eerste keer dus hoe weet je het nou? ik ben al een aantal keren letterlijk gebruikt door mensen waarvan ik dacht dat ik er verliefd op was, dus ik weet echt wel het verschil!!

veel liefs, xxx mij
__________________
life is now, so go for it!!!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 09:28
Verwijderd
Het is trouwens sowieso een domme stelling. Iedereen moet voor zichzelf bepalen wat 'houden van' is. Je zult nergens een vaste definitie van houden van aantreffen, gewoon omdat die niet te geven is. Stamp dat jou eens in die botte hoofdjes van jullie.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 09:33
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
nare man schreef:
Het is trouwens sowieso een domme stelling. Iedereen moet voor zichzelf bepalen wat 'houden van' is. Je zult nergens een vaste definitie van houden van aantreffen, gewoon omdat die niet te geven is. Stamp dat jou eens in die botte hoofdjes van jullie.
helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 09:48
girl4you
Avatar van girl4you
girl4you is offline
ik vindt dit gewoon vette onzin ..slaat echt nergens op .. waarom zou iemand van 14,15,16 enz enz dat niet kunnen doen ? iedereen is toch anders ? de 1 kan dat wel de ander niet ..er zijn ook zat mensen boven de 21 die dat niet kunnen en zat onder de 21 ook .. maar er zijn er oo kzat die dat wel kunnen of ze nou jonger of ouder zijn dat 21
__________________
~'*'~I Love Mijn Schatje!!..alles kom goed aan het eind,zo niet,dan is dat niet het eind!!~'*'~
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 09:49
Verwijderd
Zowiezo is iedreen anders op leeftijd...

Sommige mensne van 16 zijn geestelijk [sommige ook lichamelijk] al 21..

dus dit gaat al nergens over..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 10:27
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
hmz, maar goed dak 21 ben dan denk ik?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 10:47
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Ja tuurlijk, op de dag dat je 21 wordt gaat de knop om
Trouwens, je valt in herhaling --> het wordt saai!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 10:57
*pimperkeuh*
*pimperkeuh* is offline
flauwekul
__________________
bOe zEi dE kOe En dE kOe zEi bOe
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-06-2002, 11:01
Darkened Sky
Avatar van Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:
Ja tuurlijk, op de dag dat je 21 wordt gaat de knop om
Trouwens, je valt in herhaling -->
het wordt saai!
__________________
iemand nog interesse? :p
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 11:19
GeNeVa
Avatar van GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
Squall schreef:
ik denk dat jij niet steeds van diezelfde topics moet starten abt van sion!

Ik kan best begrijpen dat je het niveau hier op L&R wat omhoog wilt halen

Maybe wat boeiendere topics?!
__________________
***life is...... being a prisoner in your own body***
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 11:33
my baby
Avatar van my baby
my baby is offline
wat is dit nou weer voor topic, 't slaat 10 keer nergens op!
ik ben nou al 9 maanden met mijn vriend en als ik over 6 jaar een keertje 21 wordt zou ik opeens van hem houden?

bullshit!
__________________
Found an angel?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 12:10
mad operator
Avatar van mad operator
mad operator is offline
beetje trieste stelling... ik ben 20 en heb al 3.5 jaar een relatie.. en ik weet niet wat liefde is.. wuhhhahahaha

volgens mij heb je zelf nog nooit liefde gekend als je het met deze stelling eens bent
__________________
Iedereen moet ergens in geloven-Ik geloof dat ik nog een biertje neem
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 12:15
The Bachelor
Avatar van The Bachelor
The Bachelor is offline
ik denk dat de stelling ZEER FOUT is. dus als ik 21 geworden ben, zie ik alles anders? ik denk dat het niet een kwestie van leeftijd is, maar een kwestie van ervaring en beleving. ik durf te zeggen, en ik ben pas 17, 4 jaar te vroeg voor de stelling, dat ik weet wat liefde voor mij is. en dat heeft niks met sex of wat dan ook te maken!
__________________
'How can we help each other if we keep killing each other'( R Kelly, 1995)
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 12:19
little lady
Avatar van little lady
little lady is offline
soms.. lijkt het net alsof jij degene bent die geen idee heeft wat liefde inhoudt, abt van sion..

wat maakt het nu uit hoe oud je bent!!

age ain't nothing but a numberr!!


ik zie mezelf als sitten op mijn 1 en twintigste verjaardag..
YES nu gaa ik eindelijk beleven wat liefde iss..!

