Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2006, 21:14
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Hallo,

ik zit nu bij Orange tot ocktober, vorig jaar heb ik daar mijn abbo afgesloten, kan ik dan nu gewoon mijn abbo verlengen en een nieuwe telefoon uitzoeken?of moet ik eerst opzeggen en dan weer een nieuwe aanvragen?

Daarnaast heb ik 2 telefoons op het oog:

De SE K800 of de Samsung D900, beide zijn ongeveer gelijk, heb nu een W800I en ben er zeer tevreden mee.

Iemand enige ervaring met een van beide?
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2006, 23:02
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
jah je kan je abbo nu al verlengen en een nieuwe toestel uitzoeken, verlengen kan standaard minstens 3maanden voordat je abbo afloopt.

die k800 heeft echt een hele goeie camera. zeer scherp en zelfs een autofocuslampje en zelfs beeldstabilisatiefunctie en er is een camera aan de voorkant (die neit echt veel voorstelt). en het display (als zoeker) is zeer lekker om naar te kijken, echt heel helder. maar ik vind die joystick van SE altijd zeer crappy werken en de voorkant is gewoon lelijk, maar de achterkant weer zeer mooi . en k800 is heeft umts wat d900 niet heeft.

qua functies bost k800 die d900 wel hard. maar d900 is iets mooier qua design he
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 23:25
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Ze zullen je deze maand misschien wel bellen en je een aanbod doen
Dat deden ze bij mij tenminste
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 23:26
Verwijderd
Ik heb zelf ervaring met de K800i

smaken verschillen, maar ik vind et een prettigge telefoon, bijna altijd al SE gehad en nog nooit tegengevallen.
deze K800 heeft natuurlijk als hoogtepunt de Camera (3.2mp) Met Xenon Flitser

voorbeelden :
een Jaguar deze foto is gemaakt onder een moeilijk te fotograferen belichting
een mooie pace car
een mooie mustang
een foto om 22:21 in de buitenlucht met Flits
een overvliegende Chinook (filmpje, .3GP bestandsformaat. 3GP codecs nodig)


dat is een indruk van de camera. al zijn deze foto's nog niet optimaal, ik had de telefoon toen 2 weken in bezit, en wist toen nog niet hoe al die programma's werkten, want er zitten dus "scenes" op om een optimale foto te maken. bijv schemer, schemer-portret, strand/sneeuw, landschap.

Videobellen wordt (nog) niet ondersteund door mijn provider dus daar kan ik niks overzeggen.
geluidskwaliteit is over het algemeen goed, wat ik mij heb laten vertellen is dat de headset (HPM-70 dacht ik) betere kwaliteit heeft omdat dat "in-ear" oordopjes zijn, deze worden er niet standaard bij geleverd.
USB kabel zit er bij, overdracht gaat egt snel (usb 2.0) naar de Memory Card Micro (M2) welke je zeker moet bestellen, en ruim van te voren want ik heb er 4 weken op moeten wachten. maar aan de 64 mb intern heb je lang niet genoeg.
de radio met rds functie word door mij onderhand mishandeld. is ene goede radio, goede ontvangst.

Bluetooth Afstandbediening is ook geintegreerd, net als bij de K750i, maar ik kan geen Profielen importeren op de telefoon zelf daar ben ik zelf nog mee aan het klungelen. en volgens mij is het bereik van de K800i niet zo geweldig, soms denk ik dat hij apparaten niet vindt die ik met mijn ouwe T610 wel vindt, maar dat is een bijzaak. tenzei je BT veel gebruikt natuurlijk.

Flight mode zit er ook op, die schakelt alle radio activiteit uit op de telefoon, dus als je vaak met het vliegtuig gaat en toch muziek wilt luisteren is dit ideaal.

er zitten aantal stukjes software op.. videoDJ (soort Moviemaker) PhotoDJ, kan je je foto mee bewerken, en MusicDJ. kan je je eigen muziekje maken.

Adres boek is zeer uitgebreid, je kan bij elke persoon een huis nr mobiel nummer, werk nummer opgeven
voor elk nummer dat je bij 1 persoon hebt ingegeven kan je ook nog eens een spraakopdracht ingeven. je kan bij die persoon ook een verjaardag invoeren die hij ook automatisch als alarm in je kalender zet.

