Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2011, 17:40
DamienDB
DamienDB is offline
Hallo , ik ben een leerling van 15 jaar , ben vorig jaar met een serieus B-attest blyven zitten , en doe myn jaar opnieuw , tot en met dagelyks werk 3 ging het redelyk goed , maar nu ben ik echt niet goed bezig , ik heb me al een beetje herpakt , maar sommige onvoldoendes waren echt groot , Ik mag terug een B-attest halen zolang ik volgend jaar naar 4 TSO kan , (met myn B-attest kon ik enkel naar BSO) , in het begin dacht ik dat het kwam doordat ik (zeer) weinig studeerde , maar ik studeer en ondervindt nauwlyks veel resultaat kan het dat ik gewoon in de verkeerde richting zit ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2011, 13:38
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Ik verplaats je vraag even naar het forum Algemene Schoolzaken. Het forum waarin je het geplaatst had ging over de eindexamens in Nederland.
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 18:49
DamienDB
DamienDB is offline
Allé , het valt nog mee , myn Dw4 gaat slecht zijn , maar ik heb volle moed voor examen 2
Enkel ben ik bang myn ouders teleur te stellen met myn resultaten vn dw4 ik heb hen gezegt dat het goed ging , maar ze weten enkel nog niet echt iets over myn slechte schoolresultaten
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 19:20
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Aso? Zou je dat even toe kunnen lichten want als Nederlander zijnde denk ik waarschijnlijk aan iets anders dan jij bedoelt.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 06:14
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Aso? Zou je dat even toe kunnen lichten want als Nederlander zijnde denk ik waarschijnlijk aan iets anders dan jij bedoelt.
Dit.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 14:43
DamienDB
DamienDB is offline
Gewoon economie talen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De ondraaglijke lichtheid
clubje
124 27-09-2003 11:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16.