Oud 20-02-2011, 10:54
Verwijderd
Ja, dat vond Uice ook. Zelf had ik van die kok wel eerst een andere man gemaakt, hij zat in ongeveer dezelfde houding maar hij had een ietwat ander gezicht, fikse bakkebaarden en het was een neger. Of een flink zongebruinde Italiaan ofzo. Hoe dan ook, toen werd ik rap teruggefloten. Ik weet niet wat ik beter vind werken, maar het is een vrij onbelangrijk detail, de vergelijking is hoe dan ook wel duidelijk, dus het is een beetje /care.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2011, 15:27
Verwijderd
@Noedelhap, hmmm als ik er zo over na ga denken begrijp ik idd wel waarom dat is gedaan

OT: dat landschap vind ik echt sppr gaaf!! Knap ook hoe je dat hebt gedaan!!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2011, 14:36
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Oh haha het is een kwal! Ik zag het pas in het gifje Leuk gedaan!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 00:00
Verwijderd
Zo, braaf studeren.

[weg]

Laatst gewijzigd op 20-01-2015 om 18:09.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 00:21
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
[afbeelding]


Groetjes,
Paranoide.
Uice en (korte) longcat? Dat applestripje was ook leuk.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 01:02
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ziet er zeer goed uit! Ik krijg ook zin om eens wat te oefenen met lichtval op glas en reflecties op ruwe oppervlakken.

Kleine nitpick: het perspectief van de dop lijkt niet helemaal te kloppen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 07:13
Verwijderd
@Noedelhap, dat was me in eerste instantie nog niet eens opgevallen
Maar het lijkt eerlijk gezegd een beetje alsof hij schuin naar binnen loopt
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 21:56
Verwijderd
Ja, perspectief, mijn eeuwige nemesis. Er zitten wel meer kleine foutjes in qua perspectief, en volgens mij zie ik ook iets anders over het hoofd. Alsof er nog iets groots en belangrijks mist waardoor het allemaal net niet goed tot z'n recht kan komen, zeg maar. Maar ik zal die dop zo 'ns fixen, die is wel heel slordig.

Citaat:
Uice en (korte) longcat? Dat applestripje was ook leuk.
Haha, wat leuk dat je 'm herkent. Het is inderdaad Uice. De bijbehorende uitleg is waanzinnig klef dus een spoiler:

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 23:54
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Jeetje, dat glas van de fles heb je wel massive goed gedaan, wauw
__________________
kak
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 13:56
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Ja, perspectief, mijn eeuwige nemesis. Er zitten wel meer kleine foutjes in qua perspectief, en volgens mij zie ik ook iets anders over het hoofd. Alsof er nog iets groots en belangrijks mist waardoor het allemaal net niet goed tot z'n recht kan komen, zeg maar. Maar ik zal die dop zo 'ns fixen, die is wel heel slordig.

Haha, wat leuk dat je 'm herkent. Het is inderdaad Uice. De bijbehorende uitleg is waanzinnig klef dus een spoiler:

Spoiler
Ja, ik had al een vermoeden en toen zag ik de bestandstitel .
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2011, 18:04
Verwijderd
Ik krijg er dorst van
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 20:38
idemdaad
idemdaad is offline
.

Laatst gewijzigd op 22-03-2011 om 19:32.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 08:56
Verwijderd
Beetje studeren.





Die zonnebril is niet helemaal af, want Photoshop liep vast. En het is ook niet de tekening zelf maar een screenshot van de tekening, genomen na/tijdens het vastlopen. Het ligt vast aan m'n videokaartdrivers, ze doen al tijden moeilijk Beetje jammer, want er zitten nog allemaal fouten in die ik wilde fixen, maar nu ben ik alle layers kwijt en de compressie is verneukt, dus dat ga ik niet meer doen. Al ben ik allang blij dat ik überhaupt nog een screenshot kon maken. Gisteren was ik bezig met best een gaaf vrij werkje, maar die is - ook na een crash - onherroepelijk verloren gegaan.

