Oud 01-10-2017, 00:37
Mandje123
Mandje123 is offline
Hoi allemaal, ik zit echt in een rotsituatie vind ik. Een paar maanden geleden is het uit gegaan tussen mij en me ex, en dit heeft me zo erg gekwetst dat ik mezelf kwijt ben geraakt. Ik zit constant binnen, ik weet niet meer waar ik plezier in kan hebben, heb angst om nieuwe meisjes te leren kennen, ben heel onzeker; ik kan zo echt een hele lijst opnoemen met problemen.
Voorheen was ik echt een heel ander persoon en ik had echt een heel sociaal leven, ging vaak met vrienden wat doen enzo. Ik ben mezelf kwijt geraakt en kan mezelf gewoon niet meer zijn.
Hoe krijg ik nu weer een prettig leven? Ik vind me leven nu zo saai en ik voel me er ook erg ongeukkig door, ik wil er echt meer van maken maar ik weet niet hoe en waar ik moet beginnen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2017, 08:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Zou je het contact met je vrienden weer kunnen oppakken?

Het is niet gek dat je even moet wennen aan de nieuwe situatie, je partner is toch vaak iemand waar je veel tijd mee doorbrengt en als die persoon uit je leven verdwijnt kan je voor je gevoel een beetje in een gat vallen. Daarom is het ook zo belangrijk om andere relaties en vriendschappen niet te verwaarlozen tijdens je relatie, of om die contacten weer op te pakken nu de relatie over is.

Daarnaast zou je wat dingen kunnen proberen om aan je zelfvertrouwen te werken, door te sporten bijvoorbeeld of door jezelf op een andere manier uit te dagen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-10-2017, 11:43
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Klein beginnen! Dus bijvoorbeeld eens een keer weer met vrienden wat gaan doen. Je hoeft het niet eens leuk te hebben, als je er maar bij bent. Heb je een goede vriend met wie je kunt praten over hoe je je voelt? Je bent niet de enige die wel eens een nare relatiebreuk heeft meegemaakt, en het kan helpen om te horen hoe anderen er doorheen zijn gekomen.
Doe je überhaupt iets met je dagen? School, werk, sport ofzo?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 01-10-2017, 14:47
Mandje123
Mandje123 is offline
Citaat:
Klein beginnen! Dus bijvoorbeeld eens een keer weer met vrienden wat gaan doen. Je hoeft het niet eens leuk te hebben, als je er maar bij bent. Heb je een goede vriend met wie je kunt praten over hoe je je voelt? Je bent niet de enige die wel eens een nare relatiebreuk heeft meegemaakt, en het kan helpen om te horen hoe anderen er doorheen zijn gekomen.
Doe je überhaupt iets met je dagen? School, werk, sport ofzo?
Ja ik zit zelf nu op MBO Niveau 4 ICT. Ik ga ook weer proberen sport op te pakken.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2017, 13:05
4you
4you is offline
Het is interessant om te weten waarin jij je zo gekwetst hebt gevoelt en of dat een nieuwe pijn is of een oude die nu weer de kop op steekt. Dan zou je daarmee aan de slag kunnen gaan, zodat het je niet nog een keer zo diep raakt. Verder kan een relatiebreuk aanvoelen als een soort van rouw, die verwerkt dient te worden. Er is niets mis om hiervan even de pijn en verdriet te voelen en dan onderzoeken welke gedachten je hierbij allemaal hebt, want die zorgen er voor dat jij je zo ellendig voelt. Je dan bewust te zijn dat jij niet je gedachten bent, maar dat je die hebt en ze dan omdraaien naar gedachten die je wel blij en gelukkig maken. En er inderdaad op uit gaan, anders blijf je in de negatieve spiraal zitten. Succes ermee!

Laatst gewijzigd op 12-10-2017 om 14:01. Reden: Geen reclame aub
Met citaat reageren
Oud 12-10-2017, 20:29
Verwijderd
Ik denk oprecht dat je een schop onder je hol nodig hebt.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2017, 13:12
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Hoi allemaal, ik zit echt in een rotsituatie vind ik. Een paar maanden geleden is het uit gegaan tussen mij en me ex, en dit heeft me zo erg gekwetst dat ik mezelf kwijt ben geraakt. Ik zit constant binnen, ik weet niet meer waar ik plezier in kan hebben, heb angst om nieuwe meisjes te leren kennen, ben heel onzeker; ik kan zo echt een hele lijst opnoemen met problemen.
Voorheen was ik echt een heel ander persoon en ik had echt een heel sociaal leven, ging vaak met vrienden wat doen enzo. Ik ben mezelf kwijt geraakt en kan mezelf gewoon niet meer zijn.
Hoe krijg ik nu weer een prettig leven? Ik vind me leven nu zo saai en ik voel me er ook erg ongeukkig door, ik wil er echt meer van maken maar ik weet niet hoe en waar ik moet beginnen.
De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen; je zult ook daad bij woord moeten voegen. Spreek weer eens af met vrienden. Stel iets voor. Passief mokken en zwelgen in zelfmedelijden is een doodlopende straat en er is er maar één die daar wat aan kan doen: jijzelf.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie ik weet het niet meer....
Mandii--xx
6 28-01-2010 22:32
Liefde & Relatie Ik weet echt niet meer wat te doen :(
Verwijderd
7 09-05-2009 12:39
Psychologie Ik kan mijn 'problemen' niet loslaten.
Quiana
19 28-07-2004 18:28
Psychologie Ik begrijp mezelf niet meer
Nebel
18 09-07-2004 15:56
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 21:35
Verhalen & Gedichten ik weet het gewoon niet meer..
Darkie
1 01-11-2001 14:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11.