Denk het dus even niet.
__________________
plop.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 12:30
Verwijderd
Citaat:
mad operator schreef:
beetje trieste stelling... ik ben 20 en heb al 3.5 jaar een relatie.. en ik weet niet wat liefde is.. wuhhhahahaha
Dat is op zich óók weer een beetje vreemde opmerking, want enkele gevallen kunnen nooit bewijs voor een complete regel zijn. Elke regel heeft uitzonderingen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2002, 12:39
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Nou, ik weet het niet... Ik ben nu 19, was 17 toen ik met mijn vriend begon en ik kan nu wel zeggen dat het échte liefde is hoor. Toen ik 15 was, was ik smoorverliefd op jongens, en ik 'hield' er ook echt van, maar als ik dat vergelijk met wat ik nu heb kan ik wel zeggen dat het totaal anders is nu... Echt veel échter, veel vollediger... Maar had me niet gezegd op mijn 15de dat mijn 'liefde' toen niet zo was, want ik had je uitgescholden
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 13:14
Sithan
Sithan is offline
Ouderliefde...lijkt me toch wel sprake van bij mensen onder de 21 dus ja mensen onder de 21 weten wel wat liefde is...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 13:58
Xahe
Xahe is offline
Kweet het nog steeds nie geloof ik
__________________
Reality is the part of the imagination that we all agree on
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 14:06
NY152
NY152 is offline
Ik vind dit een beetje onzin, ik heb op mijn 17e met een meisje gehad waar ik echt gevoelens voor had die ik nog geen eens wist dat ze bestonden.

Dat heb ik sinds dien niet meer meegemaakt dus ik geloof wel zeker dat liefde op eerdere leeftijden bestaat.
__________________
Who said that love was easy to find?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 14:08
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Het is trouwens sowieso een domme stelling. Iedereen moet voor zichzelf bepalen wat 'houden van' is. Je zult nergens een vaste definitie van houden van aantreffen, gewoon omdat die niet te geven is. Stamp dat jou eens in die botte hoofdjes van jullie.
Inderdaad! En je houdt vast wel op een andere manier van iemand als je 12 bent dan wanneer je 17 bent ofzo, maar is het één minder echt dan het ander?
En zoals ik al zei: Ware liefde is een heel breed begrip, ik vraag me af hoe onze abt dat gaat definieren.

Nou Abt, waar blijft je antwoord?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 14:27
Lovergirl2001
Lovergirl2001 is offline
Onzin!! Er zal misschien wel verschil in zitten maar ik denk niet dat er iets 'beter' is dan het andere, het is toch allebei 'houden van'??
__________________
Love is the most important thing in life
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 14:43
Da King
Da King is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Wie nog geen 21 is, kan hooguit weten wat (lichamelijke, aardse) verliefdheid is. Ware (geestelijke, hemelse) liefde is hun nog onbekend. Verliefdheid is gericht op jezelf, liefde op de ander. Onder de 21 denkt iedereen vooral aan zichzelf.

Ik denk dat dit waar is. En jullie?
ik heb zo'n beetje het gevoel dat je dit voor jezelf vindt, maar mij is dit bijvoorbeeld helemaal niet waar....
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 15:00
sunnevot
sunnevot is offline
Heel erg mee oneens.
In de afgelopen paar maanden ben ik me echt gaan realiseren wat liefde is.
__________________
{~ I am the virgin and I am the whore~}
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 15:22
Rosie
Rosie is offline
Voor onze abt...

Move it baby...
Sorry maar ik word een beetje gek van je met steeds maar, jullie weten niet wat verliefd zijn inhoud en onder de 21 kan je niet verliefd zijn... Blechh... Ik vind het echt heel erg onzin en ik ga er niet eens meer op in want ik word er ziek van..

Sorry forumbazen maar dit moest er gewoon even uit..