Overigens lijken ze in thumbnailvorm bijna foto's



Niet dat dat zo verdienstelijk is, want tekenen naar referentie is niet bijzonder moeilijk, maar leuk is het wel.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 10:47
Verwijderd
Nice skillz maar nu weer terug naar je geschifte gedachtengangen aub
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 16:17
Verwijderd
@Paranoide,
ik vind t het echt knap dat jij zoiets met photoshop voor elkaar krijgt!!
Hoelang doe je over zoiets als ik vragen mag??
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 17:01
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
doorgaan met oefenen
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 23:04
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Het perspectief van de vloer loopt grappig bij de zonnebril, als in: Neuh, bovenaan wil ik plat zijn!
__________________
O nou
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Nice skillz maar nu weer terug naar je geschifte gedachtengangen aub
Maar ik heb de skillz nodig om de gedachtegangen recht aan te doen! Al ben ik nu wel bezig met iets anders, het werd weer 'ns tijd.

Citaat:
@Paranoide,
ik vind t het echt knap dat jij zoiets met photoshop voor elkaar krijgt!!
Hoelang doe je over zoiets als ik vragen mag??
Die twee van hierboven? Twee/drie uur per stuk, zoiets.

Maar er zit niet zoveel verschil tussen 'echt' schilderen en schilderen in Photoshop, hoor. Althans, niet veel meer dan het verschil tussen aquarel en olieverf. Het is gewoon een ander medium, geen radicaal ander ding waarin alles veel moeilijker of veel makkelijker ofzo.

Citaat:
doorgaan met oefenen
Altijd en immer

Citaat:
Het perspectief van de vloer loopt grappig bij de zonnebril, als in: Neuh, bovenaan wil ik plat zijn!
Ja, dat perspectief, daar klopt bij die zonnebril sowieso helemaal niks van. Ik was te vroeg begonnen met de boel verder uitwerken, en dan zit je voor je 't weet met allerlei structurele fouten.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 01:26
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, dat perspectief, daar klopt bij die zonnebril sowieso helemaal niks van. Ik was te vroeg begonnen met de boel verder uitwerken, en dan zit je voor je 't weet met allerlei structurele fouten.
Niets dat een Transform > Perspective niet kan fixen! /cheat0rhackz0r

En je gaat enorm vooruit dus, goed toepasbaar op je geschiftere tekeningen (alhoewel fotorealisme geen vereiste is daarvoor, natuurlijk, maar het is leuk om te kunnen).
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 02:15
Verwijderd
Haha, nou, in dit geval zou je ook met Transform > Perspective niet zoveel kunnen. Hier, deze maakte ik toen ik doorkreeg dat het perspectief niet klopte, volgens mij moet hij eigenlijk zo:



Dat krijg je niet zomaar rechtgebreid, het is nog makkelijker om 't gewoon opnieuw te tekenen. Al moet ik eigenlijk niet zo hard roepen want ik gebruik dat tooltje nooit Dus ik weet ook niet precies waar 'ie toe in staat is. Sowieso gebruik ik bij het tekenen bijna alleen maar de harde ronde kwast en een handvol opties uit het brush-menu. Scatter, opacity op pen pressure, etc, vooral dingen die echte kwasten nadoen.

Overigens is fotorealisme niet mijn doel bij mijn uiteindelijke werk. Wel bij m'n studies, ook omdat fotorealisme uit puur technisch oogpunt best interessant is, maar uiteindelijk gaat het erom dat ik leer hoe lichtwerking werkt, en vorm, en materiaalweergave, en tonaliteit, nouja, etc. Dingen die je bij bijna alles nodig hebt.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 08:24
Verwijderd
Citaat:
Al ben ik nu wel bezig met iets anders, het werd weer 'ns tijd.
Zo.

*flats*

Het is een nachtbraker. Hij braakt de nacht.

Laatst gewijzigd op 20-01-2015 om 18:09.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 09:03
Verwijderd
Hij is lief!! <3
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 20:48
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Yes!

Para gaat hard, hier zullen mooie dingen komen te staan.

*schouderklopje*
__________________
O nou
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 22:58
Verwijderd
*ojee*

In samenwerking met Uice, wederom voor ons faculteitsblad.

Laatst gewijzigd op 20-01-2015 om 18:09.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 00:51
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Leuk getekend
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 17:56
Verwijderd
Ghe. En leuk getekend, ja.

