Oud 15-03-2008, 20:10
Conoud1819
Conoud1819 is offline
Zoals bij jullie waarschijnlijk al bekend, is Wilders al een aantal maanden bezig met de productie van een anti-Islam film. Deze film zal waarschijnlijk snel uitkomen. Veel mensen zijn bang voor de gevolgen die deze film teweeg gaat brengen.

Op internet is al veel over Fitna te vinden en ik kwam dit filmpje toevallig tegen op Youtube. Het geeft met een simpele grap goed weer wat de gevolgen kunnen zijn van Geert Wilders z'n film: 'Fitna'.

http://www.youtube.com/watch?v=WXbKFnlOzQc

Wat zijn volgens jullie de gevolgen van de film van Wilders?
Is er reden om bang te zijn voor bijvoorbeeld terroristische aanslagen?
Of vinden jullie dat alles rondom deze film opgeblazen is?

Zelf ben ik van mening dat de film zeker reacties bij de islamitische bevolking op zullen wekken, ongeveer vergelijkbaar met de Deense spotprenten. Maar of we hier in Nederland daar bang voor moeten zijn, denk ik niet. Ik denk dat het na een aantal verbrande vlaggen snel over zal waaien.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2008, 20:35
max-grunn
Avatar van max-grunn
max-grunn is offline
Gevolgen: Onbeschrijvelijke wereldramp
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 21:29
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Er zullen wel wat mensen gaan rellen, maar dat zal vooral puur om het rellen zijn. Ik draag sinds enige tijd mijn steentje bij om op een Islamitisch forum de dialoog aan te gaan, en ondanks het feit dat ik mijn mede-posters zou beschrijven als lichtelijk radicaal, zeggen ze allemaal zichzelf rustig te houden. De enigen die gaan rellen zijn waarschijnlijk pubers, die sowieso iedere reden aangrijpen om te gaan rellen.

Als het doel van Wilders was om doormiddel van het uitlokken van een enorme rel de moslims in een kwaad daglicht te zetten, dan heeft hij nu al gefaald doordat hij zijn film zo lang uitstelt, er is al genoeg op die lui ingepraat om 99,9% z'n schouders op te laten halen. Een goede zaak, vind ik zelf, gezien het feit dat ik de enige blanke ben in mijn buurt en ik een auto voor de deur heb staan.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 21:38
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Als het doel van Wilders was om doormiddel van het uitlokken van een enorme rel de moslims in een kwaad daglicht te zetten, dan heeft hij nu al gefaald
?

Fitna is juist een daverend succes. Zelfs voordat er een seconde van te zien is geweest toont men van Riad tot Jakarta het gelijk van Wilders aan, en half Balkenende IV ligt sidderend van angst in een hoekje censuur en afschaffing van de grondwet te roepen.

Als dat geen succesvolle provocatie is weet ik het niet meer.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 21:44
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Je begrijpt me verkeerd, ik heb het over Nederland, ná de film. Als hij heeft willen uitlokken dat een troep moslims (of mensen die zich moslims noemen) als een plaag door het land trekken en alles kapotmaken, zodat hij kan zeggen "zie je wel, ze kunnen nooit de dialoog aangaan", dan heeft hij al gefaald, omdat de meesten hem onderhand beu zijn.

Wat betreft het gelijk dat hij in dezen gehaald heeft, daar ben ik het mee eens. Ik verwijs je naar een stukje van Boris van der Ham op geenstijl waar ik me in kan vinden:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1218221.html
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 21:53
Verwijderd
Zo zo, Boris van der Ham, is die niet te links voor GeenStijl?

Ben het overigens wel met 'm eens.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 22:09
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Links of niet, de man heeft een erg goed punt.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 23:09
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ik verwacht zeker rellen. Ook in buitenland.

Het is belangrijk dat we als vrije wereld een front vormen tegen deze pre-moderne onruststokers!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 23:25
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Heb je dat filmpje zelf gemaakt, Conoud?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 08:44
Verwijderd
O, maar het is heel erg gerechtvaardigd als de moslims de straat op gaan om te protesteren tegen deze film... Als ze het maar geweldloos houden.

iig hier in nederland
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 08:50
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Waarom bang zijn voor gelovige mensen, ze weten niet beter.....
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 09:17
Verwijderd
Is er enige turmoil in Nederland onder de moslims?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Waarom bang zijn voor gelovige mensen, ze weten niet beter.....
Een Turke vlag!


