Oud 01-03-2008, 10:56
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Link: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1671291

Nou, luchten die hap!

Knuffels voor de knuffelbehoeftige mensen!

Ik ga straks op pad voor een nieuwe fiets!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.

Laatst gewijzigd op 01-03-2008 om 11:55. Reden: vertypingen :)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2008, 10:56
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik helemaal wachten met spammen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 11:02
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nu heb ik een broek maat 158 aan en hij is eerder te groot dan te klein Nou ja, hij valt zeker groot of zo. En ik heb gisteren zo'n ontzettend gaaf boekje gelezen van Tonke Dragt, nu heb ik bijna zin om met mijn bachelorwerkstuk te beginnen Wat op zich goed uitkomt want over precies drie maanden moet het af zijn. Eerst een hoofdvraag!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 11:21
Verwijderd
Vandaag een jaar geleden kregen we de sleutel van ons huis.
Vandaag een jaar geleden kreeg mijn moeder de sleutel van haar huis.
Vandaag drie jaar geleden overleed hij.
Deze week een jaar geleden...

Vandaag moet ik werken, moet mijn vriend werken en spreek ik niemand. Kaching
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 12:01
Verwijderd
Vandaag een maand geleden kwam ik weer in Nederland.
Godverdomme wat doet het pijn.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 12:04
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
ik helemaal wachten met spammen
Wachten waarop?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 12:59
Verwijderd
Paniek. Ik ben echt blut. nog 30 eurie te gaan. Mijn ouders willen wel bijspringen, dat is op zich niet het probleem, maar ze zijn een weekendje weg dus ik hoop maar dat ze het op tijd kunnen overmaken. Oh ik voel me zo stom. Ik had die piercing misschien niet nu moeten laten zetten, ookal wilde ik het zo graag. Damn, heb ik echt zo'n gat in mijn hand? Er is echt te veel geld doorheen gegaan de afgelopen maand, maar er waren zoveel grote bedragen ineens. Schoolgeld, treinkaartjes, abbonnementsgeld voor roeivereniging en voor IVN, huisrekening... Damn... Ik voel me zo stom. Ik haat het om bij mijn ouders te bedelen, ookal wist ik dat het eraan zat te komen omdat ik nu nog geen inkomen heb, ik had niet verwacht dat ik zo snel blut zou zijn ...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 13:10
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vanacht bijna niet kunnen slapen veel zweten dan weer koud.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 13:25
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Het is een ouderwets vervelende zaterdag, waarop ik me eenzaam voel en niks leuks doe.

Ik zou aan school moeten werken, maar ik heb er de fut niet voor. Voor de presentie voor donderdag ben ik afhankelijk van twee anderen, en beiden hebben nog niet teruggemaild. Ik eet veel te ongestructureerd en teveel en vanavond eet ik ook nog eens iets hartstikke engs (kaasfondue!), terwijl ik morgen amper kan compenseren. Ik voel me zo krachteloos, zo dik ook vooral. Het is ook echt zo dat ik kilo's tegelijk ben aangekomen en aan het aankomen ben.. al dat werk voor niks en ik vreet maar door.

Ik zou naar de stad kunnen gaan, maar ik gun mezelf niks. Ik doe zo stom en ik moet zoveel waaraan ik niet voldoe.. hoe kan ik vandaag überhaupt nog laten slagen?

En dan nog mijn vriend die me aan wil raken terwijl ik walg van iedere cel in mijn lichaam. Ik verstijf. Ik blokkeer. Ik laat het toe maar zorg dat "ik" er niet ben. Haal je handen van mijn lijf, raak mijn bovenbenen en mijn buik niet aan. Geef me geen liefde, dat heb ik niet verdiend.

Ik moet weg, er op uit. Iets doen. Mensen zien. Maar wie? Maar wat? Maar waar?

