Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2010, 12:40
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Hallo allemaal!

Ik heb al eerder wat berichten gepost over dat ik mij alleen voelde en dat ik mijn ex mis. Nu kan ik eigenlijk wel zeggen dat ik me steeds beter begin te voelen! Voel me steeds minder alleen omdat ik ook steeds meer begin te begrijpen dat je ook leuke dingen alleen kan doen. Mijn ex wil ik nog steeds terug en ik heb ook laatst een boekje gekocht die tips geeft om je ex terug te krijgen dus daar ga ik mij eens mee bezig houden!

Kortom het gaat steeds beter. Alleen nu heb ik het zo dat ik mij thuis enorm verveel en niks meer weet te doen. Ik begin me steeds meer te ergeren aan mijn kleinere broertje en mijn ouders. Mijn broertje is 16 jaar en druk aan het puberen en ook vaak enorm irritant, nee echt heel irritant! Ik wil gewoon best wel graag weg uit huis. Ik heb eigenlijk gewoon genoeg van Nederland om het even in 1x te zeggen. Het liefst zou ik er nu op uit trekken en lekker rondreizen in Amerika of zo. Of gewoon vrijwillig werken in Disneyland, lijkt mij ook wel grappig.

Alleen met mijn 18 jaar en banksaldo van bijna niets wordt dit natuurlijk erg moeilijk haha. Ook heb ik niet echt hobby's, ik zit wel graag op de computer en Xbox maar ik zou wel eens graag een andere hobby willen hebben. Iemand toevallig goede ideeën voor hobby's of hoe ik mijn tijd een beetje kan verdrijven?

Het zit namelijk zo ik moet mij even 1 maand bezig houden, want ik wil 1 maand even geen contact met mijn ex (Staat in het boekje dat ik kocht). Hierdoor zal ik me leren ook goed te voelen als ik alleen ben, dus als ik straks zeg maar weer wil afspreken met mijn Ex en ze wilt me echt niet meer dat ik mij gewoon goed voel en door nu in deze maand een aantal leuke dingen te doen hoop ik zo dat het gaat lukken!

Dus heeft iemand enig idee wat voor hobby's, leuke of iets dergelijks ik aan kan gaan beginnen? Met niet al te veel geld natuurlijk

(Sorry als ik dit op een verkeerd forum plaats, maar het gaat in grote delen wel over Liefde)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2010, 12:57
Verwijderd
Waarom ga je niet voetbaltraining geven of iets anders vrijwilligerswerk?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 13:15
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Een maand op de computer of de xbox lijkt me geen strak plan
Je kan idd op een sportvereniging vrijwillegerswerk gaan doen. Dat houdt je bezig en je leert leuke mensen kennen. Je kan ook op een kinderboerderij vrijwillegerswerk gaan doen, die hebben altijd mensen nodig.

Kan wel begrijpen dat je genoeg hebt van Nederland, maar op dit moment heb je geen keus lijkt me. Daarbij is er ook zat binnen Nederland te doen. Dus ga eens in je omgeving rondkijken naar organisaties/verenigingen die hulp kunnen gebruiken. Op die manier leer je nieuwe mensen kennen en je blijft lekker bezig. En in de tijden dat je ECHT even niks te doen hebt staat de Xbox altijd klaar
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 18:06
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Waarom ga je niet voetbaltraining geven of iets anders vrijwilligerswerk?
Citaat:
Een maand op de computer of de xbox lijkt me geen strak plan
Je kan idd op een sportvereniging vrijwillegerswerk gaan doen. Dat houdt je bezig en je leert leuke mensen kennen. Je kan ook op een kinderboerderij vrijwillegerswerk gaan doen, die hebben altijd mensen nodig.