Met vriendelijk groet, Rosie
__________________
...TsJaAkkKkaAaA PoWerRrRr......!....
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 15:40
DeadHearT
Avatar van DeadHearT
DeadHearT is offline
abt van sion probeert zijn eigen tekortkomingen als vanzelfsprekend te presenteren.
__________________
It doesn't matter what's right, it's only wrong if you get caught..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 15:52
Refro
Refro is offline
En waarom zou je dat boven de 21 wel weten? Als je me dat kan uitleggen ben ik overtuigd Ik denk trouwens wel dat er een grens bestaat maar die is nooit scherp te trekken

Anders zou ik vorige week niet echt verliefd op me vriendin kunnen zijn en nu wel das natuurlijk bullshit
__________________
win or loose your all gonna die
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-06-2002, 16:15
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
DeadHearT schreef:
abt van sion probeert zijn eigen tekortkomingen als vanzelfsprekend te presenteren.
Precies...Beter kan het niet worden geformuleerd!
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 17:11
Bracke
Avatar van Bracke
Bracke is offline
Abt, Als ik dit lees, wordt ik eraan herrinerd dat er mensen rondlopen met het iq van ne pot choco.. Het stelt me wel gerust hoor. Ik voel me goed na het lezen van jouw vraag , zo weet ik wat ik al niet ben...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 17:25
DeadHearT
Avatar van DeadHearT
DeadHearT is offline
er zijn ook genoeg mensen boven de 21 die alleen maar aan zichzelf denken.
geestelijk (en zoals jij het noemt 'hemelse') liefde is iets wat onstaat, in het begin van een relatie is het niet mogelijk om zoiets te ervaren aangezien je elkaar nog moet aftasten en simpelweg niet genoeg kent. Na een langere tijd bijelkaar vormt zich een band, een hele hechte band (of niet..)
Gebeurt dit met iemand voordat je 21 bent is dit wel degelijk die hemelse liefde waar jij over spreekt en gebeurd dit na je 21ste is dat ook zo.

mijn ouders zijn getrouwd toen mijn vader 20 was en mijn moeder 19, nog steeds dolverliefd, wil je soms zeggen dat hun niet wisten wat ze deden?
__________________
It doesn't matter what's right, it's only wrong if you get caught..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 17:30
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Ja je hebt gelijk, niemand van mijn leeftijd om mij heen weet wat liefde is.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 17:31
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
hm, ok.

Ten eerste vind ik niet dat je een leeftijd kunt stellen voor 'liefde' en/of 'houden van'.
Dit is voor iedereen anders; wat iemand al zei, een mens heeft geen knop die je even kan omschakelen op je 21e.


Ook is het zo dat je niet uit moet gaan van nog 'levende relaties'.
Zoals sommigen een leuk voorbeeld geven over hun zus, goede vriend(in) of de buurvrouw. Deze relaties zijn (nog) in stand, je weet niet of het goed zal blijven gaan.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 18:09
SpiT
Avatar van SpiT
SpiT is offline
En toen was er opeens voor alles een minimum leeftijd...jeetje zeg..laat mensen gewoon van elkaar houden..ook onder de 21 jaar...(btw..dit is dreadje..niet SpiT)
__________________
..'cause we all get tired. I mean eventually there is nothing left to do but sleep.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 18:37
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Wie nog geen 21 is, kan hooguit weten wat (lichamelijke, aardse) verliefdheid is. Ware (geestelijke, hemelse) liefde is hun nog onbekend. Verliefdheid is gericht op jezelf, liefde op de ander. Onder de 21 denkt iedereen vooral aan zichzelf.

