Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2001, 20:02
ikke2
ikke2 is offline
Ik doe VWO, maar ben slecht in wiskunde.
nu moet ik bijles en dan niet die extra uurtjes maar echt bijles, iemand komt bij me thuis. maar ik wil niet!
ik kan t toch niet, en boevendien heb ik gewoon geen zin!
ook wil ik stoppen met VWO, en dan naar de have.
maar van me moder mag ik niet naar de havo, maar zou ik dan naar de mavo moeten
belachelijk gewoon, alleen maar omdat ik zogenaamd geen zin heb in vwo, laat me lekker.
wat vinden jullie hier nou van???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2001, 20:06
altopunkstertje
Avatar van altopunkstertje
altopunkstertje is offline
ligt eraan wat voor een vervolgstudie je wil gaan doen, as het toch wel met havo kan: havo here I come! maar anders as je het nie weet, zou ik gewoon vwo blijve doen met die bijlesse dan maar, je weet maar nooit, misschien helpt het wel. Nouja, ik zou gewoon doen wat ik wil en wat mij het beste lijkt.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 20:12
Verwijderd
Wat wil je worden? Heb je daar per se universiteit voor nodig of kan het ook met HBO? Daar is je antwoord!
Trouwens, als je geen zin meer hebt in VWO, dan lukt het waarschijnlijk ook niet, of je moet het op de sloffen kunnen. Vraag eens aan je moeder waarom je naar de MAVO moet als je geen VWO kunt, dit lijkt me namelijk een raar denkpatroon. Probeer haar ervan te overtuigen dat HAVO voor jou toch echt het beste is. Als ze bij haar standpunt blijft, misschien moet je dan eens met je decaan gaan praten, misschien dat die je moeder kan overreden. Ik zou je aanraden om naar de HAVO te gaan.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 21:06
DrPain
Avatar van DrPain
DrPain is offline
Ookals je naar HBO gaat is VWO een stuk handiger dan HAVO.
Gemiddelt doet een havist 5 jaar over een HBO studie, en een VWO'er 4,5 jaar (en een MTS-er 4 jaar). En bij ons uit de klas hadden de 3 VWO'ers als enige hun P in 1 jaar gehaalt en er was maar 1 havist, die dat ook had.

Maar als je er niet voor wilt werken, zou je HAVO waarschijnlijk ook niet halen, en is MAVO idd niet de slechte keuze zijn...
__________________
.oO(DrPain)Oo. ~Where fears and tears meet...~
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 21:12
Verwijderd
Als je het potentiëel hebt om VWO te doen...doe het dan! Misschien dat je het nu niet leuk vindt maar je hebt er zóveel meer aan. Grote kans dat als je dit nu laat schieten omdat je niet wil werken, dat je er later spijt van krijgt...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 21:33
Wish I could fly
Avatar van Wish I could fly
Wish I could fly is offline
Ik vind het jammer als je, wanneer je slim genoeg bent voor vwo, havo gaat doen. Je kunt met vwo meer. Mocht je mening na een tijdje veranderen en je bent inmiddels al overgestapt naar havo, kun je al geen universitaire opleiding meer volgen.
Ik begrijp goed dat je er geen zin meer in hebt, maar de kans is groot dat je later spijt krijgt dat je niet even doorgezet hebt.
__________________
je moet wel opkijken tegen iemand die JANUARI kan schrijven
Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 11:15
nikita
nikita is offline
ik weet het ook niet
doe je best
Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 22:06
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
maar misschien gaat het met die bijles juist weer goed, en je gaat toch niet alleen om wiskunde havo doen he? Kijk als je het wilt halen en dat kan je denk ik best zul je er wel je best wat meer voor moeten doen.
Maar als je echt landurig geen zin heb is het nutteloos. Laat je decaan je moeder overhalen die zijn daar vaak beter in.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 24-11-2001, 00:12
Verwijderd
Laat wiskunde vallen en ga Rechten studeren.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2001, 15:33
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Als je een paar topics opent op Exacte vakken, vind je misschien wel mensen die het over de cpu kunnen uitleggen...

Oh ja, ik had ook geen zin in VWO (natuurkunde) maar heb me ook over laten halen en nu gaat het wel.

Gewoon doorgaan met VWO, het word vanzelf wel beter.

[Dit bericht is aangepast door Baron Sengir (24-11-2001).]
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2001, 15:38
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Laat wiskunde vallen en ga Rechten studeren.
Dat gaat jammergenoeg niet in de Tweede Fase...
Met citaat reageren
Oud 27-11-2001, 17:24
femme
femme is offline
denk niet dat je dan de havo even heel simpel gaat halen... ik bedoel... natuurlijk is het vwo een hoger niveau dan de havo, maar op de havo moet je zeker weten ook je best doen anders haal je het ook niet... vooral met die rotterige tweede fase niet... en je moet op de havo ook wiskunde dus tja... als ik jou was zou ik op het vwo blijven en nog even doorzetten, want het is jammer om een niveau lager te gaan als het niet echt moet... succes!
__________________
* I'm not a complete idiot, some parts are missing... *
Met citaat reageren
Oud 30-11-2001, 08:23
killer beeb
killer beeb is offline
Je moet je niet laten dwingen door je ouders. Wat niet gaat gaat gewoon niet. Ga lekker naar de havo, en als je dan toch nog wil studeren aan de universiteit, ga je gwoon propadeuse doen.
__________________
I'm back!! (msn: aahidding@planet.nl)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik wil niet terug naar mijn oude situatie, wat moet ik doen?
trophus
11 25-07-2007 18:20
Eindexamens 2005 Ik wil niet ik wil niet ik wil niet :(
koelieboelie
4 30-03-2005 22:58
Liefde & Relatie Ik wil niet verliefd zijn.
SiemdeCyper
12 12-12-2004 15:41
Verhalen & Gedichten Ik wil niet.
Sjoerd
9 08-08-2004 16:00
Psychologie Ik wil niet meer leven
No Quiero
62 13-07-2004 11:19
Psychologie Ik wil niet meer!
LucyWillow
1 26-05-2004 20:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09.