De telefoon ondersteund multi-tasking, wat ik gebruik voor bijv een java game en navigatie software tegelijk te draaien.

jammer is dat de boekjes iets te beknopt zijn, dan wat je met de telefoon kan. sommige dingen kan ik niet terugvinden in het boekje zoals bijv de BT afstandsbediening.

Persoonlijk vind ik het ene fijne telefoon, en wat gezegd word over SE dat de telefoon vastloopt heb ik gelukkig nog niet mee mogen maken.

En zoals BamiPoep al zei, je abbo kan je (waarschijnlijk) nu al verlengen.

Vragen over de K800? PM Me ofzo

Greet*z LuLLoW

Laatst gewijzigd op 20-08-2006 om 23:38.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2006, 17:59
Codaz
Codaz is offline
Mja het grappige is dat de camera van de D900 niet zo super is idd als die van de K800i.

Daar tegenover staat dat de D900 lang niet zo SUPER lomp is als de K800i. D900 is maar 13 mm he !

En hij heeft vette features zoals Ugo en Umenu. Dat heeft de SE niet.

Heb je de K800i/D900 nog niet in je handen gehad dan moet je eens naar Media Markt ofzo waar je hen kunt testen.

Ik vind de D900 veel te breed waardoor het scherm super klein lijkt en de K800i veel te lomp groot en zwaar, en daarbij komen ook nog die verschrikkelijke joystick die een K800 heeft met bijbehorende kleine k*t knopjes.

Verder als de D900 wat smaller was dan had ik die gehaald, alleen al vanwege het dunne formaat en het slider design.

Er komt ook een D910 die is 13,5 mm en heeft wel UMTS. Verwacht aan het eind van dit jaar...
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 22:09
Verwijderd
met wat voor abo's hebben jullie de k800i?
mijn abo loopt binnenkort af en ik mag weer een nieuwe uitzoeken
ik neem altijd een 1 jarige abo omdat ik mijn tel altijd te snel zat ben (w800i heb ik nu, maar was ik ook al gauw zat). Voordeligst heb ik hem nu gezien bij 1 jarig hi 40 euro. heeft iemand anders hem nog ergens voordeliger gezien? let me know!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Jupiter schreef op 08-09-2006 @ 23:09 :
met wat voor abo's hebben jullie de k800i?
mijn abo loopt binnenkort af en ik mag weer een nieuwe uitzoeken
ik neem altijd een 1 jarige abo omdat ik mijn tel altijd te snel zat ben (w800i heb ik nu, maar was ik ook al gauw zat). Voordeligst heb ik hem nu gezien bij 1 jarig hi 40 euro. heeft iemand anders hem nog ergens voordeliger gezien? let me know!
Ik heb geen abbo genomen, heb een goedkoop sim-only abbo, en heb me tel gewoon los gekocht. .dus daar kan ik je niet mee helpen
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 23:13
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Heb me toch maar die K800I gehaald, zeer leuke telefoon, belt fijn, niet te zwaar, fucking goed schermpje en camera, smsen is fijn, alleen kan ik nog altijd niet met die t9 overweg en hij is vrij groot in de broekzak, maar echt een aanrader voor de rest.

Ik heb een Orange 25 abbo 2 jaar.
Wilde goedkoper zijn en niks voor mijn foon donken, dus dit maar gedaan, wel natuurlijk verzekerd
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 08:27
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 20-08-2006 @ 22:14 :
Hallo,

ik zit nu bij Orange tot ocktober, vorig jaar heb ik daar mijn abbo afgesloten, kan ik dan nu gewoon mijn abbo verlengen en een nieuwe telefoon uitzoeken?of moet ik eerst opzeggen en dan weer een nieuwe aanvragen?
Als orangemiepje kan ik het volgende zeggen:
Je kan via het callcenter (1200 bellen met je orange foon) drie maanden van te voren bellen en dan de boel laten verlengen. Je kan dan ook vragen of ze die telefoons hebben.
Ik weet niet hoeveel je per maand betaalt, maar als het zo rond de 30 euro is, kan je rekenen op twee- of driejarige verlenging en dat je dan pas een gratis telefoon krijgt. Zit je rond de vijftig euro per maanda, dan kan het al met eenjarige verlenging.

Verder, als ze de telefoons via het callcenter niet aan kunnen bieden, ga dan even naar de orange shop, het aanbod is daar vele malen groter.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Verlengen van een telefoonabonnement of toch een nieuw abonnement afsluiten?
Rachel
12 01-08-2006 19:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:42.