Kan wel begrijpen dat je genoeg hebt van Nederland, maar op dit moment heb je geen keus lijkt me. Daarbij is er ook zat binnen Nederland te doen. Dus ga eens in je omgeving rondkijken naar organisaties/verenigingen die hulp kunnen gebruiken. Op die manier leer je nieuwe mensen kennen en je blijft lekker bezig. En in de tijden dat je ECHT even niks te doen hebt staat de Xbox altijd klaar

Hee bedankt voor de reacties! Heel toevallig geef ik al voetbaltraining en ik kijk er ook weer heel erg naar uit omdat mijn team winterstop had dus eindelijk weer aan de slag. En ik heb inderdaad even genoeg van mijn xbox en computer. Heb me ook vandaag ingeschreven bij een uitzendbureau en heb toevallig al voor morgen en zondag werk! Ik kijk er erg naar uit.

Dat zijn dus al een paar dingen waarmee ik lekker bezig kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 18:34
Verwijderd
@Jason 2, Goedzo
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 19:15
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Bwegh, dat soort werk lijkt me nou ook niks. Zit ik met m'n supermarktbijbaantje..
Ga dingen bouwen! Ga wat leuks leren!
Zoek iets wat je creatief bezig houdt, maar lessen zijn ook weer zo iets..
Schrijf een boek! Neem een dagboek!

Hmm
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 19:29
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Bwegh, dat soort werk lijkt me nou ook niks. Zit ik met m'n supermarktbijbaantje..
Ga dingen bouwen! Ga wat leuks leren!
Zoek iets wat je creatief bezig houdt, maar lessen zijn ook weer zo iets..
Schrijf een boek! Neem een dagboek!

Hmm
Haha sorry maar een dagboek is niks voor mij. Ik wil wel iets creatiefs doen, ik kan opzich ook wel best aardig tekenen, alleen ik weet vaak niet wat ik wil tekenen.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 21:25
Verwijderd
Koop verf, doeken en kladder er wat op los? Abstract is ook leuk. Ga stillevens leren tekenen, portretten, klinkt allemaal niet zo bijster interessant, maar zo leer je wel steeds beter tekenen + je hebt bezigheid.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 21:28
Verwijderd
Zoek anders een manier om je eigen xbox te pimpen of verzin eem nieuwe game
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 22:23
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Zoek anders een manier om je eigen xbox te pimpen of verzin eem nieuwe game
Het liefst blijf ik even 1 maand van mijn xbox af, zo vaak zit ik er trouwens ook niet achter, meestal maar 2x per week ofzo, maar om hem te bewerken lijkt me opzich wel grappig
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 22:24
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Koop verf, doeken en kladder er wat op los? Abstract is ook leuk. Ga stillevens leren tekenen, portretten, klinkt allemaal niet zo bijster interessant, maar zo leer je wel steeds beter tekenen + je hebt bezigheid.
Daar heb je gelijk in, ik ga eens proberen om wat portretten te tekenen etc. !
Met citaat reageren
Oud 31-12-2010, 09:58
maritbb
maritbb is offline
hee jason2!
ik zag ineens je andere topic!
maar aangezien het dus 4 maanden uit is, ben ik weer begonnen met dingen wat ik in mijn tijd met hem niet meer deed, en zelf wel heel fijn vond!
zoals heel hard mee zingen met muziek, tekenen, en fotograferen!

Ik zat 7 jaar op voetbal, maar door omstandigheden ben ik daar mee gestopt. sinds toen ben ik begonnen met cursussen van verschillende sporten! dat is erg fijn. vind ik.

en ik zou wel met je mee willen, met die reis door amerika! geweldig lijkt me dat! en ook ik wil uithuis! alleen ga ik in april op stage! (rond reizen door europa, erg gaaf) dus uithuis werkt nog niet echt.

