Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2002, 13:25
tby
tby is offline
Ik heb met oud en nieuw een leuk meisje leren kennen... en tot alles ging goed. Paar dagen geleden was ze bij mij langsgeweest en hebben we gezoend.

Maar een dag daarna kwam ik via een goede vriend van haar(en klasgenoot van mij) kwam erachter dat haar vader 1,5 jaar geleden was overleden.
Ik weet hoe haar vader is overleden, maar dat ligt nogal gevoelig... dus dat kan ik beter maar niet vertellen.

En ze is nu de laatste dagen heel erg down want alle herrinneringen komen nu weer na boven. En ze zit met haar gedachte helemaal ergens anders. Dus ze kan nu niet aan een relatie, liefde etc. denken.
Dat accepteer ik nu ook.
Ik probeer haar te helpen maar ik weet niet hoe. Ik praat de laatste dagen al wat minder met haar op MSN. Ik weet niet hoe ik dit het best aan kan pakken.
Ik wil er met haar over praten enzo, maar ik zit ook midden in een proefwerkweek...

Wat kan ik het best doen om haar te helpen... want ze voelt zich niet goed. Wat kan ik het beste doen?

[Dit bericht is aangepast door Arnhem Fanatic (13-01-2002).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2002, 13:37
LaLaH
LaLaH is offline
Weet je.. zoiets heb ik ook gehad.. Als een ouder overlijd dan denk je vanzelf is t nou wel goed dat ik verkeriing heb.. klinkt als bullshit maar t is wel zo! Ik voel met haar mee. Geef haar de tijd, maar laat haar niet voelen dat ze alleen is en dat jij er altijd voor haar zult zijn. Waarschijnlijk zal ze er ook niet over durven praten. Dus doe dat dan ook niet, maar als ze er zelf over begint laat haar dan (omhels haar en zeg lieve woorden? en denk niet dat ze dat dom zal vinden, want heeft ze nodig). Ik wens je veel sterkte en je vriendin ook.
__________________
!!Sayonara!!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 13:42
TransparenT
TransparenT is offline
Ik denk dat ze nu juist jou steun nodig heeft. Een vriend van me heeft precies hetzelfde, de vader van zijn vriendin is overleden (auto ongeluk) maar juist omdat hij haar steunt gaat het best weer goed met haar.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 15:35
Linda
Avatar van Linda
Linda is offline
Misschien is het al gezegd...
Maar het is denk belangrijk voor d'r dat je naar haar luistert en dat je er voor haar bent. Laat haar merken dat ze er niet alleen voor staat...
__________________
It’s the end of the tour as we know it and I feel fine. - Michaels Stipe, 16-07-2005, Hyde Park
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 22:52
tby
tby is offline
Oke mensen.. thankZ
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 01:25
Verwijderd
Ik heb het ook (hetzelfde als het meisje waar je het over hebt) en eerlijk gezegd zou ik niet weten hoe ik zou willen dat anderen mij 'helpen'/steunen.

Gewoon er voor haar zijn als ze wil praten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29.