__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 13:47
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Succes met je fiets, coopergirl!
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 14:17
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ooh ik heb nieuwe kleren! Bij de Zara vond ik opeens allemaal broeken die lang genoeg voor mij waren. En die vond ik er heel leuk, en daarvan heb ik er nu twee gekocht. En 1,5 week geleden heb ik ook al een spijkerbroek gekocht bij de Bijenkorf. Whoej, voelt zo goed als broeken passen. En ook nog sokken en twee zwarte shirtjes en een blousje. Wha, en nu weer leren..
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 15:01
Verwijderd
(hopelijk de laatste) papieren voor het uwv op de bus gedaan. Paps gebeld en hij maakt me wat geld over. pfieuw. Nu lekker hard muziek aangezet (tenminste, ik vind het hard, maar het is volgens mij niks tegenover het volume wat mijn huisgenoten hanteren ). Nog een paar huishoudelijke klusjes doen en dan maar weer in bed met een boek ofzo .
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 15:18
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Wat een klote dag. Dat ziek zijn verpest je conditie echt in no time. Ik ging naar de stad, maar met dit weer én op deze manier ging dat amper.. In de stad kon ik geen broek vinden (ziek zijn is te veel afvallen), geen voorraaddozen (te duur of te lelijk) en heb ik uiteindelijk maar een paar nutteloze dingen gekocht en boodschappen gedaan. En nu voel ik me moe, brak, lelijk enz.
Nu zou ik heel veel studiezooi in moeten halen... ofzoiets
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 15:28
moon
Avatar van moon
moon is offline
Sommige dingen zijn echt te toevallig, dat kan bijna geen toeval zijn. Dat is gewoon bijna eng.

Ik ben al heel lang verliefd op S.
S. woont 25(?) km bij mij vandaan denk ik, maar zijn neef C. die ik ook goed ken, woont in dezelfde plaats als ik (een plaats met zo'n 17000 inwoners).
Gisternacht had ik over S. gedroomd en stom genoeg vannacht weer (terwijl ik 'm al een tijdje niet gezien heb). Loop ik vandaag door een beetje een smalstraatje in mijn woonplaats te denken aan S., gaat er een deur open, die persoon kijkt niet goed en we lopen tegen elkaar op. Blijkt het C. te zijn! Je had me moeten zien kijken..., ik was even bang dat S. ook die deur nog uit zou komen, maar gelukkig niet. Gelukkig zeg ik, omdat ik er totaal verwaaid uit zag!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 15:55
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
@ Nijn*: Luister wat Leaf, doet je misschien goed . Ik word er in ieder geval echt vreselijk vrolijk van en ik krijg zin in de zomer!

OT: Zin in de zomer dus!!!
Ik moet leren, maar ik heb zin om te dansen, te zingen en weet ik veel, als het maar vrolijk is en niet met school te maken heeft! Maar aangezien ik hoofdstukken achterloop...

Gisteren bij Leaf en het was echt super <333 ik was er helemaal vrolijk van.

Edit: Oooh en vreselijk veel zin in PINKPOP! Ja oké, ik wéét dat ik eerst die fcking examens moet maken, maar daarna Pinkpop! <3
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 16:08
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Darkfairy: Kun jij niet op de één of andere manier uit huis? Want wat ik zo allemaal lees over je vader enzo.. En misschien nog een keer naar de huisarts over die duizeligheid, dat klinkt echt niet goed! *knuf*

@ Lienepien: ja, het zou aan de vakantie kunnen liggen. Of misschien is die docent in het buitenland, naar een congres ofzo. Anders zou hij toch ook wel even een mailtje terugsturen lijkt mij.

@ Lampje2: nou, ik ben nog niet van dat perfectionisme af hoor. Het is meer dat je op de universiteit gewoon niet alles meer perfect kunt doen, zelfs al zou je echt fulltime met je studie bezig zijn (wat ook niet kan) Dus dan heb je wel eens een tentamen dat je niet echt goed hebt kunnen leren, maar dan haal je het wel. En zodra dat vaker voorkomt, merk je dat het zo ook kan: met een minder grote inspanning toch je tentamen halen. Maar met essays is het weer anders, daarin ben ik nog steeds heel erg perfectionistisch en moet het allemaal heel precies en heb ik bij elke uitspraak die ik doe 10 mitsen en maren en moet alles kloppen. Ik doe dus ook erg lang over een essay. Ik probeer wel vaak genoeg m'n perfectionisme 'uit te schakelen', dan zit ik weer moeilijk te denken en dan denk ik 'Missy, je bent toch al veel te precies bezig, laat déze gedachtekronkel nou maar zitten, het is toch al beter dan zou moeten voor een 6.' Dat helpt meestal wel, het voelt alsof je een soort back up hebt voor als je weer eens te moeilijk aan het denken bent: het is toch al te goed voor een 6 (door je perfectionisme)

Wat jij trouwens schrijft, over de middelbare school en je hoge cijfers en jaloerse klasgenoten en dat ze denken dat je enorm slim bent enzo, dat herken ik echt helemaal. Ik had namelijk precies hetzelfde. Ik zat ook elke dag na school uren aan m'n huiswerk en in het weekend idem dito.