Help
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 12:29
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
O, maar het is heel erg gerechtvaardigd als de moslims de straat op gaan om te protesteren tegen deze film... Als ze het maar geweldloos houden.

iig hier in nederland
Is het lopen van een mars, waarbij je roept: "Dood aan Nederland" of de Nederlandse vlag verbrand vreedzaam?
M.a.w. wat is vreedzaam?

On-topic: hoewel ik de reacties vooraf aan de film wat overdreven vindt (je kent immers de inhoud nog niet) ben ik vooral blij met hoe er tot nu toe tegen geprotesteerd wordt. Dat is vaak op echt vreedzame wijze en/of via ludieke acties. Ik hoop maar dat dat zo blijft in Nederland.

En eigenlijk ook in het buitenland, maar dat laatste betwijfel ik een beetje.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 12:30
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Is er enige turmoil in Nederland onder de moslims?
Niet echt. Die idiote rapgroep uit delft of den haag of waar ze ook vandaan komen daarentegen buitengesloten
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 13:52
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Niet echt. Die idiote rapgroep uit delft of den haag of waar ze ook vandaan komen daarentegen buitengesloten
Dat heeft dan weer niets met die film te maken, aangezien het hormonaal gefrustreerde pubers met een cultuurcomplex betreft.

Ik verwacht, op een paar stenen door de ruiten van het politiebureau op het August Ali-B-plein, geen grote onenigheden.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 14:53
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Dat heeft dan weer niets met die film te maken, aangezien het hormonaal gefrustreerde pubers met een cultuurcomplex betreft.

Ik verwacht, op een paar stenen door de ruiten van het politiebureau op het August Ali-B-plein, geen grote onenigheden.
Ik zou ook graag willen afgeven op de hormonen. Maar er zijn tig jongeren die ook dol gedraaid worden door hun hormonen en die zich toch wel weten te gedragen.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Is het lopen van een mars, waarbij je roept: "Dood aan Nederland" of de Nederlandse vlag verbrand vreedzaam?
M.a.w. wat is vreedzaam?
Ze mogen wat mij betreft alle vlaggen in de hens zetten, als ze maar geen geweld gebruiken. En ach, als Wilders achterlijke dingen mag brullen, mogen zij dat ook, dus who cares
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-03-2008, 17:31
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Tsjah, er zal wel weer gereld worden a la cartoon-riots, maar so what? Stuur maar wat extra bewaking naar Nederlandse ambassades in probleemgebieden. Dat we straks geboycot worden door Palestina of Pakistan zullen we wel overleven denk ik..
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 17:57
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
..Dat we straks geboycot worden door Palestina .....
HUH ? Wat moet ik daaronder verstaan? Dat ze ons steungeld niet meer aannemen? Een soort van hongerstaking?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 18:08
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Helft Nederlanders kijkt niet naar film Wilders
UTRECHT/DEN HAAG - 16-03-2008 - De helft van de Nederlandse bevolking (50 procent) is niet van plan naar de anti-Koranfilm Fitna van PVV-leider Geert Wilders te kijken als die op internet verschijnt. Dat blijkt uit een peiling van Maurice de Hond die zondag is gepubliceerd.

32 Procent zegt de film helemaal te willen zien, 9 procent wil een deel gaan bekijken. De rest weet het nog niet. Vooral de PVV-achterban wil de film van Wilders helemaal zien (90 procent). Van de aanhang van de linkse partijen PvdA, SP en GroenLinks wil een kwart alles bekijken. Bij de ChristenUnie is dat maar 14 procent. Een meerderheid van de ondervraagden vindt dat Wilders de mogelijkheid moet krijgen zijn film in het Tweede Kamergebouw te vertonen
© Tiscali/ANP

Wow, 50% kijkt wèl naar de film, dat lijkt me een indrukwekkend percentage.
En daar komt het buitenland nog eens bij. Steven Spielberg zou er z'n vingers bij aflikken.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 18:14
Verwijderd
Citaat:
© Tiscali/ANP