Ik denk dat dit waar is. En jullie?
mensen die dat denken vind ik dus echt gek he... ga je daar nou ook al een leeftijdslimiet aan geven??!!! je hebt het niet over alcohol ofzo hoor!!
ik vind dit dus echt nergens op slaan. ik ben 16, en ik weet wel heeeeeeeeel zeker wat liefde is. ik ben nu meer dan een jaar samen met mijn vriend, en als je dit geen liefde kan noemen... dan ben jij dus echt niet helemaal goed bij je hoofd... ik hou meer van mijn vriend dan wat dan ook, hij is mijn alles, hij is mijn leven... ik zou echt alles voor hem doen... ik hou echt zielsveel van hem... en dan wou jij mij vertellen dat ik niet weet wat liefde is???!!!
NIEMAND WEET WAT LIEFDE IS
dat is voor ieder individueel anders. ik denk niet dat jij even voor iedereen onder de 21 kan beslissen dat zij niet weten wat liefde is... dat vind ik nogal naief...
ik denk dat je pas weet wat liefde is als je het hebt gevonden. en dat verschilt bij ieder persoon...
kijk wat verder dan je neus lang is...
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 19:10
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
OMG, er komen ook daadwerkelijk mensen naar de topic... of was dat in het begin ook zo met de rest (voor het slechts ik, abbie en gothic waren)?
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 19:14
Bracke
Avatar van Bracke
Bracke is offline
Ach meisje, tis het eind van de wereld niet hoor. Die jongen zit met zn verstand in de middeleeuwen.

Zeg abt' kerel... Ik weet nog een goeie site voor jouw..

www.ouwegouweschaakbond.com

Ga daar wat op zeiken..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:38
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Bracke schreef:
Ach meisje, tis het eind van de wereld niet hoor. Die jongen zit met zn verstand in de middeleeuwen.

Zeg abt' kerel... Ik weet nog een goeie site voor jouw..

www.ouwegouweschaakbond.com

Ga daar wat op zeiken..

dit gaat niet.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:46
Verwijderd
Erg oneens. Misschien ben je onder de 21 minder ervaren maar dat verschilt ook per persoon. En op je 21e verjaardag weet je ook niet ineens *BAF* "oh, nu weet ik wat liefde is"...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:51
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
! am mE schreef:
Erg oneens. Misschien ben je onder de 21 minder ervaren maar dat verschilt ook per persoon. En op je 21e verjaardag weet je ook niet ineens *BAF* "oh, nu weet ik wat liefde is"...

hm, hoe weet jij dat zo zeker?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 22:38
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
! am mE schreef:

1) Erg oneens.
2) Misschien ben je onder de 21 minder ervaren maar dat verschilt ook per persoon.
3) En op je 21e verjaardag weet je ook niet ineens *BAF* "oh, nu weet ik wat liefde is"...
1) Dat mag.
2) Onder de 21 ben je minder ervaren dan boven de 21. Dat heb je goed gezien! En volgens mij geldt dat voor iedereen: met het toenemen van de leeftijd neemt ook de ervaring toe.
3) Zoals jij het stelt, niet, nee. Ik neem die 21 aan als een soort conceptuele grens. Ongeveer vanaf die leeftijd ben je er zowel in het dagelijks leven als door opleiding en ontwikkeling rijp voor om een oordeel te kunnen wellen over wat jouw positie en jouw mogelijkheden op dit delicate gebied zijn.
Onder de 21 ben je daar eenvoudigweg nog te kinderlijk voor. En kom me nu niet aan met "dat is voor iedereen anders", nee, het geldt voor iedereen. Ook "ervaren" mensen van 16 zijn nog altijd onnozele halzen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 22:40
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Bracke schreef:
Die jongen zit met zn verstand in de middeleeuwen.

Zeg abt' kerel... Ik weet nog een goeie site voor jouw..

www.ouwegouweschaakbond.com

Ga daar wat op zeiken..
Deze reactie zegt heel wat over jouw kortzichtigheid. En ook over je (gebrek aan) gevoel voor fatsoen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie zit ik in de frienzone of niet. of wat wilt zij mij duidelijk maken? THNX :)
tony1357
5 26-01-2014 19:14
Levensbeschouwing & Filosofie Dat zijn een hoop beestjes...
akumabito
498 23-12-2006 23:08
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten Anouk&Danny
Little Phoebe
500 10-06-2005 16:56
Levensbeschouwing & Filosofie de bijbel klopt niet
Korsakoff
122 21-10-2003 17:18
Liefde & Relatie herinvoering kuisheidsgordel
de abt van sion
59 24-06-2002 19:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28.