Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2003, 12:04
Cree =)
Avatar van Cree =)
Cree =) is offline
Komt dr nie uit...
__________________
Forget Your Troubles And Dance
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2003, 12:34
Verwijderd
crosspost; http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=476239 (daar moet ie maar dicht)

Mja, zoek eens... kijk bv eens op een startpagina voor hogescholen...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 01:12
skatefamke
skatefamke is offline
propedeuse hbo halen en dan naar de universiteit?
__________________
give me one reason to be beautiful
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 10:49
Verwijderd
Zolang dat nog kan
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 11:05
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-05-2003 @ 11:49:
Zolang dat nog kan
Het zal altijd kunnen, straks heb je misschien de mogelijkheid dat je een test moet afleggen om te kijken of je het wel aan zult kunnen. Dit zie ik niet als iets negatiefs; door die test weet jij zelf ook gelijk of jij het niveau aan kunt en of de universiteit iets voor jou is.

Maar @de topicstarter: inderdaad, propedeuse hbo halen en dan naar de universiteit. Ik zou dan als ik jou was wel een hbo-opleiding doen die je ook echt interesseert, dr zijn genoeg mensen die 'zo maar iets doen om hun p te halen' en die halen het meestal niet.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Unique schreef op 15-05-2003 @ 12:05:
Het zal altijd kunnen, straks heb je misschien de mogelijkheid dat je een test moet afleggen om te kijken of je het wel aan zult kunnen. Dit zie ik niet als iets negatiefs; door die test weet jij zelf ook gelijk of jij het niveau aan kunt en of de universiteit iets voor jou is.

Maar @de topicstarter: inderdaad, propedeuse hbo halen en dan naar de universiteit. Ik zou dan als ik jou was wel een hbo-opleiding doen die je ook echt interesseert, dr zijn genoeg mensen die 'zo maar iets doen om hun p te halen' en die halen het meestal niet.
Universiteiten willen niet langer mensen met een hbo-propedeuse toe laten omdat te veel van die mensen het niet haalt. Dus dat zal niet altijd blijven kunnen, waarschijnlijk.. Maar iig nog wel een jaar of twee.. dus dat zou ik ook doen ja.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 17:23
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 15-05-2003 @ 12:37:
Universiteiten willen niet langer mensen met een hbo-propedeuse toe laten omdat te veel van die mensen het niet haalt. Dus dat zal niet altijd blijven kunnen, waarschijnlijk.. Maar iig nog wel een jaar of twee.. dus dat zou ik ook doen ja.
De universiteiten willen niet langer havisten toelaten, dat klopt. Maar zij hebben voor deze verandering de toestemming van het ministerie van onderwijs nodig en het ministerie van onderwijs heeft al laten weten dat de universiteiten dit niet kunnen verbieden . Wel kunnen ze een toelatingstest verplicht stellen voor de havisten.

Dat wilde ik zeggen.. (ik dacht eigenlijk dat ik het duidelijk uitgelegd had, maar blijkbaar niet, vandaar dat ik het even verduidelijk..)
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen weet iemand hoe ik met een havo diploma Italiaans kan gaan studeren?
Cree =)
2 14-05-2003 13:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16.