Wow, 50% kijkt wèl naar de film, dat lijkt me een indrukwekkend percentage.
En daar komt het buitenland nog eens bij. Steven Spielberg zou er z'n vingers bij aflikken.
32% staat in het bericht.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 18:21
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Reken mij maar tot de 9%. De relevante stukken en een proefje van de sfeer en bedoeling, voor de rest boeit het niet zoveel.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 18:26
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Overigens rollen de eerste koppen al onder politici die opriepen tot censuur en anti-Wilders uitingen:

Wethouder Buyne Amsterdam treedt af

De Amsterdamse wethouder Hennah Buyne is afgetreden. De PvdA-wethouder kwam in opspraak door een lesbrief voor scholen die ze liet maken. De brief gaat over de vrijheid van meningsuiting en er wordt in gewaarschuwd voor politici die bepaalde bevolkingsgroepen zwart maken.

Geert Wilders voelde zich persoonlijk aangevallen. Tegen Buyne was woensdag een motie van afkeuring ingediend omdat ze pas later toegaf dat ze zich met de inhoud van de brief had bemoeid. Die motie haalde het niet.

Buyne was precies een jaar wethouder. De voormalige rechter zegt dat ze zich niet thuisvoelde in de politiek.

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2008...D53447359.html
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 18:41
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Citaat:
HUH ? Wat moet ik daaronder verstaan? Dat ze ons steungeld niet meer aannemen? Een soort van hongerstaking?
JUH! Net als destijds met Deense kaas en melkprodukten!
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2008, 18:44
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
Citaat:
Buyne was precies een jaar wethouder. De voormalige rechter zegt dat ze zich niet thuisvoelde in de politiek.
Vast niet nee
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 19:48
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Reken mij maar tot de 9%. De relevante stukken en een proefje van de sfeer en bedoeling, voor de rest boeit het niet zoveel.
Voor zo'n korte film wil ik wel even een kwartiertje gaan zitten hoor. Zo'n drukbezet persoon ben ik nou ook weer niet.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 20:24
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Tja, het PvdA in A'dam is een grote puinhoop.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 20:56
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Tja, het PvdA in A'dam is een grote puinhoop.
Ik vind de PvdA (in algemeen) vooral laf en bangig!

Laat ze nou eens echt voor vrijheid, democratie en moderniteit gaan staan. Cohen doet pappen en nathouden. Heel slecht. Heel jammer ook. Vooral voor ons!

En Wouter Bos mag zijn mond ook wel eens optrekken!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 20:59
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Als de PvdA een goede partij was, waren ze op hun strepen gaan staan en waren we dat verbod op godslastering over een paar maanden kwijt.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 21:04
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Laat de PvdA zich eens sterk maken voor wetgeving die dubbel paspoort verbiedt!

De PvdA is medeschuldig aan het drama (sorry jongens, meisjes dat is het ) wat we nu hebben in NL. Maar ja, Cohen drinkt kopje thee.... (flauwe grap)
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Laat de PvdA zich eens sterk maken voor wetgeving die dubbel paspoort verbiedt!

De PvdA is medeschuldig aan het drama (sorry jongens, meisjes dat is het ) wat we nu hebben in NL. Maar ja, Cohen drinkt kopje thee.... (flauwe grap)
Laat de PvdA zich bezig houden met de echt nuttige dingen. Dat hele gedoe over dubbele paspoorten is gewoon een overtrokken kutsmoes van ultrarechts om maar weer wat te kunnen zeiken
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de PvdA (in algemeen) vooral laf en bangig!

Laat ze nou eens echt voor vrijheid, democratie en moderniteit gaan staan. Cohen doet pappen en nathouden. Heel slecht. Heel jammer ook. Vooral voor ons!

En Wouter Bos mag zijn mond ook wel eens optrekken!
Welke partij in Nederland staat er dan voor "vrijheid, democratie en moderniteit"?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Laat de PvdA zich eens sterk maken voor wetgeving die dubbel paspoort verbiedt!