OT: M'n vriend is ziek, gister kwam hij me helemaal verkleumd en misselijk van het station halen, ik teruggereden (ik had al maanden geen auto meer gereden)
Ik heb net een kiwi gegeten terwijl ik die eigenlijk niet lust voor mijn weerstand En verder nog een heleboel fruit ingeslagen, hoewel hij ook niks wil eten en misselijk is enzo. Nouja, zo maar eens kijken of de paracetamol helpt, misschien dat hij wat wil eten als z'n hoofdpijn over is. Ik vind het maar saai, het is zo stil in de kamer en ik vind het vooral zo vervelend dat ik niks voor hem kan doen wat het beter maakt.

Oehh, té lange post
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 17:00
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
Ik word zo moe van mensen. En van school. En mijn afwezigheid van discipline.
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 18:33
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik ben trots op mezelf.
Normaal doe ik nooit dit soort dingen, maar heb vandaag gereageerd op een advertentie op marktplaats waar ze een bijrijder zochten.
Normaal wimpel ik het voor mezelf altijd af met: ik ben niet goed genoeg, ik ben te lang enz enz.
Maar dit was perfect, en ze zijn heel enthousiast.. ik hoop dat het allemaal doorgaat.. mis paardrijden echt.
En het is goed voor mn conditie!
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-03-2008, 19:03
Verwijderd
Het gesprek ging wel.. Alles is alleen weer opgerakeld.
En.. de opa van mijn vriend heeft kanker . Hoor ik nu pas, maar is al een half jaar bekend.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 19:22
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
blegh ik walg van mezelf.. voel me leeg en zwart.
heb ruzie met mn computer en mobiele telefoon, mis mn vriendin en ben moe.
wish it all ends
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 19:48
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Bah, hij moet morgen maar weer beter zijn hoor, ik vind dit echt niet leuk.
Elke keer als ik even bij hem ga kijken, is het nog hetzelfde, die 1000mg paracetamol heeft gewoon helemaal niet geholpen. Nu ligt-ie te slapen, dat is ook maar het beste, geen pijn. Hoop echt dat het morgen beter gaat, dit is echt niks.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 20:11
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@Missy1234567890 me vader is ook niet normaal.
en hij zit nou weer in de kroeg .
en neemt zijn telefoon niet meer op .
en ik wil graag uit huis.
begeleid wonen ofzo.
en van die duizeligheid heb ik al meer dan 3 keer aangegeven bij de huisarts.
en ik krijg constant het zelfde antwoord.
*knuf terug thx*.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 20:19
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
hm me vriend is aardig.
ik ben er de hele middag geweest.
maar hij moet niet zo over seks door zeuren >_<.
maar ik heb hem niet over mijn grens heen laten gaan vandaag .
en ik heb hem me niet laten overhalen.
voor wat dan ook.
en morgen komt hij naar mij toe.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 20:19
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik heb een sollicitatiebrief gemailt voor de functie van verkoper in een boekwinkel! Ik wil daar al heel lang werken (dicht bij huis, leuke mensen etc) en nu hebben ze eindelijk een vacature voor op de zaterdag! Maar het is pas vanaf 1 mei, dus nog wel even wachten.. Nou ja, ik zie wel, misschien word ik door gebrek aan ervaring oid wel niet eens aangenomen, maar het zou wel heel erg leuk zijn (en véél relaxter dan mijn oude baantje denk ik)..

En ik heb eindelijk weer een aardig bedrag op mijn spaarrekening staan en dat werd ook wel tijd want vrijdag ga ik eindelijk met L. onze vakantie proberen te plannen!! Ik word al enthousiast als ik eraan denk dat we gewoon twee weken gaan backpacken in zuid-Frankrijk (als het allemaal lukt ).