(wel grappig om te merken, dat er iemand is in precies dezelfde situatie!)
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 00:20
Behind
Behind is offline
Zoek een baantje in de horeca, barman/bediening
Doe ik zelf ook, je leert veel leuke mensen kennen, is altijd gezellig, het verdient goed en je komt tijdens het werken vast wel een leuker meisje tegen dan je ex
Ps. Barman is nummer 2 in top meest sexy beroepen^^


Ik had zelf ook het plan om volgend jaar te gaan reizen leuk dat andere mensen de zelfde plannen hebben
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 17:37
immortelle
immortelle is offline
doe aan bodybuilding/fitness
dat helpt mij een goed gevoel geven.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 20:37
Appj
Avatar van Appj
Appj is offline
een leuke baan zoeken een cursus chinees volgen (A) (japanse vechtkunst ook leuk )
en anders kun je altijd nog een winterslaap houden
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 11:26
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Zoek een baantje in de horeca, barman/bediening
Doe ik zelf ook, je leert veel leuke mensen kennen, is altijd gezellig, het verdient goed en je komt tijdens het werken vast wel een leuker meisje tegen dan je ex
Ps. Barman is nummer 2 in top meest sexy beroepen^^


Ik had zelf ook het plan om volgend jaar te gaan reizen leuk dat andere mensen de zelfde plannen hebben
Heel toevallig werk ik net 3 dagen in de bediening/achter de bar bij een schaatsbaan, ik zal er niet veel meisjes ontmoetten want die heb ik nog maar weinig gezien, maar vind het erg leuk werk!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 11:27
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
doe aan bodybuilding/fitness
dat helpt mij een goed gevoel geven.
Deed ik ook regelmatig, maar mijn abonnement is afgelopen en ik kan het moeilijk opnieuw betalen Misschien dat ik wel een paar gewichten kan kopen ofzo
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 11:58
immortelle
immortelle is offline
ik heb ook thuis een bank en gewichten
tweedehands kan je veel vinden voor weinig geld
niet dat ik je wil dwingen he
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-01-2011, 14:55
Verwijderd
@Jason2

Je kunt ook gewoon gaan skaten of n rondje hardlopen in een bos ofzo
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 15:36
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Ten eerste: fijn dat het beter met je gaat!

Is het iets om goed te leren koken? Niet dat je een topchef wordt, maar dat je gewoon een beetje met eten experimenteert? Handig voor als je op je zelf gaat wonen, en meiden vinden het vaak ook indrukwekkend om zelfgemaakt eten voorgeschoteld te krijgen dat een beetje bijzonder is. En het kan ook gewoon erg leuk zijn. Ik heb me in koken verdiept toen ik heel veel vrije tijd over had omdat ik thuis moest blijven voor een tijdje. Het is nu een leuke hobby geworden.

Of anders iets creatiefs, wat al eerder genoemd is inderdaad.
Van sporten ga je je vaak ook geestelijk beter voelen, dus misschien is dat toch ook iets.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 16:24
Bright Blue
Bright Blue is offline
Vrijwilligerswerk! Voor wanneer heb je iets nodig? Want ik weet niet waar je woont, en ik weet niet of je met kinderen op kan schieten, en ik weet niet of je in de zomervakantie vrij bent, maaaar bijna overal in Nederland wordt in de zomervakantie Jeugdland georganiseerd en het is echt vet leuk om daar aan mee te doen! Ga je lekker spelletjes doen met kinderen. + je kan ook de VIP groep begeleiden, dit is met kinderen met een beperking, en dat vind ik zelf altijd nog leuker om te doen!

Maar als je iets nodig hebt voor nu, eh, tja, ik denk dat er al veel dingen zijn gezegd. Ik geloof dat ik wel iets sociaals zou doen als ik jou was, kan je gelijk je probleempje uit je andere topic helpen.
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik ben zo in war... wat moet ik nu ??
imyours
32 04-01-2006 19:25
Liefde & Relatie Vage situatie (wat te doen?)
useful_idiot
34 12-08-2005 23:00
Flora & Fauna Mijn hondjes zijn heel lief, maar er is er 1 dominant.. wat te doen? [foto]
AJMouse
33 28-03-2005 12:33
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Antisemitisme in Nederland: enkele verhalen
Rabbi Daniel
179 13-08-2003 13:41
ARTistiek Deel 1: Voert de geheimzinnige weg naar binnen?
Hermes
5 09-09-2002 19:03
ARTistiek JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!)
An
5 02-09-2001 16:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06.