De PvdA is medeschuldig aan het drama (sorry jongens, meisjes dat is het ) wat we nu hebben in NL. Maar ja, Cohen drinkt kopje thee.... (flauwe grap)
Dubbele paspoorten zijn helemaal niet te verbieden. Marokko bijvoorbeeld erkent het helemaal niet als mensen afstand doen van hun nationaliteit. Dubbele paspoorten verbieden is even zinvol als homoseksualiteit verbieden.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 21:43
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Dubbele paspoorten zijn helemaal niet te verbieden. Marokko bijvoorbeeld erkent het helemaal niet als mensen afstand doen van hun nationaliteit. Dubbele paspoorten verbieden is even zinvol als homoseksualiteit verbieden.
Maar is dat ons probleem? Dan moeten die mensen alsnog kiezen: NL paspoort of Marokkaans paspoort.

En wederom: zorg dat kids samen naar school gaan. Dus stoppen met bijzonder onderwijs op grond van geloof! Zolang 'we' allemaal apart naar school gaan, is toch niet gek dat we elkaar net kennen en begrijpen.

Dus hup: alle kids naar zelfde basisschool! Dat hadden ze 20 jaar geleden al moeten regelen.

En, maar dat is veel moeilijker aan te pakken, voorkom dat mensen in paralelle wereld leven van Marokkaanse/Turkse/.... winkels, moskeeen, TV-zenders, buurthuizen, voetbalclubs, enz...

Kortom: leef, lach, huil, werk, party samen

En pak om de wat kleinere dingen aan: Een moslim (of wie dan ook) wil geen vrouwelijke arts? OK, mazzel. Daar is de deur! Zorg dat mensen zich wel MOETEN aanpassen....
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Maar is dat ons probleem? Dan moeten die mensen alsnog kiezen: NL paspoort of Marokkaans paspoort.
Nee. Dan is er niks te kiezen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-03-2008, 22:37
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Nee. Dan is er niks te kiezen.
Wel als wij met wet komen die twee paspoorten verbiedt!

Maar weetje, het gaat mij niet om paspoort, het gaat mij om: de mensen die in NL wonen, moeten beetje van NL houden, zich hier thuis voelen en zich inzetten voor dit land.

Dat werkt allemaal niet zo goed als je tussen twee culturen in zit

Dus: stop met aparte scholen en sportclubs, ga niet elke zomer weken terug naar land van herkomst, praat thuis ook gewoon NL, zet de Turkse/Marokkaanse TV eens uit, ga gezellig om met je NL buren, met al je buren

Kies voor NL, hou van NL!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Wel als wij met wet komen die twee paspoorten verbiedt!
Snap je het nu echt niet? We hebben niks te zeggen over de Marokkaanse wet. Marokkanen kúnnen geen afstand doen van hun paspoort. Punt.
Citaat:
Maar weetje, het gaat mij niet om paspoort, het gaat mij om: de mensen die in NL wonen, moeten beetje van NL houden, zich hier thuis voelen en zich inzetten voor dit land.

Dat werkt allemaal niet zo goed als je tussen twee culturen in zit

Dus: stop met aparte scholen en sportclubs, ga niet elke zomer weken terug naar land van herkomst, praat thuis ook gewoon NL, zet de Turkse/Marokkaanse TV eens uit, ga gezellig om met je NL buren, met al je buren

Kies voor NL, hou van NL!
Houden van je land heeft, los van een paar miljard doden, nog nooit iets opgeleverd. Ik hou godzijdank ook niet van Nederland, dat laat ik over aan extreemrechtse zielepoten. Gelukkig hoef je ook helemaal niet van je land te houden om nuttig te zijn in de samenleving, want dat laatste is natuurlijk waar het werkelijk om draait.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 23:13
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
?

Fitna is juist een daverend succes. Zelfs voordat er een seconde van te zien is geweest toont men van Riad tot Jakarta het gelijk van Wilders aan, en half Balkenende IV ligt sidderend van angst in een hoekje censuur en afschaffing van de grondwet te roepen.

Als dat geen succesvolle provocatie is weet ik het niet meer.
oja, ongefundeerde provocatie is natuurlijk een goede zaak...
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 16-03-2008 om 23:19.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 23:30
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
oja, ongefundeerde provocatie is natuurlijk een goede zaak...
Zegt hij dat?

Overigens, waarom gaat iedereen ervan uit dat de moslims zouden rellen? Islam is vrede, jeweet.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 23:32
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Zegt hij dat?

Overigens, waarom gaat iedereen ervan uit dat de moslims zouden rellen? Islam is vrede, jeweet.
Ninja's* niet.