Verder gaat vandaag wel rustig, m;n hoofd is weer wat leger dan gisteren wat voor een beetje meer rust zorgt. Vandaag weer veel te weinig aan school gedaan daar baal ik wel een beetje van. Maar morgen heb ik nog een dag (right, alsof het dan wel lukt ), beetje een motivatie-gebrek heb ik. Ga vanavond in ieder geval nog mijn Nederlandse boek uitlezen en dan morgen franse artikelen, boekverslag en geschiedenis doen, dan loop ik nog redelijk op schema.
Gisteren zo'n mooie film gezien 'Things we lost in the fire' ben helemaal onder de indruk en ga eens kijken of ik voor vanavond nog een filmpje op m'n computer kan downloaden. Hmm, het zijn de laatste twee dagen van mijn vakantie en ik lig krom van de buikpijn door ongesteldheid maar voel me eigenlijk ineens best wel een beetje gelukkig ofzo..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 20:25
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Het leren gaat veel langzamer dan ik had verwacht/gehoopt. Ik heb nu bijna alle zelfstudie gedaan, alleen van twee thema's nog niet (maar het laatste thema sla ik denk ik over, dan heb ik in ieder geval dertien thema's goed geleerd).
Morgen wil ik thema 8 t/m 13 helemaal afgerond hebben (herhalen en werkcolleges maken, van 9 ook nog de zelfstudie) en dan maandag 1 t/m 7 herhalen (die werkcolleges heb ik al uitgewerkt). Als ik dan nog tijd/zin heb, ook thema 14. Ik ga in ieder geval het hoorcollege wel even doen, maar het werkcollege denk ik niet. Ik weet wel bijna zeker dat ze er iets over gaan vragen, maar als ik er geen tijd of energie meer voor heb, doe ik het niet.
Het is nog zoveel... Typen gaat ook niet zo snel als normaal en mijn concentratie is ook sneller weg. En ik begin nu toch wel een beetje te stressen, want ik moet (voor mijn gevoel) echt nog veel doen en het tentamen is dinsdag. Ik wil echt niet herkansen en ik vind dat het ook niet nodig is als je kijkt hoeveel ik gedaan heb. Maar als ik moet herkansen heb ik dit keer wel alle informatie netjes gehouden, dus dan zou het echt puur een kwestie van op tijd beginnen en stof herhalen zijn.

Ik sla denk ik de zelfstudie van thema 9 ook maar over. Ik zoek wel alleen op wat ik niet begrijp uit de werkcolleges, dat zijn toch de belangrijkste dingen en dat scheelt weer een beetje tijd.

Dus morgen 8 - 13, en maandag 1 - 7. Als morgen maar 8 - 13 lukt, want ik weet wel dat 1 - 7 gaat lukken want dat staat allemaal al op de computer.
En eigenlijk is het morgen dan allemaal herhalen, ik moet alleen de werkcolleges nog doen, maar dat waren dingen die je zo kon beantwoorden als je had geleerd.
Ik heb nu al een slecht gevoel over het tentamen, terwijl ik niet slecht heb geleerd ofzo. Het is een beetje stressen nu, maar ik heb wel gewoon goed geleerd.
Ik hoop echt dat ik 'm haal, anders ga ik het heel druk krijgen het volgende blok.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2008, 21:05
Verwijderd
Ik voel me zo raar, ik heb dit nog nooit gehad. Ik heb echt nergens zin in, en heb daar een heel naar gevoel bij. Ik heb m'n medicijnen twee dagen per ongeluk vergeten, misschien dat het daar aan ligt, maar dat zou dan een late reactie zijn.
Ik vind het ook kut dat ik de laatste tijd genotmiddelen nodig heb om het nog een beetje leuk te houden, of om mezelf bezig te houden. Hoop dat dit snel weer overgaat.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 22:33
Verwijderd
Hoogbegaafheid had er eigenlijk idd niks mee te maken, m'n moeder en ik hadden het daarover en zo kwamen we op ons volgende onderwerp.
Het breekt me in zekere zin wel op. Als ik aan het leren ben, kan ik m'n boek gewoon niet wegleggen, ik móet nog een keer controleren of ik het wel ken. En dat doe ik dan ook de volgende dag nog een keer in de bus en nog een keer op school. Ik ben heel vaak moe en ik denk wel dat het daar ook een beetje door komt. Als ik op school een keer een laag cijfer krijg ik ook wel eens rotopmerking van een klasgenoot, dan moet ik het de volgende keer wel weer heel goed doen. Mijn klasgenoten denken dat ik superslim ben en alles maar ff zo uit m'n mouw schud, maar ze vergeten dat ik er ook echt wat voor moet doen. Maar ik wil eigenlijk gewoon geen lagere cijfers halen, omdat ik dan voor mijn gevoel niks waard ben. Als een vriendin van mij helemaal blij is als ze een 6 haalt, heb ik zoiets van: . Als ik een 6 haal, voel ik me slecht.

