Oud 30-01-2002, 18:36
Lizz14
Lizz14 is offline
Ik voel me echt klote afgelopen zaterdag heb ik een jongen gehad (met em gezoend)ik kende hem van heel vroeger en we waren elkaar toevallig weer eens tegengekomen en spraken veel af op msn enzo en afgelopen zaterdag heb ik em duzz gehad zonet heb ik op msn nog ff gesproke en we hadden het er zo over en zaten elkaar allemaal vragen te stellen en toen vroeg hij of ik et erg zou vinden als bijvoorbeeld hij met meer meisjes tegelijk zou gaan ofzow. Ik had al wat door en ik vind em zow leuk dat ik heb gezegd dat dat zijn zaken zijn en zow en dat ik et nieleuk zou vinden maar dat als ik een leuke jonegn tegenkwam en de kans zou krijgen dat ik hetzelfde had gedaan (bleek dat hij al een soort van vriendin had) op msn is ie gewoon ontzettend lief en kunnen we gewoon heel goed met elkaar opschieten en vergeet ik het gewoon maar volgende keer als ik em zie over 3 week (hij woont 20km hiervandaan duz ik kom hem vaak tegen)dan weet ik nu al dat er weer wat gaat gebeuren. ik weet niet wat ik moet doen ik voel me nu echt kut vooral omdat ik dat meisje (weet niet wie het is) niet wil kwesten!nou ja kunnen jullie in elk geval helpen??
__________________
You can fall from a bridge, you can fall from above, but the best way of falling is falling in love
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2002, 19:47
Verwijderd
Nou uuh... als hij niet echt iets voor vast heeft met dat meisje: BOEIEN!! Dan heeft zij dezelfde positie als jou..
Maar die jongen is gewoon een aap als hij het er meerdere meisjes op na wil houden..

Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 19:57
Q
Avatar van Q
Q is offline
Wat een aap ja.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 23:04
Verwijderd
Even peilen of-ie echt een 'vaste' vriendin heeft. Zoja: hou je erbuiten. Je wilt z'n verkering niet kapot maken, ook al doet-ie daar zelf aan mee...wees dan zo sterk om nee te zeggen. Als-ie geen 'vaste' vriendin heeft: je moet zelf kiezen of je wilt rotzooien met een player, of niet...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 23:12
Psychoot
Avatar van Psychoot
Psychoot is offline
Wat een vuile slet is dat.
Sorry
Moest er ff uit, zo'n jongens zijn toch gewoon, ggggrrrrrr
Ik ben tenminste nog liev voor mijn vriendin, neem rozen mee voor der steeds en wil ook maar 1 meisje hebben
__________________
Fatal Error: Signature Not Found
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 02:33
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
Citaat:
nare man schreef:
Even peilen of-ie echt een 'vaste' vriendin heeft. Zoja: hou je erbuiten. Je wilt z'n verkering niet kapot maken, ook al doet-ie daar zelf aan mee...wees dan zo sterk om nee te zeggen. Als-ie geen 'vaste' vriendin heeft: je moet zelf kiezen of je wilt rotzooien met een player, of niet...

Aight

Een goede vriend van mij zei eens een keer: "In liefde kan je pas echt helemaal je hart volgen, als je weet dat het echte liefde is"

Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 03:24
Did I Do That?
Avatar van Did I Do That?
Did I Do That? is offline
Citaat:
nare man schreef:
Even peilen of-ie echt een 'vaste' vriendin heeft. Zoja: hou je erbuiten. Je wilt z'n verkering niet kapot maken, ook al doet-ie daar zelf aan mee...wees dan zo sterk om nee te zeggen. Als-ie geen 'vaste' vriendin heeft: je moet zelf kiezen of je wilt rotzooien met een player, of niet...

idd
Ik zelf zou 'm proberen uit m'n hoofd te zetten, hoe moeilijk dat dan ook is..
__________________
It's hard to scream when you can't breathe.....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Songtekst : Not My Man
Soulwing
22 17-05-2005 18:39
Verhalen & Gedichten Stranger in my Dreams (songtekst)
Man of Chrome
4 23-03-2005 23:26
Muziek Britney - My prerogative
Winner
34 04-10-2004 22:31
Verhalen & Gedichten Why?
Joontjuh
2 13-07-2002 19:01
Verhalen & Gedichten Why
Christel
5 10-02-2002 22:49
Verhalen & Gedichten Pierced Through My Heart & Iron Tear
1 08-10-2001 13:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12.