Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2002, 20:17
John Sickbock
John Sickbock is offline
Als je niet zonder je geliefde kan, dan klinkt dat heel romantisch, maar is het niet gewoon ongezond? Als je heel erg van iemand afhankelijk bent... dat kan volgens mij niet echt goed zijn, ook al is het liefde. Volgens mij is er iets mis als je niet gelukkig kan zijn zonder iemand anders. (ik bedoel hier niet dat je niet heel verdrietig kan zijn door het verlies van iemand)

Wat denken jullie hiervan? Every opinion's welcome!
__________________
Do one thing that scares you every day ~ De wereld is niet vastgeroest, al lijkt dat soms zo ~ We ontwikkelen allemaal op een andere manier, gelukkig!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2002, 20:48
B.G.G.O
B.G.G.O is offline
is zeer ongezond, dan ist meer een obsessie geworden, en obsessies zijn nooit gezond. En bovendien: ga je dan je anderen vrienden nie verwaarlozen. En das helemaal ongezond lijkt me zo. maar goed, meningen zullen verschillen. ben blij dat dit soort obsessies in mijn vriendekring nie voorkomt, maar lijkt me toch behoorlijk klote alst wel zou gebeuren.
__________________
take your time, hurry up...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 13:16
apart persoontje
apart persoontje is offline
Ik denk da veel mensen 'iemand missen' en 'nie zonder iemand kunnen' door de war halen. Ik denk da je best zonder iemand kunt, een tijdje dan, maar da je hem wel heel erg mist, en da vin ik da eik wel weer normaal. Zou het raar vinden als je die nie zou missen, toch?
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 14:53
lake bodom
lake bodom is offline
tis wel normaal denk ik...
ik kan ook niet zonder mijn vriendje, enk wil hem ook altijd zien het liefst,..
maar als je der mist.. dan kijk je er juist naar uit als je diegene weer ziet.
alleen probeer ook nog dingen met je vrienden te doen..
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 17:35
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
apart persoontje schreef:
Ik denk da veel mensen 'iemand missen' en 'nie zonder iemand kunnen' door de war halen. Ik denk da je best zonder iemand kunt, een tijdje dan, maar da je hem wel heel erg mist, en da vin ik da eik wel weer normaal. Zou het raar vinden als je die nie zou missen, toch?
Hier ben ik het mee eens!!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 17:54
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
B.G.G.O schreef:
is zeer ongezond, dan ist meer een obsessie geworden, en obsessies zijn nooit gezond. En bovendien: ga je dan je anderen vrienden nie verwaarlozen. En das helemaal ongezond lijkt me zo. maar goed, meningen zullen verschillen. ben blij dat dit soort obsessies in mijn vriendekring nie voorkomt, maar lijkt me toch behoorlijk klote alst wel zou gebeuren.
ik ben het niet met je eens. ik heb 13 maanden met mijn vriend en in al die tijd hebben we elkaar ik denk 6 dagen niet gezien...
ik vind het geen obsessie, hij is mijn soulmate en we praten veel samen. Naar onze vrienden gaan we ook heen, samen. dat is gewoon doorgegaan.

een meisje zei ooit tegen me: "Zie je je vriend iedere dag? dat zou ik niet kunnen, ik wil ook wat tijd voor mezelf hebben."
Het is wat jezelf afspreekt... ik vind het fijn om hem in mijn gezelschap te hebben, we liggen niet constant te vrijen, we praten, we kijken televisie, we maken ons huiswerk... we doen alles samen.. en we zijn gelukkig!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 19:27
Roosa
Avatar van Roosa
Roosa is offline
je vriend moet natuurlijk niet een obsessie zijn.. dat is helemaal verkeert. Vaak gaat het dan ook fout, omdat je heel erg schrikt als je'opeens' ruzie of meningverschillen hebt. Ik denk toch dat je ieder je eigen leven moet leiden.
Maar 'niet zonder kunnen' is imo niet verkeert. Ik kan ook niet zonder mn vriend. Ik zi ehem elke dag op school(verder doordeweeks niet prive) en het hele weekend. Ik kan ook wel een weekje zonder hem, maar dan mis ik hem wel heel erg, ik zie hem liever elke dag..(af en toe een dag niet vind ik ook helemaal niet erg)
Zolang het maar leuk blijft, en het niet gaat vervelen en elke dag het zelfde wordt
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 17:17
supergirl14
supergirl14 is offline
Ik kan niet zonder mijn vriendje, en ik vind dat niet ongezond hoor, maar jah...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Al meer dan 2 jaar op zoek naar ECHTE liefde.
Nederlander1999
12 09-10-2013 10:24
Verhalen & Gedichten Waar leef je van? [verhaaltje]
Verwijderd
6 28-06-2006 10:37
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46
Liefde & Relatie Heel erge verlatingsangst..
)Vampje(
17 09-09-2002 08:04
Lifestyle straith edge?
rooijackers
14 01-07-2002 16:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45.