Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2012, 18:09
MarcWeller
Avatar van MarcWeller
MarcWeller is offline
hey
om het even kort te houden
Gisteravond was een leuke nacht, Lekker gedronken later nog een blowtje, maar ik werd vanmorgen wakker, en het enigste wat ik niet kon herrineren is dat ik door mijn dorp heen fietste,(ik ging uit in een ander dorp en over een boerend pad(6km) terug, maar op het moment dat ik mijn dorp in fietste weet ik niks meer)
Ik weet niks meer over hoe ik thuiskwam en hoe ik mijn bed in ben gekomen,
heeft iemand anders ook wel is zo iets gehad?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2012, 18:18
Verwijderd
Nee niemand.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 18:20
Verwijderd
http://bit.ly/XpcNNY
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 18:26
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik niet (maar ik drink dan ook niet of heel weinig ), maar ik hoor het wel van studiegenootjes van me, die na zoveel drank zich hele stukken niet meer herinneren. Dat soort spullen zijn namelijk niet echt superlief voor je hersenen.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 20:20
Zamorak
Zamorak is offline
Heb ik ook vaak last van, gewoon teveel gedronken. Je lichaam is druk bezig met het onschadelijk maken van de giftige stof alcohol, en het kan zijn dat ze je geheugen dan tijdelijk uitschakeld om het zo maar te noemen, omdat ze zo druk bezig zijn
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 21:24
Verwijderd
Ik heb heel vaak dat ik me shit pas kan herinneren als mensen het erover gaan hebben.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 21:49
Verwijderd
Het is vrij normaal na een avond zuipen, waarom google je dat niet eerst even?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 00:59
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Gelukkig nooit last van gehad. Na hoeveel drankjes ontstaat dat eigenlijk? Op internet staat vanaf 8 drankjes en dat lijkt me vrij weinig voor een black out. Ik dacht zelf eerder aan boven de 16.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 09:34
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Nee, nooit gehad. Ik ken mijn grenzen.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 10:37
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Nee jammer genoeg niet, zou wel eens willen weten hoe een boerend pad klinkt!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Nee, nooit gehad. Ik ken mijn grenzen.
Maar hoe heb je die ontdekt..?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 13:19
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Maar hoe heb je die ontdekt..?
Nou, je voelt het echt wel aankomen hoor. Het is niet alsof het je zomaar overkomt.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Nou, je voelt het echt wel aankomen hoor. Het is niet alsof het je zomaar overkomt.
dat kan per persoon nogal verschillen.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 19:11
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Gelukkig nooit last van gehad. Na hoeveel drankjes ontstaat dat eigenlijk? Op internet staat vanaf 8 drankjes en dat lijkt me vrij weinig voor een black out. Ik dacht zelf eerder aan boven de 16.
Hangt er ook vanaf hoeveel je van tevoren hebt gegeten, hoe zwaar je bent, hoe snel je drinkt, etc.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 12:37
Verwijderd
Gelukkig heb ik dat vrij regelmatig ja
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Nou, je voelt het echt wel aankomen hoor. Het is niet alsof het je zomaar overkomt.
Ja, nadat t een keer mis is gegaan, hahah.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 19:18
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Oef.. ik had dat laatst voor mijn eerste keer. Ik drink normaal niet meer dan vier biertjes op een avond, waar ik prettig aangeschoten/dronken van ben.
Een paar weken geleden heb ik blijkbaar met het vriendje van een vriendin staan zoenen. Zij zag dat natuurlijk en duwde me van het podium af, waardoor ik op mijn hoofd viel en een hersenschudding opliep... Dit wist ik allemaal daarna. Ook dat ik DIKKE LUL heb lopen schreeuwen door de zaal en buiten waar mensen rustig een sigaretje aan het roken waren.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2012, 15:30
Noortjexx
Avatar van Noortjexx
Noortjexx is offline
Ik heb het één keer gehad en dat was op mijn eigen birthday party, maar toen had ik meer dat ik delen van mijn feest niet meer kon herinneren, heeeel weird is dat
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-12-2012, 09:18
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ja, nadat t een keer mis is gegaan, hahah.
Nou, als mijn lichaam aangeeft niet meer te weten aan welke kant de zwaartekracht nu eigenlijk trekt en woorden niet meer uit m'n mond komen zoals ik het wil weet ik dat ik moet stoppen. Daar hoeft het niet een keer mis voor zijn gegaan.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2012, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig nooit last van gehad. Na hoeveel drankjes ontstaat dat eigenlijk? Op internet staat vanaf 8 drankjes en dat lijkt me vrij weinig voor een black out. Ik dacht zelf eerder aan boven de 16.
Ik heb het zelf ook nooit gehad. Natuurlijk verschilt het per persoon: diens gewicht, geslacht, etc. En dan nog heb je personen met dezelfde kenmerken die er andersop reageren.
Citaat:
Nou, als mijn lichaam aangeeft niet meer te weten aan welke kant de zwaartekracht nu eigenlijk trekt en woorden niet meer uit m'n mond komen zoals ik het wil weet ik dat ik moet stoppen. Daar hoeft het niet een keer mis voor zijn gegaan.
En sommige mensen hebben niet zoveel gedronken dat ze niet meer weten aan welke kant de zwaartekracht trekt, maar hebben alsnog de dag erna een gat in hun geheugen.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2012, 17:02
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
En sommige mensen hebben niet zoveel gedronken dat ze niet meer weten aan welke kant de zwaartekracht trekt, maar hebben alsnog de dag erna een gat in hun geheugen.
Het ging toch ook over mij?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken terugstrooiing Beta deeltjes
remy476
3 01-02-2006 16:40
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Pijnlijke Eenvoud
juliettebinoche
59 11-01-2004 22:12
Psychologie kweet het even niet meer:( (lang verhaal)
Oktober
7 05-11-2003 00:34
Psychologie Ze zijn een beetje aan ’t vechten binnen in…
Elka
17 09-10-2002 16:58
Psychologie Info over MPS en SCHIZOPHRENIE
Droomvlucht
4 28-05-2002 10:59
Psychologie Mijn horror vakantie.
DarkCat
24 04-02-2002 04:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45.