Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2003, 15:15
punk mae
Avatar van punk mae
punk mae is offline
wie kan mij hier meer over vertellen, weet alleen dat je iets bij het gak moet aanvragen????
__________________
+i don't care that i am the killer, i care about you+
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2003, 15:18
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
ik snap je topictitel.
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 15:33
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
ik snap je topictitel.
LOL
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 15:58
m'neer
Avatar van m'neer
m'neer is offline
Citaat:
punk mae schreef op 12-05-2003 @ 16:15:
wie kan mij hier meer over vertellen, weet alleen dat je iets bij het gak moet aanvragen????
Nou, als je 't GAK (lees: CWI) dan 'ns mailt?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 16:25
Verwijderd
Citaat:
punk mae schreef op 12-05-2003 @ 16:15:
wie kan mij hier meer over vertellen, weet alleen dat je iets bij het gak moet aanvragen????

Je topictitel is wel erg komisch (niet om wat voor typfout dan ook, maar om de betekenis)... Maar idd, mail het gak.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 12-05-2003 @ 17:25:
Je topictitel is wel erg komisch (niet om wat voor typfout dan ook, maar om de betekenis)... Maar idd, mail het gak.
Whehe, ik begrijp hem nu pas

Mja, en verder ben ik het ook met je eens (mail 't gak!).
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 17:00
TIGEK
TIGEK is offline
Klopt, Zelf heb ik er ook 1. Je krijgt hem met een Dyslectie verklaring een laptop redelijk snel. Maar je kent de Ambterlijke macht wel. Heel traag.
Zelf heb ik een laptop voor mijn dyslectie en dysgrafie en mag alle examens/schoolexamens op mijn laptop maken. Je moet er wel voor zorgen dat er een floppy drive inzit want anders kun je niet of moeilijk printen. Je krijgt overgens PC die tot de middelklase behoren dus geen CD-rw/DVD combi enz. maar met wel alle bassis dingen er op.
Meestal ook XP(pro of home) en Microsoft Office.
__________________
Laptops zijn net vrouwen. Je moet er voor zichtig mee omgaan als je iets fout doet is het heel gevaarlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 17:46
fib
Avatar van fib
fib is offline
Ik ben dyslectisch en heb geprobeerd om een gratis laptop te krijgen, uiteraad bij het GAK. Maar mijn vraag was afgewezen om dat ik geen motorische achterstand heb.

Zelf ben ik nu wel blij dat ik geen laptop heb, want je moet in de klas steeds bij een stopcontact zitten (zo'n oude nootboek heeft geen accu die 5 uur meet gaat). Verder moet ik vaak in werkboeken werken, dan is een laptop wel lastig. Achteraf bekeken heb ik ook geen laptop nodig, op elke hal bij ons op school staat wel een computer.
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 18:27
Thomas
Thomas is offline
Waarom zou je dan een gratis laptop krijgen?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 13-05-2003 @ 19:27:
Waarom zou je dan een gratis laptop krijgen?
Oa omdat het 'makkelijker' is om foutloos te typen dan te schrijven (tenminste: spellingscontrol ed) en omdat sommige mensen met dyslexie ook onleesbaar schrijven en typwerk dan makkelijker na te kijken is ed.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 22:47
TIGEK
TIGEK is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 13-05-2003 @ 22:26:
Oa omdat het 'makkelijker' is om foutloos te typen dan te schrijven (tenminste: spellingscontrol ed) en omdat sommige mensen met dyslexie ook onleesbaar schrijven en typwerk dan makkelijker na te kijken is ed.
Klopt.
Vergeet trouwens niet dat je meestal ook de nieuwe Laptops niet langer dan 3 uur op accu meegaan. Daarnaast moet je altijd je boeken eventueel werk boeken enz ook nog eens een keertje meenemen hierdoor wordt je boekentas ongeveer 3 kilo Zwaarden en dat is niet goed voor je rug.
Hellaas kan er niet zonde en het is een zege voor mij maar ik had laatst een ruzie met een leerkracht hier over. Omdat wij dingen doen waardoor hij niet meer perfect loopt , Ja ondanks dat 60 % een laptop heeft, Het Speciaal onderwijs) heb je van die leerkrachten
__________________
Laptops zijn net vrouwen. Je moet er voor zichtig mee omgaan als je iets fout doet is het heel gevaarlijk.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 07:56
checko
Avatar van checko
checko is offline
hmmm denk dat ik ook dyslectie heb....gratsi laptop is nooit weg...

PHP-code:
wat staat er heirboven toch??? 
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 10:52
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 13-05-2003 @ 22:26:
Oa omdat het 'makkelijker' is om foutloos te typen dan te schrijven (tenminste: spellingscontrol ed) en omdat sommige mensen met dyslexie ook onleesbaar schrijven en typwerk dan makkelijker na te kijken is ed.
Dure zaak, maar ik vraag me af of het dan wel een echte toegevoegde waarde heeft.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 14-05-2003 @ 11:52:
Dure zaak, maar ik vraag me af of het dan wel een echte toegevoegde waarde heeft.
Niet iedereen met dyslectie krijgt een laptop, alleen mensen die ook nog eens heel erg onduidelijk schrijven. Vriend van me heeft ook dyslectie, maar kan wel schrijven, met fouten, maar 't is leesbaar... hij krijgt er geen omdat hij motorisch geen problemen heeft. Pas wanneer je echt veel tijd nodig hebt om fatsoenlijk te schrijven of wanneer het gewoon nooit leesbaar is - en je dus motorisch een probleem hebt met schrijven - krijg je een laptop. Dus ja, het heeft een toegevoegde waarde, mensen die normaal niet kunnen schrijven of met érg veel moeite kunnen dat nu wél.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59.