Oud 16-09-2012, 22:13
Zuidland
Zuidland is offline
ik heb het 1x geprobeerd gewoon voor de grap toen ik 8 was (ben nu 16) op me tiende heb ik het weer is gedaan, daardoor was ik gelijk verslaafd geraakt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2012, 20:09
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
op me tiende heb ik het weer is gedaan, daardoor was ik gelijk verslaafd geraakt
Dat is onzin wat je nu zegt. Je bent niet verslaafd geraakt omdat je op je 10e weer eens een sigaret hebt gerookt maar omdat je er daarna mee bent doorgegaan waardoor het een gewenning is geworden.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2012, 00:25
Afrodiete
Avatar van Afrodiete
Afrodiete is offline
Ik hoorde altijd van mensen dat roken een rustgevend gevoel kan geven.
Toen ik eens heftige ruzie met mijn moeder had heb ik mijn eerste sigaret opgestoken omdat ik hoopte dat rustgevende gevoel te krijgen. Kan me niet meer herinneren of het inderdaad zo was. Ik was toen 15.
__________________
When nothing goes right, go left.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2012, 06:50
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Ik vind roken de grootste onzin die er is, mijn vrienden roken gelukkig ook niet. Ik kan er niet tegen als er in mijn omgeving gerookt wordt. Ik heb er bij uitgaan tamelijk last van maar dat accepteer ik dan... Verder accepteer ik ook gewoon mensen die roken, maar ik sta er liever niet bij in de buurt... De geur alleen al..bah... tot nu toe altijd nee gezegd als iemand vroeg of ik een 'trekkie' wilde. Ook heb ik mijn pa er vanaf kunnen helpen, ik wilde niet dat hij rookte omdat ik er op vroege leeftijd al niet tegenkon. Astma kan bij deze gedachte ook een rol spelen, maar ik ben al over de astma heengegroeid, en nog steeds heb ik een hekel aan roken...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2012, 01:23
DeKaasHaas
DeKaasHaas is offline
Citaat:
Ik wilde het een keer proberen, en ik vond het heerlijk, het is echt heeel anders als je aan de andere kant van de sigaret/sigaar zit. Ik rookte eerst lucky, nu alleen nog maar cigarellos van willekeurig merk, meestal gehaald bij Hayenius. Ik rook nu alleen nog maar als ik vaar (op dit moment dus echt zelden)
Gestopt
Met citaat reageren
Oud 25-10-2012, 20:38
Zamorak
Zamorak is offline
Vrienden deden het afentoe, ik proberen om er toch wel bij te horen en ook wel stoer te doen. Nu omdat het me een licht gevoel geeft, en dat is fijn.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2012, 22:19
bananenherder
bananenherder is offline
Citaat:
Vrienden deden het afentoe, ik proberen om er toch wel bij te horen en ook wel stoer te doen. Nu omdat het me een licht gevoel geeft, en dat is fijn.
Een 'licht gevoel'..
Met citaat reageren
Oud 27-10-2012, 22:05
kate010
kate010 is offline
uit verveeling in de school pauze ik rook nu al 4jaar maar de laatste tijd rook ik bijna niks meer sigaretten in de week ofzo
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 17:04
worldgonemad
worldgonemad is offline
Een goede vriendin van mij rookte, en ik was eigenlijk altijd wel een beetje nieuwsgierig.
Dus ik kreeg van haar mijn eerste trekjes. Daarna sigaretten.
Op een gegeven moment vond ik het niet chill dat ik steeds van haar rookte en ging ik mijn eigen pakjes kopen.
Zodoende ben ik begonnen. Beetje jammer eigenlijk..
Met citaat reageren
Oud 08-11-2012, 21:53
bananenherder
bananenherder is offline
Citaat:
Een goede vriendin van mij rookte, en ik was eigenlijk altijd wel een beetje nieuwsgierig.
Dus ik kreeg van haar mijn eerste trekjes. Daarna sigaretten.
Op een gegeven moment vond ik het niet chill dat ik steeds van haar rookte en ging ik mijn eigen pakjes kopen.
Zodoende ben ik begonnen. Beetje jammer eigenlijk..
Zoiets had ik ook
Met citaat reageren
Oud 08-12-2012, 23:55
DeKaasHaas
DeKaasHaas is offline
Citaat:
Gestopt
Ennn weer begonnen, nu laat ik ze klikken door een paar vrienden.

Mascotte filters en Pall Mall tabak.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2012, 00:24
Asemoon
Asemoon is offline
Ik 'begon' uit nieuwsgierigheid en ik ben altijd wel een experimenteel typetje geweest.

Nu vind ik het gewoon lekker maar ik wil het vermijden om vast te roken, dus ik rook alleen af en toe of op gelegenheden (maar dat ook niet altijd). Eigenlijk gewoon wanneer ik er eens zin in heb.

Alleen bij een trip kan ik flink wat roken... Plotseling is roken dan een van de lekkerste dingen die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2012, 23:44
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Nieuwsgierigheid voor mij. Ik was in India en een pakje sigaretten kosten 1 euro, en toen mijn vrienden daar rookten was ik al snel verkocht. Ik rook nu nog steeds niet vast, in het weekend ongeveer 10 sigaretten en doordeweeks hoogstens 3 stuks. Soms een paar weken niet, soms een paar dagen belachelijk veel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol eindwerk: zouden jullie deze korte enquete willen invullen?
Emeliiiee
29 30-05-2011 22:19
Verhalen & Gedichten Ik heb meer dan duizend mijl gelopen.
Touché
10 04-02-2006 14:21
Verhalen & Gedichten Afscheidsbrief Jean-Jeaques
Sasjeliefff
0 26-01-2006 17:15
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
De Kantine [Enquete] Roken
Asperientje
134 13-06-2004 13:06
Lichaam & Gezondheid Hoe ongezond is roken??
SSER
65 07-04-2003 12:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28.