Over een dag weer naar school. Ik vind het hartstikke leuk om iedereen weer te zien, maar ik zie er tegenop om m'n 'luie' leventje van de vakantie weer te moeten opgeven voor school. Weer van die drukke weken, met allemaal huiswerk, dan ben ik weer compleet afgedraaid.
Gisteren was m'n moeder jarig, het was eigenlijk wel heel gezellig al die visite. Terwijl ik eigenlijk een gloeiende hekel aan verjaardagen oid heb.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 22:43
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ben nog nooit zo opgelucht geweest.
als ik ongesteld word.
*afwacht*.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 22:46
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Weer een fijne dag gehad, echt een hele hoop mensen weer gezien Zometeen nog een sigaret en daarna slapen, morgen lekker samen de stad in, hmmm.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 23:09
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
nikki heeft idols gewonnen .
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 00:34
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
och eindelijk thuis gekomen met zijn dronken kop.
en begin maar weer gelijk met ruzie maken.
en zeggen dat jullie niks hebben.
en dat je geen normaal mens bent.
alhoewel je in dat laatste wel gelijk kan hebben.
al zeg ik dat niet snel.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 10:51
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
goedemoggel allemaal.

vanmiddag komt me vriend.
en ik heb er zin in .
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 10:52
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en ik verveel me.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 11:03
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en ik probeer me vandaag niks van me zusje aan te trekken.
en me vader negeer ik nog steeds.
.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 11:38
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@lentekriebel: leuke foto! En waar had je die oproep voor dat bandje gevonden? Dat lijkt me echt zo leuk om te doen. En hé, als je geen inkomen hebt is het niet zo erg gek dat je geld er snel doorheen gaat. Leven is gewoon duur.

@Heksjuh: veel succes met leren en je tentamen!

@darkfairy: jezus, wat een vader . En je vriend mag je hoe dan ook niet dwingen of overhalen tot wat je niet wilt. En kun je niet via de huisarts bij maatschappelijk werk terecht komen? Dan kunnen zij misschien een traject instellen voor begeleid wonen.

OT: ik ben moe en ik was ziek maar ik leef weer een beetje. Nu moet ik opdracht maken en doelijstje doen en vergaderen.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 11:43
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
@lentekriebel: leuke foto! En waar had je die oproep voor dat bandje gevonden? Dat lijkt me echt zo leuk om te doen. En hé, als je geen inkomen hebt is het niet zo erg gek dat je geld er snel doorheen gaat. Leven is gewoon duur.

@Heksjuh: veel succes met leren en je tentamen!

@darkfairy: jezus, wat een vader . En je vriend mag je hoe dan ook niet dwingen of overhalen tot wat je niet wilt. En kun je niet via de huisarts bij maatschappelijk werk terecht komen? Dan kunnen zij misschien een traject instellen voor begeleid wonen.

OT: ik ben moe en ik was ziek maar ik leef weer een beetje. Nu moet ik opdracht maken en doelijstje doen en vergaderen.
@indigo.
we zijn bij de huisarts bezig met MEE te bereiken.
en me vriend is ook wat ouder.
het ligt aan de leeftijd zei hij.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-03-2008, 12:01
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
@indigo.
we zijn bij de huisarts bezig met MEE te bereiken.
en me vriend is ook wat ouder.
het ligt aan de leeftijd zei hij.

bullshit! ook al is je vriend ouder...

en een klein verzoek.. wil je berichtjes in 1 stuk plaatsen
er staan hier boven 3 vakken met allemaal een enkele zin..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 12:27
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik snap helemaal niets van fysische chemie. Het gaat donderdag echt helemaal niets worden. Ik wil ook niet begrijpen, boeiend als ik het vak dan niet haal. Ik snap het gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 12:54
Verwijderd
pompedom hijiszoleuk.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 13:11
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ok, mijn bijzonder verlof zou ik gebruiken om uit te rusten, véél te slapen en te ontspannen... Uiteindelijk heb ik mijn vrije 'dag' besteed aan kroeghangen waardoor ik 4.30 uur thuis was. En vervolgens kon ik niet echt vast slapen, ik voelde me te draaierig (wat overigens door eigen toedoen kwam). Straks werken... Ik moet mezelf er echt heen sleuren. Straks mijn hoofd toonbaar maken en haar modelleren. Ik hoop dat het gevoelsmatig snel 23 uur is, zodat ik naar huis kan... Laat ze alsjeblieft geen geijkte hoe-is-het vragen stellen. //Gaap.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 14:01
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Haha, ik heb zin om te roken. Wat is dit nou weer voor een raar gevoel? Ik heb het ooit eens één keer geprobeerd en het was echt vies. Bah, maar toch wil ik het eens echt proberen. Foei, kaar, doe eens normaal.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 14:20
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Haha, ik heb zin om te roken. Wat is dit nou weer voor een raar gevoel? Ik heb het ooit eens één keer geprobeerd en het was echt vies. Bah, maar toch wil ik het eens echt proberen. Foei, kaar, doe eens normaal.
Ik zou 't toch maar laten als ik jou was

