Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2011, 16:05
justine1997
Avatar van justine1997
justine1997 is offline
hallo,
onlangs is er een jongen van het eerste jaar in elkaar geslagen door ene van het 2de jaar,
diene heeft 2 dagen schorsing gekregen.
ja ik vind da dus veel te weinig, diene jongen heeft ook een been gebroken van iemand.
al wie hier tegen is, stuur een bericht naar your.bro@hotmail.com (dit is NIET het e-mail van die jongen)
dit is voor een petitie
dank uuuuuu
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2011, 04:23
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Wat een baas, hij komt er goed onderuit
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 10:50
Verwijderd
grote kans dat zulke acties niet gaan helpen, die schorsing is idd mild, bij ons zou je daar al gauw een week interne schorsing voor krijgen,maar je kunt beter aangifte doen om hem extra straf te laten krijgen
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 13:38
justine1997
Avatar van justine1997
justine1997 is offline
ja, de jongen van het 2de jaar heeft ook de jongen van het 1ste jaar bedreigd met een boksbeugel!!!
we hebben inderdaad geen gelijk gekregen bij de directie!
daarom nemen we het heft in eigen handen!!!
weten jullie nog goeie ideeen?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 14:06
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Uh, aangifte doen bij de politie? Dat wordt waarschijnlijk een taakstrafje of bureau halt, of seponeren als de dader allochtoon is, en het regime voor taakstraffen is soft in het kwadraat, maar goed, hij moet wel komen opdraven ervoor, en daarna nog een paar keer voor die straf.


Als er meerdere slachtoffers zijn, en die consequent aangifte doen, dan komt er vanzelf meer van. één aangifte tegen een 14-jarige is een grap. Drie of vier schetst al gauw een beeld van iemand die rap aan het ontsporen is.

Dan komt al gauw de immer incompetente Jeugdzorg in beeld voor hulpverlening onder dwang. En geloof me, iemand dat op zijn dak sturen is een vorm van wraak.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 15:47
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Op mijn school wordt je voor minder van school gestuurd. Een dag schorsing? Wat denkt het bestuur van je school?!
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 19:02
justine1997
Avatar van justine1997
justine1997 is offline
Citaat:
Op mijn school wordt je voor minder van school gestuurd. Een dag schorsing? Wat denkt het bestuur van je school?!
ja da weet ik ni, volgens mij weet het secretariaat ni eens da er gedreigd is, maar zijn schorsing gaat vanaf maandag in, dus 2 dagen verlost van diene eikel!!!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 20:04
piraat013
piraat013 is offline
je moet eerst aangifte doen en daarna hem met een man of 10 helemaal in elkaar slaan of in je eentje als je hem aan kan en dan kun je de smoes nemen ik heb aangifte gedaan maar school deed niks en jullie ook niet dus flipte ik blablabla
grote kans dat je met een waarschuwing van afkomt zo deed ik dat vroeger gewoon lesje leren die pestkoppen anders laten ze je echt niet meer met rust (ik bedoel je vriend klasgenoot)
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 20:29
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
je moet eerst aangifte doen en daarna hem met een man of 10 helemaal in elkaar slaan of in je eentje als je hem aan kan en dan kun je de smoes nemen ik heb aangifte gedaan maar school deed niks en jullie ook niet dus flipte ik blablabla
grote kans dat je met een waarschuwing van afkomt zo deed ik dat vroeger gewoon lesje leren die pestkoppen anders laten ze je echt niet meer met rust (ik bedoel je vriend klasgenoot)
Nee niet die gast in elkaar gaan slaan, dan kom je zelf in de problemen, hoe je het ook wendt of keert.
Ik ben voor het doen van meerdere aangiftes, met meerdere personen dus. Dat kunnen ze niet negeren, en als het toch gebeurt dan gaan jullie nog een keer. De school is wel erg laks vind ik terwijl die jongen toch iets ernstigs heeft gedaan.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 22:06
piraat013
piraat013 is offline
Citaat:
Nee niet die gast in elkaar gaan slaan, dan kom je zelf in de problemen, hoe je het ook wendt of keert.
Ik ben voor het doen van meerdere aangiftes, met meerdere personen dus. Dat kunnen ze niet negeren, en als het toch gebeurt dan gaan jullie nog een keer. De school is wel erg laks vind ik terwijl die jongen toch iets ernstigs heeft gedaan.
Ik snap je punt wel hoor sowieso aangifte doen maar weetje wat het met hardnekkige pestkoppen is het mij met goedschiks niet gelukt (mijn ervaringen ) dus dan maar kwaadschiks maar dat is mijn mening die jongen kan beter gwoon aangifte gaan doen en zo niet stap 66(basisschool) is pas slaan
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 17:15
justine1997
Avatar van justine1997
justine1997 is offline
moet je nu wat weten, normaal gingen die 2 dagen schorsing vanaf nu in hé, maar nu zag ik die jongen van het 2de gewoon doodleuk op school stappen precies of er was niks aan de hand
ik ga morgen een keer vragen hoe da da komt
IK HOU JULLIE OP DE HOOGTE
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie pesten
ikkuh15
48 16-06-2006 16:18
Levensbeschouwing & Filosofie Sharia, de ideale wet; en oplossing voor alle problemen
Isa
229 12-07-2004 23:22
Games grand theft auto vice city
slipkit
39 27-09-2002 19:42
Films, TV & Radio Bottom!!!
Noortjuhh
6 17-01-2002 14:15
Psychologie praten vs. slaan
Internationalist
20 14-01-2002 14:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21.