Alleen, waarom hebben jullie de achtergrond van het tweede plaatje blauw gedaan? Er is verder niet echt iets blauws te zien op de achtergrond van het eerste plaatje.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 18:04
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Die nachtbraker is echt geniaal.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 18:32
Verwijderd
Credits voor het tekenwerk gaan naar Uice. Hij deed de potloodschets, ik was van het strakker maken/verder uitwerken, het lijnwerk en de kleuren. Ik vind het echt leuk om zijn gezichtsuitdrukkingen en expressieve houdingen verder uit te werken, hij is daar erg sterk in en met mijn uitwerking geeft dat echt een tof resultaat, vind ik.

De achtergrond in het tweede plaatje is blauw omdat hij in het eerste plaatje eerst ook blauw was. Toen heb ik daar een stad van gemaakt en het contrast tussen grijs-kleur-grijs bleek steevast mooier dan wanneer ik consequent probeerde te zijn en het tweede plaatje ook grijs of stadachtig probeerde te maken. Met 'contrast' bedoel ik overigens niet alleen het kleurcontrast maar ook dat het z'n vrijheid wat meer benadrukt.

Maar technisch gezien klopt het inderdaad niet, nee, daar heb je gelijk in.

Citaat:
Die nachtbraker is echt geniaal.
Dank!

Citaat:
Yes!

Para gaat hard, hier zullen mooie dingen komen te staan.

*schouderklopje*
Ja, nog een jaar of twee en dan ga ik al mijn verworven skillz loslaten op alles wat er ondertussen in mijn hoofd leeft aan ideeën
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 19:13
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
als je alles zou doen krijg je 3478237589235679823659713480724981274 schetsboeken vol
__________________
O nou
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 19:22
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Eventjes je hele topic doorgewandeld en holy, wat eruit komt zodra jij 'vreemde' dingen gaat tekenen... Die kraai vond ik ook tof, trouwens, het effect van die 'lege' ogen werkte goed bij mij. Doe je dit ook als 'werk', of ben je gewoon geniaal en is het een geniale hobby van je?
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 20:17
Verwijderd
Haha, definieer 'werk'. Ik zit niet op een kunstacademie en heb alles wat ik kan zelf geleerd, in die zin is het een hobby. Af en toe zijn er mensen geïnteresseerd in het kopen van een printje en ik publiceer weleens wat, in die zin is het werk. Inmiddels krijg ik ook te maken met een overschot aan 'o hai wil je dit-en-dat gratis doen plox', dus ik kan naar hartenlust kiezen uit projecten waaraan ik indien gewenst mee kan doen. In die zin is het geen hobby (want je doet het niet meer strikt voor jezelf/men is er semi-professioneel in geïnteresseerd) maar ook geen werk (want ze willen er verder niet voor betalen).

Uiteindelijk is het wel de bedoeling dat ik (o.a.) dit fulltime ga doen, want ik denk niet dat ik 40 uur per week aan iets anders zou kunnen besteden. Maar mijn ambities zijn nogal hooggegrepen en ik weet niet hoeveel markt ervoor is, dus wellicht strand ik wel ergens halverwege. Als dat gebeurt doe ik misschien wel leuke grafische dingen als werk, maar dan blijven de écht gave dingen een hobby.

Kortom, ik zit momenteel ergens tussen die twee in en ik verwacht dat dat de komende tijd ook zo zal blijven.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 23:10
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Als ik je werk zie krijg ik zoveel zin om te gaan schrijven, het is echt ontzettend prikkelend. Ooit illustraties voor gedichten gedaan, in tijdschriften? Volgens mij zou het daar wel goed bij passen, dat interpreterende.

Ik hoop voor je dat je het inderdaad fulltime zou kunnen gaan doen. Daar zouden een heleboel mensen heel blij van worden, denk ik.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 00:39
Verwijderd
Dat lijkt me heel leuk, ja, maar net als de andere interpretatieve illustratieklusjes (kinderboeken illustreren is er ook zo een) is het werk dat enórm veel mensen graag willen doen. Juist omdat je daar nog enige creatieve vrijheid krijgt, dat is bij veel andere illustratieopdrachten niet zo.