Pfff, ik moet eens leren wat minder verwachtingen te hebben denk ik, of iig m'n verwachtingen uitspreken. We zouden vandaag afspreken en samen de stad in gaan. Waarbij ik het idee had dat we de stad in zouden gaan na mijn werk, tussen twee en drie dus en dan wat slenteren door de stad, wat drinken blabla. Bel ik hem een uur voordat ik klaar ben, ligt hij nog in bed (zoals verwacht) maar moet hij ook nog langs zijn moeder gaan, dus wordt het vier uur. De winkels enzo gaan dicht om vijf uur... Bleh, daar kan mijn humeur dan echt helemaal van omslaan opdat de dingen niet zo gaan als ik in gedachten had. Ik ga er gewoon meestal al meteen vanuit dat hij hetzelfde plan heeft bij een vage afspraak alsdat ik heb. Achja, we zien wel, het zal wel gezellig worden, dan maar iets gaan eten in de stad ofzo
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 14:29
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik zou het ook niet doen. Ik durf het toch niet bij de supermarkt te halen denk ik en ik heb er nu al totaal geen zin meer in. Rare opwelling.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 14:51
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Haha, ik heb zin om te roken. Wat is dit nou weer voor een raar gevoel? Ik heb het ooit eens één keer geprobeerd en het was echt vies. Bah, maar toch wil ik het eens echt proberen. Foei, kaar, doe eens normaal.
Moet je me maandag maar even aanspreken als ik weer een verse laag asfalt op mijn longslijmvlies aan het aanleggen ben
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 15:01
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
vannacht was t weer eens raak.. kon niet slapen, ik blijf maar denken..
stomme zooi... malen en malen en malen en toen..
heb het een jaar vol gehouden en nu kan ik weer overnieuw beginnen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 15:23
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Moet je me maandag maar even aanspreken als ik weer een verse laag asfalt op mijn longslijmvlies aan het aanleggen ben
Haha nee, als je het zo zegt vind ik het al helemaal weer vies. Dank je.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 15:33
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Duivelaartje: haha, goed dat je weer tot zinnen bent gekomen Roken is vies (toch doe ik het.. )

OT: Oké laatste dag van de vakantie, en ik ga aardig goed. Gisteren Mevrouw Verona uitgelezen dus vandaag mag ik weer verder in Max Havelaar (opzich toch wel leuk boek). Heb bijna het eerste hoofdstuk van geschiedenis af (van de eerste katern) als in: samengevat en dat was mijn doel van vandaag dus dat is mooi. Nou moet ik nog een hoop doen:
- hoofdstuk 1 gs afmaken
- kamer opruimen!
- laarsjes poetsen
- beginnen aan m'n op een na laatste boekverslag voor Nederlands
- tweede artikel voor Frans samenvatten + 3e uitkiezen
- Max Havelaar ongeveer 10-20 pag. lezen
Moet dus nog behoorlijk wat doen maar ben in ieder geval gemotiveerder dan gisteren, behalve dat ik me een beetje ziek zwak en misselijk voel en ongesteld ben als de ziekte, bah.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 15:56
Verwijderd
Citaat:
@lentekriebel: leuke foto! En waar had je die oproep voor dat bandje gevonden? Dat lijkt me echt zo leuk om te doen. En hé, als je geen inkomen hebt is het niet zo erg gek dat je geld er snel doorheen gaat. Leven is gewoon duur.
Dankje .
Over het oproepje: mijn behandelaar kende iemand in het folk-wereldje en heeft hem om tips gevraagd. Diegene stuurde mij een link van een site: www.folkforum.nl. Daar stond het oproepje .
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 15:57
Verwijderd
Ik zit met mijn eigen hoofd te fucken gewoon. Op den duur wel een goed iets, voor mij. Hmmm!

Laatst gewijzigd op 02-03-2008 om 16:09.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 16:06
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik heb zin om naar mijn vriend te gaan. Iets te ondernemen. Samen wat leuks te gaan doen, maar hij moet leren voor zijn herkansing.
Waar ik hemzelf nog toe heb aangezet.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29.