Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2002, 21:29
greetzz
greetzz is offline
Een vriend van mij, die erg ver bij mij vandaan woont, heeft ons contact verbroken, na een paar slopende weken, waarin hij verteld heeft hoe gek hij op me is (deels wist ik het al, maar dat het zo diep zat niet). Het probleem is dat ik niet meer dan vriendschap voor hem voel

We hebben hier een paar hele moeilijke gesprekken over gehad. Hij stelde mij op een gegeven moment zelfs voor de keus of ik met hem verder wilde als een stel, of hij wilde het contact verbreken, omdat hij er anders bijna aan onderdoor ging.

Ik heb voor mijn gevoel alles gedaan wat ik kon om onze vriendschap te bewaren, maar ik moest uiteindelijk voor mezelf kiezen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2002, 21:34
kizzy
kizzy is offline
ik vind het goed van je... zal moeilijk voor je zijn, misschien als zijn verliefdheid over is dat julie weer bevriend kunnen zijn.. zo is het idd erg moeilijk.. ik ken het probleem de vriend van me beste vriendin vind MIJ ondertussen LEUKER! terwijl ik al een vriend heb.. drom heb ik het contact ook maar met hem verbroken..

moeiljk maar ik denk dat je het beste hebt gedaan..
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 21:57
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
volgens mij kon je niet anders. Je kunt toch moeilijk een relatie met iemand beginnen, omdat-ie anders niet meer met je om wil gaan... Misschien komt het nog goed, als hij niet meer verliefd is, maar als iemand je zo voor de keus stelt, moet je JUIST niét voor hem kiezen.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 18:31
Verwijderd
bedankt, ik hoop inderdaad dat ik de goede keus gemaakt heb. Nu ik er zelf later nog wat nuchterder over na denk, denk ik ook dat ik niet anders kon.
We hebben nu zo'n beetje afgesproken dat hij weer contact met mij opneemt als hij alles een beetje op een rijtje heeft, maar dat kan heel lang duren.
En daarna zal alles toch anders zijn...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 21:19
apart persoontje
apart persoontje is offline
Ik vind da je de juiste beslissing hebt genomen, waarschijnlijk heeft hij zelf ook dat ultimatum gesteld omdat hij zelf duidelijkheid wilde en je niet zowat tot iets wilde verplichten.

Opzich vind ik het ook nie verkeerd van hem, want anders blijft ie misschien nog heel lang verliefd op je..... (ervaring)
Hij heeft voorzich zelf gekozen en dus heb jij het recht dat ook te doen!
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 17:54
Mey
Mey is offline
Tuurlijk was het een hele moeilijke beslissing, maar je hebt het juiste gedaan... namelijk naar jezelf geluisterd! Goed zo!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Charmed #3
Briseïs
500 26-08-2005 10:02
Software & Hardware [TFT] Belinea 101710 - is dit een goede?
M@rco
10 06-11-2004 00:07
Verhalen & Gedichten niet zelf geschreven, maar
Verwijderd
13 25-03-2004 22:08
Liefde & Relatie pff, me hoofd bonkt er nog van, moet ff me verhaal kwijt
Mss Maddocks
12 30-06-2003 13:35
Algemene schoolzaken Wie is er dit jaar aan zijn studie begonnen?
marlies
61 20-11-2002 19:11
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52.