Maar je bent welkom om een briljant schrijfster te worden en me in te huren voor al je illustratieve behoeftes, hoor.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 07:43
Verwijderd


;d;d; :')

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 09:48
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Je balkon is een beetje vreemd geworden, naar mijn idee, maar ik vind het beestje wel leuk.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 10:16
Verwijderd
Ja, het perspectief slaat als een tang op een slechtgetekend balkon. Ik moet daar echt (veel) meer mee oefenen, het is m'n zwakste punt.

Beetje jammer dat perspectiefoefeningen allemaal zo saai zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 11:54
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Ik vond tweepuntsperspectief oefenen met allerlei vreemdsoortig gevormde huizen altijd nog wel leuk... De enige tekening die ik ook met plezier gemaakt heb, was een tekening van Manhattan. Dat zijn gewoon blokjes, dat kon ik nog wel, wiskundig tekenen. Bomen, ballen, alles wat niet rechthoekig was, daarentegen...
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 18:40
Verwijderd
Daar vind ik dus niks aan Je hebt het wel nodig, natuurlijk, en het kan een heel effectief stijlmiddel zijn als je weet hoe je 't moet gebruiken, maar het is zo dogmatisch dat ik er spontaan depressief van word. Het helpt ook niet dat ik er gewoon geen gevoel voor heb, ik moet bij wijze van spreken drie uur besteden aan iets dat veel andere mensen haast automatisch goed doen. Maar goed, bikkelen en oefenen. Ik ben wel liever slecht in perspectief dan slecht in kleur of compositie, dat is volgens mij iets wat je veel moeilijker aan kunt leren.

Tevens;

Spoiler


Ik denk dat hij zo klopt. Qua consistentie, in elk geval, niet qua hoe ik 'm wilde hebben, maar mijn perspectiefblindheid staat niet toe dat ik snap waarom. Ik 'm eerst ook de andere kant op gecorrigeerd ;d: Dus misschien zit ik weer fout. Iemand die hier beter in is (Noedel, Panda?) die dat kan beamen ofwel ontkennen?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 18:53
Gary Brown
Avatar van Gary Brown
Gary Brown is offline
Citaat:
Flexing teh shoop muscle.

[afbeelding]



Spoiler
Wauw.
__________________
''A gun isn't deadly without someone firing it.''
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 19:39
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik vind je tweede balkonperspectief vreemder dan de eerste. Iets zegt me dat als ik van bovenaf op de linkermuur kan kijken, dat ik dan ook rechts zou moeten kunnen. Dat de 'achterwand' dan ook mijn kant op gekanteld zou moeten zijn. Maar ik kan het mis hebben/verkeerd zien, natuurlijk.

En verder vind ik het reuzetof wat je maakt.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 20:21
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Paranoide, misschien is het dan handig om gewoon eerst een horizon te tekenen en daar twee stippen in te zetten (één rechts en één meer links)? Dan heb je nog dat fysieke 'hier moet mijn lijn naartoe en daar mag ik een lineaal voor gebruiken' idee. Dan moet dus de linkerbalkonrand naar het rechterpunt en de nu nog rechte en daardoor dan schuine 'lange' balkonrand naar het linkerpunt. De lijnen van het 'tafeltje' dat aan het balkon vast zit naar dezelfde punten etc.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 23:15
Verwijderd
Uuuu. Ik had tweepuntsperspectief gisteren eigenlijk al vrij snel ongeschikt bevonden voor de hoek die ik wilde tekenen, want door die rechte muur leek hij me niet van toepassing, maar na een uur peinzen, het uitproberen, 't toch ongeschikt vinden, foto's maken van het balkon, die door de perspectiefmangel halen en nog meer peinzen, denk ik dat je gelijk hebt. Tweepuntsperspectief dus. Hm. Nu heb ik zin om nog een balkon te tekenen, en 't nu wel correct te doen.

Al blijft perspectief echt een raar iets. Het wordt wel duidelijk als je er zo'n foto bij hebt en de verdwijnpunten gaat zoeken, maar als er geen bronmateriaal is, dan weet je toch niet hoe hoog je de horizon moet maken, bijvoorbeeld? En waarom ligt het ene verdwijnpunt zo ver weg en het andere zo dichtbij? Daar zou ik zelf zonder referentiemateriaal niet zo op gekomen zijn, terwijl dat in dit geval kennelijk wel moet als je kloppend perspectief wil. Ik snap de theorie achter de verschillende soorten perspectief natuurlijk wel maar maar bij de uitwerking lijken alle details zo willekeurig.