No Income, No Job or Assets.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 23:35
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Zegt hij dat?
dat beweer ik wederom nergens, retorische vraag noh
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 23:40
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
dat beweer ik wederom nergens, retorische vraag noh
Je reageert sarcastisch op de post van T_ID, waarmee je impliciet aangeeft dat je het niet eens bent met zijn stelling. Terwijl hij die stelling niet eens heeft gemaakt.

O en ik vind het filmpje in de beginpost echt bijzonder kut en humorloos, dus wat Uice zegt.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 17-03-2008, 00:58
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
ga niet elke zomer weken terug naar land van herkomst
Okay, geef jij het goede voorbeeld door je halve familie vanaf dit moment nooit meer te zien. Deal?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 17-03-2008, 03:36
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Okay, geef jij het goede voorbeeld door je halve familie vanaf dit moment nooit meer te zien. Deal?
Ik bedoelde het enigzins grappig, maar mijn punt blijft: leef niet in twee werelden, maar kies voor NL!
En als je blijft heen en weer reizen, thuis niet NL spreken, TV uit eigen land aan.... dan blijf te toch tussen twee culturen hangen...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2008, 04:14
Verwijderd
Goh papa Hendrikxxx zal de allochtonen in Nederland wel even opvoeden.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2008, 07:33
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Ik bedoelde het enigzins grappig, maar mijn punt blijft: leef niet in twee werelden, maar kies voor NL!
En als je blijft heen en weer reizen, thuis niet NL spreken, TV uit eigen land aan.... dan blijf te toch tussen twee culturen hangen...
Je graaft je eigen graf door die laatste paar domme comments. Als ik als Nederlander in IJsland zou wonen (wat ik wel zie zitten) dan zou ik ook vaak genoeg terugreizen naar Nederland om mijn familie te zien.

Roep dan dat ze hun kinderen moeten leren van de straat te blijven, en een baan te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2008, 08:26
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Je reageert sarcastisch op de post van T_ID, waarmee je impliciet aangeeft dat je het niet eens bent met zijn stelling. Terwijl hij die stelling niet eens heeft gemaakt.

O en ik vind het filmpje in de beginpost echt bijzonder kut en humorloos, dus wat Uice zegt.
nee ik reageer ironisch op de post van T_ID waarmee ik een stellingname probeer uit te lokken

is net anders
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 17-03-2008, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Je graaft je eigen graf door die laatste paar domme comments. Als ik als Nederlander in IJsland zou wonen (wat ik wel zie zitten) dan zou ik ook vaak genoeg terugreizen naar Nederland om mijn familie te zien.

Roep dan dat ze hun kinderen moeten leren van de straat te blijven, en een baan te zoeken.
Hoewel hhendrikxx nogal dom en kortzichtig overkomt, meen ik toch juist wat jij zegt uit zijn berichten te halen. Het gaat inderdaad niet zozeer om dubbele paspoorten of om het volledig afzweren van de eigen cultuur. Het gaat erom dat mensen actief deelnemen aan het maatschappelijke proces.

Terug naar Wilders: Alle aandacht en ophef bewijzen in zekere zin al zijn gelijk. In ieder geval bewijst het dat al het met de islam samenhangende erg gevoelig ligt, internationaal en nationaal. Klaarblijkelijk zorgt de islam toch voor een bepaalde angst. En of dat helemaal onterecht is, weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2008, 12:27
Verwijderd
Moslims moeten hun tenen afscheren, dan zijn ze niet meer zo lang en is er minder kans dat er iemand op gaat staan.
Wilders moet eens leren dat provoceren om het provoceren net zoiets is als olie op het vuur flikkeren en dat dat onnodig is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [Tweewekelijks] Forumpeiling & Tweede Kamerverkiezingen 2012
Martiño
233 22-07-2012 11:30
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geert Wilders.
Sander =D
498 13-02-2011 12:38
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Tussentijdse peiling
Verwijderd
435 31-03-2009 18:28
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuws (in? en) over het Midden-Oosten
Gatara
181 11-09-2008 17:31
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Gevolgen van Fitna: deel 2
Mobius
100 07-04-2008 23:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap uva studenten klagen wilders aan
Joostje
215 05-03-2008 19:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56.