Oud 03-12-2012, 19:05
Project S
Project S is offline
Heey allemaal ik heb een vraagje:

Ik zit in 3 Ath en wil later acteur worden, heeft iemand ervaring hiermee? Welk profiel is hiervoor het beste? Welke vervolgopleidingen zijn er dan? Ik weet dat je een uitweg nodig hebt, omdat acteur een gevaarlijk beroep is. Mijn uitweg is dan journalistiek, welk profiel heb ik hier dan voor nodig?

Project S
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-12-2012, 20:05
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Je profiel maakt niet zoveel uit, maar vooral het pakket C&M biedt de meeste kunstvakken (drama, beeldende vorming, muziek e.d.) aan. Je kunt het beste even aan je school vragen welke vakken je kunt kiezen bij C&M, dan weet je dat ook meteen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2012, 10:11
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Profiel maakt volgens mij niet uit. Je moet naar de theaterschool. Daar moet je auditie voor doen dus het is aan te raden om nu al theatercursussen te volgen in je vrije tijd om jezelf te verbeteren (en natuurlijk voor je plezier).
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 05-12-2012, 11:29
Project S
Project S is offline
Citaat:
Profiel maakt volgens mij niet uit. Je moet naar de theaterschool. Daar moet je auditie voor doen dus het is aan te raden om nu al theatercursussen te volgen in je vrije tijd om jezelf te verbeteren (en natuurlijk voor je plezier).
Ik heb al 6 jaar toneelles, dus dat zit wel goed denk ik
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05.