Oud 08-04-2011, 10:45
maximt1
maximt1 is offline
ik heb zo een klote mentrix
een van onze leeraren zecht dat een stomme mentor voor de kinderen is een goede mentor nou dan is mijn mentrix een zeer goeie leeraar. als ik het zou moeten zeggen op de radio hou ik en mijn klas haar vind dan hoor je alleen nog maar piep van de scheldwoorden
hoe denken julie over julie mentor zeg het me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2011, 11:19
Verwijderd
Mijn mentoren zij prima.
Aardig, helpen je met problemen en schelden nooit
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 14:07
Verwijderd
Ik heb in de eerste en tweede een goede mentrix gehad. (Het waren beide jaren dezelfde mentrix) Ze hielp je goed met problemen en ze was ook te vertrouwen. In de eerste had ik niet zo'n goede mentrix die ook haar afspraken niet na kwam. Dit jaar heb ik ook een mentor die het niet eens nodig vindt om zich te interesseren in zijn leerlingen, hij komt altijd te laat en alles. Als er problemen zijn dan zou je toch ecnt naar iemand anders moeten gaan, want hij doet er niks aan.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 14:52
Verwijderd
in de eerste 2 jaar had ik een oma die nogal praatte alsof ze letterlijk een casettebandje had ingeslikt.

nu heb ik iemand die de hele tijd roept 'kun je zelf niet naar die leraar? dit is mn eerste jaar hier op school'
vraag mezelf echt af hoe lang hij dat nog vol wil gaan houden....
En hij bemoeit zich met vanalles wat hem niets aangaat, en als hij ziet dat iemand zich klote voelt dan dwingt hij je bijna om dat tegen hem te zeggen ookal mag je m niet...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 15:44
Verwijderd
Ik had in de eerste een heel aardige mentrix, die ook goed orde hield en je echt hielp als je het moeilijk had met dingen op/buiten school. Dit jaar heb ik een mentor die best wel aardig is, maar zich minder goed kan inleven, minder gevoel voor humor heeft en gewoon wat saaier is.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 16:20
Verwijderd
Ik heb over het algemeen altijd aardige mentoren gehad, maar sommige waren minder goed. Mensen die minder lang rondliepen op school dan ik bijvoorbeeld . De laatste 3 jaren (vanaf 4 VWO) heb ik zelf een mentor kunnen kiezen, en toen had ik een hele goede mentor, die alles ook echt in de gaten hield.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Mentor beledigt
Karim1997
7 30-03-2012 17:57
Beleidszaken Mentor van het jaar verkiezing
Caviamax
10 01-10-2010 22:13
Studeren Aanbevelingsbrief mentor
Marie-Geneviève
1 20-02-2006 18:02
Algemene schoolzaken mentor
load_harmony
2 20-01-2003 20:46
Algemene schoolzaken Mijn mentor negeert me terwijl ik de belangerijkste keuze van mijn leven moet maken!
Levi-B
7 08-12-2002 12:05
De Kantine Hahhahahaha : FOTO van MENTOR!!!!!!
DaaF
3 21-04-2002 20:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57.