Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2012, 07:24
marloesio1
Avatar van marloesio1
marloesio1 is offline
Heee mensen

Ik(15) en me vriendje van 16 en hebben nu zo'n 5 maanden verkering. Wij zijn niet echt van die mensen die hele tijd op whatsapp of wat over sex gaan praten. 1x hebben we het er wel over gehad en toen zei ik dat ik het nog niet wist of ik het wilde en hij wilde wel maar hij zei van het hoeft niet persee. Maar ik zou opzich nu wel willen.. Als we zitten te zoenen probeer ik hem al meer te strelen en alles maar hoe kan ik nou echt laten merken dat ik het wel wil nu haha
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 07:49
Calense
Calense is offline
Kan je er niet gewoon over praten?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 08:15
marloesio1
Avatar van marloesio1
marloesio1 is offline
Ehh jaa miss zou het wel kunnen, maar we hebben het de eigenlijk nooit over dus ja hoe moet ik er oppeens over beginnen enzo ik zie wel ff
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 08:57
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Het lijkt me toch wel heel belangrijk dat je over seks kunt praten met je vriend. Gewoon praten dus.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 09:34
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Tijdens het zoenen: "Hey, ik heb zin in seks, zou je verder willen gaan?" is vrij direct.

Of, als je dat eng vindt, een keer op een neutraal moment aangeven dat je dat best zou willen.

Of, tijdens het zoenen proberen verder te gaan, bijvoorbeeld beginnen met z'n kleding uittrekken, om maar wat te noemen.

Maak je niet al te druk en probeer het gewoon. Het is je vriendje met een reden, toch?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 12:51
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Je hoeft ook niet van zoenen meteen naar seks, je zou ook misschien kunnen proberen om samen te douchen of samen naak in bed te liggen als jullie dat nog niet hebben gedaan.
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 18:52
marloesio1
Avatar van marloesio1
marloesio1 is offline
Jaa bedankt allemaal voor jullie reacties ik zal wel ff kijken of het wat word haha
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 18:55
marloesio1
Avatar van marloesio1
marloesio1 is offline
Maar hij heeft zelf ook asperge een vrom van autisme dus in dat soort dingen kan het sws wat moeilijker gaan dat zei zijn neef, die zit altijd onder les vanalles te zeggen over sex haha.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 20:23
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Jongens met asperger willen ook gewoon seks hoor, ze praten er alleen wat moeilijker over (lees: ze begrijpen jouw subtiele hints erover niet). Zeg gewoon wat je graag wil, en dan komt het vast wel goed.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 09-12-2012, 15:33
Noortjexx
Avatar van Noortjexx
Noortjexx is offline
Ik zou als ik jullie was gewoon wachten tot HET moment er is, dus niet gaan plannen
Met citaat reageren
Oud 09-12-2012, 15:51
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Jongens met asperger willen ook gewoon seks hoor, ze praten er alleen wat moeilijker over (lees: ze begrijpen jouw subtiele hints erover niet). Zeg gewoon wat je graag wil, en dan komt het vast wel goed.
Wat mij betreft zou dat een goede reden zijn om lekker direct te kunnen zijn. Makkelijker voor iedereen. Maar ik kan dan ook bizar bot zijn.

Maar kunnen praten over seks is wel belangrijk. Wat wil je anders doen als je samen seks hebt en er zit iets niet goed/er kan iets beter en je durft er niet over te praten? En je vertrouwt bij elkaar voelen is óók belangrijk, dus het lijkt mij slim/prettiger (dat zou ik in jouw plaats in ieder geval zo voelen ) om het rustig aan wat op te bouwen. Misschien kun je 'm eens voorstellen dat jullie wat verder gaan, of zelf iets meer proberen en kijken hoe hij daarop reageert? (In dat geval moet je trouwens wel zeker weten dat hij het gewoon dúrft te bespreken als hij iets niet wilt, en dan kom je weer terug op dat het belangrijk is dat jullie over seks kunnen praten.)
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat is er met mijn vriend? Aseksueel/homo of iets anders?
Missy_X
51 14-11-2004 20:01
Liefde & Relatie hij: vreemdgegaan ik : uitgemaakt hij: Ik wil je terug ik : confused HELP
devilcat
84 31-03-2004 10:16
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37.