Wat ik wél snap is dat mijn correctie technisch gezien wel correct was, althans, het is wel ongeveer een bestaande hoek, maar de kijkrichting bij de achtergrond (omhoog) klopt niet met het de kijkrichting bij de voorgrond (omlaag), waardoor het uiteindelijk alsnog niet juist is.

Nouja. Ik zal er morgen nog eens naar kijken. Bedankt, dit was leerzaam Ik moet eigenlijk gewoon twee/drie weken besteden aan die stomme perspectiefoefeningen, misschien 'klikt' het dan eens eindelijk. In ieder geval moedig ik jullie allemaal vooral aan om me terug te fluiten bij perspectieffouten, want zelf zie ik ze simpelweg niet. Of ik zie wel dat er iets niet klopt maar kan vervolgens niet de vinger leggen op waar het nou precies misgaat. Dan is het goed om je fouten uit te pluizen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 23:38
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Tekening 1: De bovenkant van het witte linkermuurtje is teveel 'van bovenaf', terwijl dat met die spijlen(?) een vooraanzicht is. Dat botst met elkaar. Maak het bovenvlak van het linkermuurtje platter of maak het spijlenhek meer van bovenaf.

Verder lopen de schuine lijnen haast parallel aan elkaar, wat ook niet echt klopt.

Tekening 2: Hier geldt hetzelfde als bij tek 1 (bovenvlak muurtje). En de verticalige lijnen lopen hier ook weer bijna parallel, of iig zo weinig convergerend dat het vreemd oogt.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 23:49
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik denk dat dit wel laat zien wat er niet klopt

Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 00:00
Verwijderd
Dank.

Stel die ene rechte muur zou recht blijven (en wat een duidelijker bovenaanzicht krijgen), en alle schuine lijnen van de schuine muur en de tafel enzo zouden een fatsoenlijk verdwijnpunt krijgen. Kun je dat maken, dat je gewoon een willekeurig punt vaststelt en zegt van 'nou jongens, hier gaan jullie allemaal knus naartoe verdwijnen'? Klopt het dan?

(Even niet meetellend dat het er met tweepuntsperspectief waarschijnlijk beter uitziet, dan, he.)
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 00:36
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Het maakt overigens niet uit waar je horizon ligt of waar je die twee punten stelt (zolang ze op de horizon liggen). Als alle rechte lijnen in een tekening zich aan die twee punten houden, klopt het áltijd.

En naar mijn idee klopt het dan nog niet, met dat ene knusse verdwijnpunt. Dan zou de hoek tussen je twee balkonmuren namelijk optisch groter lijken dan 90 graden en dat 'ziet' niet lekker.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 02:02
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dank.

Stel die ene rechte muur zou recht blijven (en wat een duidelijker bovenaanzicht krijgen), en alle schuine lijnen van de schuine muur en de tafel enzo zouden een fatsoenlijk verdwijnpunt krijgen. Kun je dat maken, dat je gewoon een willekeurig punt vaststelt en zegt van 'nou jongens, hier gaan jullie allemaal knus naartoe verdwijnen'? Klopt het dan?

(Even niet meetellend dat het er met tweepuntsperspectief waarschijnlijk beter uitziet, dan, he.)
ja, natuurlijk kan dat En dan zou het kloppen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 02:16
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ff perspectief transform gedaan en geclone-stamped (als ik zo vrij mag zijn):

Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 22:18
Verwijderd
Ik zie echt nauwelijks verschil in 'kloppendheid' Terwijl ik natuurlijk wéét dat jouw versie technisch gezien veel correcter is.

Dat wordt een paar weken blokjes tekenen en dan probeer ik nog 'ns iets te maken waar perspectief een prominente plaats in heeft. Ik vraag me af of het dan beter gaat.

*schudt vuist naar perspectief*
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 01:20
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Onzin, dit hoeft niet perfect te zijn, juist het a-perfecte maakt een beeld interressanter.
__________________
O nou
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Ben bezig met een verhaaltje
MilieuGaatVoor
0 26-11-2001 16:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08.